Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai

    Cheb, Vakarų Čekija
    Antikvariniai automobiliai

    Kuo toliau, tuo pas juos rečiau pamatysi kokią 105-ą ar 120 -ą "Škodą" (kaip pas mus "žiguliuką")

    Škoda 125


    DDR (Rytų Vokietijos) gamybos "Trabant" plastmasiniu kėbulu




    Paskutinis taisė Romas; 2014.10.30, 21:28. Priežastis: Kopija iš temos "Čekija, ne vien Praha"

    #2
    Centrinė Chebo aikštė. Jiřiího z Poděbrad naměsti (Jurgio Podebradiečio aikštė)







    Paskutinis taisė Romas; 2014.10.30, 21:31. Priežastis: Kopija iš temos "Čekija, ne vien Praha"

    Comment


      #3
      [CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai

      Įdomus projektas Slovakijoje:

      Šaltinis: http://povazska.sme.sk/c/4971373/vys...bjektivom.html

















      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

      Comment


        #4
        Va, kur europietiški pinigai sueina.
        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

        Comment


          #5
          Aha. Deja Europoje nesame vieni ubagai, o būtų labai gerai

          Centrinėje Europoje projektai gerokai sudėtingesni ir brangesni dėl klimato ir reljefo. Pvz. tas kelias apačioje yra statomas "pakeltas" ne šiaip sau, o todėl, kad ten yra užliejami laukai. Aišku tokių konstrukcijų ir kainos gerokai didesnės.

          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

          Comment


            #6
            Akustinis tunelis Hradec Kralove Čekijoje. Tokio varianto dar nesu matęs. Įdomu kokia jo kaina/1km, nes nauda gyvenamuosiuose rajonuose turėtų būti gana reikšminga.

            http://www.rychnovinky.cz/en/1083-pr...i-kralove.html
            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

            Comment


              #7
              turbut tie kieno langai tiesiai i tunelio siena verciau rinktusi triuksma nei nauja vaizda pro langus

              Comment


                #8
                Dar kelios nuotraukos iš centrinės Europos. Paskutinės atkarpos tarp Dresdeno ir Prahos (e55) tiesimo darbai:



                Opárno tiltas:





                Dobkovičky viadukas:









                Prackovice tunelis:





                Šaltinis: http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/090918-D8/
                ačiū mapmap:cz iš SSC.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  #9
                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                  Akustinis tunelis Hradec Kralove Čekijoje. Tokio varianto dar nesu matęs. Įdomu kokia jo kaina/1km, nes nauda gyvenamuosiuose rajonuose turėtų būti gana reikšminga.

                  http://www.rychnovinky.cz/en/1083-pr...i-kralove.html
                  Estetinis vaizdas nekoks, aišku gyventojams triukšmas ir užterštumas gerokai mažesnis. Geriausia, kad apskritai nebūtų gyvenamųjų namų prie pagrindinių gatvių.
                  Flickr

                  Comment


                    #10
                    Parašė blitz Rodyti pranešimą
                    Dar kelios nuotraukos iš centrinės Europos. Paskutinės atkarpos tarp Dresdeno ir Prahos (e55) tiesimo darbai:

                    ...
                    Darbai atrodo išties įspūdingai. Gaila tik, kad tokie darbai, kainuojantys labai daug pinigų vyksta, o pas mus dėl nepakankamo finansavimo, net prioritetiniai projektai nukelinėjami...

                    Comment


                      #11
                      Rugsėjo 24-ą buvo atidaryta 23 km. ilgio nauja Prahos aplinkkelio atkarpa. Statymo darbus sekiau gana atidžiai todėl matyti juos pabaigtus - vienas malonumas Pasak vieno (gana patikimo) šaltinio iš SSC, šiame pakankamai trumpame ruože yra 4 km. tunelio, panašiai tiek pat kelio tiltais (iki 65 metrų aukščio). Didesnė likusio kelio dalis yra pastatyta 6 m. dauboje.

                      Kelio kokybė tikrai gera ir tai akivaizdu žiūrint video - daug tunelių, perėjimų gyvūnams, akustinių sienelių.



                      Šios atkarpos atidarymas reiškia, kad jau apie pusė aplinkkelio yra baigta. Apačioje tamsiai mėlyna spalva rodo pabaigtas dalis.

                      Paskutinis taisė blitz; 2010.09.24, 03:24.
                      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                      Comment


                        #12
                        Labai jau prabangiai atrodo, įdomu kiek kainavo visas šitas malonumas.
                        Flickr

                        Comment


                          #13
                          Grubiai apie 30 milijonų EUR kilometrui. Pasižiūrėjus į nuveiktus darbus tai tikrai neatrodo labai daug.
                          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                          Comment


                            #14
                            Parašė blitz Rodyti pranešimą
                            Grubiai apie 30 milijonų EUR kilometrui. Pasižiūrėjus į nuveiktus darbus tai tikrai neatrodo labai daug.
                            Malonu žiūrėti į tokius rezultatus.
                            Labai preciziškai padaryta, labai skoningai. Vien šviestuvai ir ekranai kelia pavydą.
                            Kodėl čekai gali statyti mėlyno gražaus stiklo ekranus, o mes perkam iš Rusijos neaiškiai dryžuotus savo aplinkkeliui? Gal pas juos tiesiog vadovai turi skonį? Gal mūsų kelininkus reikia kokiems metams priverstinai išvežti bent iki Prahos pasimokyti?

                            Comment


                              #15
                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Malonu žiūrėti į tokius rezultatus.
                              Labai preciziškai padaryta, labai skoningai. Vien šviestuvai ir ekranai kelia pavydą.
                              Kodėl čekai gali statyti mėlyno gražaus stiklo ekranus, o mes perkam iš Rusijos neaiškiai dryžuotus savo aplinkkeliui? Gal pas juos tiesiog vadovai turi skonį? Gal mūsų kelininkus reikia kokiems metams priverstinai išvežti bent iki Prahos pasimokyti?
                              Tikrai gražiai padaryta. Tačiau dėl ekranų norėjau pasakyti, jog įprastai stikliniai jie statomi tik ant estakadų ir viadukų. O kitur įvairios aklinos sienos. Šiame video irgi matomi ne tik skaidrūs ekranai.

                              Comment


                                #16
                                Gal pervardinti dėl tikslumo temą į Vidurio ir Rytų Europos keliai?
                                Vidurio Europa: CZ, SK, HU, SI, HR
                                Balkanai: RO, BG, GR, AL, SR, CG, BH, MK, Kosovas

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                  Rugsėjo 24-ą buvo atidaryta 23 km. ilgio nauja Prahos aplinkkelio atkarpa. Statymo darbus sekiau gana atidžiai todėl matyti juos pabaigtus - vienas malonumas Pasak vieno (gana patikimo) šaltinio iš SSC, šiame pakankamai trumpame ruože yra 4 km. tunelio, panašiai tiek pat kelio tiltais (iki 65 metrų aukščio). Didesnė likusio kelio dalis yra pastatyta 6 m. dauboje.

                                  Kelio kokybė tikrai gera ir tai akivaizdu žiūrint video - daug tunelių, perėjimų gyvūnams, akustinių sienelių.

                                  Youtube video

                                  Šios atkarpos atidarymas reiškia, kad jau apie pusė aplinkkelio yra baigta. Apačioje tamsiai mėlyna spalva rodo pabaigtas dalis.

                                  Atvaizdas
                                  The main traffic stream of cars leads through the centre of the city. The longest city tunnel in Europe with a proposed length of 5.5 km and with 5 interchanges with the surface is now being built to relieve congestion in the north-western part of Prague. The tunnel is called Tunel Blanka and it is part of the Municipal Ring Road. Construction started in 2007 and the tunnel is scheduled to be completed in 2011/2012. The southern part of the Prague Ring Road (with a length of almost 17 km) is also under construction with a proposed completion date of April 2010.
                                  wiki

                                  http://www.tunelblanka.cz/informace-...u.php?action=1 o šičia galima įtempti mokamų slavų kalbų žinias ir pamėginti pasimokyti čekiškai
                                  Paskutinis taisė music; 2010.09.27, 01:17.
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    #18
                                    Įdomu. Beje, Blanka kompleksas yra vidiniame aplinkkelyje, nuotraukos, kurias aš įkėliau yra iš išorinio aplinkkelio. Daug kas tuos aplinkkelius painioja. Praha palyginus greitai turės du puikius aplinkkelius ir puikų susisiekimą tarp jų. Manau, kad kokių 20 metų bėgyje šis miestas nebeatsilikinės nuo savo germaniškųjų kaimynų pagal kelių infrastruktūrą, o tai jau būtų milžiniškas pasiekimas.
                                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                      Įdomu. Beje, Blanka kompleksas yra vidiniame aplinkkelyje, nuotraukos, kurias aš įkėliau yra iš išorinio aplinkkelio. Daug kas tuos aplinkkelius painioja. Praha palyginus greitai turės du puikius aplinkkelius ir puikų susisiekimą tarp jų. Manau, kad kokių 20 metų bėgyje šis miestas nebeatsilikinės nuo savo germaniškųjų kaimynų pagal kelių infrastruktūrą, o tai jau būtų milžiniškas pasiekimas.
                                      O kuom dabar atsilikinėja? Tik dvigubai didesnis už Vilnių, o turi 55 metro stotis ir dar 28 gaus per artimiausius 20 metų.. Miesto tuneliai (ne tik naujai pastatyti, bet ir daugiau jų yra), estakados, milžiniški transporto tiltai virš įdaubų- savotiški kiek mažesni Millau tiltai iš vieno miesto rajono į kitą tik statyti prieš beveik 4 dešimtmečius
                                      Naktiniai tramvajai kas 5 minutes, apskritai labai daug VT, kuris dažnai ir punktualiai kursuoja!
                                      Elektriniai traukiniai zuja į priemiesčius ir giliau į šalį, netrukus atnaujinus kelius skries vokišku greičiu..
                                      Tai tik infrastruktūra. Architektūra visada buvo aukščiausio lygio- drąsiai lyginama su Viena ar Miunchenu, o ir čekų BVP viršija 80 proc. ES vidurkio
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        #20
                                        Nuotraukos iš atvirų durų dienos ilgiausio miesto tunelio Europoje (Tunel Blanka, 5,5 km.) statybvietės (šaltinis: SSC).


                                        Parašė 1+1=3
                                        DOD v tunelu Blanka


                                        ..
                                        .
                                        .
                                        ..
                                        .
                                        .
                                        .
                                        .
                                        .
                                        .
                                        .


                                        termín dokončení stále 12/2012
                                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X