Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Neįmanoma visko sutvarkyt iškart, tai valdžia daro kažkokius kompromisus. Nesuprantu, kodėl tiesiog apgriuvusios gatvės sutvarkymas užkonservuoja kažką 2-3 kartoms (skaityk, pusei amžiaus). Ar žinot bent vieną gatvę, kur bortai ir asfaltas tarnavo 50 metų?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Negaliu nepasidalinti
    Viršuliškių gatvė
    Valdelio gatvių standartas 2023:
    • Naujas, blizgantis asfaltas mašinytėms
    • Įgranitintas sovietinių ikoninių miestų planuotojų gatvių standartas dar bent 2-3 kartoms
    • Kažkoks random 40 greitis, kurio fiziškai ir psichologiškai neįmanoma laikytis
    • Senos, pensijinio amžiaus sulaukusios plytelės pėstiesiems (tame tarpe ir tėveliams su vėžimėliais ir žmonėms su negalia)
    • Pėsčiųjų perėja kerta 10-11 m važiuojamąją dalį be jokių saugumo priemonių (iki remonti buvo iškili)
    • Jokių saugių ir patogių sąlygų dviratininkams (gatvėje nesaugu dėl nesilaikomo leistino greičio ir VT eismo, takuose nelygi danga ir laipiojimas per bordiūrus)
    • Jokių reglamentų neatitinkanti VT stotelės ir dar įrengtos spinduliuose (autobuso sustojima bent 50 cm nuo bordiūro garantuotas)
    • VT keleivių nesimato, bet užtat 4 "vilkai" gaudantys "zuikius"
    • Apšvietimo stulpų tipų ir spalvų margumynas
    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	199 Size:	385,3 kB ID:	2072204

    Nuotrauka iš FB grupės Pranešk, kur keleivių kontrolė. Vilnius
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.08.30, 10:20.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Puiki vieta pamatyti Vilniuje pradėtų naudoti granitinių bortų patvarumą - parkinge prie Congress viešbučio (Vilniaus g.) palikti gan aukštoki bortai. Įdomu, per kiek laiko aptrupės nuo važinėjimo.

    Click image for larger version

Name:	20230828_172755.jpg
Views:	556
Size:	1,19 MB
ID:	2071920

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Mano pointas tas, kad reiktų prileisti galimybę, kad eksvaltuotojai žino daugiau apie eksvaltavimą, nei urbanitstai–diletantai. Gal pasistenkim mažiau rodyt arogancijos, tik tiek.

    Jei domina, kaip veikia tie plaukiojantys dangčiai, tai galima rasti įvairių gamintojų youtube'ų:
    https://youtu.be/hp44N09jwAg?si=7PgU04JcKpVrTD-7
    https://youtu.be/IhONeryeSTI?si=sZcUOwgjungP2t47

    Esmė, kad lyginant šulinį po juo eksvaltas pakišamas kastuvais, ir jei kastuvais mosuoja atlaparankiai, jie gali nepakankamai jo pakišt, ir dangtis po to įgriūva.
    Pasižiūrėjau abu filmukus ir būtų gerai jei šios technologijos būtų laikomasi Mildos g dangčiams.

    Mildos g dangčiams:
    - nebuvo dedami nauji betoniniai žiedai
    - nebuvo tvarkomas horizontalumas kai kuriems žiedams
    - asfaltas buvo išpiltas, sutrombuotas ir paliktas stingti ant senų dangčių. Video rodoma, kad jie dirba su karštu asfaltu ir išpylus jį ant dangčių nedelsiant pataisoma kaip turi būti.

    PS.
    Kai keitė dangčius į plaukiojančius dangčius Saulės ir Pavasario g. buvo laikomasi technologijos. Daryta berods palei 2019-2020 metus.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Update Mildos g. buvę užasfaltuoti dangčiai:

    Click image for larger version

Name:	PhotoPictureResizer_1692884308523.jpg
Views:	1311
Size:	603,2 kB
ID:	2071530

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nu tai gal uždarom forumiuką, nes turbūt nykstamoji dalis čia dalyvaujančių yra tiesę gatves ar kloję šaligatvius. Pasipiktinau, pasimokiau ir pakomentavau kitiems, kad neverta piktintis. jeez.

    Beje, ko dar nesuprantu, jei ten tokios kietos technologijos, kodėl Algirdo/Basanavičiaus sankryžoje prieš porą mėnesių aksfaltuotame plote šulinys įdubęs labai stipriai.
    Mano pointas tas, kad reiktų prileisti galimybę, kad eksvaltuotojai žino daugiau apie eksvaltavimą, nei urbanitstai–diletantai. Gal pasistenkim mažiau rodyt arogancijos, tik tiek.

    Jei domina, kaip veikia tie plaukiojantys dangčiai, tai galima rasti įvairių gamintojų youtube'ų:
    https://youtu.be/hp44N09jwAg?si=7PgU04JcKpVrTD-7
    https://youtu.be/IhONeryeSTI?si=sZcUOwgjungP2t47

    Esmė, kad lyginant šulinį po juo eksvaltas pakišamas kastuvais, ir jei kastuvais mosuoja atlaparankiai, jie gali nepakankamai jo pakišt, ir dangtis po to įgriūva.
    Paskutinis taisė alga; 2023.08.25, 15:35.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Krokuvos g. pakeitimas į dviračių gatvę labiau PR reikalas, nei naudingas, nes:
    - Gatvė vienpusio eismo, vadinasi, eismas draudžiamas iš Kalvarijų g pusės.
    - Pravažiavus Krokuvos g. iki Kalvarijų g. atsiduri kaip ir akligatvyje. Kalvarijų g. nebegalima dviračiu važiuoti A juosta. Šaligatviai siauri ir tokios prastos būklės , kad ir pėsčiomis baisu. Važiuojant tiesiai per perėją iki Burių atsiduri parkinge-tešlyne. Tai jau geriau važiuoti lygiagrečiai Šeimyniškių g. ir išlysti prie Konstitucijos pr. sankryžos, kur prasideda dviračių takas.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.

    Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.

    Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.

    O kaip patekti nuo dviračių tako į Krokuvos g., kuri yra dviračių gatvė? Reikia spręsti rebusus. Bet kadangi čia tik bukas asfaltavimas, tai nepasivargino šitos vietos išspręsti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Is kiek lazinames, kad jokio parkavimo ten nezenklins?
    turiu vilčių, nes iki remonto buvo suženklinta

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Parkavimą ženklins, nes ten geltona mokama zona galioja ir savaitgaliais.

    Grinda cinizmo padavė fb


    Rinktinės gatvės ištisinis asfaltavimas.

    Tipiškai, kad kukli frazė „ištisinis asfaltavimas” iš tiesų apima ir kelio bortų keitimą, ir šulinių remonta, ir šaligatvių sutvarkymą, ir frezavimą, ir – tik tada - asfaltavimą.
    Taigi, šią savaitę išasfaltavome suplanuotą atkarpą nuo Turgaus g. iki Šeimyniškių g.

    Liko tik baigiamieji darbai su šaligatvių plytelėmis ir įvažiavimų trinkelėmis - juos užbaigsime, kaip ir numatyta, iki rugsėjo 1 d.
    Tekste šneka apie kelio bortų keitimą, o jų pačioj nuotraukoj palikti baisūs seni

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Rinktinės g., kaip bebūtų keista neturi pertektlinio asfalto. Bet sugeba prisicirkinti, nekeisdami bortų...
    Plotis tarp bordiūrų 11 m, gaunasi - 2 m parkavimas | 3,5 m juosta (dėl VT) | 3,5 m juosta (dėl VT) | 2 m parkavimas. Tikiuosi taip ir suženklins, kaip buvo, o ne kaip Šeškinės ar Asanavičiūtės g.

    Taip pat, įdomu ką dėl perėjų darys, viena - šviesoforinę, antra - be salelės, trečia - be salelės ir su kalneliu, labai nenuspėjama ir nehomogeniška
    Is kiek lazinames, kad jokio parkavimo ten nezenklins?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.

    Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.

    Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.

    Dabar tvarkė vakarinės pusės įvažiavimus į kiemus, perklojo šalia kelio bortus ir trinkeles. O bet tačiau, likusių bortų pakeist nesivargino. Problema ta, kad pati gatvė iš esmės humanizuota, kelio plotis nėra per platus ir tinkamas, iš abiejų pusių lygiagretus parkavimas. Eismo intensyvumas gan didelis, bet kažkodėl net betoninių bortų nesugebėjo perdėti. Labai viliuosi, kad keis kaip ir Pylimo g., jau po asfalto, nes dabar nelabai suvokiama, kaip tokio intensyvumo gatvėje, kur nenumatoma pertvarka, palikti sutrūkinėjusius senus bortus.
    Rinktinės g., kaip bebūtų keista neturi pertektlinio asfalto. Bet sugeba prisicirkinti, nekeisdami bortų...
    Plotis tarp bordiūrų 11 m, gaunasi - 2 m parkavimas | 3,5 m juosta (dėl VT) | 3,5 m juosta (dėl VT) | 2 m parkavimas. Tikiuosi taip ir suženklins, kaip buvo, o ne kaip Šeškinės ar Asanavičiūtės g.

    Taip pat, įdomu ką dėl perėjų darys, viena - šviesoforinę, antra - be salelės, trečia - be salelės ir su kalneliu, labai nenuspėjama ir nehomogeniška
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.08.25, 07:07.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Tai gal nereikia piktintis dėl to, ko nesuprantate? Nes čia grynai 3 milijonų krepšinio trenerių situacija.
    Nu tai gal uždarom forumiuką, nes turbūt nykstamoji dalis čia dalyvaujančių yra tiesę gatves ar kloję šaligatvius. Pasipiktinau, pasimokiau ir pakomentavau kitiems, kad neverta piktintis. jeez.

    Beje, ko dar nesuprantu, jei ten tokios kietos technologijos, kodėl Algirdo/Basanavičiaus sankryžoje prieš porą mėnesių aksfaltuotame plote šulinys įdubęs labai stipriai.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.

    Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.

    Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.







    Dabar tvarkė vakarinės pusės įvažiavimus į kiemus, perklojo šalia kelio bortus ir trinkeles. O bet tačiau, likusių bortų pakeist nesivargino. Problema ta, kad pati gatvė iš esmės humanizuota, kelio plotis nėra per platus ir tinkamas, iš abiejų pusių lygiagretus parkavimas. Eismo intensyvumas gan didelis, bet kažkodėl net betoninių bortų nesugebėjo perdėti. Labai viliuosi, kad keis kaip ir Pylimo g., jau po asfalto, nes dabar nelabai suvokiama, kaip tokio intensyvumo gatvėje, kur nenumatoma pertvarka, palikti sutrūkinėjusius senus bortus.


    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Aš ne taip seniai irgi piktinausi forumiuke dėl to paties Pylimo gatvėje, bet po to galiausiai sutvarkė ir galutiniam rezultate dangčiai vienam lygyje su egsvaltu.
    Tai gal nereikia piktintis dėl to, ko nesuprantate? Nes čia grynai 3 milijonų krepšinio trenerių situacija.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Aš ne taip seniai irgi piktinausi forumiuke dėl to paties Pylimo gatvėje, bet po to galiausiai sutvarkė ir galutiniam rezultate dangčiai vienam lygyje su egsvaltu.
    Tai jie dangčius vėliau pakelia į reikiamą lygį. Ten tokia dangčių technologija kad juos galima reguliuoti. Na, teoriškai, kartais automobiliai sulaužo ir tada duobės gilios palieka.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Kas man keisciausia, kad Vilniuj pilna daug rimtesniu gatviu ar sankrzu, kur uztektu danga pakeist ir gatves bukle iskart pageretu. Bet kazkodel yra uzsiimineja kazkokio nesamonem ir keiciama danga, ten kur nereikia arba tos gatves neturetu but prioritetines.
    Mane tai labiausiai nervina tai, kad Vilniuje pilna trumpų jungiamųjų atšakų (ar kaip jos vadinasi) kuriose yra lopas ant lopo ir kurių niekas neliečia dešimtmečiais. Atrodytų, vos keliolika metrų viena, bet joms asfalto neužtenka.

    Tarkime: https://www.google.com/maps/@54.7226...8192?entry=ttu
    Arba: https://www.google.com/maps/@54.6817...8192?entry=ttu
    Arba dar čia: https://www.google.com/maps/@54.6713...8192?entry=ttu

    Gal per street view nesimato, bet realybėje važiuojant mašina labai jaučiasi.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O kažkada numatoma ir visą Paco pilti ištisiniu. Ten tai išvis beprotybė - perėjau visą gatvę - dangos būklė arba gera arba labai gera, daug kur pilta ištisinis prieš kelis metus. Šaligatviai nekeisti 60-30 metų (prilkausomai nuo atkarpos), daug kur plotis 1 m, važiuojamosios dalies plotis apie 630 cm (21 pėda - matavau).

    Čia vyksta toks pinigų taškymas. Dar tiek to tas taškymas jei būtų naudos, o dabar...

    Man norisi paimti ir į snukį užvažiuoti kas atsakingas. Na, ne - iš tiesų visai nesinori užvažiuoti per snukį, bet pyktis ima. Akivaizdu, kad bent Paco reikia nuo šaligatvių pradėti, juos platinti ir tik tada apie asfaltą galvoti. Kas darosi su mūsų miesto valdymu?

    40 milijonų ištaškyta. O užtektų 20-30 milijonų. Likusius pinigus reikia nedelsiant į šaligatvius mesti. už 10 milijonų galima nutiesti apie 140 km šaligatvio!
    Kas man keisciausia, kad Vilniuj pilna daug rimtesniu gatviu ar sankrzu, kur uztektu danga pakeist ir gatves bukle iskart pageretu. Bet kazkodel yra uzsiimineja kazkokio nesamonem ir keiciama danga, ten kur nereikia arba tos gatves neturetu but prioritetines.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Katik buvau Mildos g.. Ten ištisiniu varo. Dangos būklė tokia pusė velnio buvo - tebūnie asfaltuoja. Aišku - šaligatviai velniop.
    Bet kuo aš negalėjau atsistebėti, tai ką pamačiau darant su dangčiais - taip išeina juos ruošiasi palikti senus išsiklaipiusius ir per giliai (po naujos dangos užpylimo). Aš iš pradžių galvojau, kad ten duobės, bet pasirodo ne - dangčiai:
    Aš ne taip seniai irgi piktinausi forumiuke dėl to paties Pylimo gatvėje, bet po to galiausiai sutvarkė ir galutiniam rezultate dangčiai vienam lygyje su egsvaltu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Vilniuje per šią vasarą ištisinio dangos klojimo būdu bus atnaujinta 100 kilometrų gatvių – triskart daugiau, nei planuota anksčiau. Preliminariai skaičiuojama, kad gatvių atnaujinimas šiam sezonui gali kainuoti iki 40 mln. eurų.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...nebuvo-butina/

    Jie, PYPT, aš negaliu. Pvz Paco g ruošiasi visą ištisai asfaltuoti, o apie šaligatvių remontą nieko. Pco g nedelsiant reikia šaligatvius daug kur ir keisti, ir platinti. Daug kur 40-50 metų nematę remonto, yra daug atkarpų gan ilgų kur 1 m plotis, žmonių daug... Mane siutas ima. Ir dar kai kur per plati gatvė - matavau.

    https://www.google.com/maps/@54.6933...8192?entry=ttu

    Click image for larger version  Name:	Capture4.JPG Views:	1888 Size:	250,2 kB ID:	2064280
    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1872 Size:	228,9 kB ID:	2064281
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1886 Size:	198,6 kB ID:	2064282
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1885 Size:	251,8 kB ID:	2064283
    Katik buvau Mildos g.. Ten ištisiniu varo. Dangos būklė tokia pusė velnio buvo - tebūnie asfaltuoja. Aišku - šaligatviai velniop.
    Bet kuo aš negalėjau atsistebėti, tai ką pamačiau darant su dangčiais - taip išeina juos ruošiasi palikti senus išsiklaipiusius ir per giliai (po naujos dangos užpylimo). Aš iš pradžių galvojau, kad ten duobės, bet pasirodo ne - dangčiai:

    Click image for larger version  Name:	Mildos g asfaltavimas 2023 08 22.jpg Views:	0 Size:	635,2 kB ID:	2070199

    O kažkada numatoma ir visą Paco pilti ištisiniu. Ten tai išvis beprotybė - perėjau visą gatvę - dangos būklė arba gera arba labai gera, daug kur pilta ištisinis prieš kelis metus. Šaligatviai nekeisti 60-30 metų (prilkausomai nuo atkarpos), daug kur plotis 1 m, važiuojamosios dalies plotis apie 630 cm (21 pėda - matavau).

    Čia vyksta toks pinigų taškymas. Dar tiek to tas taškymas jei būtų naudos, o dabar...

    Man norisi paimti ir į snukį užvažiuoti kas atsakingas. Na, ne - iš tiesų visai nesinori užvažiuoti per snukį, bet pyktis ima. Akivaizdu, kad bent Paco reikia nuo šaligatvių pradėti, juos platinti ir tik tada apie asfaltą galvoti. Kas darosi su mūsų miesto valdymu?

    40 milijonų ištaškyta. O užtektų 20-30 milijonų. Likusius pinigus reikia nedelsiant į šaligatvius mesti. už 10 milijonų galima nutiesti apie 140 km šaligatvio!
    Paskutinis taisė spekas; 2023.08.22, 14:16.

    Komentuoti:

Working...
X