Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pritariam, o ką siūlai? VMS pasiūs ant dviejų raidžių, statybų inspekcijai neįdomu, gal į seimą kreiptis?
    Gal pabandyti kad ir per tą patį tvarkau Vilnių išsiųsti? Blogiau gi nebus, o gal sureaguos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Ar jus pritariate, kad sita nesamone reikia kazkaip stabdyti? Nes sitas ukvedys sugadins visas Vilniaus gatves ir padarys is ju paminklus tarybu sajungai?
    Pritariam, o ką siūlai? VMS pasiūs ant dviejų raidžių, statybų inspekcijai neįdomu, gal į seimą kreiptis?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Jei teisingai suprantu, čia tas pats šulinys.

    Jei taip, tai nieko nepaplatino. Bet vietos gerai nepažįstu, tai maikės nesiplėšysiu.
    Yra ir kitas šulinys, ant šaligatvio, kuris leidžia pamatyti koks atstumas iki borto buvo prieš tai ir po to. Jis buvo beveik per 2 dideles 50 cm plyteles iki bordiūro. Dabar geriausiu atveju tilptų 1,5 plytelės.
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.09.08, 07:26.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kad nepanašu, jog į medžio pusę gatvė buvo praplatinta: https://www.google.com/maps/@54.6953...8192?entry=ttu
    Jei teisingai suprantu, čia tas pats šulinys.
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	432
Size:	405,7 kB
ID:	2074235
    Click image for larger version

Name:	Capture1.PNG
Views:	418
Size:	288,1 kB
ID:	2074236

    Jei taip, tai nieko nepaplatino. Bet vietos gerai nepažįstu, tai maikės nesiplėšysiu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kad nepanašu, jog į medžio pusę gatvė buvo praplatinta: https://www.google.com/maps/@54.6953...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    „O ką, sunku apeit? Už tai bus kur prisiparkuot“ - meras Eksvaldas.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Ar jus pritariate, kad sita nesamone reikia kazkaip stabdyti? Nes sitas ukvedys sugadins visas Vilniaus gatves ir padarys is ju paminklus tarybu sajungai?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Net neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
    Tokiu zodziu mano leksikone nera.
    Paskutinis taisė digital; 2023.09.07, 22:24. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Net neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
    Nu jo)) Gatvių humanizacija pagal Valdą)) O dar tik kadencija prasidėjo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Net neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
    Gaila kad forume nėra reakcijos facepalm.
    Paskutinis taisė digital; 2023.09.07, 21:53. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Na būtent, tų dangos konstrukcijų tipų yra begalės. Ne vien asfaltas, betonas, grindinys arba kombinuotai - bet kiekviena iš tų dangų dar turi po n+1 variantų.

    Ant molio akmeninį grindinį dabartinė VMS ir Grinda deda, prieš karą taip nechaltūrino

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Pagal mokslinius tyrimus visą dangos konstrukcija tarnauja 50 metų. O jūs siūlote 100+ metų senumo konstrukciją naudoti toliau? Tie akmenys neaišku ant ko guli, gal ant molio.
    Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.
    Vidutinis tarnavimo laikas kaip vidutinė temperatūra palatoj.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tik patikslinsiu, akmenų grindinį toli gražu nevisada reikia keisti. XX a. pradžioje su pagrindais dažniausiai nechaltūrindavo, o grindinys tarnauja kaip papildoma kieta pagalvė. Pvz. Lenkijos autostradose tą pagalvę daro iš betono, mes tuo tarpu ją turim beveik kiekvienoje prieš karą atsiradusioje gatvėje.
    Pagal mokslinius tyrimus visą dangos konstrukcija tarnauja 50 metų. O jūs siūlote 100+ metų senumo konstrukciją naudoti toliau? Tie akmenys neaišku ant ko guli, gal ant molio.
    Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tik patikslinsiu, akmenų grindinį toli gražu nevisada reikia keisti. XX a. pradžioje su pagrindais dažniausiai nechaltūrindavo, o grindinys tarnauja kaip papildoma kieta pagalvė. Pvz. Lenkijos autostradose tą pagalvę daro iš betono, mes tuo tarpu ją turim beveik kiekvienoje prieš karą atsiradusioje gatvėje.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė oposumas Rodyti pranešimą
    Kažkas ankstesniame puslapyje kalbėjo apie darbus Mildos ir Rudens sankryžoje, tai dar truputis prie tos temos.

    Pravažiojant vis matau, kad jau keletą savaičių yra dirbama prie Mildos gatvės atnaujinimo. Tik esu lengvai tariant apšalęs - jie iš pradžių pakeitė visą asfaltą, jau buvo išlieję gražų naują, o dabar visą tai nugramdė ir pradėjo keisti šaligatvius, po to vėl klos naują asfaltą. Gal kas supranta kodėl taip yra švaistomi resursai? Suprantu, kad asfaltas yra 100 proc. perdirbamas, bet darbo prasme tai tiesiog nesuprantama. Kažkur stringa procesai akivaizdžiai.
    Sovietinės technologijos palikimas. Kai labai kreiva/banguota gatvė, supila išlyginamąjį asfalto sluoksnį, kuriuo siekiama užpilti duobės ir kompensuoti esamą ploną asfaltą. Sluoksnį nufrezuoja, taip išlyginant dangą ir galiausiai užpilamas viršutinis sluoksnis.
    Kai labai banguotos gatvės, tai asfalto pakeitimas nesprendžia bėdos, nes dažniausiai po juo yra silpni gruntai arba plona konstrukcija, arba net akmenų grindinys, kuriuos reikia keisti naujomis medžiagomis.

    Komentuoti:


  • oposumas
    replied
    Kažkas ankstesniame puslapyje kalbėjo apie darbus Mildos ir Rudens sankryžoje, tai dar truputis prie tos temos.

    Pravažiojant vis matau, kad jau keletą savaičių yra dirbama prie Mildos gatvės atnaujinimo. Tik esu lengvai tariant apšalęs - jie iš pradžių pakeitė visą asfaltą, jau buvo išlieję gražų naują, o dabar visą tai nugramdė ir pradėjo keisti šaligatvius, po to vėl klos naują asfaltą. Gal kas supranta kodėl taip yra švaistomi resursai? Suprantu, kad asfaltas yra 100 proc. perdirbamas, bet darbo prasme tai tiesiog nesuprantama. Kažkur stringa procesai akivaizdžiai.

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Po teisybei, tai panašios akcijos su būdėjimais prie perėjų būna ir UK, kur šiaip eismo saugumas yra vienas geriausių pasaulyje, o vairuotojai irgi atitinkamai geri ir civilizuoti.
    Tai viskas ok su tai budėjimais. Rugsėjis pereinamas laikotarpis kuomet staigiai padidėja eismo srautai, padaugėja nevietinių ir šiaip atidumas sumažėjęs po vasaros. Ką aš noriu pasakyti, kad ši perėja yra nesaugi, buvo puiki galimybė ją sutvarkyti, bet pasirinko nieko nedaryti ir pašiepiau pasiūlydamas priimt JAV (dėjimo ant pėsčiųjų) praktiką.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė bardakas Rodyti pranešimą
    Dar tegul paima pavyzdį iš draugiškiausios pėstiesiems valstybės pasaulyje - JAV ir įveda čia super naujovę. Norint pereiti gatvę pasiimi vėliavą į rankas ir mojuoji kaip durnius ir meldiesi, kad super mamytė iš savo SUV'o pamatytų
    Po teisybei, tai panašios akcijos su būdėjimais prie perėjų būna ir UK, kur šiaip eismo saugumas yra vienas geriausių pasaulyje, o vairuotojai irgi atitinkamai geri ir civilizuoti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Asfaltuoja aerodromus, o paskui - PinIgŲ nĖrAa šaaliGAattviAMs! O, kad to mažai nebūtų - po to reikia švaistyti pinigus remontuojant aerodromus...
    Čia bent išasfaltavo iš pirmo karto

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Asfaltuoja aerodromus, o paskui - PinIgŲ nĖrAa šaaliGAattviAMs! O, kad to mažai nebūtų - po to reikia švaistyti pinigus remontuojant aerodromus...

    Komentuoti:

Working...
X