Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Taip.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai prie Gariūnų VMS laimėjo barikadų mūšį ir dabar gali tiesti reikiamą infrą?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Šaligatvius vėliau asfaltuos. Oi, nereikėjo šito sakyti...

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Taigi meras sakė, kad išasfaltuos 100km gatvių, tai ir asfaltuoja. Apie šaligatvius gi nieko nesakė.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Liepkalnio g. Šiaip įdomi situacija - iki NATO suvažiavimo viską tvarkė, o dabar šaligatviai ir įvažiaviavimai į kiemus palikti nesutvarkyti. Technikos aplinkui jokios, nesinori, kad taptų Kojelavičiaus version 2.0 variantas...

    Šiaip pagal planą turėjo būti ir šaligatvis tvarkomas, bet turbūt kaip tokiam rajonui reikia suprasti, kad ir taip jau gerai...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Gariūnų vartų žiedo statyba.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Paneriškių g. ties Vilniaus elektrine ištisai perasfaltuota. Senas asaltas prasideda tik ties turgavietės tvorom.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ir Rasų g. paliks po 1 m pločio šaligatvius???
    Čia ta Rasų g. Dalis, kur yra parkingas turistų autobusams, tai teoriškai pėsčiųjų ten nebūna labai daug, bet sutinku, kad galėjo daryti platesnį šaligatvį - gatvė yra per plati, galima buvo bent jau metru ją pasiaurinti, kad atsirastų daugiau vietos šaligatviui, bet tam tikriausiai reikėtų rekonstrukcijos projekto, tai dėl greičio matyt padarė prastesnį variantą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ir Rasų g. paliks po 1 m pločio šaligatvius???

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nu joooo, prioritetai

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taigi buvo skelbta: granitiniai bus visur dedami. O iki šiol vietomis dėjo betoninius, nes tiesiog buvo jų likę.
    Neklaidinkite žmonių, gal ir buvo skelbiama, bet taip nėra daroma. Geriausias pavyzdys - Rasų g. Ties kapinėmis, ką tik prasidėjo darbai, visur deda betoninius.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230722_095213.jpg
Views:	1838
Size:	1,89 MB
ID:	2064497

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Per visą 600 m ilgio Paco gatvę nutiesti 1,5 pločio šaligatvį ne su granitiniu bortu kainuotų apie 45 000 (1 kvm 50 eur), o su granitiniu apie 60 000 eur.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vilniuje per šią vasarą ištisinio dangos klojimo būdu bus atnaujinta 100 kilometrų gatvių – triskart daugiau, nei planuota anksčiau. Preliminariai skaičiuojama, kad gatvių atnaujinimas šiam sezonui gali kainuoti iki 40 mln. eurų.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...nebuvo-butina/

    Jie, PYPT, aš negaliu. Pvz Paco g ruošiasi visą ištisai asfaltuoti, o apie šaligatvių remontą nieko. Pco g nedelsiant reikia šaligatvius daug kur ir keisti, ir platinti. Daug kur 40-50 metų nematę remonto, yra daug atkarpų gan ilgų kur 1 m plotis, žmonių daug... Mane siutas ima. Ir dar kai kur per plati gatvė - matavau.

    https://www.google.com/maps/@54.6933...8192?entry=ttu

    Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	3480
Size:	250,2 kB
ID:	2064280
    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	3459
Size:	228,9 kB
ID:	2064281
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	3464
Size:	198,6 kB
ID:	2064282
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	3467
Size:	251,8 kB
ID:	2064283

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nerodo ne grupės nariams, gal gali kelis įpeistinti čia?
    Keli Grindos komentarai:

    1. frezuosime ne duobes, o visą asfalto plotį. Bet tai tereiškia du pristabdymus - įvažiuojant į išfrezuotą zoną ir išvažiuojant iš jos.
    2. išilginiai frezavimo juostų kraštai vis vien yra stačiais kampais. Tad ten kokią savaitę teks nešokinėti iš juostos į juostą, ir tiek.
    per visą plotį taip ir yra: 0,5+0,5=1.
    O darbus organizuojame atitinkamai:
    - Vieną dieną nufrezuojame vieną juostą, kita dieną - kitą.
    - Po to vieną naktį paklojame apatinį asfalto sluoksnį vienoje juostoje, kitą naktį - kitoje.
    - Po to vieną naktį paklojame viršutinį asfalto sluoksnį vienoje juostoje, kitą naktį - kitoje.
    Nori nenori ir susidaro aukščių skirtumai tarp skirtingų juostų.

    Apie tai, kodėl frezuoja juostomis:
    pasaulyje nedaug frezavimo mašinų, galinčių apimti 8,42 m
    ​​​​​​​
    freza juda nedideliu greičiu ir per X val. gali išfrezuoti Y plotą. Efektyviau (ir saugaiu, ir eismo trikdžių mažiau), kai frezuojama \ilgomis atkarpomis, o ne lopais, tegul ir per visą kelio plotį.
    ​​​​​​​
    Na ir "padėkojo", kai pasiūliau daugiau technikos įsigyti (apeliuojant į ambicingus perasfaltavimo planus) ir mažiau vietų mieste vienu metu daryti, tačiau labiau koncentruotai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Taip, bortai bus granitiniai. Grinda apie tai irgi rašė. Man tik biškiuką keisti prioritetai. Geležiakas yra turbūt paskutinė gatvė visame mieste, kur reikia dėti granitinius bortus. Jie būtų žymiai vertingesni bet kurioje mažoje Šnipiškių gatvelėje ar netgi Žalgirio g. Bet Geležiake, greitojo eismo gatvėje, granitiniai bortai? Kodėl?
    Granitinius dabar visur mieste dės.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taigi buvo skelbta: granitiniai bus visur dedami. O iki šiol vietomis dėjo betoninius, nes tiesiog buvo jų likę.
    O neatsitiks taip, kad išsitaškys dideliais kiekiais kur jų nelabai reikia, o po to susives sąskaitas, pakrapštys pakaušį ir sakys - ai gal dėkim vėl betoninius? Nes nu net turtinguose vakaruose nėra taip viskas absoliutinama, nepamirštamas ir racionalumas.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taigi buvo skelbta: granitiniai bus visur dedami. O iki šiol vietomis dėjo betoninius, nes tiesiog buvo jų likę.
    Nu bet blemba kokia nesąmonė - argi tikrai nebuvo kitos vietos sudėti užsilikusius betoninius apart pačiame centre esančią Pylimo gatvę? Juk šiemet žada išasfaltuoti 100 km, tikrai surastų kokį užkampį, kur juos būtų galima nugrūsti be žalos miestui.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taigi buvo skelbta: granitiniai bus visur dedami. O iki šiol vietomis dėjo betoninius, nes tiesiog buvo jų likę.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Visiškai teisingai. Čia juk tiesi atkarpa, jokių spec. poreikių nėra (žiedinė sankryža, kelio vingiai, įvažiavimai į kiemus). Būtų buvę tikslingiau sudėti Pylimo g., juk ta pati Grinda ir tvarkė abi gatves.
    Kai klausiau Grindos kodel Virsuliskiu gatveje sudeti granito bortai, o Pylimo ne, sake ne mes Virsuliskiu darom, nezinom, mes cia ne prie ko ar kazkas tokio. Dabar patys pradeda tvarkyti su granito bortais. Atmazkiu kontora.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Taip, bortai bus granitiniai. Grinda apie tai irgi rašė. Man tik biškiuką keisti prioritetai. Geležiakas yra turbūt paskutinė gatvė visame mieste, kur reikia dėti granitinius bortus. Jie būtų žymiai vertingesni bet kurioje mažoje Šnipiškių gatvelėje ar netgi Žalgirio g. Bet Geležiake, greitojo eismo gatvėje, granitiniai bortai? Kodėl?
    Visiškai teisingai. Čia juk tiesi atkarpa, jokių spec. poreikių nėra (žiedinė sankryža, kelio vingiai, įvažiavimai į kiemus). Būtų buvę tikslingiau sudėti Pylimo g., juk ta pati Grinda ir tvarkė abi gatves.

    Komentuoti:

Working...
X