Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Na būtent, tų dangos konstrukcijų tipų yra begalės. Ne vien asfaltas, betonas, grindinys arba kombinuotai - bet kiekviena iš tų dangų dar turi po n+1 variantų.
Ant molio akmeninį grindinį dabartinė VMS ir Grinda deda, prieš karą taip nechaltūrino
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Pagal mokslinius tyrimus visą dangos konstrukcija tarnauja 50 metų. O jūs siūlote 100+ metų senumo konstrukciją naudoti toliau? Tie akmenys neaišku ant ko guli, gal ant molio.
Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTik patikslinsiu, akmenų grindinį toli gražu nevisada reikia keisti. XX a. pradžioje su pagrindais dažniausiai nechaltūrindavo, o grindinys tarnauja kaip papildoma kieta pagalvė. Pvz. Lenkijos autostradose tą pagalvę daro iš betono, mes tuo tarpu ją turim beveik kiekvienoje prieš karą atsiradusioje gatvėje.
Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tik patikslinsiu, akmenų grindinį toli gražu nevisada reikia keisti. XX a. pradžioje su pagrindais dažniausiai nechaltūrindavo, o grindinys tarnauja kaip papildoma kieta pagalvė. Pvz. Lenkijos autostradose tą pagalvę daro iš betono, mes tuo tarpu ją turim beveik kiekvienoje prieš karą atsiradusioje gatvėje.
Komentuoti:
-
Parašė oposumas Rodyti pranešimąKažkas ankstesniame puslapyje kalbėjo apie darbus Mildos ir Rudens sankryžoje, tai dar truputis prie tos temos.
Pravažiojant vis matau, kad jau keletą savaičių yra dirbama prie Mildos gatvės atnaujinimo. Tik esu lengvai tariant apšalęs - jie iš pradžių pakeitė visą asfaltą, jau buvo išlieję gražų naują, o dabar visą tai nugramdė ir pradėjo keisti šaligatvius, po to vėl klos naują asfaltą. Gal kas supranta kodėl taip yra švaistomi resursai? Suprantu, kad asfaltas yra 100 proc. perdirbamas, bet darbo prasme tai tiesiog nesuprantama. Kažkur stringa procesai akivaizdžiai.
Kai labai banguotos gatvės, tai asfalto pakeitimas nesprendžia bėdos, nes dažniausiai po juo yra silpni gruntai arba plona konstrukcija, arba net akmenų grindinys, kuriuos reikia keisti naujomis medžiagomis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kažkas ankstesniame puslapyje kalbėjo apie darbus Mildos ir Rudens sankryžoje, tai dar truputis prie tos temos.
Pravažiojant vis matau, kad jau keletą savaičių yra dirbama prie Mildos gatvės atnaujinimo. Tik esu lengvai tariant apšalęs - jie iš pradžių pakeitė visą asfaltą, jau buvo išlieję gražų naują, o dabar visą tai nugramdė ir pradėjo keisti šaligatvius, po to vėl klos naują asfaltą. Gal kas supranta kodėl taip yra švaistomi resursai? Suprantu, kad asfaltas yra 100 proc. perdirbamas, bet darbo prasme tai tiesiog nesuprantama. Kažkur stringa procesai akivaizdžiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Po teisybei, tai panašios akcijos su būdėjimais prie perėjų būna ir UK, kur šiaip eismo saugumas yra vienas geriausių pasaulyje, o vairuotojai irgi atitinkamai geri ir civilizuoti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bardakas Rodyti pranešimąDar tegul paima pavyzdį iš draugiškiausios pėstiesiems valstybės pasaulyje - JAV ir įveda čia super naujovę. Norint pereiti gatvę pasiimi vėliavą į rankas ir mojuoji kaip durnius ir meldiesi, kad super mamytė iš savo SUV'o pamatytų
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAsfaltuoja aerodromus, o paskui - PinIgŲ nĖrAa šaaliGAattviAMs! O, kad to mažai nebūtų - po to reikia švaistyti pinigus remontuojant aerodromus...
Komentuoti:
-
Asfaltuoja aerodromus, o paskui - PinIgŲ nĖrAa šaaliGAattviAMs! O, kad to mažai nebūtų - po to reikia švaistyti pinigus remontuojant aerodromus...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
https://www.facebook.com/seskinesben...85858416910851
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Cia elementariai galima butu padyt ziedine su pervaziuojamu viduriu stambiagariciam transportui. Investicijos mazos, bet eismo saugumas ir patogumas viesiems butu pagerintas zenkliai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Čia tarp kitko.
Viską užpilkime ištisiniu EksValdu, nes visi šaligatviai jau nutiesti ir šiaip pėstieji tegu eina nnnnnn... Tegyvuoja Sovietiniai tankų prospektai! Niekada pinigų nebus per daug, niekada pinigų nebus per daug!
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Ties Mildos ir Rudens gatvių sankirta privežta daug betoninių žiedų. Dabar ardomi seni šaligatviai iš abiejų gatvės pusių.
Viską užpilkime ištisiniu EksValdu, nes visi šaligatviai jau nutiesti ir šiaip pėstieji tegu eina nnnnnn... Tegyvuoja Sovietiniai tankų prospektai! Niekada pinigų nebus per daug, niekada pinigų nebus per daug!
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Ten visiskai blogai organizuotas eismas nuo pat tos gatves pradzios iki galo. I Stulginskio ivaziuoji dviem juostom. Nu tai logiska kad 2 juostom ir turetum ja judeti, bet kazkodel zymejimas dingsta ir jei kaireje yra priparkuotu masinu, turi nezinia ka daryt, nes dvi masinos prie priparkuotu jau niekaip netelpa. Toliau parkavimas baigiasi ir vaziuojamoji dalis isplateja iki kazkiek juostu. Kiek sunku pasakyti, nes kai paskutini karta ten vaziavau, zymejimo nebuvo. Toliau uz Gedimino prospekto yra tiesiog chaosas.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąGrinda antrina Valdelio standartams:
<<<ekrano nuotrauka>>>
Fakin dugnas.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: