Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Net neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
    Gaila kad forume nėra reakcijos facepalm.
    Paskutinis taisė digital; 2023.09.07, 21:53. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Na būtent, tų dangos konstrukcijų tipų yra begalės. Ne vien asfaltas, betonas, grindinys arba kombinuotai - bet kiekviena iš tų dangų dar turi po n+1 variantų.

    Ant molio akmeninį grindinį dabartinė VMS ir Grinda deda, prieš karą taip nechaltūrino

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Pagal mokslinius tyrimus visą dangos konstrukcija tarnauja 50 metų. O jūs siūlote 100+ metų senumo konstrukciją naudoti toliau? Tie akmenys neaišku ant ko guli, gal ant molio.
    Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.
    Vidutinis tarnavimo laikas kaip vidutinė temperatūra palatoj.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tik patikslinsiu, akmenų grindinį toli gražu nevisada reikia keisti. XX a. pradžioje su pagrindais dažniausiai nechaltūrindavo, o grindinys tarnauja kaip papildoma kieta pagalvė. Pvz. Lenkijos autostradose tą pagalvę daro iš betono, mes tuo tarpu ją turim beveik kiekvienoje prieš karą atsiradusioje gatvėje.
    Pagal mokslinius tyrimus visą dangos konstrukcija tarnauja 50 metų. O jūs siūlote 100+ metų senumo konstrukciją naudoti toliau? Tie akmenys neaišku ant ko guli, gal ant molio.
    Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tik patikslinsiu, akmenų grindinį toli gražu nevisada reikia keisti. XX a. pradžioje su pagrindais dažniausiai nechaltūrindavo, o grindinys tarnauja kaip papildoma kieta pagalvė. Pvz. Lenkijos autostradose tą pagalvę daro iš betono, mes tuo tarpu ją turim beveik kiekvienoje prieš karą atsiradusioje gatvėje.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė oposumas Rodyti pranešimą
    Kažkas ankstesniame puslapyje kalbėjo apie darbus Mildos ir Rudens sankryžoje, tai dar truputis prie tos temos.

    Pravažiojant vis matau, kad jau keletą savaičių yra dirbama prie Mildos gatvės atnaujinimo. Tik esu lengvai tariant apšalęs - jie iš pradžių pakeitė visą asfaltą, jau buvo išlieję gražų naują, o dabar visą tai nugramdė ir pradėjo keisti šaligatvius, po to vėl klos naują asfaltą. Gal kas supranta kodėl taip yra švaistomi resursai? Suprantu, kad asfaltas yra 100 proc. perdirbamas, bet darbo prasme tai tiesiog nesuprantama. Kažkur stringa procesai akivaizdžiai.
    Sovietinės technologijos palikimas. Kai labai kreiva/banguota gatvė, supila išlyginamąjį asfalto sluoksnį, kuriuo siekiama užpilti duobės ir kompensuoti esamą ploną asfaltą. Sluoksnį nufrezuoja, taip išlyginant dangą ir galiausiai užpilamas viršutinis sluoksnis.
    Kai labai banguotos gatvės, tai asfalto pakeitimas nesprendžia bėdos, nes dažniausiai po juo yra silpni gruntai arba plona konstrukcija, arba net akmenų grindinys, kuriuos reikia keisti naujomis medžiagomis.

    Komentuoti:


  • oposumas
    replied
    Kažkas ankstesniame puslapyje kalbėjo apie darbus Mildos ir Rudens sankryžoje, tai dar truputis prie tos temos.

    Pravažiojant vis matau, kad jau keletą savaičių yra dirbama prie Mildos gatvės atnaujinimo. Tik esu lengvai tariant apšalęs - jie iš pradžių pakeitė visą asfaltą, jau buvo išlieję gražų naują, o dabar visą tai nugramdė ir pradėjo keisti šaligatvius, po to vėl klos naują asfaltą. Gal kas supranta kodėl taip yra švaistomi resursai? Suprantu, kad asfaltas yra 100 proc. perdirbamas, bet darbo prasme tai tiesiog nesuprantama. Kažkur stringa procesai akivaizdžiai.

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Po teisybei, tai panašios akcijos su būdėjimais prie perėjų būna ir UK, kur šiaip eismo saugumas yra vienas geriausių pasaulyje, o vairuotojai irgi atitinkamai geri ir civilizuoti.
    Tai viskas ok su tai budėjimais. Rugsėjis pereinamas laikotarpis kuomet staigiai padidėja eismo srautai, padaugėja nevietinių ir šiaip atidumas sumažėjęs po vasaros. Ką aš noriu pasakyti, kad ši perėja yra nesaugi, buvo puiki galimybė ją sutvarkyti, bet pasirinko nieko nedaryti ir pašiepiau pasiūlydamas priimt JAV (dėjimo ant pėsčiųjų) praktiką.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė bardakas Rodyti pranešimą
    Dar tegul paima pavyzdį iš draugiškiausios pėstiesiems valstybės pasaulyje - JAV ir įveda čia super naujovę. Norint pereiti gatvę pasiimi vėliavą į rankas ir mojuoji kaip durnius ir meldiesi, kad super mamytė iš savo SUV'o pamatytų
    Po teisybei, tai panašios akcijos su būdėjimais prie perėjų būna ir UK, kur šiaip eismo saugumas yra vienas geriausių pasaulyje, o vairuotojai irgi atitinkamai geri ir civilizuoti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Asfaltuoja aerodromus, o paskui - PinIgŲ nĖrAa šaaliGAattviAMs! O, kad to mažai nebūtų - po to reikia švaistyti pinigus remontuojant aerodromus...
    Čia bent išasfaltavo iš pirmo karto

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Asfaltuoja aerodromus, o paskui - PinIgŲ nĖrAa šaaliGAattviAMs! O, kad to mažai nebūtų - po to reikia švaistyti pinigus remontuojant aerodromus...

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Dar tegul paima pavyzdį iš draugiškiausios pėstiesiems valstybės pasaulyje - JAV ir įveda čia super naujovę. Norint pereiti gatvę pasiimi vėliavą į rankas ir mojuoji kaip durnius ir meldiesi, kad super mamytė iš savo SUV'o pamatytų ir nesuvažinėtų.

    Click image for larger version

Name:	ped-flags-cbd.jpg
Views:	1045
Size:	93,1 kB
ID:	2073756

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230905_144604.png
Views:	1237
Size:	146,3 kB
ID:	2073711
    Click image for larger version

Name:	23p05p.jpg
Views:	1209
Size:	318,2 kB
ID:	2073712

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	1.JPG Views:	0 Size:	171,4 kB ID:	2060014
    Argi neironiška, kad perasfaltavus aerodromą, nesaugią perėja turi saugoti pėstieji su liemenėmis

    https://www.facebook.com/seskinesben...85858416910851

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1376
Size:	106,4 kB
ID:	2073706

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Cia elementariai galima butu padyt ziedine su pervaziuojamu viduriu stambiagariciam transportui. Investicijos mazos, bet eismo saugumas ir patogumas viesiems butu pagerintas zenkliai.
    Teoriškai minimalus leidžiamas 13m žiedas telpa, bet kad kitiems nuo to geriau pasidarytų, tai abejoju.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Šiandien pravažiavau Antakalnio žiedu, tai keičiama daugelis šulinių.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Čia tarp kitko.

    Viską užpilkime ištisiniu EksValdu, nes visi šaligatviai jau nutiesti ir šiaip pėstieji tegu eina nnnnnn... Tegyvuoja Sovietiniai tankų prospektai! Niekada pinigų nebus per daug, niekada pinigų nebus per daug!
    Cia elementariai galima butu padyt ziedine su pervaziuojamu viduriu stambiagariciam transportui. Investicijos mazos, bet eismo saugumas ir patogumas viesiems butu pagerintas zenkliai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Ties Mildos ir Rudens gatvių sankirta privežta daug betoninių žiedų. Dabar ardomi seni šaligatviai iš abiejų gatvės pusių.
    Čia tarp kitko.

    Viską užpilkime ištisiniu EksValdu, nes visi šaligatviai jau nutiesti ir šiaip pėstieji tegu eina nnnnnn... Tegyvuoja Sovietiniai tankų prospektai! Niekada pinigų nebus per daug, niekada pinigų nebus per daug!

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1082
Size:	188,1 kB
ID:	2072675

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Ten visiskai blogai organizuotas eismas nuo pat tos gatves pradzios iki galo. I Stulginskio ivaziuoji dviem juostom. Nu tai logiska kad 2 juostom ir turetum ja judeti, bet kazkodel zymejimas dingsta ir jei kaireje yra priparkuotu masinu, turi nezinia ka daryt, nes dvi masinos prie priparkuotu jau niekaip netelpa. Toliau parkavimas baigiasi ir vaziuojamoji dalis isplateja iki kazkiek juostu. Kiek sunku pasakyti, nes kai paskutini karta ten vaziavau, zymejimo nebuvo. Toliau uz Gedimino prospekto yra tiesiog chaosas.
    Nu tai ka as bent jau matau, kad cia reiktu tiesiog sutvarkyt zimejima, kur kokios juostos ir kur parkuojama, padaryt paralelini parkavima prie poliklinikos ir pereja prie SST ir viskas, problem solved. Jokio kapitalinio gatves remonto nereikia.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Grinda antrina Valdelio standartams:

    <<<ekrano nuotrauka>>>

    Fakin dugnas.
    O tai ar kritika turi būti Grindos kryptimi? Ar Grinda priima sprendimą, ar tik vykdo užsakymą?

    Komentuoti:

Working...
X