Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Žiauru

    Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

    Jakšto g.
    Click image for larger version

Name:	374265096_696086002539786_7941560384122660237_n.jpg
Views:	996
Size:	213,3 kB
ID:	2075988

    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniuje lazeriu skenuojamos gatvių dangos: kam to reikia? https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2110790
    2023 m. bus nuskenuota 2150 km Vilniaus miesto gatvių dangų – visos asfaltuotos eismo juostos. Darbai prasidėjo rugpjūčio pradžioje ir turėtų būti užbaigti iki lapkričio vidurio. „Vilniuje keliame ambicingą tikslą per itin trumpą laiką atnaujinti kuo daugiau sostinės gatvių. Patirtis rodo, kad objektyvūs, duomenimis grįsti sprendimai dėl gatvių remonto leidžia sutaupyti apie 5 proc. gatvių remontui skirtų lėšų – tai reiškia, kad už tą patį biudžetą miestas turi galimybę kasmet sutvarkyti 5 proc. daugiau gatvių“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
    Tokį gatvių priežiūros metodą „Grinda“ inicijavo dar 2021 m. – ji sukūrė gatvių skenavimo ir duomenų interpretavimo algoritmą, kurį įgyvendinus, sostinės savivaldybės specialistai gali naudotis objektyviais gatvių dangų kokybės vertinimo kriterijais ir priimti duomenimis grįstus sprendimus dėl gatvių remonto prioritetų, laiko ir būdo.
    Asfalto dangų skenavimui „Grinda“ nuomojasi itin modernų specializuotą kelio dangų tyrimams sukurtą lazerį, 4 m pločio eismo juostą analizuojantį 112 mln. taškų per sekundę raiška. Sferinės kameros fiksuoja nuskenuotus taškus net judant dideliu, 70–100 km/h greičiu jų nesuliedama. Specializuota įranga pasižymi dideliu įrašymo greičiu ir geba ypač greitai prisitaikyti prie skirtingo apšvietimo – tai ypač svarbu tuneliuose ar po tiltais esančių dangų tyrimo kokybei. Visi kadrai yra preciziškai „surišami“ į vientisą sferinę nuotrauką. Specializuota lazerio kūrėjų programinė įranga yra papildyta dirbtinio intelekto algoritmais, leidžiančiais automatiškai nustatyti IRI, provėžų gylius, skirtingai kategorizuojamus dangos įtrūkius, duobes, plyšius, mikrotekstūrą, lupimąsi, dirbtinius objektus (tokius kaip šuliniai, nuotekų grotelės ir pan.), kelio ženklinimą ir kitus parametrus. Visa lazerinės skenavimo įrangos ir papildomų agregatų vertė sudaro apie 800 tūkst. Eur.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Būtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
    Berods, projektas jau buvo parengtas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Būtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
    Sukėliau visus brėžinius čia:

    https://citify.eu/lt/nemencines-pl-rekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Savivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.

    Lazdynėlių g. rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-648734

    Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
    Įdomu, pavyko su LAKDu sutarti dėl dalinio Nemenčinės ir Trakų plentų rekonstrukcijų finansavimo? Lyg ir būta tokių kalbų Šimašiaus laikais.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Būtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Naujas meras saunuolis.pagaliau pabaigs nemencines pl.tvarkyti

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Savivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.

    Lazdynėlių g. rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-648734

    Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Nepamirškite, kad miestą vairuoja ne savivaldybių administracijų specialistai, o politikai. Vilnius turėjo išskirtinį atvejį, kai specialistai (konkrečiai DO Architects), vairavo pagrindinį politiką (merą Šimašių), o tas jau vairavo administraciją su pakalniais, nikitinais, gatvių, apšvietimo standartais ir t.t.

    Miestelėnams tai nepatiko, išsirinko meru politiką, kurio pagrindinė žinutė buvo ta, kad jis jokių perversmų nedarys, tik praeskvalduos viską per naują. Išrinko Tarybą kuri išėdė Pakalnį (geras jis ar blogas vyr. architektas sužinosime palyginę su tuo, kas ateis į jo vietą), ko gero išės ir Nikitiną (nes jis ne specialistas, o tik apsišaukėlis).

    Norit pokyčių - lipkit tiesiai Benkunskui ant galvos. Lipkit debilams Tarybos nariams iš Nacionalinio susivienijimo ir kitiems ant galvos, kad nesikištų ten kur nesueina ir kur neturi jokio supratimo.
    Aš matau, kad nėra dar pasiektas tas taškas, kad darom iš Lietuvos Rytų Europos Nyderlandais. Įdomu kaip keisis požiūris į gatvių humanizavimus apie 2040 m.

    DO Architects norėjo pokyčių per greitai, kai miestelėnams ne tas rūpėjo, kai rutininių gatvių ir šiaip miesto priežiūros darbų nebuvimas badė akis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    NS žiūriu tampa rimta politine jėga jei su dviem-trim nariais opozicijoj vairuoja miestą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Man dar įdomiau yra kiek senosios kartos yra VT ir miestų planavime, kokia įtaka lems jų kaita, bet čia jaučiu kokių 20 metų perspektyvoje.
    Nepamirškite, kad miestą vairuoja ne savivaldybių administracijų specialistai, o politikai. Vilnius turėjo išskirtinį atvejį, kai specialistai (konkrečiai DO Architects), vairavo pagrindinį politiką (merą Šimašių), o tas jau vairavo administraciją su pakalniais, nikitinais, gatvių, apšvietimo standartais ir t.t.

    Miestelėnams tai nepatiko, išsirinko meru politiką, kurio pagrindinė žinutė buvo ta, kad jis jokių perversmų nedarys, tik praeskvalduos viską per naują. Išrinko Tarybą kuri išėdė Pakalnį (geras jis ar blogas vyr. architektas sužinosime palyginę su tuo, kas ateis į jo vietą), ko gero išės ir Nikitiną (nes jis ne specialistas, o tik apsišaukėlis).

    Norit pokyčių - lipkit tiesiai Benkunskui ant galvos. Lipkit debilams Tarybos nariams iš Nacionalinio susivienijimo ir kitiems ant galvos, kad nesikištų ten kur nesueina ir kur neturi jokio supratimo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    1. Skusti visus tokius atvejus per tvarkaumiesta
    2. Rasyti komentarus kas ir kodel blogai po savivaldybes, seniuniju, Grindos, Benkunsko ir kitu postais. FB grupeje WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!, nes i ja vis dar uzsuka VMS paskaityti ir atrasyti. T.y. buti aktyviu socialinese tinkluose. Ta mato ir kiti zmones, jie tokiu budu pasyviai mokosi urbanistikos ir mato kad yra nors keli procentai zmoniu turintys kitokia nuomone nei "gaidziai vel susiaurino, nipravaziuojia greitoji, visi mirs".
    Pirmiems dviem punktams as skiriu kasdien po kelias valandas savo laiko. Jei ta pati darytu dar 100 zmoniu, mes turetume, manau, visokia kitokia situacija net nepaisant to kad FB yra tokia maza dalis aplinkinio pasaulio.
    3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
    4. Visada lieka galimybe atsistoti su plakatais darbu vietoje ir pasifotografuoti, bet niekas to niekada nenori daryti, as tame tarpe irgi.
    Buvo ne kartą kreiptąsi, tai visada atrašo, kad čia tik remontas be projekto, o ne gatvės rekonstrukcija, todėl nieko keisti negali...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Klimato kaita, ES direktyvos, daugybę faktorių gali lemti pikinį automobilizmą Vilniuje, kurio dar nepasiekėm.
    Nenustebtų apie 2030 m. pradžią jau ateitų automobilizmo mažinimo mados rimčiau į visuomenę.
    Tada rimčiau gali pajudėti VT plėtra ir t.t.
    Man dar įdomiau yra kiek senosios kartos yra VT ir miestų planavime, kokia įtaka lems jų kaita, bet čia jaučiu kokių 20 metų perspektyvoje.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Problema su automobiliais išsispręs tik sutvarkius VVT.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Malinauskas nedarys reportazo kur butu pasakojama, kad reiketu jums vaziuoti i darba ne savo nuosavu automobiliu o VT, arba kad reikia siaurinti gatves vardan kazkokio tai mistinio saugumo. Nes tuomet jo patrionu sumazetu, o ne padaugetu. Kai zmonems pasakojama kad reikia mazinti cukraus vartojima del sveikatos, jie ta supranta. Su automobiliais lietuviams toks fintas nepraeina, nes kiekvienas automobili supranta kaip savo geroves simboli. Tad deja, bet cia temos ne jam.
    Teisybės dėlei, Malinauskas daug temų yra palietęs po kurių daug patronų nubyrėjo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Gal Skirmantui Malinauskui būtų įdomu padaryti išsamų reportažą apie Vilniaus "urbanistiką"? Bet jaučiu daug Patreonų prarastų po jo, reiktų pasižadėti forumiečiams tapti naujais jo patronais.
    Malinauskas nedarys reportazo kur butu pasakojama, kad reiketu jums vaziuoti i darba ne savo nuosavu automobiliu o VT, arba kad reikia siaurinti gatves vardan kazkokio tai mistinio saugumo. Nes tuomet jo patrionu sumazetu, o ne padaugetu. Kai zmonems pasakojama kad reikia mazinti cukraus vartojima del sveikatos, jie ta supranta. Su automobiliais lietuviams toks fintas nepraeina, nes kiekvienas automobili supranta kaip savo geroves simboli. Tad deja, bet cia temos ne jam.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
    Gal Skirmantui Malinauskui būtų įdomu padaryti išsamų reportažą apie Vilniaus "urbanistiką"? Bet jaučiu daug Patreonų prarastų po jo, reiktų pasižadėti forumiečiams tapti naujais jo patronais.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    1. Skusti visus tokius atvejus per tvarkaumiesta
    2. Rasyti komentarus kas ir kodel blogai po savivaldybes, seniuniju, Grindos, Benkunsko ir kitu postais. FB grupeje WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!, nes i ja vis dar uzsuka VMS paskaityti ir atrasyti. T.y. buti aktyviu socialinese tinkluose. Ta mato ir kiti zmones, jie tokiu budu pasyviai mokosi urbanistikos ir mato kad yra nors keli procentai zmoniu turintys kitokia nuomone nei "gaidziai vel susiaurino, nipravaziuojia greitoji, visi mirs".
    Pirmiems dviem punktams as skiriu kasdien po kelias valandas savo laiko. Jei ta pati darytu dar 100 zmoniu, mes turetume, manau, visokia kitokia situacija net nepaisant to kad FB yra tokia maza dalis aplinkinio pasaulio.
    3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
    4. Visada lieka galimybe atsistoti su plakatais darbu vietoje ir pasifotografuoti, bet niekas to niekada nenori daryti, as tame tarpe irgi.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pritariam, o ką siūlai? VMS pasiūs ant dviejų raidžių, statybų inspekcijai neįdomu, gal į seimą kreiptis?
    Gal pabandyti kad ir per tą patį tvarkau Vilnių išsiųsti? Blogiau gi nebus, o gal sureaguos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Ar jus pritariate, kad sita nesamone reikia kazkaip stabdyti? Nes sitas ukvedys sugadins visas Vilniaus gatves ir padarys is ju paminklus tarybu sajungai?
    Pritariam, o ką siūlai? VMS pasiūs ant dviejų raidžių, statybų inspekcijai neįdomu, gal į seimą kreiptis?

    Komentuoti:

Working...
X