Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Grinda antrina Valdelio standartams:

    <<<ekrano nuotrauka>>>

    Fakin dugnas.
    O tai ar kritika turi būti Grindos kryptimi? Ar Grinda priima sprendimą, ar tik vykdo užsakymą?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    O pala, kas ten A.Stulginskio g.? Plotis, nera blogas, yra parkavimo juosta. Ten vienintele problema ties poliklininka Jaksto g., kur parkavimas be rysio ir suvalgo dali saligatvio.
    Ten visiskai blogai organizuotas eismas nuo pat tos gatves pradzios iki galo. I Stulginskio ivaziuoji dviem juostom. Nu tai logiska kad 2 juostom ir turetum ja judeti, bet kazkodel zymejimas dingsta ir jei kaireje yra priparkuotu masinu, turi nezinia ka daryt, nes dvi masinos prie priparkuotu jau niekaip netelpa. Toliau parkavimas baigiasi ir vaziuojamoji dalis isplateja iki kazkiek juostu. Kiek sunku pasakyti, nes kai paskutini karta ten vaziavau, zymejimo nebuvo. Toliau uz Gedimino prospekto yra tiesiog chaosas.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Grinda antrina Valdelio standartams:

    Fakin dugnas.
    O pala, kas ten A.Stulginskio g.? Plotis, nera blogas, yra parkavimo juosta. Ten vienintele problema ties poliklininka Jaksto g., kur parkavimas be rysio ir suvalgo dali saligatvio.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Grinda antrina Valdelio standartams:

    Click image for larger version

Name:	Grinda(1).png
Views:	1133
Size:	703,4 kB
ID:	2072641

    Fakin dugnas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Ten laisvai tilptu keturios eismo juostos...
    Common. Ties ta tolimesne stotele be stulpų kilnojimo ir t.t.? Sure?
    Nuvažiuok į vietą ir pasižiūrėk, nebus nepagrįstų fantazijų.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.08.31, 16:56.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad ten tilptų papildoma A juosta nepaisant ir mano noro. Arba reikia kelti stulpus ir pan.
    Ten laisvai tilptu keturios eismo juostos...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad ten tilptų papildoma A juosta nepaisant ir mano noro. Arba reikia kelti stulpus ir pan.
    Trys juostos ten telpa laisvai, bet problema ta, kad nėra įvažos kitoje pusėje VT stotelei. Be to, pėsčiųjų perėjos negali kirsti trijų juostų be saugumo salelės. Tai taip ir paliko, užuot investavę.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad ten tilptų papildoma A juosta nepaisant ir mano noro. Arba reikia kelti stulpus ir pan.
    Iš akies kokie 12m bus. Abiem kryptim gal ir netilptų, bet ir nebandys jau niekas sutalpint

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nemanau, kad ten tilptų papildoma A juosta nepaisant ir mano noro. Arba reikia kelti stulpus ir pan.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Neįmanoma visko sutvarkyt iškart, tai valdžia daro kažkokius kompromisus. Nesuprantu, kodėl tiesiog apgriuvusios gatvės sutvarkymas užkonservuoja kažką 2-3 kartoms (skaityk, pusei amžiaus). Ar žinot bent vieną gatvę, kur bortai ir asfaltas tarnavo 50 metų?
    Kam tokiam tvarkymui tuomet taškyt pinigus su bortų keitimais (ypač granitinių)? Jei reikalinga tokia "higiena", kaip sakė Benkunskas, tai pilnai užtektų tiesiog užvaryt ištisiniu, paliekant senus bortus. Dabar bet kokio tvarkymo galima nesitikėt, nes "eksvaldas geras, bortai nauji, koks dar tvarkymas gali būt?".

    Net ir paliekant tą patį plotį ir įgranitizuojant sovietinę nesąmonę, tą plotą galima išnaudoti:
    • tvarkingam parkingui
    • A juostai (bent vienoje pusėje)
    • dviračių juostoms
    tačiau lengviau viską užeksvalduot, nupiešt linijas taip pat kaip buvo, ir nesuprast "Kodėl žmonės per plačioje gatvėje su lygiu eksvaldu ir greičio ribojimu 40 km/h dvigubai viršija greitį?"

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Pasižiūrėjau abu filmukus ir būtų gerai jei šios technologijos būtų laikomasi Mildos g dangčiams.

    Mildos g dangčiams:
    - nebuvo dedami nauji betoniniai žiedai
    - nebuvo tvarkomas horizontalumas kai kuriems žiedams
    - asfaltas buvo išpiltas, sutrombuotas ir paliktas stingti ant senų dangčių. Video rodoma, kad jie dirba su karštu asfaltu ir išpylus jį ant dangčių nedelsiant pataisoma kaip turi būti.

    PS.
    Kai keitė dangčius į plaukiojančius dangčius Saulės ir Pavasario g. buvo laikomasi technologijos. Daryta berods palei 2019-2020 metus.
    Ties Mildos ir Rudens gatvių sankirta privežta daug betoninių žiedų. Dabar ardomi seni šaligatviai iš abiejų gatvės pusių.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Neįmanoma visko sutvarkyt iškart, tai valdžia daro kažkokius kompromisus. Nesuprantu, kodėl tiesiog apgriuvusios gatvės sutvarkymas užkonservuoja kažką 2-3 kartoms (skaityk, pusei amžiaus). Ar žinot bent vieną gatvę, kur bortai ir asfaltas tarnavo 50 metų?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Negaliu nepasidalinti
    Viršuliškių gatvė
    Valdelio gatvių standartas 2023:
    • Naujas, blizgantis asfaltas mašinytėms
    • Įgranitintas sovietinių ikoninių miestų planuotojų gatvių standartas dar bent 2-3 kartoms
    • Kažkoks random 40 greitis, kurio fiziškai ir psichologiškai neįmanoma laikytis
    • Senos, pensijinio amžiaus sulaukusios plytelės pėstiesiems (tame tarpe ir tėveliams su vėžimėliais ir žmonėms su negalia)
    • Pėsčiųjų perėja kerta 10-11 m važiuojamąją dalį be jokių saugumo priemonių (iki remonti buvo iškili)
    • Jokių saugių ir patogių sąlygų dviratininkams (gatvėje nesaugu dėl nesilaikomo leistino greičio ir VT eismo, takuose nelygi danga ir laipiojimas per bordiūrus)
    • Jokių reglamentų neatitinkanti VT stotelės ir dar įrengtos spinduliuose (autobuso sustojima bent 50 cm nuo bordiūro garantuotas)
    • VT keleivių nesimato, bet užtat 4 "vilkai" gaudantys "zuikius"
    • Apšvietimo stulpų tipų ir spalvų margumynas
    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	199 Size:	385,3 kB ID:	2072204

    Nuotrauka iš FB grupės Pranešk, kur keleivių kontrolė. Vilnius
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.08.30, 10:20.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Puiki vieta pamatyti Vilniuje pradėtų naudoti granitinių bortų patvarumą - parkinge prie Congress viešbučio (Vilniaus g.) palikti gan aukštoki bortai. Įdomu, per kiek laiko aptrupės nuo važinėjimo.

    Click image for larger version

Name:	20230828_172755.jpg
Views:	563
Size:	1,19 MB
ID:	2071920

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Mano pointas tas, kad reiktų prileisti galimybę, kad eksvaltuotojai žino daugiau apie eksvaltavimą, nei urbanitstai–diletantai. Gal pasistenkim mažiau rodyt arogancijos, tik tiek.

    Jei domina, kaip veikia tie plaukiojantys dangčiai, tai galima rasti įvairių gamintojų youtube'ų:
    https://youtu.be/hp44N09jwAg?si=7PgU04JcKpVrTD-7
    https://youtu.be/IhONeryeSTI?si=sZcUOwgjungP2t47

    Esmė, kad lyginant šulinį po juo eksvaltas pakišamas kastuvais, ir jei kastuvais mosuoja atlaparankiai, jie gali nepakankamai jo pakišt, ir dangtis po to įgriūva.
    Pasižiūrėjau abu filmukus ir būtų gerai jei šios technologijos būtų laikomasi Mildos g dangčiams.

    Mildos g dangčiams:
    - nebuvo dedami nauji betoniniai žiedai
    - nebuvo tvarkomas horizontalumas kai kuriems žiedams
    - asfaltas buvo išpiltas, sutrombuotas ir paliktas stingti ant senų dangčių. Video rodoma, kad jie dirba su karštu asfaltu ir išpylus jį ant dangčių nedelsiant pataisoma kaip turi būti.

    PS.
    Kai keitė dangčius į plaukiojančius dangčius Saulės ir Pavasario g. buvo laikomasi technologijos. Daryta berods palei 2019-2020 metus.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Update Mildos g. buvę užasfaltuoti dangčiai:

    Click image for larger version

Name:	PhotoPictureResizer_1692884308523.jpg
Views:	1320
Size:	603,2 kB
ID:	2071530

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nu tai gal uždarom forumiuką, nes turbūt nykstamoji dalis čia dalyvaujančių yra tiesę gatves ar kloję šaligatvius. Pasipiktinau, pasimokiau ir pakomentavau kitiems, kad neverta piktintis. jeez.

    Beje, ko dar nesuprantu, jei ten tokios kietos technologijos, kodėl Algirdo/Basanavičiaus sankryžoje prieš porą mėnesių aksfaltuotame plote šulinys įdubęs labai stipriai.
    Mano pointas tas, kad reiktų prileisti galimybę, kad eksvaltuotojai žino daugiau apie eksvaltavimą, nei urbanitstai–diletantai. Gal pasistenkim mažiau rodyt arogancijos, tik tiek.

    Jei domina, kaip veikia tie plaukiojantys dangčiai, tai galima rasti įvairių gamintojų youtube'ų:
    https://youtu.be/hp44N09jwAg?si=7PgU04JcKpVrTD-7
    https://youtu.be/IhONeryeSTI?si=sZcUOwgjungP2t47

    Esmė, kad lyginant šulinį po juo eksvaltas pakišamas kastuvais, ir jei kastuvais mosuoja atlaparankiai, jie gali nepakankamai jo pakišt, ir dangtis po to įgriūva.
    Paskutinis taisė alga; 2023.08.25, 15:35.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Krokuvos g. pakeitimas į dviračių gatvę labiau PR reikalas, nei naudingas, nes:
    - Gatvė vienpusio eismo, vadinasi, eismas draudžiamas iš Kalvarijų g pusės.
    - Pravažiavus Krokuvos g. iki Kalvarijų g. atsiduri kaip ir akligatvyje. Kalvarijų g. nebegalima dviračiu važiuoti A juosta. Šaligatviai siauri ir tokios prastos būklės , kad ir pėsčiomis baisu. Važiuojant tiesiai per perėją iki Burių atsiduri parkinge-tešlyne. Tai jau geriau važiuoti lygiagrečiai Šeimyniškių g. ir išlysti prie Konstitucijos pr. sankryžos, kur prasideda dviračių takas.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.

    Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.

    Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.

    O kaip patekti nuo dviračių tako į Krokuvos g., kuri yra dviračių gatvė? Reikia spręsti rebusus. Bet kadangi čia tik bukas asfaltavimas, tai nepasivargino šitos vietos išspręsti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Is kiek lazinames, kad jokio parkavimo ten nezenklins?
    turiu vilčių, nes iki remonto buvo suženklinta

    Komentuoti:

Working...
X