Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Myliu miestus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.

    Vaikų darželis, ne kitaip.
    Vienintelis vaikų darželis yra VMS. Kodėl tragiškos būklės laipteliai, trinkelės stoties žiede nekeičiamos jau n metų, nu nes gi Vilnius Connect, bet normalios būklės asfaltą pakeist nėra problemų?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Tai manote, kad avarinės būklės šaligatviai turėtų likti, jei 10 metų bėgyje nenumatytas joks gatvės rekonstravimo projektas?
    Nemanau.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Paskutinį kartą buvau gal prieš mėnesį ir kiek pamenu visai šviežias tas asfaltas buvo?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.

    Vaikų darželis, ne kitaip.
    Tai manote, kad avarinės būklės šaligatviai turėtų likti, jei 10 metų bėgyje nenumatytas joks gatvės rekonstravimo projektas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.

    Vaikų darželis, ne kitaip.
    Visi? Kad tik vienas toks kol kas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą

    O tai kam ten dabar keist asfaltą, jei planuoja visą teritorijos pertvarkymą?...
    Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.

    Vaikų darželis, ne kitaip.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą

    O tai kam ten dabar keist asfaltą, jei planuoja visą teritorijos pertvarkymą?...
    Nes ten buvo tik piarinė akcija sklypų vertei užkelti.
    Man čia bus savotiškas lakmuso popierėlis, kaip išspręs su pertekliniais asfalto kvadratais perėjoje: a) sutrumpins perėją fiziškai; b) susuks stulpelius; c) paliks asfalto laukymę, kaip vaikystėje be cirkų

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą

    O tai kam ten dabar keist asfaltą, jei planuoja visą teritorijos pertvarkymą?...
    Realiai matyt niekas nieko neplanuoja, bent ne artimiausiems ~10 metų.

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

    Stoties žiedą jau išskuto.
    O tai kam ten dabar keist asfaltą, jei planuoja visą teritorijos pertvarkymą?...

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Paskelbtos remontuojamos gatvės 2024 metais

    Žemėlapis: https://maps.vilnius.lt/miesto-tvark...7UIfCxY#layers

    Mero pranešimas: https://www.facebook.com/v.benkunska...23558909777427
    Stoties žiedą jau išskuto.

    Click image for larger version  Name:	stoties.jpg Views:	36 Size:	235,6 kB ID:	2120514
    Plotą, kurį atitverdavo plastikiniais kuoleliais irgi perasfaltuos.
    Click image for larger version

Name:	image_141520.jpg
Views:	90
Size:	199,1 kB
ID:	2120515
    Paskutinis taisė Julius.ste; Šiandien, 15:10.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Aš nesutinku, kad reiktų džiaugtis, kad pagerės situacija 10 procentų (nuleis bortus). Čia yra tik trupiniai. Pats gatvės projektas kiauras, parengtas pagal senas paniatkes "daugiau juostų", o kitiems - kaip liks. Reikia reikalauti normalių sprendinių. Jie net neplanuoja padaryti perėjos ties dabartine sankryža su įsukimu į Rimi.
    Pridėsiu, jog kalbame apie teritoriją, kurioje 10 metų perspektyvoje nusimato totali konversija iš pramoninių zonų į gyvenamuosius projektus (kaip kad Nūnai).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, paskelbtas pirkimas (konsultacija kol kas) su tokiais brėžiniais pridėtais Tai nebent koreguos darbo projekte, kas yra labai abejotina, nes čia reikia didesnių pakeitimų (daryt naują laidą leidimui).
    Ech, kad "nereikšmingi pakeitimai" būtų daromi tokiose situacijose pėsčiųjų ir dviratininkų naudai. Bet čia jau krypstu į fantastikos žanrą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, paskelbtas pirkimas (konsultacija kol kas) su tokiais brėžiniais pridėtais Tai nebent koreguos darbo projekte, kas yra labai abejotina, nes čia reikia didesnių pakeitimų (daryt naują laidą leidimui).

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš stalčiaus administracija traukia 9 metų senumo projektus.

    Ruošiamasi pirkimams Kareivių g. remontui nuo Verkių g. iki Žirmūnų g. Gatvė platinama vėl, dviračių takai 1,5 - 2 metrų pločio...
    Bet ar tikrai ir bus daroma būtent pagal šį projektą be jokių pakeitimų?
    1. Eismo juostos
      1. Plotis B kategorijoje turėtų būti 3.25 m, dokumente nurodyta kažkokia A2 (sena turbūt) su 3.5 m pločiu. Gatvė 5-7 juostų, tad jau susitaupytų 1.25-1.75 m pločio. Ar tikrai galima rekonstruoti kelią pagal kategorijos parametrus, kurie neatitinka kelio kategorijos?
      2. Ar pralaidumui pagerinti yra reikalinga 70 m ilgio atskira juosta plovyklai (nuotraukoje 2) ir 100 m ilgio atskira juosta įsukti į daugiabučių ir poros sandėlių kiemą (nuotraukoje 2)?
    2. Dviračių takas
      1. Kodėl tiesiog neprojektuojamas 3.5 m (ar bent 3 m) dviračių takas šiaurinėje pusėje, kur jis susijungtų su su jau įrengtomis atkarpomis rytinėje ir vakarinėje dalyse.
      2. Šitoje schemoje išvis nieko nesimato, kaip takas turi jungtis su esamomis Kareivių g. jungtimis, esamu taku Verkių g. pietinėje dalyje, projektuojamu taku pietinėje Žirmūnų g. pusėje, neaišku kokia tako perspektyva į šiaurinę Žirmūnų g. pusę. Šiaurinėje Verkių g. dalyje jau suprojektuotas 3.5 m dviračių takas, čia rodoma, kad takas į tą pusę eis 2(?) metrų. Atvažiuojant nuo Verkių g. šiaurinės pusės ir norint toliau važiuoti į pietus pagal schemą reikės kirsti gatvę 4 kartus?
      3. Dviračių tako danga nutrūksta ties kiekvienu įvažiavimu į kiemus.
      4. Atrodo, kad ties dviračių tako susikirtimu su įvažiavimais į kiemus, visur planuojami skersiniai bortai.
      5. Pietinėje pusėje lyg ir įvažiavimai į kiemus turėtų būti tako lygyje, bet šiaurinėje pusėje viskas numatoma važiuojamosios dalies lygyje (4 ir 5 nuotraukoje).
    3. Pėstieji
      1. Važiuojamoji dalis 25 metrų pločio ir daugiau, o pėstieji išvis stumiami į visiškus pakraščius, takai numatomi 1.5 m pločio, kur ten lieka tarpas praeiti ties pietine Verkių stotele?
    4. Želdiniai
      1. Apie apželdinimą, kokius nors medžius, krūmus negalvojama visiškai.
      2. Projektuojamos išasfaltuoti zonos, kurios iškart bus užbrūkšniuotos ir niekada nenaudojamos, kai jos net nėra posūkių spinduliuose (3, 6, 7 nuotraukoje).
    Dalis sprendinių važiuojamojoje dalyje jau įgyvendinta, bet būtų neblogai, jei būtų susiimta ir bent jau toliau nedaroma pagal tą patį projektą. Dalyje, kur jau įgyvendinta, bent jau būtų galima juostas perdaryti į 3.25 m pločio skiriant vietos normalesniam pėsčiųjų takaui, perteklinius posūkių juostų ilgius, nenaudojamo asfalto zonas perdaryti į žalias zonas.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-03-28 at 12.42.39.png Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	2120482
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-03-28 at 13.30.39.png Views:	0 Size:	938,9 kB ID:	2120483
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-03-28 at 13.45.04.png Views:	0 Size:	1,95 MB ID:	2120484
    Paskutinis taisė Bluefox; Šiandien, 13:50.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šitoje pusėje prasta būklė, plius bordiūrai nenuleisti ties įvažiavimais į kiemus:

    https://www.google.com/maps/@54.7160...8192?entry=ttu
    Tai kad čia ir netvarkys nieko.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Čia Kareivių g., ne Kalvarijų g. Kareivių g. dangos visai geros, nes atnaujintos kelis kartus.
    Šitoje pusėje prasta būklė, plius bordiūrai nenuleisti ties įvažiavimais į kiemus:

    https://www.google.com/maps/@54.7160...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).
    Kad man rodos padidės. Ten kai kuriose atkarpose pėstiems labai liūdna. O po rekonstrukcijos bus padoriai tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Geros naujienos, dabar Kalvarijų g. šaligatvio būklė labai prasta, galima dantis išsimušti vaikštant ar važiuojant paspirtuku.
    Čia Kareivių g., ne Kalvarijų g. Kareivių g. dangos visai geros, nes atnaujintos kelis kartus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Blogos naujienos kad taškomi pinigai blogai infrastruktūrai.

    Ką jau ką, tai šaligatvius turėtų keisti paprastuoju remontu, nes čia yra elementari higiena. Bet suplanuoti gatves pagal STR prieštaraujančius sprendinius su papildomis juostomis automobiliams tai yra absoliuti nekompetencija. O nutiestus nepilnavertiškus dviračių takų kilometrus PR komanda visvien įtrauks į pasiekimų lentelę...
    Tai, kad juostų kiekis toks pat lieka, tik A juosta atsiranda į Ozo pusę nepertraukiama.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Šiai dienai, didžiausias stabdis važiuojant dviračiu yra laukimo laikas prie šviesoforo, beveik kasdien važiuoju ir stengiuos planuotis taip maršrutą, kad nereiktų skersai kirsti Kareivių g.
    Man laukimo laikas yra problema, bet ne lemianti tokius pasirinkimus. Imho, kur kas didesnė problema ten yra tiesiog neadekvati infrastruktūra: nenuleisti bordiūrai, netinkami šviesoforų ciklai, kai tiesiog pavojinga pažiuoti dviračiu net per žalią, pačių dviračių takų nebuvimas kai kuriomis kryptimis ir t.t.
    Pavyzdžiui, kertant dviračiu Geležiaką sankryžoje su Žalgirio g., laukimo laikas kartais būna labai ilgas (bene ilgiausias Vilniuje, kiek man žinoma), bet pati infrastruktūra visgi yra tinkama ir pro ten važiuoju labai dažnai ir visiškai nevengiu tos vietos savo maršrutuose.
    Paskutinis taisė John; Šiandien, 12:43.

    Komentuoti:

Working...
X