Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNemanau, kad ten tilptų papildoma A juosta nepaisant ir mano noro. Arba reikia kelti stulpus ir pan.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNemanau, kad ten tilptų papildoma A juosta nepaisant ir mano noro. Arba reikia kelti stulpus ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad ten tilptų papildoma A juosta nepaisant ir mano noro. Arba reikia kelti stulpus ir pan.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNeįmanoma visko sutvarkyt iškart, tai valdžia daro kažkokius kompromisus. Nesuprantu, kodėl tiesiog apgriuvusios gatvės sutvarkymas užkonservuoja kažką 2-3 kartoms (skaityk, pusei amžiaus). Ar žinot bent vieną gatvę, kur bortai ir asfaltas tarnavo 50 metų?
Net ir paliekant tą patį plotį ir įgranitizuojant sovietinę nesąmonę, tą plotą galima išnaudoti:- tvarkingam parkingui
- A juostai (bent vienoje pusėje)
- dviračių juostoms
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Pasižiūrėjau abu filmukus ir būtų gerai jei šios technologijos būtų laikomasi Mildos g dangčiams.
Mildos g dangčiams:
- nebuvo dedami nauji betoniniai žiedai
- nebuvo tvarkomas horizontalumas kai kuriems žiedams
- asfaltas buvo išpiltas, sutrombuotas ir paliktas stingti ant senų dangčių. Video rodoma, kad jie dirba su karštu asfaltu ir išpylus jį ant dangčių nedelsiant pataisoma kaip turi būti.
PS.
Kai keitė dangčius į plaukiojančius dangčius Saulės ir Pavasario g. buvo laikomasi technologijos. Daryta berods palei 2019-2020 metus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neįmanoma visko sutvarkyt iškart, tai valdžia daro kažkokius kompromisus. Nesuprantu, kodėl tiesiog apgriuvusios gatvės sutvarkymas užkonservuoja kažką 2-3 kartoms (skaityk, pusei amžiaus). Ar žinot bent vieną gatvę, kur bortai ir asfaltas tarnavo 50 metų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Negaliu nepasidalinti
Viršuliškių gatvė
Valdelio gatvių standartas 2023:- Naujas, blizgantis asfaltas mašinytėms
- Įgranitintas sovietinių ikoninių miestų planuotojų gatvių standartas dar bent 2-3 kartoms
- Kažkoks random 40 greitis, kurio fiziškai ir psichologiškai neįmanoma laikytis
- Senos, pensijinio amžiaus sulaukusios plytelės pėstiesiems (tame tarpe ir tėveliams su vėžimėliais ir žmonėms su negalia)
- Pėsčiųjų perėja kerta 10-11 m važiuojamąją dalį be jokių saugumo priemonių (iki remonti buvo iškili)
- Jokių saugių ir patogių sąlygų dviratininkams (gatvėje nesaugu dėl nesilaikomo leistino greičio ir VT eismo, takuose nelygi danga ir laipiojimas per bordiūrus)
- Jokių reglamentų neatitinkanti VT stotelės ir dar įrengtos spinduliuose (autobuso sustojima bent 50 cm nuo bordiūro garantuotas)
- VT keleivių nesimato, bet užtat 4 "vilkai" gaudantys "zuikius"
- Apšvietimo stulpų tipų ir spalvų margumynas
Nuotrauka iš FB grupės Pranešk, kur keleivių kontrolė. VilniusPaskutinis taisė Kaid; 2023.08.30, 10:20.
- 31 patinka
Komentuoti:
-
Puiki vieta pamatyti Vilniuje pradėtų naudoti granitinių bortų patvarumą - parkinge prie Congress viešbučio (Vilniaus g.) palikti gan aukštoki bortai. Įdomu, per kiek laiko aptrupės nuo važinėjimo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Mano pointas tas, kad reiktų prileisti galimybę, kad eksvaltuotojai žino daugiau apie eksvaltavimą, nei urbanitstai–diletantai. Gal pasistenkim mažiau rodyt arogancijos, tik tiek.
Jei domina, kaip veikia tie plaukiojantys dangčiai, tai galima rasti įvairių gamintojų youtube'ų:
https://youtu.be/hp44N09jwAg?si=7PgU04JcKpVrTD-7
https://youtu.be/IhONeryeSTI?si=sZcUOwgjungP2t47
Esmė, kad lyginant šulinį po juo eksvaltas pakišamas kastuvais, ir jei kastuvais mosuoja atlaparankiai, jie gali nepakankamai jo pakišt, ir dangtis po to įgriūva.
Mildos g dangčiams:
- nebuvo dedami nauji betoniniai žiedai
- nebuvo tvarkomas horizontalumas kai kuriems žiedams
- asfaltas buvo išpiltas, sutrombuotas ir paliktas stingti ant senų dangčių. Video rodoma, kad jie dirba su karštu asfaltu ir išpylus jį ant dangčių nedelsiant pataisoma kaip turi būti.
PS.
Kai keitė dangčius į plaukiojančius dangčius Saulės ir Pavasario g. buvo laikomasi technologijos. Daryta berods palei 2019-2020 metus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nu tai gal uždarom forumiuką, nes turbūt nykstamoji dalis čia dalyvaujančių yra tiesę gatves ar kloję šaligatvius. Pasipiktinau, pasimokiau ir pakomentavau kitiems, kad neverta piktintis. jeez.
Beje, ko dar nesuprantu, jei ten tokios kietos technologijos, kodėl Algirdo/Basanavičiaus sankryžoje prieš porą mėnesių aksfaltuotame plote šulinys įdubęs labai stipriai.
Jei domina, kaip veikia tie plaukiojantys dangčiai, tai galima rasti įvairių gamintojų youtube'ų:
https://youtu.be/hp44N09jwAg?si=7PgU04JcKpVrTD-7
https://youtu.be/IhONeryeSTI?si=sZcUOwgjungP2t47
Esmė, kad lyginant šulinį po juo eksvaltas pakišamas kastuvais, ir jei kastuvais mosuoja atlaparankiai, jie gali nepakankamai jo pakišt, ir dangtis po to įgriūva.Paskutinis taisė alga; 2023.08.25, 15:35.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Krokuvos g. pakeitimas į dviračių gatvę labiau PR reikalas, nei naudingas, nes:
- Gatvė vienpusio eismo, vadinasi, eismas draudžiamas iš Kalvarijų g pusės.
- Pravažiavus Krokuvos g. iki Kalvarijų g. atsiduri kaip ir akligatvyje. Kalvarijų g. nebegalima dviračiu važiuoti A juosta. Šaligatviai siauri ir tokios prastos būklės , kad ir pėsčiomis baisu. Važiuojant tiesiai per perėją iki Burių atsiduri parkinge-tešlyne. Tai jau geriau važiuoti lygiagrečiai Šeimyniškių g. ir išlysti prie Konstitucijos pr. sankryžos, kur prasideda dviračių takas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąVMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.
Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.
Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Is kiek lazinames, kad jokio parkavimo ten nezenklins?
Komentuoti:
-
Parkavimą ženklins, nes ten geltona mokama zona galioja ir savaitgaliais.
Grinda cinizmo padavė fb
Rinktinės gatvės ištisinis asfaltavimas.
Tipiškai, kad kukli frazė „ištisinis asfaltavimas” iš tiesų apima ir kelio bortų keitimą, ir šulinių remonta, ir šaligatvių sutvarkymą, ir frezavimą, ir – tik tada - asfaltavimą.
Taigi, šią savaitę išasfaltavome suplanuotą atkarpą nuo Turgaus g. iki Šeimyniškių g.
Liko tik baigiamieji darbai su šaligatvių plytelėmis ir įvažiavimų trinkelėmis - juos užbaigsime, kaip ir numatyta, iki rugsėjo 1 d.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Rinktinės g., kaip bebūtų keista neturi pertektlinio asfalto. Bet sugeba prisicirkinti, nekeisdami bortų...
Plotis tarp bordiūrų 11 m, gaunasi - 2 m parkavimas | 3,5 m juosta (dėl VT) | 3,5 m juosta (dėl VT) | 2 m parkavimas. Tikiuosi taip ir suženklins, kaip buvo, o ne kaip Šeškinės ar Asanavičiūtės g.
Taip pat, įdomu ką dėl perėjų darys, viena - šviesoforinę, antra - be salelės, trečia - be salelės ir su kalneliu, labai nenuspėjama ir nehomogeniška
Komentuoti:
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąVMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.
Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.
Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.
Dabar tvarkė vakarinės pusės įvažiavimus į kiemus, perklojo šalia kelio bortus ir trinkeles. O bet tačiau, likusių bortų pakeist nesivargino. Problema ta, kad pati gatvė iš esmės humanizuota, kelio plotis nėra per platus ir tinkamas, iš abiejų pusių lygiagretus parkavimas. Eismo intensyvumas gan didelis, bet kažkodėl net betoninių bortų nesugebėjo perdėti. Labai viliuosi, kad keis kaip ir Pylimo g., jau po asfalto, nes dabar nelabai suvokiama, kaip tokio intensyvumo gatvėje, kur nenumatoma pertvarka, palikti sutrūkinėjusius senus bortus.
Plotis tarp bordiūrų 11 m, gaunasi - 2 m parkavimas | 3,5 m juosta (dėl VT) | 3,5 m juosta (dėl VT) | 2 m parkavimas. Tikiuosi taip ir suženklins, kaip buvo, o ne kaip Šeškinės ar Asanavičiūtės g.
Taip pat, įdomu ką dėl perėjų darys, viena - šviesoforinę, antra - be salelės, trečia - be salelės ir su kalneliu, labai nenuspėjama ir nehomogeniška
Paskutinis taisė Kaid; 2023.08.25, 07:07.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai gal nereikia piktintis dėl to, ko nesuprantate? Nes čia grynai 3 milijonų krepšinio trenerių situacija.
Beje, ko dar nesuprantu, jei ten tokios kietos technologijos, kodėl Algirdo/Basanavičiaus sankryžoje prieš porą mėnesių aksfaltuotame plote šulinys įdubęs labai stipriai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.
Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.
Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.
Dabar tvarkė vakarinės pusės įvažiavimus į kiemus, perklojo šalia kelio bortus ir trinkeles. O bet tačiau, likusių bortų pakeist nesivargino. Problema ta, kad pati gatvė iš esmės humanizuota, kelio plotis nėra per platus ir tinkamas, iš abiejų pusių lygiagretus parkavimas. Eismo intensyvumas gan didelis, bet kažkodėl net betoninių bortų nesugebėjo perdėti. Labai viliuosi, kad keis kaip ir Pylimo g., jau po asfalto, nes dabar nelabai suvokiama, kaip tokio intensyvumo gatvėje, kur nenumatoma pertvarka, palikti sutrūkinėjusius senus bortus.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: