Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokiu atveju bent jau galėjo pasiūlyti daryti pėsčiųjų pasažą iš abiejų šonų užstatant, ir po žeme plotą galima išnaudoti, tuo būdu palendant po Goštauto gatve iki tilto.
    Bet ne mūsiškiams miesto vystytojams taip sumąstyt

    Comment


      Sumąstyt galima. Ir ne tik tai. Svarbiausia, kad investuotojas / lėšos atsirastų
      N N N

      Comment


        Šiandien pastebėjau, kad nuskusta Laisvės prospekto skiriamoji juosta su žole ir krūmais. Pagalvojau gal susiruošė platinti gatvę, bet panašu, kad apsiribos tik nauja tvorele.

        Šiokia tokia iliustracija:



        Pėsčiųjų tiltas. Amžiaus statyba pajudėjo:

        Paskutinis taisė Kema; 2008.09.26, 19:03.
        gera gyventi gerai

        Comment


          Platint Laisvės pr. neverta, nes planuojamas Vakarinis aplinkkelis. Jį nutiesus dalis srauto nusiims nuo Laisvės pr. Tik dar reikia pakentėt 3 metus O šeip, kad tvoreles keičia - gerai, senosios jau kelis dešimtmečius skaičiuoja ir baigia supūti. Panašios kaip naujoj Ateities g. žiūriu bus.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Platint Laisvės pr. neverta, nes planuojamas Vakarinis aplinkkelis. Jį nutiesus dalis srauto nusiims nuo Laisvės pr. Tik dar reikia pakentėt 3 metus O šeip, kad tvoreles keičia - gerai, senosios jau kelis dešimtmečius skaičiuoja ir baigia supūti. Panašios kaip naujoj Ateities g. žiūriu bus.
            Sveikintina, kad stato tvoreles. Sioje atkarpoje tarp Norfos ir Sodros pestieji labai jau pamego per gatve vaikscioti. Nors atrodo atstumas tarp antzemines ir pozemines pereju nera didelis, bet zmogaus tingumui nera ribu.
            Del aplinkelio, tai bijau, kad 3 meteliu neuzteks. Pirmasis etapas lygtai net Pilaites prospekto nepasieks. O iki Ukmerges g. tai ir visas desimtmetis darbo.

            Comment


              Vairuotojams – įspėjantys matuokliai

              Greitį mėgstantys viršyti automobilininkai turėtų būti atidesni. Mieste įrenginėjami naujoviški greičio matuokliai.

              Rinktinės gatve Kalvarijų turgaus link važiuojantiems vilniečiams derėtų laikytis greičio apribojimų.

              Sankryžoje su Kazliškių gatve įrengtas naujoviškas automobilių greičio matuoklis.

              Specialus įrenginys vairuotoją perspėja, kokiu greičiu jis važiuoja.

              Jei vairuotojas važiuoja greičiau negu leistina, jo greitį matuoklis iš karto parodo raudona spalva.

              Jei greitis neviršijimas, jis rodomas žalia spalva.

              Toks pat matuoklis jau yra įrengtas ir Viršuliškių gatvėje, kitapus „Utenos“ pramogų arenos.

              Pasak savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Henriko Mackelos, šie matuokliai ilgai tose sankryžose neužsibus.

              „Tai mobilieji matuokliai. Juos įrengiame judriausiose miesto vietose ir ten, kur labiausiai vairuotojai laksto.

              Kai vairuotojai pripranta prie šio matuoklio ir toje gatvėje jau nebevažiuoja dideliu greičiu, jį perkeliame į kitą vietą.

              Tokie matuokliai – puiki prevencinė priemonė.

              Matydami savo greitį, vairuotojai automatiškai patys pristabdo jį.

              Tikimės, jog taip įpratinsime vairuotojus važinėti saugiu greičiu“, – teigė vedėjas.

              Ateityje ketinama įrengti dar modernesnę sistemą, kuri tikrai padės sustabdyti greičio mėgėjus.

              Greičio matuokliams užfiksavus didesnį nei leistinas greitis, ši informacija pasieks artimiausios sankryžos šviesoforus. Jie automatiškai įjungs raudoną signalą ir per daug skubantis vairuotojas bus priverstas sustoti.

              Jei greitis nebus viršijamas, vairuotojas per sankryžą galės pravažiuoti nesustodamas.
              Vilnius yra nuostabus!

              Comment


                Kažkoks debilizmas su tais šviesoforais, kas nori tas juos junginėja: viešasis transportas, kažkokie matuokliai, pėstieji, tai kaip gali veikti "žalia banga"?
                Man tai dzin šitie įspėjamieji matuokliai ką jie ten rodo, kaip ir tie "Lėčiau! Ačiū!".
                gera gyventi gerai

                Comment


                  Deja Lietuvoje daugelis vis dar supranta tik vėzdą, bandymai tartis gražiuoju neveikia.

                  Comment


                    Jo, visiškai įtakos važiavimui manau, kad nedaro. Tačiau turbūt gavo juos per kokią labdarą, tai ir naudoja, kaip "labai efektyvią" priemonę vairuotojų greičiui mažinti. O mane nervina tai, kad jeigu galima važiuoti 50, kiti sustabdo iki 40, kitais atvejais - dar blogiau.
                    Vilnius yra nuostabus!

                    Comment


                      Parašė baltic Rodyti pranešimą
                      Jo, visiškai įtakos važiavimui manau, kad nedaro. Tačiau turbūt gavo juos per kokią labdarą, tai ir naudoja, kaip "labai efektyvią" priemonę vairuotojų greičiui mažinti. O mane nervina tai, kad jeigu galima važiuoti 50, kiti sustabdo iki 40, kitais atvejais - dar blogiau.
                      Jo jo. Kur 50 varo ant 40. Blemba, pats vos spėju tokiuose ruožuose vytis visus, nes stengiuos ant 50 važiuoti, kai pasižiūri ant kiek kiti pralekia, tai 40 net nekvepia. Vidutiniškai visi ~60km/h važiuoja, tik kai pamato mašinyte su žaliom juostom, tada iki 40 gal ir numteta. Beja, tos greičio švieslentės jokia labdara. Jos atrodo lietuviškos, tik nepamenu ar "Elgama" gamina, ar Tauragėj kažkokia įmonė.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Jo jo. Kur 50 varo ant 40. Blemba, pats vos spėju tokiuose ruožuose vytis visus, nes stengiuos ant 50 važiuoti, kai pasižiūri ant kiek kiti pralekia, tai 40 net nekvepia. Vidutiniškai visi ~60km/h važiuoja, tik kai pamato mašinyte su žaliom juostom, tada iki 40 gal ir numteta. Beja, tos greičio švieslentės jokia labdara. Jos atrodo lietuviškos, tik nepamenu ar "Elgama" gamina, ar Tauragėj kažkokia įmonė.
                        Tokiam važiavimui greičiau ar lėčiau nei leistina, labai didelę įtaka daro spidometro paklaidos. Man dažnai susidaro toks vaizdas jog dauguma vairuotojų prieš fotoradarus pristabdo iki leistino greičio ir net nepagalvoja jog gali važiuot lėčiau. Viena karta buvo atvejis kai su draugu važiavom vienas paskui kita, tai aš sau ramiai važiavau ~70 (leistina 70), o draugas veliau sakė "Kur tu leki, virš 80 variau ir tai vos spėjau vytis tave". Šiaip man dažnai irgi susidaro ispūdis jog kiti važiuoja žymiai lečiau nei leistina, nors pats ne karta pagal savo mašinos rodmenis važiavau daugiau nei leistina pro pareigūnus, bet niekad nieks manęs nesustabdė.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Tokiam važiavimui greičiau ar lėčiau nei leistina, labai didelę įtaka daro spidometro paklaidos. Man dažnai susidaro toks vaizdas jog dauguma vairuotojų prieš fotoradarus pristabdo iki leistino greičio ir net nepagalvoja jog gali važiuot lėčiau. Viena karta buvo atvejis kai su draugu važiavom vienas paskui kita, tai aš sau ramiai važiavau ~70 (leistina 70), o draugas veliau sakė "Kur tu leki, virš 80 variau ir tai vos spėjau vytis tave". Šiaip man dažnai irgi susidaro ispūdis jog kiti važiuoja žymiai lečiau nei leistina, nors pats ne karta pagal savo mašinos rodmenis važiavau daugiau nei leistina pro pareigūnus, bet niekad nieks manęs nesustabdė.
                          Tai reikstu, kad daugumoje keliais vazineja netvarkingi automobiliai netinkamo dydzio padangom. Nes maksimaliai leistina spidometro paklaida nera tokia jau didele.

                          As tai buciau linkes manyti, kad mineta reiskini labiausiai itakoja perdeta reakcija budinga zmonems istiktiems streso (policija!!!! neduokdie prisikabins ).

                          Del tos pacios priezasties stipriai apkrautose autostradose daznai kyla taip vadinami "fantominiai" kamsciai. Kada pravaziaves kamsti pamatai, kad jam nebuvo jokios matomos priezasties.

                          Comment


                            Greičio matuokliams užfiksavus didesnį nei leistinas greitis, ši informacija pasieks artimiausios sankryžos šviesoforus. Jie automatiškai įjungs raudoną signalą ir per daug skubantis vairuotojas bus priverstas sustoti.
                            Jei greitis nebus viršijamas, vairuotojas per sankryžą galės pravažiuoti nesustodamas.

                            Lygiai prieš metus buvau Ispanijoje, tai tokios sistemos matuokliai įtaisyti net mažuose miesteliuose, vos ne bažnytkaimiuose. Na nežinau, ar Lietuvoje tai pasiteisins, bet ispanai prie to pripratę ir visai nesiplūsta kai šimtas metrų už matuoklio staiga įsižiebia raudona. Gal tai vis tiek geriau nei dabar Vilniuje "veikiantys" stacionarūs greičio matuokliai, kurių vienu metu veikia ne daugiau šešių. Tik neramu, kad net ir šie veiks "lietuviškai" - vairuotojai (ypač naktį) važiuos net per raudoną ir realiai nebus kam jų sudrausmint.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Kema Rodyti pranešimą
                              Kažkoks debilizmas su tais šviesoforais, kas nori tas juos junginėja: viešasis transportas, kažkokie matuokliai, pėstieji, tai kaip gali veikti "žalia banga"?
                              Man tai dzin šitie įspėjamieji matuokliai ką jie ten rodo, kaip ir tie "Lėčiau! Ačiū!".
                              "Lėčiau! Ačiū!" nieko nematuoja, jie tik mirksi.
                              Dėl žalios bangos, tai manau protinga žalios bangos pirmenybę teikti viešajam transportui, o tik po to automobiliams.

                              Viešuoju transportu nesinaudoju, bet palaikau strategija pratinti žmones juo naudotis.

                              Comment


                                Beje ar buvo nuotraukos su uzbaigtu Pilaites prospektu iki galo? Atrodo atidare? o gal as ka nors maisau? Galite padeti? Aciu

                                Comment


                                  Diskusijos apie automobilius iškeltos į temą Automobiliai

                                  Comment


                                    Laba, pirmam temos puslapy pamačiau apie tramvajus ir tas požemines perėjas. Žiūriu palydovines nuotraukas ir matau tik vieną (prie automobilių aikštelės kur Rimi)... Kita įstriža, prie upelio. Gal kas turit daugiau info apie planuotą tramvajų bei kur kitos stotelės?
                                    Ačiū.
                                    Edit: o ar pabaigė tas požemines perėjas, kai darė Pilaitės prospektą? Kas su jomis atsitiko?
                                    Paskutinis taisė taccido; 2008.10.27, 18:18.
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Susidaro įspūdis, kad atėjus Paxiniams į Vilniaus savivaldybę visi infrastruktūros projektai Vilniuje sustojo, t.y. nepajudėjo nei vienas naujas projektas.

                                      Gedimino prospekto rekonstrukcija
                                      Rotušės aikštės rekonstrukcija
                                      Geležinio Vilko gatvės pratęsimas iki Molėtų pl.
                                      Geležinio vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
                                      Senamiesčio pietinis aplinkkelis
                                      Pietinis Vilniaus aplinkkelis
                                      Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje
                                      Rodūnės viaduko bei Dariaus ir Girėno gatvės rekonstrukcija


                                      Visi šitie projektai pradėti vadovaujant Zuokui, pusė buvo ir pabaigti, pusė užbaiginėjami jau vadovaujant Paxiniams.

                                      O kas toliau?

                                      Kiemų remontas už n milijonų litų, kurio niekas net nepastebėjo.
                                      Vakarinio aplinkkelio pirmas etapas, kurio konkursas jau turėjo būti pasibaigęs jei Paxiniai nebūtų pritaikę jo vienai bendrovei.
                                      Kada pajudės II etapas GV, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje, kurio verkiant reikia sprendžiant rytinius kamščius Ukmergės GV gatvėse ir ko gero Kalvarijų gatvė kurkas atlaisvėtų.

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Kiemų remontas už n milijonų litų, kurio niekas net nepastebėjo.
                                        Vakarinio aplinkkelio pirmas etapas, kurio konkursas jau turėjo būti pasibaigęs jei Paxiniai nebūtų pritaikę jo vienai bendrovei.
                                        Ne ypač gerbiu abonentus, bet šiuo požiūriu reik pripažint, kad dar kažką darė. Mįslingiausias atrodo tas "kiemų tvarkymas". Ten ar ne "vilniaus dienoj" šią vasarą skaičiau, kad neatliekama tiek darbų, kiek parašyta sąmatoje. O kur tas perteklius nukeliauja? Atsakau: į TT rinkimų sąskaitą juk ne taip lengva sukontroliuoti, ar tikrai tiek darbų atlikta. Kitais metais turėtų kitą prioritetą sugalvot.
                                        Nors nesakyčiau, kad nieko nepadarė, tokiems kartais smulkiems darbams dėmesio iki šiol ne daug kas skyrė. Bet kai buksuoja kiti dalykėliai, kurie tikrai svarbūs, tai aš jau piktas dėl tos priežasties pradėsiu laiškus savivaldybėn rašinėt, šiandien vieną nusiunčiau, tai nors neigiamą atsakymą gavau

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          Ne ypač gerbiu abonentus, bet šiuo požiūriu reik pripažint, kad dar kažką darė.
                                          Neramina tai, kad jokių prošvaisčių nesimato. Toks jausmas, kad paksistai ne tik nerengia jokių planų, bet ir marina jau numatytus projektus.
                                          Tai yra Šiaurinės gatvės projektas, Grigiškių aplinkkelio, Antro viaduko Ukmergės-G.Vilko-Žalgirio mazge projektas, Vilniaus tikrasis aplinkkelis (dalis miesto ribose) nuo Gariūnų kryžkelės iki Pagirių, Kernavės g. projektas su tiltu per Nerį...
                                          Įtariu, kad dabar visą ko stabdymą motyvuos finansine krize. Bet praktika rodo, kad krizės laikotarpiais būtent viešieji projektai padeda gaivinti verslą ir rinkas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X