Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

    Į šią temą dėkime nuotraukas su naujų gatvių, viadukų, etc. statybomis.
    Taip pat vertos dėmesio sankryžos ar gatvės, kurias reikia rekonstruoti.

    Automobilių parodoje gavau porą lankstinukų su numatomais Vilniaus gatvių projektais.
    1978 - 1986 m. kai kurių projektų baigimas kukliai pavadintas "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenimis"




    Verti komentaro objektai:
    8 objektas - Ozo g. tęsinys iki Viršuliškių g. Turbūt atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje yra dvi Ozo g. - viena Viršuliškėse, kita - Šnipiškėse.
    Anais laikais buvo planuota padaryti vientisą gatvę. Viršuliškėse, o ties vysk. J.Matulaičio bažnyčia turėjo būti dviejų lygių sankryža. Apie 1988-1990 m. projektai sustojo, nes gatvė turėjo eiti per kapines. Iki šiol išlikusi keista alkūnė ties "Olympic Džymu".
    Nustebau, kad tas objektas įtrauktas į vykdomus artimiausiu metu.

    6 obj. - pažymėta ne tik būsima Gedimino pr., bet ir Pamėnkalnio g. rekonstrukcija. Beje, nėra užsiminta apie Lukiškių a. rekonstrukciją.


    Kaip tikras vilnietis drįstu išreikšti nusistebėjimą, kad įtraukta 200 m gatvelė prie "Litexpo", tačiau nėra įtrauktas toks esminis infrastruktūros objektas, kaip Užupio g. rekonstrukcija


    Kad "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenyse" niekas nepamiršta, galima spręsti kad ir iš to, jog numatytas 16 obj. - pėsčiųjų tiltas iš "Litexpo" į "Vingio parką"


    Beje, ten radau porą klaidelių ir nesutapimų:
    31 obj. (privažiavimas prie aerouosto) turėtų būti ne raudonas, o žalias (įvykdytas)
    10 obj. (viadukas Gariūnuose) schemoje pažymėtas kaip vykdomas po 2007 m., o tekste - iki 2007 m.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.10.13, 21:43. Priežastis: Pakeista talpykla

    #2
    Gatvės tarp Verkių g. ir Apkasų g. tiesimas
    Foto 2004 03


    Gaila, kad nepadariau nuotraukos 180º kampu. Jau pradėta Verkių g. - Lukšio g. rekonstrukcija

    Palyginimui 2001 09 nuotrauka

    Vakar pastebėjau, kad kampinis pastatas (beje, po 2001 m. neblogai rekonstruotas) pradėtas griauti - gatvė nukirs kampą.

    Comment


      #3
      Parašė Romas

      Kad "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenyse" niekas nepamiršta, galima spręsti kad ir iš to, jog numatytas 16 obj. - pėsčiųjų tiltas iš "Litexpo" į "Vingio parką"
      Brėžinyje DU 16-ti objektai
      Kitas - Geležinio Vilko g. rekonstrukcija su viaduku.

      Comment


        #4
        Dekui uz informatyvia shema. Tik ten kaip pastebejau, siek tiek datos prie nuotrauku sumaisytos

        Comment


          #5
          LR „Sostinė“ 2005 M. BALANDŽIO 21 D.,

          Valdžia vaduos nuo grūsčių dūstančias gatves

          Dviejų lygių sankryžos statyba Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių transporto mazge savivaldybei atsipirktų per porą metų.
          Taip tvirtina Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) ekspertai. Jie savivaldybei pateikė savo tyrimo duomenis.
          Naujojo viaduko, kuris per Geležinio Vilko gatvę sujungs Konstitucijos prospektą su Ukmergės gatve, statybos darbus savivaldybė ketina pradėti dar šiais metais.
          Artimiausiu metu savivaldybės įmonė „Vilniaus planas“ baigs projektuoti viaduką. Netrukus bus išperkami ir numatyto viaduko trasoje stovintys privatūs namai. Juos reikės nugriauti. Šiems darbams šiemet savivaldybės biudžete numatyta du milijonai litų.
          Šiuo metu Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvės sankryža labiausiai apkrauta mieste.
          Sankryžą kertančių automobilių skaičius siekia 8000-9400 per valandą.
          Vidutinis automobilio greitis piko metu ties minėtu mazgu siekia septynis kilometrus per valandą. Greičiau juda visuomeninis transportas, kuriam skirtos atskiros eismo juostos.
          Pastatytas viadukas nuo Konstitucijos prospekto iki Ukmergės gatvės turėtų padėti išspręsti vakarinių spūsčių problemas.
          VGTU ekspertų pristatytas tyrimas parodė, kad Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžą rekonstruoti būtina. Šis transporto mazgas yra vienas labiausiai apkrautų mieste. Prie šviesoforų čia ir rytinio, ir vakarinio piko metu nusidriekia automobilių spūstys.
          Specialistai tvirtina, kad artimiausius dešimt metų Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankirta ir ateityje bus viena svarbiausių mieste.
          Ekspertų apskaičiavimu, ateityje šiame mazge galėtų iškilti net keturi viadukai.
          Pirmasis viadukas sujungs Konstitucijos prospektą su Ukmergės gatve.
          Be to, ateityje reikėtų pastatyti ir viaduką Geležinio Vilko gatvėje ties sankirta su Žalgirio gatve. Po maždaug dešimties metų galėtų būti tiesiogiai sujungti Konstitucijos prospektas ir T.Narbuto gatvė. Taip pat siūloma viaduku sujungti Žalgirio ir Saltoniškių gatves.
          Šį transporto mazgą būtina rekonstruoti dėl miesto plėtros. Šnipiškėse dygsta nauji daugiabučiai namai ir verslo bei prekybos centrai. Šalia, buvusio Vilniaus pieno kombinato vietoje, iškils didelis pramogų ir prekybos centras.
          Be to, įtakos automobilių srautams šiame transporto mazge turės Vilniaus pramogų parko, Šeškinės stadiono teritorijos, Santariškių bei Visorių žinių ekonomikos branduolio plėtra.
          „Sostinės“ inf.

          Comment


            #6
            O kada ketinama padaryt normaų įvažiavimą iš Geležinio Vilko gatvės į Molėtų plentas, nes dabar ta atkarpa, kai koks šunkelis.

            Comment


              #7
              Parašė Romas
              Gatvės tarp Verkių g. ir Apkasų g. tiesimas
              Foto 2004 03

              Labai grazus pastatai tie po desinei. Verkiant reikia normalios renovacijos.

              Comment


                #8
                Peržvelgus senas vizijas, matyti, kad jos gana tiksliai nuspėja ateitį 5-8 metus į priekį.

                Forumo senbuviai šias schemas iš 2002 m. vykusios miestų planų parodos jau matė.
                Įdomu palyginti su realybe ir su dabartinėmis vizijomis

                1965 m. generalinis planas
                Labai tiksliai pavaizduoti:
                Lazdynai (statyti 1969-1972 m.),
                Žirmūnai (statyti 1967-1970 m.)
                Geležinio Vilko g. dešinėje Neries pusėje (statyta ~1977-1985 m.) ir Geležinio Vilko tiltas

                Kiti naujieji rajonai (pradedant nuo Karoliniškių) buvo suprojektuoti visai kitaip

                Pažymėti objektai, įtraukti į 2005 m. "Darniosios plėtros metmenis":
                Numatomi įgyvendinti:
                Pietvakarinė gatvė
                Pietinė Senamiesčio apylanka

                Perspektyviniai:
                Vakarinis apvažiavimas
                Šiaurinė gatvė nuo Žirmūnų link Fabijoniškių ir Pašilaičių


                Planuoti 1965 m. transporto srautai:




                1978 m. generalinis planas
                Justiniškės (1983-1985 m.) numatytos tiksliai, o Pašilaičiuose vėliau buvo suprojektuotos žiedinės gatvės
                Tos pačios magistralės Šiaurinė, Pietvakarinė, Senamiesčio Pietinė

                Pora pamirštų vizijų :
                Nuo Geležinio Vilko g. ties dabartiniu verslo trikampiu turėjo būti iškastas tunelis iki pat Vytenio gatvės
                Važinėjantys iš Justiniškių žino keistą alkūnę prie Oympic Gymu. Buivydiškių gatvė turėjo eiti per kalvas iki Kęstučio g. ir toliau tiltu per Nerį...
                Apie Pilaitėje pastatytą antrą miestą geriau nekalbėti...

                Comment


                  #9
                  http://kristoforas.tic.lt/VA/doc.aspx?id=30010679

                  VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
                  SPRENDIMAS
                  DĖL NEKILNOJAMŲJŲ DAIKTŲ, ESANČIŲ DVIEJŲ LYGIŲ GELEŽINIO VILKO-UKMERGĖS GATVIŲ SANKRYŽOS STATYBOS TERITORIJOJE, PIRKIMO

                  2005 m. kovo 23 d. Nr. 1-719

                  Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 25 d. nutarimu Nr. 841 „Dėl žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų pirkimų arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimų tvarkos“, įgyvendindama Vilniaus miesto 2004-2006 m. strateginio plano 4 tikslo 15 programos „Miesto infrastruktūros objektų plėtra“ 5 priemonę „Dviejų lygių Geležinio Vilko-Ukmergės gatvių sankryža“, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
                  1. Įpareigoti:
                  1.1. Vilniaus miesto savivaldybės administraciją neskelbiamų derybų būdu pirkti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos nuosavybėn nekilnojamuosius daiktus, esančius dviejų lygių Geležinio Vilko-Ukmergės gatvių sankryžos statybos teritorijoje;
                  1.2. Ekonomikos departamento Turto valdymo ir privatizavimo skyrių įregistruoti nupirktus nekilnojamuosius daiktus Vilniaus miesto savivaldybės tarybos vardu;
                  1.3. Ekonomikos departamento Biudžeto ir finansų skyrių įrašyti į apskaitą nupirktus nekilnojamuosius daiktus.
                  2. Įgalioti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorių nustatyti maksimalias nekilnojamųjų daiktų pirkimo kainas.
                  3. Pavesti Vilniaus miesto savivaldybės viešųjų pirkimų komisijai teisės aktų nustatyta tvarka vykdyti neskelbiamų derybų procedūras dėl nekilnojamųjų daiktų pirkimo.
                  4. Įgalioti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Ekonomikos departamento direktorių notarų biure pasirašyti nekilnojamųjų daiktų pirkimo-pardavimo sutartis.

                  Comment


                    #10
                    O šitas projektas skaičiuoja jau trečią dešimtmetį...

                    http://kristoforas.tic.lt/VA/doc.aspx?id=21033374

                    VILNIAUS MIESTO TARYBA
                    SPRENDIMAS Nr. 646
                    2002 07 03
                    DĖL PRITARIMO VILNIAUS MIESTO BENDROJO PLANO SPRENDINIŲ TIKSLINIMUI IR VILNIAUS MIESTO VAKARINIO GREITKELIO BEI GRETIMŲ TERITORIJŲ RAIDOS PROGRAMAI

                    Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymu (Žin.,1995, Nr. 107-2391; 1997, Nr.65-154 ir Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo 2, 17, 20 straipsnių pakeitimo ir papildymo įstatymu (Žin., 2000, Nr.42 – 1195), Vilniaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
                    1. Pritarti:
                    1.1. Vilniaus miesto bendrojo plano sprendinių, susijusių su teritorija prie Vilniaus miesto Vakarinio greitkelio, tikslinimui;
                    1.2. Vilniaus miesto Vakarinio greitkelio bei gretimų teritorijų raidos programai (pridedama).
                    2. Nustatyti, kad:
                    2.1. naudojami arba privačios nuosavybės žemės sklypai ir statiniai, patenkantys į planuojamos infrastruktūros teritorijos ribas, paimami visuomenės poreikiams;
                    2.2. patvirtinta raidos programa yra pagrindas rengti detalųjį planą.
                    3. Įpareigoti SĮ ,,Vilniaus planas“ parengti dokumentus, susijusius su žemės paėmimu visuomenės poreikiams, ir įvertinus galimus triukšmo ir taršos duomenis, numatyti alternatyvią greitkelio trasą.


                    PRITARTA:
                    Vilniaus miesto savivaldybės tarybos
                    2002 m. liepos 3 d.
                    sprendimu Nr. 646

                    VILNIAUS MIESTO VAKARINIO GREITKELIO TRASOS
                    RAIDOS PROGRAMA

                    Vilniaus miesto Vakarinis greitkelis – viena iš svarbiausių Vilniaus miesto struktūrinių gatvių (A1 kategorijos), kurios statyba buvo numatyta dar Vilniaus miesto generaliniame plane, parengtame 1981 m.. Šios gatvės poreikis numatytas ir Vilniaus miesto bendrajame plane, patvirtintame Vilniaus miesto tarybos 1998 12 18 sprendimu Nr.292.
                    Siekiant integruoti Vilniaus miesto susisiekimo sistemą į Lietuvos ir Vilniaus apskrities susisiekimo sistemą, Baltijos ir Europos valstybių transporto tinklą, Bendrajame plane numatyti įgyvendinti prioritetiniai projektai, kurie sujungtų Minsko, Klaipėdos (Kauno) ir Rygos (Panevėžio) automagistrales į vieningą transporto koridorių. Vienas iš jų – nutiesti miesto transporto vakarinį koridorių su skirtingų lygių transporto mazgais nuo Lazdynų iki Ukmergės automagistralės užmiesčio ir miesto tranzitiniam eismui.
                    Įvertinant Bendrojo plano sprendinius, vakarinio greitkelio statyba numatyta iki 2005 m., todėl būtinas pasiruošimas šiai statybai:
                    1) Vakarinio greitkelio trasos detalusis planas, kurio tikslas – greitkelio ribų ir statybos reglamento nustatymas, šalia esančių sklypų ribų pakeitimas, į greitkelio teritoriją patenkančių sklypų reglamentų pakeitimas, savivaldybės reikmėms perimamų teritorijų nustatymas;
                    2) Vakarinio greitkelio trasos raudonosiose linijose esančio nekilnojamojo turto ir žemės išėmimo projektas ir jo realizacija;
                    3) Vakarinio greitkelio statybos pagrindimo projektas;
                    4) Vakarinio greitkelio techninis projektas.
                    Dėl leidimo rengti teritorijos prie Vakarinio greitkelio trasos detalųjį planą Vilniaus miesto valdyba 2001 03 15 priėmė sprendimą Nr.467V.
                    Detaliojo plano ir kiti aukščiau minėti darbai taip pat numatyti Vilniaus miesto transporto infrastruktūros plėtros programoje, patvirtintoje 2001 10 24 Vilniaus miesto tarybos sprendimu Nr.426.
                    Iki Nepriklausomos Lietuvos žemės reformos pradžios, greitkelio trasa buvo rezervuota statyboms, tačiau prasidėjusi žemės reforma įvedė tam tikrų problemų šio svarbaus objekto realizavimui:
                    1) Greitkelio trasoje atstatyta nuosavybė į žemę keliolikai žemės savininkų, dėl ko būtinas nekilnojamojo turto išpirkimas;
                    2) Būtinas dalies “laikinų” metalinių garažų kompleksų, trukdančių greitkelio statybai, panaikinimas.
                    Todėl pagal Vakarinio greitkelio trasos raidos programą, siūloma:
                    1) Išpirkti greitkelio trasos raudonosiose linijose patenkančius sklypus;
                    2) Sustabdyti sklypų nuosavybei atstatyti formavimą greitkelio trasos raudonosiose linijose;
                    3) Organizuoti tolesnius greitkelio projektavimo darbus;
                    4) Organizuoti detaliųjų planų rengimą galimoms užstatymui teritorijoms pagal pridedamą greitkelio trasos ir gretimų teritorijų zonavimo schemą.


                    VILNIAUS MIESTO VAKARINIO GREITKELIO TRASOS
                    DETALUSIS PLANAS
                    PAGRINDINIAI DUOMENYS

                    BENDROJI DALIS

                    Vadovaujantis Vilniaus miesto valdybos 2001 03 15 Sprendimu nr. 467V, leista Miesto plėtros departamentui rengti teritorijos prie Vilniaus miesto vakarinio greitkelio detalųjį planą.

                    Planavimo organizatorius -Miesto plėtros departamentas.
                    Planuojama teritorija -apie 100 (vieno šimto) ha teritorijos prie Vilniaus miesto Vakarinio greitkelio trasos.
                    Planavimo tikslas -vakarinio greitkelio ribų ir statybos reglamento nustatymas, šalia esančių sklypų ribų pakeitimas, į greitkelio teritoriją patenkančių sklypų reglamento pakeitimas, Savivaldybės reikmėms perimamų teritorijų nustatymas.
                    Plano rengėjas - savivaldybės įmonė “Vilniaus planas”.

                    ŽEMĖS NAUDOTOJAI
                    Surinkti duomenys su sklypų ribomis bei koordinatėmis, įregistruotomis žemės ir kito nekilnojamo turto kadastro registre.
                    Į vakarinio greitkelio raudonąsias linijas patenka 29 sklypai, kurių plotas sudaro 18.8 ha.

                    PAGRINDINIAI TECHNINIAI PARAMETRAI
                    Vakarinio greitkelio trasos ilgis – 9 km.
                    Gatvės kategorija - A1;
                    Eismo juostų skaičius – 4 juostos (perspektyvoje – 6 juostos);
                    Važiuojamosios dalies plotis (4x3.75+2x2.75+0.5x2+0.25x2) –viso 22.0m;
                    Vidurinė skiriamoji juosta – 3.0m;
                    Gatvės raudonosios linijos – nuo70.0 iki 110.0 m;
                    Dviračių takas – nenumatomas;
                    Visuomeninio transporto maršrutai (stotelės įvažose) – nenumatomi;
                    Reguliavimo tipas sankryžose – dviejų lygių;
                    Šaligatviai – techniniai

                    Comment


                      #11
                      O štai taip turėjo atrodyti Sudervės kompleksas (miesto palydovas, miestas mieste)- dabartinė Pilaitė. Joje turėjo apsigyvent 72 tūkst. žmonių. Makete matomas tankus gatvių tinklas. Už Sudervėlės turėjo įsikurti dar vienas panašaus dydžio rajonas.

                      Comment


                        #12
                        / Nebesusigaudau, iš kurios pusės (nuo viršaus ar apačios) atvažiuojam nuo spaudos rūmų???
                        Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                        Comment


                          #13
                          Spaudos rūmai būtų apačioje. Šiaurė šiame makete yra į dešinę.

                          Comment


                            #14
                            Parašė farbrom
                            O štai taip turėjo atrodyti Sudervės kompleksas (miesto palydovas, miestas mieste)- dabartinė Pilaitė. Joje turėjo apsigyvent 72 tūkst. žmonių. Makete matomas tankus gatvių tinklas. Už Sudervėlės turėjo įsikurti dar vienas panašaus dydžio rajonas.
                            O kokia įdomi sankryža vuduryje Požeminė 3-jų lygių?

                            Gana jaukus rajonas išeitų. Dabartinė Pilaitė - nyki

                            Comment


                              #15
                              Kalbant apie Sudervėlę. Turbūt visi (vilniečiai) matėte kokia plati yra Pilaitės prospekto skiriamoji juosta. Taip yra todėl, kad čia turėjo būti nutiesta greitojo tramvajaus linija. Dabartinėje Pilaitėje (tiek, kiek spėjo jos pastatyt) turėjo būti 4 tramvajaus stotelės. Jos turėjo būti vidury gatvės, todėl buvo statomos požeminės perėjos. Buvo pradėtos statyti 2 požeminės perėjos.

                              Stai taip jos atrodo dabar:

                              1 požeminė perėja:







                              2 požeminė perėja:



                              Paieškosiu daugiau fotkių....

                              Comment


                                #16
                                Radau dar požeminės perėjos vaizdų:



                                Comment


                                  #17
                                  Ačiū už nuotraukas, farbrom

                                  Beje, ar numatoma pratęsti Pilaitės prospektą šiaurine puse, kad nereikėtų važiuoti Vydūno gatve?
                                  Šiaurinėje pusėje ten statoma nemažai naujų namų.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2012.10.22, 21:53.

                                  Comment


                                    #18
                                    Oki. Galima ir sumažint, tik spaudžiant nukenčia kokybė (pastebėjau (spaudžiant su ACD-See)). Pilaitės prospektą nori sujungt su keliu link Karveliškių. Tik tikriausiai bus nutiesta tik viena važiuojamosios dalies pusė, tad prospektas teturės dvi juostas vietoj keturių.... Bent jau taip kalbėjo savivaldybės atstovai...

                                    Comment


                                      #19
                                      Žirmūnų šiaurinė dalis pastatyta ~1967 m. (gavo net kažkokią premiją), dalis už Kareivių g. užstatyta ~ 1969-1970, jau naujesnio tipo namais (kaip Lazdynuose-Viršuliškėse-Dainavoje-Debreceno g.-Alytuje, etc.).
                                      Valakampių tiltas pastatytas 1972 m.

                                      Žirmūnų šiaurinė dalis ~ 1964 m.
                                      Kiek pavargęs maketas iš Architektūros muziejaus


                                      Nuo tų laikų kalbama apie Šiaurinį apvažiavimą (tiksliau, gatvę).
                                      Dykvietė tarp Verkių-Kareivių-Žirmūnų g. jau beveik užstatyta, ir nelabai yra kur tiesti autostradą.
                                      Dabar gal ir nereikia daryti 5 gatvių sankryžos, tuo labiau žiedinės (tokios sankryžos vertos atskiros temos)

                                      Kol kas iš Žirmūnų g. į Baltupius nuvažiuoti (Žvalgų gatve) nesunku - pagrindinis kelias ir dešinieji posūkiai.
                                      Tačiau priešinga kryptimi, ypač iš ryto, tenka stumdytis kamščiuose - nuo Verkių g. ir bevardės g. sankryžos prie Autobusų parko kamščiai kartais siekia iki pusės Žvalgų g.
                                      Ne tik tik todėl, kad nenukertama alkūnė prie Prekybos technikumo, bet ir todėl, kad eismo pirmenybės ženklai sustatyti atsižvelgiant ne į transporto srautus, o į senus Autobusų parko prioritetus

                                      Gal yra kokių naujienų dėl Žirmūnų ir Žvalgų g. sujungimo?
                                      Paskutinis taisė Romas; 2021.09.26, 00:53. Priežastis: Atkurtas nuotraukų rodymas

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Romas
                                        Gal yra kokių naujienų dėl Žirmūnų ir Žvalgų g. sujungimo?
                                        Aš pastebiu, kad Vilniaus savivaldybės gatvių plėtros planai gerokai vėluoja. Pvz.: Ukmergės-Laisvės-Ateities sakryžos statyba, anksčiau planuota 2004-iems metams, atidėta nežinomam terminui. Žadėtieji Vilniaus apvažiavimai turėjo būti pradėti jau 2004 metų rudenį, o iki šiol - absoliuti ramybė Niekas nejuda neužbaigtame G.Vilko-Molėtų pl. sujungime

                                        Comment

                                        Working...
                                        X