Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buivydiškių gatvė buvo atnaujinta tuo juostų regeneravimo būdu, t.y. kuomet kelio juostoje naujai užklojamos dvi lygiagrečios juostos, ten, kur auto ratai važiuoja. Panašiai kaip Ukmergės ar Narbuto g. buvo atnaujintos.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Buivydiškių gatvė buvo atnaujinta tuo juostų regeneravimo būdu, t.y. kuomet kelio juostoje naujai užklojamos dvi lygiagrečios juostos, ten, kur auto ratai važiuoja. Panašiai kaip Ukmergės ar Narbuto g. buvo atnaujintos.
      Vadinasi man nepasivaideno, kad ir Laisvės pr. tarp Žemynos ir Vilniaus r. pol. stotelėmių yra viena tokia Remix'o juosta.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Vakar vakare remix'as darbavosi kairioje Ukmergės g. juostoje tarp Ozo g. ir Senukų. Šaunu, kad yra tvarkoma, bet būtų dar šauniau, jei sutvarkytų vietas, kur verkiant reikia to remonto - "laiptus" Kalvarijų g. kalnelyje ties Žalgirio g. bei kitus "laiptus" V. Kudirkos g. kalne.
        Ta atkarpa prie tauro kalno yra tikrai tragiška. Ypač pirma juosta, papėdėje išvis kalnai kalneliai, su viešuoju transportu važiuojant jausmas kaip per žvyrkelį važiuotum . Kas keisčiausia, kad 2012 metais, kai remontavo europos pirmininkavimui gatves, šią atkarpą tarsi pamiršo - jau tada jos būklė nekokia buvo.

        Comment


          Kažkada skaičiau kad remix'uot gali tik atkarpas be šulinių. Tai matyt kur gali tai taip tvarko, o kur negali tai tradiciniu būdu.

          Comment


            Beje, pravažiavo su tuo juostiniu remixu ir Narbuto kalną iš naujo, bent jau antrą juostą link Pilaitės (nuo Žvėryno). Taip pat Narbuto g. Žvėryno dalyje (toje duobėje) pastatyti automobilių atitvarai (kaip kokiam greitkelyje) skiriamojoje juostoje.

            Comment


              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
              Kažkada skaičiau kad remix'uot gali tik atkarpas be šulinių. Tai matyt kur gali tai taip tvarko, o kur negali tai tradiciniu būdu.
              Kažin ar tikrai? Tikrai ne vienoje vietoje yra taip sutvarkyta kur šuliniai yra. Dabar greitai atgaminu tik neseniai padarytą atkarpą nuo sodros link Lazdynų. Kas įdomiausia, kad prieš kelis mėn, daugelį gatvių kur dabar remixas darbuojasi šiaip lopė. Keistas lėšų panaudijimas, jei žinojo kad bus dar kartą tvarkoma netrukus.

              Comment


                /\ Remixas, tik vėžių ribose padaro darbą. Gatvės kraštai ir tarpas tarp remix'uotų vietų yra tvarkomas tradiciškai.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                  Kažin ar tikrai? Tikrai ne vienoje vietoje yra taip sutvarkyta kur šuliniai yra. Dabar greitai atgaminu tik neseniai padarytą atkarpą nuo sodros link Lazdynų. Kas įdomiausia, kad prieš kelis mėn, daugelį gatvių kur dabar remixas darbuojasi šiaip lopė. Keistas lėšų panaudijimas, jei žinojo kad bus dar kartą tvarkoma netrukus.
                  Dėl to savotiško lopymo, o po to remixo naudojimo aš irgi nesupratau koks tikslas, nes stebėjau, kad tą patį plotą remixavo.

                  Šuliniai yra ukmergės g. leidžiantis nuo kalno. Pernai ten remixas atliko savo darbą.
                  Atėjo, pamatė, pastatė...

                  Comment


                    Kasdien po darbo tenka leistis Šeškinės kalnu į apačią link Saltoniškių sankryžos. Pastebiu, kad visada trombuojasi antra (neskaitant A juostos) juosta dėl norinčių sukti į kairę link Žalgirio gatvės, todėl susidaro kamštis iki pat apačios, ir ten jis greitai išnyksta nes pasiskirsto automobiliai per visas 5 juostas. Vis galvoju, kodėl kylant į Šeškinės kalną nuo pat apačios yra skirtos 2 juostos. Galėtų vieną atiduoti važiuojantiem apačion. Ten yra stotelė, kuriai galėtų padaryti naują įvažą, ir palikti vieną juostą sukantiem iš Geležinio Vilko g. Taip leidžiantis nuo kalno būtų 3 juostos lengviesiems.
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                      Kasdien po darbo tenka leistis Šeškinės kalnu į apačią link Saltoniškių sankryžos. Pastebiu, kad visada trombuojasi antra (neskaitant A juostos) juosta dėl norinčių sukti į kairę link Žalgirio gatvės, todėl susidaro kamštis iki pat apačios, ir ten jis greitai išnyksta nes pasiskirsto automobiliai per visas 5 juostas. Vis galvoju, kodėl kylant į Šeškinės kalną nuo pat apačios yra skirtos 2 juostos. Galėtų vieną atiduoti važiuojantiem apačion. Ten yra stotelė, kuriai galėtų padaryti naują įvažą, ir palikti vieną juostą sukantiem iš Geležinio Vilko g. Taip leidžiantis nuo kalno būtų 3 juostos lengviesiems.
                      Is tikruju tam tikromis valandomis sukti negalima i kaire. Reiktu ta laika papildomai pakoreguoti ir "kuriems reikia" nesukti pazeidziant taisykles ir kamsciu sumazes.

                      Comment


                        Parašė evigis Rodyti pranešimą
                        Is tikruju tam tikromis valandomis sukti negalima i kaire. Reiktu ta laika papildomai pakoreguoti ir "kuriems reikia" nesukti pazeidziant taisykles ir kamsciu sumazes.
                        O tu įsivaizduoji koks kamštis tada bus kylant į Pedagoginį žiedą, kad apsukus jį visi patektų į Žalgirio g.
                        Apskritai nesuprantu kokio velnio ten draudžia sukti į kairę? Kur dėti visą tą srautą?
                        دائما الليتوانيه

                        Comment


                          Taigi ten (prie sankryžos) yra 3 (ar net 4) juostos + A. Ir nelabai ką su esama infrastutūra ten sumastysi. Panoramos sankryža ir taip užsikimšus kaip ir pats žiedas piko metu.

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            Taigi ten (prie sankryžos) yra 3 (ar net 4) juostos + A. Ir nelabai ką su esama infrastutūra ten sumastysi. Panoramos sankryža ir taip užsikimšus kaip ir pats žiedas piko metu.
                            Tai aš ir sakau kad reikia atimti dar vieną juostą iš kylančių į viršų ir posūkis į kairę būtų iš dviejų juostų iškart. Sankryžoje talpiau sustos norintieji sukti į kairę ir neužkimš pačios Ukmergės gatvės antros juostos
                            دائما الليتوانيه

                            Comment


                              Požeminės pėsčiųjų perėjos per Pilaitės pr. rekonstrukcija

                              Viešasis pirkimas. Sveikinu, pagaliau ta perėja bus normaliai funkcionuojanti.

                              Comment


                                Šimašiaus interviu:
                                Augančiam transporto srautui suvaldyti – inovatyvūs sprendimai
                                http://www.vilnius.lt/index.php?4271649772
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Kažkaip čia nesimato jokios informacijos, nuotraukų iš kelio į Nemenčinę platinimo.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                  Comment


                                    Kelio atitvarai bus statomi ir kylant į Narbuto g. nuo miesto.

                                    Comment


                                      5. Viaduko virš pedagoginio žiedo

                                      Comment


                                        Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                                        5. Viaduko virš pedagoginio žiedo
                                        Taip, bet viadukas neduos realios naudos vakare kol nebus pėsčiųjų viaduko ant Narbuto kalno.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Ar nėra svarbesnių kelių?
                                          Niekas su tuo nesiginčyja.
                                          Išvardinot gana brangius projektus. Tik nesupratau, kas yra 4. Pietinio aplinkkelio tęsinio iki Minsko plento (tai "kakliukas" per Rasų kapines?)

                                          "Akligatviai" irgi nėra gerai, kai kurie palyginti pigiai gali būti panaikinti.
                                          Aš galiu dešimtis vietų priskaičiuoti, kur net ir ypatingų investicijų nereikia.
                                          Bet gal geriau kitoje temoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X