Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokių gatvių yra daug, pavyzdžiui, miegamuosiuose rajonuose. Abi šoninės užimtos statomomis mašinomis. Tai dabar tokioje gatvėje ją rekonstruojant perėjose reikės įrengti šviesoforą? Ar siaurinti gatvę? Absurdas.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Ką reiškia neturi? Tai perėjas reikės daryti ne sankryžose ir pėstieji turės vaikščioti papildomus šimtus metrų?
      Jei sankryža trišalė, tai neproblema perėją būtų perkelt į tą sankryžos pusę, kur 2 juostos. Jei neįmanoma, tai taip, statomi šviesoforai, ir tai turi būt su sąlyga, kad šviesoforas yra geriau, negu kad jo nėra. Ir patys šviesoforai turi būti suderinti. Apskritai viskas turi būti kuo labiau suderinta mieste. Problema, kai neįdedama pastangų, kad eismas būtų saugus ir jaukus: kvailai laikomasi reglamentų arba patys reglamentai būna kvaili.

      Comment


        Tai čia tas atvejis ir yra:
        kvailai laikomasi reglamentų arba patys reglamentai būna kvaili.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tokių gatvių yra daug, pavyzdžiui, miegamuosiuose rajonuose. Abi šoninės užimtos statomomis mašinomis. Tai dabar tokioje gatvėje ją rekonstruojant perėjose reikės įrengti šviesoforą? Ar siaurinti gatvę? Absurdas.
          Absurdas, kai gatvėje tokia betvarkė



          Keisti į



          Paišiau per paintą, tai gavosi tiap liap. Bet esmė turi būti aiški.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Greičiausiai bus plečiamas parking'as žiedo viduryje.

            [/URL]
            Tą dušmenų parkingą iš viso reikia naikint ir jo vietoje padaryt žalią plotą.
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą

              Absurdas, kai gatvėje tokia betvarkė



              Keisti į



              Paišiau per paintą, tai gavosi tiap liap. Bet esmė turi būti aiški.
              Ten, kur parkuojamasi, tinka. Bet kaip su 3 juostų gatvėmis, kai visos juostos naudojamos? Salelę daryti? Nesąmonė. Ne visur ji galima, pavyzdžiui, siaurose gatvėse, kur vos vos 3 juostos telpa ir nėra galimybės platinti šaligatvio sąskaita. Tai reiškia vienos juostos panaikinimą. Žodžiu, priimami buki reglamentai, visiškai neatsižvelgiant į realybę. Ir su eismo saugumu daugeliu atvejų tai neturi nieko bendro. Priešingai, visa tai reikalauja papildomų išlaidų. Ir netgi kyla įtarimas, kad tai kelininkų mafija prastūminėja visa tai, kad augtų bet kokių rekonstrukcijos ir gatvių tiesimo darbų kainos.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ten, kur parkuojamasi, tinka. Bet kaip su 3 juostų gatvėmis, kai visos juostos naudojamos?
                Jei eismas intensyvus, o perėja gyvybiškai reikalinga, kaip variantai gali būti šviesoforas arba 2 lygiai. Jei eismas nėra intensyvus, gatvę siaurinti iki 2 eismo juostų. Lengviau kažką kalbėt būtų matant konkrečią vietą.

                Comment


                  Norfos - Lidl'o tunelis.







                  Comment


                    Sutvirtintos Oslo g. viaduko per laisvės pr. atramos. Pakeitė ir atitvarus.

                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Norfos - Lidl'o tunelis.

                      Ar planuoja tiesti naują asfalto sluoksnį nuo šviesoforo iki sankryžos su Sausio 13-osios gatve? Nes dabar kažkaip nei žuvis, bei mėsa gaunasi su asfaltu šioje vietoje..
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Šviesos gatvės tęsinys link naujos Maximos.












                        Comment


                          Visuomenės informavimas apie numatomą Gurių g.- Juodojo kelio ir Tolimosios g. –Juodojo kelio sankryžų Vilniuje, projektavimą

                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            /\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.
                            Paskutinis taisė k0fis; 2017.09.12, 09:25.

                            Comment


                              Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                              /\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.
                              O kokį sprendimą esamoje situacijoje su tokiu biudžetu jūs galite pasiūlyti?

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                O kokį sprendimą esamoje situacijoje su tokiu biudžetu jūs galite pasiūlyti?
                                Be abejo norint padaryti geriau, reikalingas ir didesnis biudžetas. Tačiau pastebėjimas teisingas - sustojus porai automobilių, posūkis į dešinę užsiblokuos ir nebeatliks savo funkcijos. Reiktų kiek įmanoma anksčiau pradėti išplatinimą.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  O kokį sprendimą esamoje situacijoje su tokiu biudžetu jūs galite pasiūlyti?
                                  Aš tai siūlyčiau tas lėšas geriau nukreipti į Liepkalnio g. sankryžos tvarkymą, nes dauguma gurių g. gyventoju važiuoja pro juodajį kelią, nes liepkalnio g. sankryža amžinai užsikišus. 2 papildomi šviesoforai, ar ten jų tikrai reikia ir ar tai padės mažinti spūstis? Kažin su Tolimoji g. žiedas netelpa, kad autobusai išsitektų?
                                  Paskutinis taisė k0fis; 2017.09.12, 12:49.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Be abejo norint padaryti geriau, reikalingas ir didesnis biudžetas. Tačiau pastebėjimas teisingas - sustojus porai automobilių, posūkis į dešinę užsiblokuos ir nebeatliks savo funkcijos. Reiktų kiek įmanoma anksčiau pradėti išplatinimą.
                                    Ten labai nedaug automobilių suka į kairę, visas srautas pagrindiniu keliu į dešinę, tad gal ir nebus didelių problemų.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Ten labai nedaug automobilių suka į kairę, visas srautas pagrindiniu keliu į dešinę, tad gal ir nebus didelių problemų.
                                      Iš dokumento:
                                      Piko metu Gurių gatvėje susidaro automobilių kamštis iš Kalnėnų gyvenamojo rajono dėl sudėtingo kairiojo posūkio į Juodąjį kelią.

                                      Comment


                                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                        /\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.
                                        Siūlau savo paiūlymus parašyti į savivaldybę.

                                        Comment


                                          Vilniuje gali ir turi būti įdomios architektūros pavyzdžių. Apie tai šiandien kalbėjau ir su neseniai Seulo tilto konkurse laimėjusia vilniečių architektų komanda KILD.

                                          Vilniečių darbas puikus. Tikiuosi, kad jie susidomės galimybe kurti savo gimtajame mieste, kai skelbsime konkursus pėsčiųjų tiltui iš Litexpo į Vingio parką arba pėsčiųjų ir dviratininkų viadukui prie pedagoginio universiteto.
                                          Meras FB šiandien.

                                          Kur bus tas viadukas prie LEU ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X