Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Toks jausmas, kad iš 2 (oranžinių) dabartinių perėjų bus daroma 1 iškila (mėlyna), kuri įsilies į kitą perėją (geltona). Ant asfalto ties iškilimo ir dabartinės perėjos susikirtimo vieta yra punktyrais užbrėžti 2 trikampiai (juos pažymėjau, bet ne visai pagal mastelį). Per vidurį Stoties g. prieš perėją yra įrengiama saugumo salelė.

    Click image for larger version

Name:	stt.png
Views:	83
Size:	298,2 kB
ID:	1581242
    Taip, atrodo kad taip ir daro. Daro pereja per pacia pacia placiausia kelio vieta... wtf..

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

      Bet tai čia visiškai ne prie ko, tą ką daro dabar reikia daryti bet kokybiškai. Už Mindaugo tilto kur yra nauji laipteliai jie beveik sukrito į vandenį, kairėje puseje visur kažkoks gumos gabalas išlindęs, prie GH nusileidimo smegduobė atsiradus, kai kur plytelės suskilinėjo ir tokio smulkaus broko yra nesuskaičiuojama galybė, tai esmė daryti viską bet daryti be broko ir nuo a iki z. Tas pats GV atnaujinimas, bortlelių ištrupėjusių juk dabar niekas artimiausius 10 metų nekeis, reikėjo keisti dabar ir ant kokybiškų granitinių, atitivarus tuos pačius pakeisti kad viskas būtų atnaujinta ir sutvarkyta iš esmės, o ne tokiais 'etapais' kaip dabar.
      Niekada nesakyk niekada, visai imanomas variantas kad ispjaus asfalta prie borteliu ir juos paskui pakeis. Dabar taip madinga, jau dare keliose vietose.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Taip, atrodo kad taip ir daro. Daro pereja per pacia pacia placiausia kelio vieta... wtf..
        Visai geras variantas. Didžioji dalis viešojo transporto apvažiuoja žiedą ir būtent per tą mėlyną liniją nevažiuoja. Didžiąją dalį srauto stabdys tik per geltoną liniją einantys, kuri palyginus trumpa.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Visai geras variantas. Didžioji dalis viešojo transporto apvažiuoja žiedą ir būtent per tą mėlyną liniją nevažiuoja. Didžiąją dalį srauto stabdys tik per geltoną liniją einantys, kuri palyginus trumpa.
          Teisingai, apie tai nepagalvojau. Bet kodel ten nesiaurina kelio? Kam tie asfalto laukai? Du kartus galima susiaurint ir nebutu pereja 100 m ilgio.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            Eina į pabaigą Geležinio Vilko g. rekonstrukcija, jausmas dvejopas: iš vienos pusės džiugu kad dangos būklė pagerėjo iš kitos pusės nudaužyti borteliai, iškraipyti atitvarai ir šuliniai kas 10 metrų suteikia jausmą lyg esi kokiam Novosibirske. Kalbant apie bortleius, žadėjo kad keis susidevejusius tai susidevėję buvo visi, o keitė gal kokius 5%. Keitė aišku ant sovietinių-betoninių tai po žiemos ir šitie bus nutrupėję. Beje gal kas žino ar juos čia vietoje gamina ar iš kokios Rosijos importuoja nes tokius man rodos tik Rosijoj ir benaudoja (gal norima kad viešosios erdvės kuo labiau panašios būtų - neaišku). Kai kurias senas atkarpas paliko, matyt pagalvojo kad provėžos ten nepakankamai gilios ir remonto nenusipelno. Taigi atnaujinimas toks pigus gavosi, bet čia pastebėjau su visais paskutinių metų infrastruktūros atnaujinimo projektais - Vilniaus g. (klibančios plytelės); Neries krantinių atnaujinimas (Tvarkau Vilnius programėleje užmačiau kad jau krenta į upę); Goštauto g. ir kiti - visur kažkoks brokas ir piguva. Gal čia rangovai pamatė kad užsakovas nesusigaudo arba jam visvien ir chaltūrina masiškai?
            Borteliai daugmaž visame pasaulyje yra vienodi, jei ką... Nebūtina iš pykčio rodyt savo nesidomėjimo... Gamina juos visos Lietuvoje veikiančios betono įmonės: "Perdanga", "Markučiai " ir t.t. ir nepaisant visko visi jie atitinka tarptautinius ISO standartus, nes dabar naudojama būtent tokia sertifikuota liejimo/formavimo įranga/presai. Klausimas kaip juos sudeda darbus vykdantys rangovai - va ko reikia klausti. Tas pats ir su trinkelėmis - labai svarbu kaip bus paruoštas pagrindas prieš klojimą, jei šūdinai suspaustas, tai viskas išbanguos, išsivaikščios ir galiausiai sutrupės. O šiaip kiek aš pats matau kaip tie darbai būna atlikti, tai nepasakyčiau, kad visiškai nekokybiškai. Labiau akis bado nekokybiškas horizontalus gatvių ženklinimas...
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Toks jausmas, kad iš 2 (oranžinių) dabartinių perėjų bus daroma 1 iškila (mėlyna), kuri įsilies į kitą perėją (geltona). Ant asfalto ties iškilimo ir dabartinės perėjos susikirtimo vieta yra punktyrais užbrėžti 2 trikampiai (juos pažymėjau, bet ne visai pagal mastelį). Per vidurį Stoties g. prieš perėją yra įrengiama saugumo salelė.

              Click image for larger version

Name:	stt.png
Views:	83
Size:	298,2 kB
ID:	1581242
              Absoliučiai niekas taip nevaikščios. Jeigu tikrai taip daro, tai čia yra master fail.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Teisingai, apie tai nepagalvojau. Bet kodel ten nesiaurina kelio? Kam tie asfalto laukai? Du kartus galima susiaurint ir nebutu pereja 100 m ilgio.

                Straipsnis:

                Jau atliekami darbai Geležinkelio gatvės žiedinėje sankryžoje šalia stoties. Čia siaurinama važiuojamoji dalis, įrengiamos iškilios pėsčiųjų perėjos su saugumo salelėmis, taip koncentruojant srautų paskirstymą“, – būsimus pokyčius vardija T. Kamaitis.
                Net yra nauji reglamentai, kad naujos perėjos negali eiti daugiau nei per dvi eismo juostas, o bendras ilgis neturi viršyt 8 m
                Greičiausiai bus plečiamas parking'as žiedo viduryje.

                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243
                Paskutinis taisė PoDV; 2017.08.31, 11:04.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Visai geras variantas. Didžioji dalis viešojo transporto apvažiuoja žiedą ir būtent per tą mėlyną liniją nevažiuoja. Didžiąją dalį srauto stabdys tik per geltoną liniją einantys, kuri palyginus trumpa.
                  Bet yra dar kita perėja - ties gel. stoties pastatu. Per ją tai absoliučiai visi pervažiuoja. Ties ja eismas ir taip niekada nebūna "skriejantis" - ten visada daug žmonių ir praktiškai visada turi ką nors praleisti. O jau ties tomis 2 įstrižomis jau baisu eiti, nes kai jos tokios plačios, visada nekantriausi bando tau per kojas pervažiuoti.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Paradoksalu, bet stoties žiedas iki šiol buvo pats normaliausiai veikiantis, nors ten juostų nėra, šiek tiek chaotiška, bet niekas nelaksto, pestieji retai nukenčia. Vienu žodžiu, kol nebuvo kažkokios intervencijos, tol viskas funkcionavo žmoniškai. Turiu įtarimą, kad po šitų pakeitimų kils kokių nors problemų.

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                      Paradoksalu, bet stoties žiedas iki šiol buvo pats normaliausiai veikiantis, nors ten juostų nėra, šiek tiek chaotiška, bet niekas nelaksto, pestieji retai nukenčia. Vienu žodžiu, kol nebuvo kažkokios intervencijos, tol viskas funkcionavo žmoniškai. Turiu įtarimą, kad po šitų pakeitimų kils kokių nors problemų.
                      Neturiu prie saves kazkokios tai statistikos, bet zmoniskai tai tikrai nefunkcionavo. Negali buti judejimo juostos 20m plocio. Kai dvi TP susiliecia sonais tokioje juostoje, kas kaltas? Aplinka kalta? Tas Brown'o judejimas, kuris dabar ziede primena Indija, ne europa. Visi vaziavo lieciau, nes nebuvo zymejimo ir tokiam kelyje psichologiskai vairuotojai pristabdo, nes jauciasi nejaukiai. Bet zymejimo nebuvimas, duobes, apsvietimo nebuvimas ir t.t. nera priemones eismui uztikrinti.
                      Pagal jusu logika paliekam duobes mieste, nes tuomet nelakstys ir bus labai saugu.
                      Tas pats Š yra visa Gelezinkelio g. nesamoningo plocio ir su pavojingomis duobemis. Sankryza su Algirdo isvis kazkoks kosmosas, zodziu ten viska reikia rekonstruot...

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Paradoksalu, bet stoties žiedas iki šiol buvo pats normaliausiai veikiantis, nors ten juostų nėra, šiek tiek chaotiška, bet niekas nelaksto, pestieji retai nukenčia. Vienu žodžiu, kol nebuvo kažkokios intervencijos, tol viskas funkcionavo žmoniškai. Turiu įtarimą, kad po šitų pakeitimų kils kokių nors problemų.
                        Na, atsitiktinis situacinis judėjimas kartais yra gerai.



                        Comment


                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                          Bet tai čia visiškai ne prie ko, tą ką daro dabar reikia daryti bet kokybiškai. Už Mindaugo tilto kur yra nauji laipteliai jie beveik sukrito į vandenį, kairėje puseje visur kažkoks gumos gabalas išlindęs, prie GH nusileidimo smegduobė atsiradus, kai kur plytelės suskilinėjo ir tokio smulkaus broko yra nesuskaičiuojama galybė, tai esmė daryti viską bet daryti be broko ir nuo a iki z. Tas pats GV atnaujinimas, bortlelių ištrupėjusių juk dabar niekas artimiausius 10 metų nekeis, reikėjo keisti dabar ir ant kokybiškų granitinių, atitivarus tuos pačius pakeisti kad viskas būtų atnaujinta ir sutvarkyta iš esmės, o ne tokiais 'etapais' kaip dabar.
                          Lietuvoje atsirado granito? O gal reikia visgi daryti iš to, kas prieinama. Galiausiai daugumoje pasaulio šalių daromi betoniniai borteliai ir niekas neviduriuoja dėl to, kodėl ne granitiniai. Net ir tose, kuriose granito yra. Granitiniai kur nors reprezentacinėse vietose gali būti daromi mūsuose. Ne daugiau ir ne mažiau. Kitas dalykas, kad daroma nekokybiškai, bet čia jau klausimas tiems, kas kontroliuoja darbų kokybę savivaldybėje. Be to liberalai irgi mėgsta otkatus, kaip ir visi kiti valdžiažmogiai.
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.08.31, 16:28.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Straipsnis:

                            Net yra nauji reglamentai, kad naujos perėjos negali eiti daugiau nei per dvi eismo juostas, o bendras ilgis neturi viršyt 8 m
                            Greičiausiai bus plečiamas parking'as žiedo viduryje.

                            Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243
                            Nesąmonė. Taip išeina, kad 6 juostų gatvėje perėjos iš viso negalima įrengti? O gal daryti su dviem saugumo salelėmis? Tarp jų bus juosta su eismu abejomis kryptimis...

                            Tai, ką daro prie stoties, iš tikrųjų yra nesąmonė. Nebent bus įrengta didelė saugumo salelė, aptverta tvorele iš abiejų šonų, kad pėstieji nekirstų kampų ir masyviais bortais, kad neužlėktų debilas su tačke.

                            Paskutinis taisė Al1; 2017.08.31, 16:29.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Nesąmonė. Taip išeina, kad 6 juostų gatvėje perėjos iš viso negalima įrengti? O gal daryti su dviem saugumo salelėmis? Tarp jų bus juosta su eismu abejomis kryptimis...

                              Tai, ką daro prie stoties, iš tikrųjų yra nesąmonė. Nebent bus įrengta didelė saugumo salelė, aptverta tvorele iš abiejų šonų, kad pėstieji nekirstų kampų ir masyviais bortais, kad neužlėktų debilas su tačke.

                              Pamiršau paminėt, kad tai galioja nereguliuojamoms pėsčiųjų perėjoms. Paprastos nereguliuojamos perėjos (įskaitant salelę) per 5, 6 ar daugiau juostų įrengti nebegalima. Nebent, iš tiesų, būtų kaip nors sužaidžiama su salelėmis Reguliuojamą - galima. Dėl to ir šviesoforizavo Kauno Savanorių pr., kur perėjos ir ėjo per 6 juostas.

                              Nežinau kas daroma su Stoties žiedu, bet jei pagrindinė važiuojamoji žiedo dalis bus sudaryta iš dviejų juostų, o viduryje esantis parking'as praplėstis, taip pat šonuose esančios parkavimosi vietos aiškiai sužymėtas, tai gal ir gautųsi visai normalus žiedas, išskyrus gal tai, kad pats kažkiek primintų kaip vieną didelį parkingą Greitis žiede ir prieigose max. 30 km/h. Tikėtina - 20 km/h.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2017.08.31, 18:09.

                              Comment


                                Norfos - Lidl'o tunelis.










                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Pamiršau paminėt, kad tai galioja nereguliuojamoms pėsčiųjų perėjoms. Paprastos nereguliuojamos perėjos (įskaitant salelę) per 5, 6 ar daugiau juostų įrengti nebegalima. Nebent, iš tiesų, būtų kaip nors sužaidžiama su salelėmis Reguliuojamą - galima. Dėl to ir šviesoforizavo Kauno Savanorių pr., kur perėjos ir ėjo per 6 juostas.
                                  Bet tai vis tiek nesąmonė. Pilna gatvių, kurios yra 2 juostų, bet ties sankryža atsiranda papildoma trečia sukimui. Tai ką, dabar tokioje sankryžoje būtinai turės būti šviesoforas? Nu debilizmo viršūnė...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Bet tai vis tiek nesąmonė. Pilna gatvių, kurios yra 2 juostų, bet ties sankryža atsiranda papildoma trečia sukimui. Tai ką, dabar tokioje sankryžoje būtinai turės būti šviesoforas? Nu debilizmo viršūnė...
                                    Tai perėja neturėtų stovėt ant trijų juostų, o jei įmanoma patraukta ten, kur 2. Vis tiek saugiau ir jaukiau eiti ten, kur juostų reik pereit mažiau. Bet ir pačios taisyklės reglamentuoja tik naujų perėjų įrengimą. Senos gali likti tokios kokios buvo iki artimiausio tvarkymo. Kai kurioms perėjoms nelabai ir išeina taikyt naujų taisyklių, pvz. kai kurios perėjos prie Edukologinio žiedo, kur dėl srautų iš tikrųjų būtų nesąmonė siaurinti gatvę, kad pėsčiųjų perėja šalia žiedo atitiktų tuos reikalavimus.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Kai kurioms perėjoms nelabai ir išeina taikyt naujų taisyklių, pvz. kai kurios perėjos prie Edukologinio žiedo, kur dėl srautų iš tikrųjų būtų nesąmonė siaurinti gatvę, kad pėsčiųjų perėja šalia žiedo atitiktų tuos reikalavimus.
                                      Išvažiavimuose iš žiedo naikinti 3 juostą, įvažiavime iš Narbuto g. pirmą juostą atskirti saugumo salele.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                        Tai perėja neturėtų stovėt ant trijų juostų, o jei įmanoma patraukta ten, kur 2. Vis tiek saugiau ir jaukiau eiti ten, kur juostų reik pereit mažiau. Bet ir pačios taisyklės reglamentuoja tik naujų perėjų įrengimą. Senos gali likti tokios kokios buvo iki artimiausio tvarkymo. Kai kurioms perėjoms nelabai ir išeina taikyt naujų taisyklių, pvz. kai kurios perėjos prie Edukologinio žiedo, kur dėl srautų iš tikrųjų būtų nesąmonė siaurinti gatvę, kad pėsčiųjų perėja šalia žiedo atitiktų tuos reikalavimus.
                                        Ką reiškia neturi? Tai perėjas reikės daryti ne sankryžose ir pėstieji turės vaikščioti papildomus šimtus metrų? Kažkam galvoje negerai, jei tokius debilizmus įteisina teisės aktuose. Viskas priklauso nuo automobilių srauto. Gali gatvė būti su 4 juostom ir menku srautu ir nieko baisaus, jei nebus jokios salelės viduryje.
                                        Taip, bet 3 juostos tai yra normali gatvė ir dabar dėl kažkokių tai lervų ir kirmėlių kažkieno tai galvoje, naujas ar rekonstruojamas gatves reikės arba aprūpinti šviesoforais, kurie visiškai daug kur nereikalingi, arba įrenginėti saleles, kas daugeliu atvejų irgi visiškai nereikalinga arba neįmanoma įrengti, jei nėra vietos, arba siaurinti gatvę, kas irgi tik sudarys problemų. Žodžiu, kai kas pro savo automobilio langą nemato realaus gyvenimo, tiksliau, kažkaip šiuo atveju kitaip reikėtų perfrazuoti, bet iš tikrųjų nemato realaus gyvenimo...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Gali gatvė būti su 4 juostom ir menku srautu ir nieko baisaus, jei nebus jokios salelės viduryje.
                                          O kam tos 4 juostos reikalingos, jei srautas menkas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X