Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Aš taip supratau dviračiu takų ir sviesoforų naujoje taisyklių redakcioje nenumatyta. Ar ne taip?
    Numatyta Paskaityk IV skyriaus IV skirsnį.

    54.3. Dviračių eismas reguliuojamas atskirai tada, kai įrengti dviratininkų šviesoforai. Šis reguliavimo būdas taikomas didelio ploto sankryžose, kurias atlaisvinti dviratininkams trunka gana ilgai. Siekiant geresnio saugumo ir pralaidumo rekomenduojama, kad žalias dviračių eismo signalas užgestų anksčiau nei automobilių eismo. Kartu tai reiškia, kad dviračių eismo infrastruktūra turi būti atskirta nuo automobilių eismo juostų.
    55. Atskirai reguliuojamam dviračių eismui turi būti paženklinta atskira „Stop“ linija. Žalias dviračių eismo signalas turi būti įjungtas 1–2 s anksčiau, kad dviratininkai, kaip ir pėstieji, pasiektų konfliktinę zoną prieš pradedant sukti transporto priemonėms.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Čia mūsų įprotis, kad nereiktų stovėti prie raudono, kai reikia sukti į dešinę. O kiek jau ten pastovėti reiktų? 30 s? 1 min.? Max 1,5 min.? Gal iš tiesų nieko neatsitiktų?
      1,5min*mašinų skaičius*žmonės jose=daug laiko ir sudeginto benzino. Kam tada plėsti gatvių tinklą? Taip kad skardos su žaliomis rodyklėmis yra būtinos daugelyje sankryžų.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        1,5min*mašinų skaičius*žmonės jose=daug laiko ir sudeginto benzino. Kam tada plėsti gatvių tinklą? Taip kad skardos su žaliomis rodyklėmis yra būtinos daugelyje sankryžų.
        O partrenkti, sužaloti žmonės - jie į "ekonominius" skaičiavimus nepatenka? Juk naujos taisyklės nepanakina lentelių, tik apriboja jų įrengimą ten, kur yra didesnė rizika eismo įvykiui.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          O partrenkti, sužaloti žmonės - jie į "ekonominius" skaičiavimus nepatenka? Juk naujos taisyklės nepanakina lentelių, tik apriboja jų įrengimą ten, kur yra didesnė rizika eismo įvykiui.
          O geltona šviesoforo šviesa apriboja? - neapriboja. Kas neturi smegenų, bet turi pirktas teises, tam vistiek bus "jau geltona", kitam tokiam pačiam "dar geltona" - bum!
          Dėl lentelių - mano minėtą Švitrigailos-Panerių sankryža sukant iš Panerių g. oro uosto link. Ilgus metus buvisi lentelė nuimta (nors dešine eile gali tik sukti į dešinė), mašinos stovi, nors daugiau pesčiųjų šitoje vietoje būna tik apie 11 ir 16 val (ir tai jie nesukelia daug problemų). Taip kad Masiulis su savo patarėjais nugrybavo į pievas.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            ...Taip kad Masiulis su savo patarėjais nugrybavo į pievas.
            Jis yra atsakyngas už eismo saugą... ačiu Devui dar yra mastančių žmonių. Skardines lenteles yra pavojingos, reik naikinti jas be gailesčio.
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Dėl lentelių - mano minėtą Švitrigailos-Panerių sankryža sukant iš Panerių g. oro uosto link. Ilgus metus buvisi lentelė nuimta (nors dešine eile gali tik sukti į dešinė), mašinos stovi, nors daugiau pesčiųjų šitoje vietoje būna tik apie 11 ir 16 val (ir tai jie nesukelia daug problemų). Taip kad Masiulis su savo patarėjais nugrybavo į pievas.
              Prie ko čia Masiulis ir Tavo minima sankryža? Jei yra atskira dešiniojo posūkio juosta, pagal naujas Taisykles gali būti įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę arba papildoma sekcija su rodykle į dešinę.

              Comment


                Švitrigailos gatve visada intensyvus eismas abiejomis kryptimis. Todėl žalia lentelė iš Panerių g. nuimta ne dėl pėsčiųjų.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Prie ko čia Masiulis ir Tavo minima sankryža? Jei yra atskira dešiniojo posūkio juosta, pagal naujas Taisykles gali būti įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę arba papildoma sekcija su rodykle į dešinę.
                  Ta rodyklė buvo, dabar jos nėra, pagal naujų taisyklių 77.3 punktą ji negali būti įrengta, nors jinai niekam šitoje vietoje namaišo. Rezultatas - mašinos laukia eilėje, didėja kamščiai, vairuotojai pyksta, spaudžia gazas-dugnas, bum.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Ta rodyklė buvo, dabar jos nėra, pagal naujų taisyklių 77.3 punktą ji negali būti įrengta, nors jinai niekam šitoje vietoje namaišo.
                    Bet dešiniojo posūkio šviesoforas arba papildoma sekcija su rodykle gali būti įrengta

                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Rezultatas - mašinos laukia eilėje, didėja kamščiai, vairuotojai pyksta, spaudžia gazas-dugnas, bum.
                    Čia jau psichologų ar psichiatrų reikalas padėti

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Švitrigailos gatve visada intensyvus eismas abiejomis kryptimis. Todėl žalia lentelė iš Panerių g. nuimta ne dėl pėsčiųjų.
                      Vietoje skardos pakabino sekciją su žalia rodykle, kuri dega tik tada, kai įjungiamas žalias su kairiuoju posukiu iš Švitrigailos į Panerių g (kai srautai nesusikerta) - viskas būtų logiška. Bet kažkodėl nedega, kai Panerių gatve galima važiuoti tiesiai.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Dėl pėsčiųjų saugumo. Nes namas šalia gatvės užstoja matomumą, o daug erelių bando gan dideliu greičiu iš Panerių g. pasukti į Švitrigailos.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Vietoje skardos pakabino sekciją su žalia rodykle, kuri dega tik tada, kai įjungiamas žalias su kairiuoju posukiu iš Švitrigailos į Panerių g (kai srautai nesusikerta) - viskas būtų logiška. Bet kažkodėl nedega, kai Panerių gatve galima važiuoti tiesiai.
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Dėl pėsčiųjų saugumo. Nes namas šalia gatvės užstoja matomumą, o daug erelių bando gan dideliu greičiu iš Panerių g. pasukti į Švitrigailos.
                          Taip, nedega, kai Panerių gatve galima važiuoti tiesiai - nes tuo metu vyksta lygiagretus pėsčiųjų eismas. Nesu vilnietis, nežinau tos sankryžos, bet šią situaciją išspręstų pėsčiųjų šviesoforo žalio signalo iškvietimo mygtukas. Jei nebus pėsčiųjų, dešinysis posūkis bus leidžiamas ir kai Panerių gatve bus važiuojama tiesiai.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            ...Bet kažkodėl nedega, kai Panerių gatve galima važiuoti tiesiai.
                            Matyt tuo metu pesciuju per Svitrigailos zalias..
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              ...šią situaciją išspręstų pėsčiųjų šviesoforo žalio signalo iškvietimo mygtukas. Jei nebus pėsčiųjų, dešinysis posūkis bus leidžiamas ir kai Panerių gatve bus važiuojama tiesiai.
                              Taip yra padaryta Kaune sukant į dešinę nuo Šv.Gertrūdos į Gimnazijos. Nėra žmonių, tau žalias, yra - raudonas.
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Dėl pėsčiųjų saugumo. Nes namas šalia gatvės užstoja matomumą, o daug erelių bando gan dideliu greičiu iš Panerių g. pasukti į Švitrigailos.
                                Gulinčius policininkus padėti ten - greičio problemos neliks. Tuo labiau, kad ten yra dar didesnė problema - važiuojantys Panerių g. tiesiai stoties link dažnai lekia per sankryža, net kai jau dega raudona, nes sukantys į švitrigailos centro link dažnai užkemša eismą - logiška būtų kairį pasukį ten uždrausti.
                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Matyt tuo metu pesciuju per Svitrigailos zalias..
                                Vilniuje yra labai daug sankryžų, kur vienu metu žalias yra ir mašinoms ir pestiesems (net toje pačioje sankryžoje kitose kryptyse).
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Vilniuje yra labai daug sankryžų, kur vienu metu žalias yra ir mašinoms ir pestiesems (net toje pačioje sankryžoje kitose kryptyse).
                                  Bet jeigu, kaip sako Al1, pėsčiuosius užstoja namas, tai jiems turbūt kyla pavojus, kai jų eismas leidžiamas kartu su dešiniuoju posūkiu? Dėl to jie yra apsaugomi.

                                  Dar noriu paklausti, ar Švitrigailos-Panerių sankryžoje, toje vietoje, kur panaikino lentelę, sustojęs prie "Stop" linijos vairuotojas mato kitus eismo dalyvius, kurie juda pagal žalią signalą? Naujos Taisyklės nurodo:

                                  76. Lentelę su žalia rodykle galima įrengti tada, kai užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas gerai mato pėsčiuosius, dviratininkus ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs. Matomumas turi būti užtikrintas sustojus prie „Stop“ linijos, kad į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle sukančiam vairuotojui dėl nepakankamo matomumo nereikėtų kirsti „Stop“ linijos ir privažiuoti arčiau sankryžos, kur jis turės sustoti ir gali kliudyti pagal žalią signalą skersine kryptimi judančiam eismui.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Dar noriu paklausti, ar Švitrigailos-Panerių sankryžoje, toje vietoje, kur panaikino lentelę, sustojęs prie "Stop" linijos vairuotojas mato kitus eismo dalyvius, kurie juda pagal žalią signalą?
                                    Ten matomumas dešinėn nėra užtikrintas, kadangi antroje juostoje, važiuoti tiesiai, dažnai sustoja autobusai, sunkvežimiai, mikroautobusai. Norint gerai įvertinti situaciją, reikia įvažiuoti į sankryžą.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Ten matomumas dešinėn nėra užtikrintas, kadangi antroje juostoje, važiuoti tiesiai, dažnai sustoja autobusai, sunkvežimiai, mikroautobusai. Norint gerai įvertinti situaciją, reikia įvažiuoti į sankryžą.
                                      Na va - aišku tada vairuotojas atsistoja ant skersinės pėsčiųjų perėjos ir trukdo pėstiesiems... O tada galim gauti situaciją, apie kurią įspėja Taisyklės:

                                      78. Būtina įvertinti, ar lentelės su žalia rodykle privalumai kompensuoja šiuos trūkumus:
                                      78.2. kai sankryžoje į dešinę dažnai sukančios ilgos transporto priemonės (sunkvežimiai, autobusai) gali užtverti eismą pėstiesiems bei dviratininkams, šie gali bandyti kirsti kelią per sustojusios ilgos transporto priemonės galą ir tapti netikėta kliūtimi iš priekio atvažiuojančioms transporto priemonėms;

                                      Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.18, 12:31.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Bet jeigu, kaip sako Al1, pėsčiuosius užstoja namas, tai jiems turbūt kyla pavojus, kai jų eismas leidžiamas kartu su dešiniuoju posūkiu? Dėl to jie yra apsaugomi.
                                        Jeigu pestieji eis zebra, tai jie bus matomi, bet dažnai atsitinka taip, kad žmonės nori sutaupyti kelis metrus ir į gatvę išeina likus keliems metrams iki zebros. Arba galima išvis panaikinti perėją toje vietoje, kaip tai yra padaryta Dzūkų/Dariaus ir Gerėno/Prūsų sankryžoje.
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Ten matomumas dešinėn nėra užtikrintas, kadangi antroje juostoje, važiuoti tiesiai, dažnai sustoja autobusai, sunkvežimiai, mikroautobusai. Norint gerai įvertinti situaciją, reikia įvažiuoti į sankryžą.
                                        Užtenka nubraižyti ne viena STOP-linija per dvi eiles, o padaryti atskiras poros metrų atstumu viena nuo kitos - kad pirmoje eilėje sustotų 2-3 metrais arčiau šviesoforo. Tokiu būdu mašina, sukanti į dešinė, matys visą kertama kelią.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Na čia priklausomai nuo vietos, yra labai daug tokių, kur nesant lentelei tektų be reikalo stovėti, o dažnai ir ne vienam.
                                          Na, miestas ir nėra kažkokių "lenktynių be sustojimo" vieta. Vardan saugumo reikia ir pastovėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X