Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vietoj to, kad ieškotų priemonių, su kuriomis būtų galima išvengti tokių užlindimų, geriau padaryti tuos šviesoforus taip, kad tik gale esantys juos matytų, o priekiniai, kad ir tvarkingai sustoję, turėtų maltis automobilyje, kad galėtų įžiūrėti tą šviesoforo signalą. O dar jeigu fūra stovi, o šviesoforas tik dešinėje pusėje..

    Tą STOP liniją nežinia kiek reikia atitraukti, kad būtų galima patogiai matyti signalą, bet kai bus tokie tarpai, vėl bus noras užlindinėti.
    Paskutinis taisė kek; 2014.09.19, 14:17.

    Comment


      Parašė kek Rodyti pranešimą
      Vietoj to, kad ieškotų priemonių, su kuriomis būtų galima išvengti tokių užlindimų, geriau padaryti tuos šviesoforus taip, kad tik gale esantys juos matytų, o priekiniai, kad ir tvarkingai sustoję, turėtų maltis automobilyje, kad galėtų įžiūrėti tą šviesoforo signalą. O dar jeigu fūra stovi, o šviesoforas tik dešinėje pusėje..

      Tą STOP liniją nežinia kiek reikia atitraukti, kad būtų galima patogiai matyti signalą, bet kai bus tokie tarpai, vėl bus noras užlindinėti.
      Niekur oficialiai nėra parašyta, kodėl šviesoforai įrengiami tik prieš sankryžą. Mes tik diskutuojame apie tai, kokie privalumai yra, kai šviesoforai nedubliuojami už sankryžos.

      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Aleksio atsakymas žinomas iš anksto - "nemoka vairuoti, atimti teises, bet sąlygų, kurios lengvai leidžia pažeisti taisykles, keisti nereikia, nes jam (mokančiam vairuoti) taip patogiau ir plius viena mašina greičiau per kamštį pravažiuos sankryžą".
      O būtent, kai "Stop" linija atitraukta, jokio skirtumo neturi būti, nes užsidegus draudžiamam signalui sustojama prieš "Stop" liniją, ir nuo jos pradžios pravažiuoja atitinkamas kiekis transporto priemonių. Ir šviesoforo atstumas iki "Stop" linijos neturi daryti tam įtakos.

      Comment


        O jeigu kas nors atliktų apklausas ir surinktų duomenis: a) kiek yra gudručių, b) kiek yra normalių vairuotojų ir palygintų procentais kiekvienai grupei kuris šviesoforo variantas priimtinesnis, tai, manau, kad laimėtų b) ir senasis statymas.

        Comment


          As manau, kad naujoji tvarka kulturingiems vairuotojams tikrai netrukdo. Mano manymu ji daugiau orientuota i keliu idiotus, kurie megsta uzkisinet, isvaziuot kuo toliau i sankryzos zona, prie zalios lenteles sukt i desne lekiant kaip pagrindiniu keliu, ir dar jei eina pestysis mazdaug ji dar aprekt ar vos nesuvazinet, o jei pirmoje juostoje su zalios rodykles lentele stovi vairuotojas, kuris vaziuos tiesiai, ir nepraleidzia su rodykle i desne, tai cia is vis gi traggedija gali apipysint, kol tam nervai neatlaiko ir lenda i sankryzos zona ar uzkisa antroje juostoje stovinciam ir t.t.t.t begalines situacijos. Tai manau naujoji tvarka skirta isgyvendint siuos visus blogus iprocius, o kulturingi vairuotojai vazineja ramiai, neturetu kilti normaliam vairuotojui keblumu pasilenkt ar pasukt galva...

          Comment


            Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
            As manau, kad naujoji tvarka kulturingiems vairuotojams tikrai netrukdo. Mano manymu ji daugiau orientuota i keliu idiotus, kurie megsta uzkisinet, isvaziuot kuo toliau i sankryzos zona, prie zalios lenteles sukt i desne lekiant kaip pagrindiniu keliu, ir dar jei eina pestysis mazdaug ji dar aprekt ar vos nesuvazinet, o jei pirmoje juostoje su zalios rodykles lentele stovi vairuotojas, kuris vaziuos tiesiai, ir nepraleidzia su rodykle i desne, tai cia is vis gi traggedija gali apipysint, kol tam nervai neatlaiko ir lenda i sankryzos zona ar uzkisa antroje juostoje stovinciam ir t.t.t.t begalines situacijos. Tai manau naujoji tvarka skirta isgyvendint siuos visus blogus iprocius, o kulturingi vairuotojai vazineja ramiai, neturetu kilti normaliam vairuotojui keblumu pasilenkt ar pasukt galva...
            Būtent - sustojus prie sankryžos klausiau dviejų savo draugų, kaip jiems naujasis šviesoforų išdėstymas. Tai jie pasakė, kad jei būčiau neatkreipęs dėmesio, jie būtų net nepastebėję. Naujoji šviesoforų tvarka atitinka KET ir eiliniam tvarkingam vairuotojui neturi sukelti nepatogumų.

            Comment


              Parašė digital
              Aš nežinau
              Jeigu nežinai, kodėl agituoji už naują sistemą, kuri negerina eismo saugos?
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Prasidėjo naujos šviesoforinės sankryžos Kaune prie Molo įrengimo darbai. Sankryža apsaugos pėsčiuosius nuo dažnai kylančių nelaimių (bus panaikintos trys nereguliuojamos perėjos ir įrengtos dvi reguliuojamos), palengvins posūkį į prekybos centrą ir iš jo - eismas Baršausko gatve yra ypač intensyvus.

                Sankryža bus įrengta ties šia vieta:



                Atvažiavus nuo centro bus 4-a eismo juosta, skirta apsisukimui (šiandien ji jau pradėta įrenginėti):



                Atvažiavus nuo 6-o forto žiedo bus įrengta 4-a eismo juosta, skirta tiesioginiam posūkiui į Molą ir į būsimą Lidl'ą:



                Išvažiuojant iš Molo aikštelės bus leidžiama sukti ne tik į dešinę, bet ir kairę. Pėsčiųjų eismas dešinėje bus atskirtas nuo transporto eismo, o posūkis į dešinę bus apsaugotas:



                Vos už 30 m link žiedo nuo būsimos sankryžos esanti nereguliuojama pėsčiųjų perėja bus panaikinta:



                O ties Molo Maxima esanti nereguliuojama pėsčiųjų perėja...



                ... taps reguliuojama:

                Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.23, 23:14.

                Comment


                  Gal dar kairiuosius posūkius panaikins tarp naujos šviesoforinės sankryžos ir Breslaujos gatvės?

                  O šiaip puiku, kad K. Baršausko gatvė taps saugesnė, liks tik dvi nereguliuojamos pesčiųjų perėjos (gal ir jas greitai padarys reguliuojamas)

                  Dar būtų gerai, kad po truputį rekonstruotų nereguliuojamas pesčiųjų perėjas kitose trijų juostų gatvėse (Jonavos g., Savanorių pr.).

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Gal dar kairiuosius posūkius panaikins tarp naujos šviesoforinės sankryžos ir Breslaujos gatvės?

                    O šiaip puiku, kad K. Baršausko gatvė taps saugesnė, liks tik dvi nereguliuojamos pesčiųjų perėjos (gal ir jas greitai padarys reguliuojamas)

                    Dar būtų gerai, kad po truputį rekonstruotų nereguliuojamas pesčiųjų perėjas kitose trijų juostų gatvėse (Jonavos g., Savanorių pr.).
                    Dėl kairiųjų posūkių tarp sankryžų neturiu informacijos. Savanorių prospekte po šviesoforų rekosntrukcijos nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų neliks, nes gatvėse su žaliąja banga jų neturi būti.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Atvažiavus nuo centro bus 4-a eismo juosta, skirta apsisukimui (šiandien ji jau pradėta įrenginėti):

                      Atvaizdas


                      Atvažiavus nuo 6-o forto žiedo bus įrengta 4-a eismo juosta, skirta tiesioginiam posūkiui į Molą ir į būsimą Lidl'ą:

                      Atvaizdas

                      Gerai, atmetus visas tas diskusijas dėl skirtumų tarp senos ir naujos sistemų, paaiškinkit man šituos du išdėstymus, nes man jie abu atrodo visiškai neracionalūs. Pirmuoju atveju matau keturias eismo juostas, tris kryptis ir penkis šviesoforus užsidegančius viena faze. Antruoju atveju vėlgi keturias juostas, jau tik dvi kryptis ir vėlgi penkis šviesoforus, tačiau dar ir su dviem atskiromis fazėmis. Be viso kito dar vairuotojai klaidinami šviesoforų ir kelio ženklų išdėstymo tarpusavio nesimetriškumu viš eismo juostų, t.y. ženklai skirti eismo juostoms, o šviesoforai skirti kryptims, tačiau kiekiai skiriasi ir susidaro toks vizualinis chaosiukas.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2014.09.24, 07:23.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Gerai, atmetus visas tas diskusijas dėl skirtumų dėl senos ir naujos sistemų, paaiškinkit man šituos du išdėstymus, nes man jie abu atrodo visiškai neracionalūs. Pirmuoju atveju matau keturias eismo juostas, tris kryptis ir penkis šviesoforus užsidegančius viena faze. Antruoju atveju vėlgi keturias juostas, jau tik dvi kryptis ir vėlgi penkis šviesoforus, tačiau dar ir su dviem atskiromis fazėmis. Be viso kito dar vairuotojai klaidinami šviesoforų ir kelio ženklų išdėstymo tarpusavio nesimetriškumu viš eismo juostų.
                        O cia koks klausimas kad reiktu kazka paaiskint?

                        Comment


                          Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                          O cia koks klausimas kad reiktu kazka paaiskint?
                          Nu galima suformuluoti klausimą ir taip: kaip po velnių, motyvuojant eismo saugumo gerinimu, pasiekiamas toks vizualiai chaotiškas rezultatas?

                          Comment


                            Visgi vis dar nesuprantu klausimo
                            Negrazus sviesoforai ar kas? Per daug ju ar per mazai? Tai koks teisingas siulymas butu?

                            Comment


                              Kaune, Raudondvario plento - Batniavos g. sankirtoje numatoma nauja šviesoforinė sankryža, kuri bus įrengta pagal naujas taisykles, ties naujai statomu prekybos centru Moki-veži:



                              Raudondvario plentas ties prekybos centro prieigomis bus išplatintas iki šešių eismo juostų, skiriant atskiras eismo juostas posūkiams į prekybos centrą. Gatvėje bus numatyti bevieliai eismo davikliai:



                              Atvažiavus nuo centro Raudondvario pl. bus atskira eismo juosta apsaugotam posūkiui į kairę:



                              Atvažiavus nuo Raudondvario bus įrengta saugumo salelė pėstiesiems, o apsaugotam posūkiui į dešinę bus atskira eismo juosta:



                              Iš prekybos centro bus galima sukti tiek į kairę, tiek į dešinę:

                              Comment


                                Įrengimas turėtų būti numatytas kartu Raudondvario pl. rekonstrukcija kitais metais?

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Įrengimas turėtų būti numatytas kartu Raudondvario pl. rekonstrukcija kitais metais?
                                  Raudondvario pl. rekonstrukcijos projekto sąlygose nurodyta derintis su šios sankryžos šviesoforų projektu. Kadangi, manau, šios sankryžos šviesoforų įrengimas finansuojamas Moki-veži, tai įrengimas gali būti ir nepriklausomas nuo viso plento rekonstrukcijos

                                  Comment


                                    Kelios nuotraukos iš Šiauliuose pagal naują standartą rekonstruojamos Pramonės/Išradėjų gatvių sankryžos.

                                    Nuo "Bruklino"/Tilžės g.



                                    Nuo Pabalių turgaus.



                                    Nuo Išradėjų gatvės.



                                    Retas reiškinys Šiauliuose: šviesoforas skirtas reguliuoti tik pėsčiųjų eismui.



                                    Padariau ir kelias nuotraukas nuo Donelaičio kapinių pusės, bet saulė taip spigino, kad jų net neverta čia dėti....

                                    Comment


                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      Kelios nuotraukos iš Šiauliuose pagal naują standartą rekonstruojamos Pramonės/Išradėjų gatvių sankryžos.

                                      Nuo "Bruklino"/Tilžės g.

                                      Atvaizdas


                                      Nuo Pabalių turgaus.

                                      Atvaizdas


                                      Nuo Išradėjų gatvės.

                                      Atvaizdas


                                      Retas reiškinys Šiauliuose: šviesoforas skirtas reguliuoti tik pėsčiųjų eismui.

                                      Atvaizdas


                                      Padariau ir kelias nuotraukas nuo Donelaičio kapinių pusės, bet saulė taip spigino, kad jų net neverta čia dėti....
                                      Ačiū, Xedos už nuotraukas Panašu, kad šviesoforai greitai bus įjungti Kiek supratau gatvės nepraplatintos? Kairiajam posūkiui bus skirta antra eismo juosta?

                                      Dėl pėsčiųjų šviesoforų - Šiauliai buvo vienas iš tų miestų, kurie aklai vadovaudamiesi senu standartu pėstiesiems įrenginėjo transporto šviesoforus. Tačiau šios problemos rekordininkas - Vilnius, su tūkstančiais neva pėstiesiems skirtų trijų sekcijų šviesoforų, dažnai klaidinančių vairuotojus. Kaunas, nuo 1995 m. galiojant senam standartui neįrengė nė vieno tokio šviesoforo. Tiesa, vilniečiai projektuotojai buvo suprojektavę trijų sekcijų šviesoforus Kaune, Pramonės pr., Draugystės g. sankryžose, bet pavyko laiku pranešti savivaldybei apie vilniečių klaidas, ir jie buvo greit pakeisti į dviejų sekcijų.

                                      Su naujomis taisyklėmis šioje srityje baigėsi klaidinančių šviesoforų pėstiesiems era:

                                      98. Pėsčiųjų šviesoforai turi būti įrengti visose reguliuojamose pėsčiųjų perėjose už konfliktinės zonos (pėsčiųjų perėjos), pagal pėsčiojo judėjimo kryptį.
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.29, 17:50.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Kiek supratau gatvės nepraplatintos? Kairiajam posūkiui bus skirta antra eismo juosta?
                                        Ne, gatvės nepraplatintos.

                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Dėl pėsčiųjų šviesoforų - Šiauliai buvo vienas iš tų miestų, kurie aklai vadovaudamiesi senu standartu pėstiesiems įrenginėjo transporto šviesoforus.
                                        Man atrodo, kad Šiauliuose yra tik 7 šviesoforai skirti tik pėstiesiems, bent aš tiek jų suskaičiuoju. Žinoma, gal ir klystu, bet nemanau, kad jų gali būti žymiai daugiau.

                                        Comment


                                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                          Man atrodo, kad Šiauliuose yra tik 7 šviesoforai skirti tik pėstiesiems, bent aš tiek jų suskaičiuoju. Žinoma, gal ir klystu, bet nemanau, kad jų gali būti žymiai daugiau.
                                          Spėju, kad tai iki 1995 m. įrengti pėsčiųjų šviesoforai, arba įrengti po 1995 m. ten, kur einant pėstiesiems jų trajektorijos nekerta transportas.

                                          Kas užkliūna naujoje sankryžoje - šviesoforai įrengti mažiausiai 6 m aukštyje, nors leidžiamas minimalus aukštis 5 m. Šiauliuose gi nėra troleibusų, tai kam juos taip aukšti kelti

                                          Beje, atkreipiau dėmesį, kad atnaujinus sankryžą transportui įrengti 200 mm šviesoforai, o ne 300 mm, kaip buvo anksčiau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X