Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Big Cat
    replied
    Parašė John
    Nemanau, kad tai būtų geras variantas. Dabar šioje temoje talpinama daugybė labai įdomios informacijos ir gerų nuotraukų su aprašymais ir diskusija praktiškai visiems suprantama kalba. Tai bene geriausiai kokią nors užsienio šalį pristatanti kelių tema. Perkėlus temą kitur, ji netektų prasmės ir iš esmės numirtų. O perdėtas principingumas prieš anglų kalbą dar niekam niekada neatnešė ir neatneš naudos
    +1

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Palaikau John, visiskai nieko pries kad cia butu komentarai ir anglu ir net gi lenku kalba, nors pastarosios beveik nesuprantu. O Romui siulau temos pavadinima patobulinti, kad butu visos 3 kalbos jame [Lt][Pl][En].
    Paskutinis taisė Mørtã; 2010.10.22, 09:04.

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Tik laiko klausimas, kada lenkai pralenks musų vienintelį prieš juos turimą pranašumas - geresnius kelius.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Na, jei mes su Via Baltica ruožų rekonstrukcija į automagistralę labai nemiegosim, tai imant tuos "per head" santykius toliau lenkus lenksim sėkmingai

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Beje, lenkai dabar stato 1327 km. autostradų, tai yra apie 34 km. vienam milijonui žmonių. Lietuvoje tai prilygtų virš 100 km. naujų autostradų, nors, turint omeny, kad jie yra tankesnė šalis, turbūt ir kiek daugiau. Iš esmės, nors jie dabar adekvatume yra ir atsilikę nuo mūsų, jie vejasi ir vejasi labai, labai sparčiai.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Žinoma, malonu, kai lankytojai iš kaimyninės šalies didina lankomumą.
    Bet gal reikėtų iškelti pranešimus užsienio kalbomis į atskirą temą.
    Galima palikti arba taip, arba sukurti naują temą "Café international" arba "Už sienos" forume. Man, teisybę pasakius, skirtumo didelio nebūtų, bet temos tada dubliuotųsi todėl siūlyčiau palikti taip kaip yra. Vis tik rašoma anglų kalba, kurią moka praktiškai visi, o lenkų nuotraukos (kad ir su angliškais komentarais) pagrinde ir palaiko šios temos egzistavimą.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Of course. I am talking about much longer term than the next few years. My route will only make sense when at least Olsztyn-Grudziadz-Bydgoszcz-Poznan sections are all dual carriageway (which, I assume, they will be at some point). This route will be shorter and probably more convenient as it will avoid Warsaw. For at least the bigger part of next decade we will probably be going via Lomza as we do now or Bialystok once S8 is complete. I am not 100% sure about going via Bialystok though, even with a complete S8 it might be worth going via Lomza as the distance is shorter.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Parašė blitz
    Looking at the map, it looks like the best road for Lithuanian trucks going to Germany will eventually be Border-Olsztyn-Bydgoszcz-Poznan.
    Looking at the map, the best and the fastest will be LT border - Białystok - Warsaw - Poznań - Germany. By the end of 2012 120 km od 188 km of Białystok - Warswaw will be upgraded to S8, from Warsaw to German broder you will have A2 highway which will be finished until june 2012.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žinoma, malonu, kai lankytojai iš kaimyninės šalies didina lankomumą.
    Bet gal reikėtų iškelti pranešimus užsienio kalbomis į atskirą temą.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Wrocław - airport access road:







    Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.10.16, 21:45.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    A8 - Wrocław highway bypass (lenght 35 km)














    A8 / A4 juntcion





    Construction site of Wrocław E2012 stadium can be seen





    Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.10.16, 21:44.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    A2 construction site, section Pol / German border - Nowy Tomyśl (lenght 105 km ), september 2010















    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    S8 construction site in Warsaw (film from june 2010):

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    The more road 8 is improved the more Lithuanian drivers it will be attracting. At some point, it will make more sense to drive via Bialystok and road 8 instead of road 61 via Lomza (as most people do now). For this reason, Augustow and Suwalki bypasses should be the priority at this point. Bypasses for Stawiski and other smaller towns on the S61 track will not be as useful when the traffic shifts to road 8, and it will shift to road 8. To be honest, I think that they should just complete the road Warsaw-Bialystok-LT/PL border ASAP instead of trying to complete two roads at once at a slower pace. But from what I know, there are no plans for an S road Bialystok-Augustow at all?
    There are no plans to build S road between Augustów and Białystok, the road will be upgraded to main road standard (partly section after Augustów has such standard - can be compared to Kaunas - PL border section) and setcion Białystok - Katrynka has S road standard although it`s called main road.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    The more road 8 is improved the more Lithuanian drivers it will be attracting. At some point, it will make more sense to drive via Bialystok and road 8 instead of road 61 via Lomza (as most people do now). For this reason, Augustow and Suwalki bypasses should be the priority at this point. Bypasses for Stawiski and other smaller towns on the S61 track will not be as useful when the traffic shifts to road 8, and it will shift to road 8. To be honest, I think that they should just complete the road Warsaw-Bialystok-LT/PL border ASAP instead of trying to complete two roads at once at a slower pace. But from what I know, there are no plans for an S road Bialystok-Augustow at all?
    Paskutinis taisė blitz; 2010.10.12, 22:19.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Šiuo metu Lenkijoje yra statomi 1327 km kelių Mums aktualaus S61 pradžios nesimato net horizonte, kita vertus, iki Balstogės iš vakarų Europos galėsime greitai 2+2 S8 nuvažiuoti, todėl spėju Lomžę reikės greitu laiku pamiršti.

    Šiaip kala į kiaušus lenkai. Pagarba jiems už tokią statybų skalę. Tik, vėlgi, gaila dėl S61.


    istniejące = existing
    w budowie = under construction

    There are currently ongoing tenders for another 521 km og highways and expressways.

    S61 is the future - I think that it will be completed by 2020. Suwałki and Augustów bypasses may be finished by 2015 together with some smaller bypasses on the route (Stawiski, etc.).
    Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.10.12, 20:25.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Šiuo metu Lenkijoje yra statomi 1327 km kelių Mums aktualaus S61 pradžios nesimato net horizonte, kita vertus, iki Balstogės iš vakarų Europos galėsime greitai 2+2 S8 nuvažiuoti, todėl spėju Lomžę reikės greitu laiku pamiršti.

    Šiaip kala į kiaušus lenkai. Pagarba jiems už tokią statybų skalę. Tik, vėlgi, gaila dėl S61.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied


    Susisiekimo įmonių grupė “Tiltra Group” jau net 70 proc. veiklos vykdo Lenkijoje. Ar taip atsitiko dėl to, kad šiuo metu ten keliams tiesti ir tiltams statyti skiriama kur kas daugiau dėmesio ir pinigų nei Lietuvoje?

    R.M.: Pirmuosius žingsnius Lenkijos rinkoje žengėme dar 2005 m., o “Tiltrai” prioritetine rinka ši šalis tapo dar palyginti gerais Lietuvos kelių tiesimo sektoriui 2008-aisiais. Analizavome rinką ir matėme, kad po kelerių metų Lietuvos kelių tiesimo sektoriuje bus nelengvi laikai, todėl ieškojome kitų plėtros galimybių. 2012 m. futbolo čempionatui besirengiančios Lenkijos valdžia skiria kur kas daugiau dėmesio ir pinigų šalies keliams atnaujinti, tam priimti palankūs teisės aktai.
    Šiuo metu “Tiltra” turi įsigijusi ir sujungusi kelias Šiaurės Lenkijoje, Bialystoke, veikiančias kelių tiesimo įmones, o duris į didžiausių šalies statybų konkursus mums atvėrė 2009-ųjų pabaigoje Pietų Lenkijoje veikiančios kompanijos “Poldim” įsigijimas. Sprendimas sujungti lietuvišką ir lenkišką patirtį pasitvirtino. Prieš kelias savaites “Poldim” laimėjo vienos pagrindinių Lenkijos autostradų – A1 penkiolikos kilometrų atkarpos tiesimo konkursą. Šio kontrakto vertė – 550 mln. zlotų – sudaro beveik pusę metinio Lietuvos kelių biudžeto. Mums šis projektas reikšmingas ir kaip grupės technologinio bei intelektualinio potencialo pripažinimas. Patekome į siaurą ratą įmonių, turinčių teisę tiesti autostradas Lenkijoje. Beje, šioms bendrovėms keliami labai aukšti kvalifikacijos reikalavimai.

    Kuo skiriasi verslo sąlygos Lietuvoje ir Lenkijoje?

    R.M.: Nors ir Lenkijoje, ir Lietuvoje pastaruoju metu konkurencija padidėjo iki rekordinių aukštumų, skirtumas tas, kad dėl projektų dydžio ir keliamų patirties reikalavimų Lenkijoje didelės įmonės nekonkuruoja su mažomis, kaip tai nutinka Lietuvoje. Taip pat Lenkijoje šiek tiek didesni mokesčiai – tiek pelno mokestis (19 proc., palyginti su 15 proc. Lietuvoje), tiek PVM (22 proc., palyginti su 21 proc. Lietuvoje). Kapitalo prieaugio pajamų apmokestinamas irgi palankesnis Lietuvoje.

    Kiek pernai “Tiltra Group” valdomos įmonės sumokėjo mokesčių į Lietuvos biudžetą? Ar šiemet ši dalis gali būti mažesnė?

    R.M.: Praėjusiais kalendoriniais metais “Tiltra Group” valdoma “Kauno tiltų” grupė sumokėjo apie 55 mln. Lt įvairių mokesčių į Lietuvos biudžetą. Na, o sėkminga “Tiltra Group” plėtra Lenkijoje atvėrė grupės valdomoms Lietuvos įmonėms papildomų paslaugų eksporto galimybių. Tikimės, kad tai užtikrins jų pajamų augimą 2010-aisiais, o tai reikš ir daugiau mokesčių, sumokamų į Lietuvos biudžetą.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Highway A1, section Grudziądz - Trouń, highway bridge over Wisła river, construction site.

    Photos by mareksaw_cg































    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Parašė John
    Excellent.
    After riding in Germany on the concrete autobahns I somehow started to appreciate concrete more.
    In old times contrete technology wasn`t friendly for car suspention. But A2 highway uses the newest concrete technology so pavement should be very smooth and silent.

    Last year opened A4 section between german border and Bolesławiec was constructed also in concrete technology and users of the highway are very pleased when riding on it.

    Komentuoti:

Working...
X