Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai
Collapse
X
-
Tik laiko klausimas, kada lenkai pralenks musų vienintelį prieš juos turimą pranašumas - geresnius kelius.
Komentuoti:
-
Na, jei mes su Via Baltica ruožų rekonstrukcija į automagistralę labai nemiegosim, tai imant tuos "per head" santykius toliau lenkus lenksim sėkmingai
Komentuoti:
-
Beje, lenkai dabar stato 1327 km. autostradų, tai yra apie 34 km. vienam milijonui žmonių. Lietuvoje tai prilygtų virš 100 km. naujų autostradų, nors, turint omeny, kad jie yra tankesnė šalis, turbūt ir kiek daugiau. Iš esmės, nors jie dabar adekvatume yra ir atsilikę nuo mūsų, jie vejasi ir vejasi labai, labai sparčiai.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŽinoma, malonu, kai lankytojai iš kaimyninės šalies didina lankomumą.
Bet gal reikėtų iškelti pranešimus užsienio kalbomis į atskirą temą.
Komentuoti:
-
Of course. I am talking about much longer term than the next few years. My route will only make sense when at least Olsztyn-Grudziadz-Bydgoszcz-Poznan sections are all dual carriageway (which, I assume, they will be at some point). This route will be shorter and probably more convenient as it will avoid Warsaw. For at least the bigger part of next decade we will probably be going via Lomza as we do now or Bialystok once S8 is complete. I am not 100% sure about going via Bialystok though, even with a complete S8 it might be worth going via Lomza as the distance is shorter.
Komentuoti:
-
Parašė blitzLooking at the map, it looks like the best road for Lithuanian trucks going to Germany will eventually be Border-Olsztyn-Bydgoszcz-Poznan.
Komentuoti:
-
Žinoma, malonu, kai lankytojai iš kaimyninės šalies didina lankomumą.
Bet gal reikėtų iškelti pranešimus užsienio kalbomis į atskirą temą.
Komentuoti:
-
A2 construction site, section Pol / German border - Nowy Tomyśl (lenght 105 km ), september 2010
Komentuoti:
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąThe more road 8 is improved the more Lithuanian drivers it will be attracting. At some point, it will make more sense to drive via Bialystok and road 8 instead of road 61 via Lomza (as most people do now). For this reason, Augustow and Suwalki bypasses should be the priority at this point. Bypasses for Stawiski and other smaller towns on the S61 track will not be as useful when the traffic shifts to road 8, and it will shift to road 8. To be honest, I think that they should just complete the road Warsaw-Bialystok-LT/PL border ASAP instead of trying to complete two roads at once at a slower pace. But from what I know, there are no plans for an S road Bialystok-Augustow at all?
Komentuoti:
-
The more road 8 is improved the more Lithuanian drivers it will be attracting. At some point, it will make more sense to drive via Bialystok and road 8 instead of road 61 via Lomza (as most people do now). For this reason, Augustow and Suwalki bypasses should be the priority at this point. Bypasses for Stawiski and other smaller towns on the S61 track will not be as useful when the traffic shifts to road 8, and it will shift to road 8. To be honest, I think that they should just complete the road Warsaw-Bialystok-LT/PL border ASAP instead of trying to complete two roads at once at a slower pace. But from what I know, there are no plans for an S road Bialystok-Augustow at all?Paskutinis taisė blitz; 2010.10.12, 22:19.
Komentuoti:
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąŠiuo metu Lenkijoje yra statomi 1327 km kelių Mums aktualaus S61 pradžios nesimato net horizonte, kita vertus, iki Balstogės iš vakarų Europos galėsime greitai 2+2 S8 nuvažiuoti, todėl spėju Lomžę reikės greitu laiku pamiršti.
Šiaip kala į kiaušus lenkai. Pagarba jiems už tokią statybų skalę. Tik, vėlgi, gaila dėl S61.
istniejące = existing
w budowie = under construction
There are currently ongoing tenders for another 521 km og highways and expressways.
S61 is the future - I think that it will be completed by 2020. Suwałki and Augustów bypasses may be finished by 2015 together with some smaller bypasses on the route (Stawiski, etc.).Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.10.12, 20:25.
Komentuoti:
-
Šiuo metu Lenkijoje yra statomi 1327 km kelių Mums aktualaus S61 pradžios nesimato net horizonte, kita vertus, iki Balstogės iš vakarų Europos galėsime greitai 2+2 S8 nuvažiuoti, todėl spėju Lomžę reikės greitu laiku pamiršti.
Šiaip kala į kiaušus lenkai. Pagarba jiems už tokią statybų skalę. Tik, vėlgi, gaila dėl S61.
Komentuoti:
-
Susisiekimo įmonių grupė “Tiltra Group” jau net 70 proc. veiklos vykdo Lenkijoje. Ar taip atsitiko dėl to, kad šiuo metu ten keliams tiesti ir tiltams statyti skiriama kur kas daugiau dėmesio ir pinigų nei Lietuvoje?
R.M.: Pirmuosius žingsnius Lenkijos rinkoje žengėme dar 2005 m., o “Tiltrai” prioritetine rinka ši šalis tapo dar palyginti gerais Lietuvos kelių tiesimo sektoriui 2008-aisiais. Analizavome rinką ir matėme, kad po kelerių metų Lietuvos kelių tiesimo sektoriuje bus nelengvi laikai, todėl ieškojome kitų plėtros galimybių. 2012 m. futbolo čempionatui besirengiančios Lenkijos valdžia skiria kur kas daugiau dėmesio ir pinigų šalies keliams atnaujinti, tam priimti palankūs teisės aktai.
Šiuo metu “Tiltra” turi įsigijusi ir sujungusi kelias Šiaurės Lenkijoje, Bialystoke, veikiančias kelių tiesimo įmones, o duris į didžiausių šalies statybų konkursus mums atvėrė 2009-ųjų pabaigoje Pietų Lenkijoje veikiančios kompanijos “Poldim” įsigijimas. Sprendimas sujungti lietuvišką ir lenkišką patirtį pasitvirtino. Prieš kelias savaites “Poldim” laimėjo vienos pagrindinių Lenkijos autostradų – A1 penkiolikos kilometrų atkarpos tiesimo konkursą. Šio kontrakto vertė – 550 mln. zlotų – sudaro beveik pusę metinio Lietuvos kelių biudžeto. Mums šis projektas reikšmingas ir kaip grupės technologinio bei intelektualinio potencialo pripažinimas. Patekome į siaurą ratą įmonių, turinčių teisę tiesti autostradas Lenkijoje. Beje, šioms bendrovėms keliami labai aukšti kvalifikacijos reikalavimai.
Kuo skiriasi verslo sąlygos Lietuvoje ir Lenkijoje?
R.M.: Nors ir Lenkijoje, ir Lietuvoje pastaruoju metu konkurencija padidėjo iki rekordinių aukštumų, skirtumas tas, kad dėl projektų dydžio ir keliamų patirties reikalavimų Lenkijoje didelės įmonės nekonkuruoja su mažomis, kaip tai nutinka Lietuvoje. Taip pat Lenkijoje šiek tiek didesni mokesčiai – tiek pelno mokestis (19 proc., palyginti su 15 proc. Lietuvoje), tiek PVM (22 proc., palyginti su 21 proc. Lietuvoje). Kapitalo prieaugio pajamų apmokestinamas irgi palankesnis Lietuvoje.
Kiek pernai “Tiltra Group” valdomos įmonės sumokėjo mokesčių į Lietuvos biudžetą? Ar šiemet ši dalis gali būti mažesnė?
R.M.: Praėjusiais kalendoriniais metais “Tiltra Group” valdoma “Kauno tiltų” grupė sumokėjo apie 55 mln. Lt įvairių mokesčių į Lietuvos biudžetą. Na, o sėkminga “Tiltra Group” plėtra Lenkijoje atvėrė grupės valdomoms Lietuvos įmonėms papildomų paslaugų eksporto galimybių. Tikimės, kad tai užtikrins jų pajamų augimą 2010-aisiais, o tai reikš ir daugiau mokesčių, sumokamų į Lietuvos biudžetą.
Komentuoti:
-
Highway A1, section Grudziądz - Trouń, highway bridge over Wisła river, construction site.
Photos by mareksaw_cg
Komentuoti:
-
Parašė JohnExcellent.
After riding in Germany on the concrete autobahns I somehow started to appreciate concrete more.
Last year opened A4 section between german border and Bolesławiec was constructed also in concrete technology and users of the highway are very pleased when riding on it.
Komentuoti:
Komentuoti: