Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal tavo pvz. tuomet įvažiuojant į žiedą vis vien reikėtų praleisti juo važiuojančius. Pagal planuojamą varianta atsiranda atskira papildoma juosta vien tik posūkiui ir išvažiavimui iš žiedo, kas padidintų pralaiduma ženkliai.
    Vadinasi, toje vietoje žiedas išplatės iki 4 juostų, o į Konstitucijos pr. išeis 3 juostos? Buvau suabejojęs, ar jos tilps.

    O kokia situacija nuo Geležinio vilko g.? Ar jau išplatintas užvažiavimas link žiedo iki 2 juostų ir ar tai kaip nors įtakojo srautus?

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Vadinasi, toje vietoje žiedas išplatės iki 4 juostų, o į Konstitucijos pr. išeis 3 juostos? Buvau suabejojęs, ar jos tilps.

      O kokia situacija nuo Geležinio vilko g.? Ar jau išplatintas užvažiavimas link žiedo iki 2 juostų ir ar tai kaip nors įtakojo srautus?
      Praplatinus važiuojamąją dalį tilps.
      Jau praplatintas. Negaliu pasakyti kaip tai paveikė srautus, nes važiuoju ten retokai, bet dabar bent legaliai gali į antra juosta įvažiuoti. O jei pirmoje eilėje ilga eilė, tai iš antros apvažiavus žiedą pavyksta ir greičiau patekti į Konstitucijos pr.

      Comment


        Šiaip tai reiktų visko to paties ir iš Ukmergės g. link žiedo. Dar prieš žiedą pratęsti autobusų stotelę iki pirmos užvažiavimo juostos, kad viešajam transportui nereiktų rikiuotis dukart (dabar kai jau galima į Konstitucijos pr. važiuoti ir iš pirmos juostos), ir dar viena juosta tik į dešinę manau irgi būtų visai naudinga (bent jau srautui nuo G.V. gatvės).

        Comment


          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
          Šiaip tai reiktų visko to paties ir iš Ukmergės g. link žiedo. Dar prieš žiedą pratęsti autobusų stotelę iki pirmos užvažiavimo juostos, kad viešajam transportui nereiktų rikiuotis dukart (dabar kai jau galima į Konstitucijos pr. važiuoti ir iš pirmos juostos), ir dar viena juosta tik į dešinę manau irgi būtų visai naudinga (bent jau srautui nuo G.V. gatvės).
          Kiek pamenu ten medžiai prie pat kelio auga, reiktų kirsti..

          Comment


            Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

            Kiek pamenu ten medžiai prie pat kelio auga, reiktų kirsti..
            tiksliai, na tai bent nuo stotelės galėtų praplatinti, ten max vieną medį reiktų nukirsti

            Comment


              Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

              Kiek pamenu ten medžiai prie pat kelio auga, reiktų kirsti..
              Medžiai nėra šventas dalykas. Galima nukirsti ir pasodinti naują kitur, galima perkelti su visomis šaknimis ir žemėmis.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Medžiai nėra šventas dalykas. Galima nukirsti ir pasodinti naują kitur, galima perkelti su visomis šaknimis ir žemėmis.
                Na, gerai pasijuokiau iš “perkelti su visomis šaknimis”. Labai jau utopiškai skamba toks pasiūlymas. Tiek žiūrint techniškai, tiek finansiškai.
                Medžiai toje vietoje nėra blogai nes triukšmo ir taršos ten netrūksta. Reikia suprasti kad pasodinus naują, jis neužaugs per metus.
                Nesakau kad platinti nereikia, bet tai gali būti daug sudėtingiau negu išvažiavimas į Konstitucijos prospektą.

                Comment


                  Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                  Na, gerai pasijuokiau iš “perkelti su visomis šaknimis”. Labai jau utopiškai skamba toks pasiūlymas. Tiek žiūrint techniškai, tiek finansiškai.
                  Kas čia tokio utopiško?


                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Kas čia tokio utopiško?
                    Tuo labiau, kad bet koks kamščių sumažinimas yra tuo pačiu ir oro užterštumo sumažinimas. Ar tai nėra svarbu?

                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                    Comment


                      Kaip pažiūrėsi: laikinas kamščių sumažinimas skatina daugiau naudotis automobiliais, kol vėl neužsikemša gatvės. Su daugiau automobilių ilgainiui dar didesnė tarša.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Kaip pažiūrėsi: laikinas kamščių sumažinimas skatina daugiau naudotis automobiliais, kol vėl neužsikemša gatvės.
                        Puiki logika - gal reikėtų pasiūlyti dar labiau susiaurinti įvažiavimą į žiedą.
                        Tuomet tarša dar labiau turėtų sumažėti.

                        Bet tai jau kitos temos objektas.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Kaip pažiūrėsi: laikinas kamščių sumažinimas skatina daugiau naudotis automobiliais, kol vėl neužsikemša gatvės. Su daugiau automobilių ilgainiui dar didesnė tarša.
                          Aha, autobusai irgi stringa. BTW.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                            Šitoj vietoj jau pradėjo darbus, apie puse metro plačiau bus.
                            Nežinau ar buvo apie tai pranešta, bet viskas baigta. Dabar link žiedo galima sukti iš dviejų juostų: pirmos (tik link žiedo) ir antros (link žiedo ir tiesiai link Ukmergės g.).

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Nežinau ar buvo apie tai pranešta, bet viskas baigta. Dabar link žiedo galima sukti iš dviejų juostų: pirmos (tik link žiedo) ir antros (link žiedo ir tiesiai link Ukmergės g.).
                              Ant žiedo patekti dabar greičiau, bet vakare kamštis GV dar labiau padidėjo...
                              Flickr

                              Comment


                                Dabar stovi abi juostos ant tilto ir daug maklės ties įvažiavimu iš Gynėjų/Lukiškių g. - neišsuka norintys važiuoti tolyn "po žiedu". Bet praeis šventinis laikotarpis ir turėtų susinormalizuoti.

                                Comment


                                  Geros naujienos vilniečiams: „pedagoginio žiedo“ prakeiksmas turėtų būti išspręstas jau šiemet
                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tas-jau-siemet
                                  Vilniaus miesto savivaldybė žada įrengti dvi papildomas juostas, iš kurių vairuotojai į žiedą pateks lengviau. <...> Šiuo metu yra dvi eismo juostos, tačiau vykdant numatomus papildomos eismo juostos įrengimo darbus, jos bus susiaurinamos, tačiau nė viena nebus naikinama.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Štai, esu pabraižęs, kaip galėtų atrodyti Edukologinio žiedo viaduko techninis planas, žinoma, nesu ženklinimo ekspertas, jei kas bandys ieškoti priekabių, bet tokia mano vizija Eismas žiedu plius minus paliekamas toks kaip dabar.
                                    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	248,3 kB
ID:	1705424
                                    Paskutinis taisė liudasbar; 2019.03.09, 23:37.

                                    Comment


                                      Aš prie viaduko dar prijungčiau šalitilčius pėstiesiems ir dviratininkams, o ties viaduko nusileidimais tie šalitilčiai atsišakotų, kirstų įvažiavimus/išvažiavimus iš žiedo ir nusileistų į pėsčiųjų šaligatvius. Nemanau, kad tai labai išaugintų kainą, o nauda būtų didžiulė - neliktų tų pavojingų perėjų, per kurias nei su dviračiu praminsi, nei saugiai pereisi.

                                      Na ir dar būtų smulkių darbų - šiek tiek praplatinti išvažiavimą iš žiedo link Pilaitės (dabar ten kažkaip dingsta antra juosta) ir pan.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Nerandu linko į tų smulkių žiedo patvarkymų projektinius pasiūlymus. Gal kas turit išsisaugoję?

                                        Comment


                                          https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=81167239
                                          Vienoje svarbiausių Vilniaus žiedinių sankryžų – Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. – važiavimo greitis sumažės, įrengus iškilius greičio mažinimo kalnelius. Sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto siūlymus, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
                                          Ar esate matę ką nors panašaus užsienyje? Kaip suprantu, kalneliai bus pačiame žiede.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X