Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Jusu atsakymas- tikras argumentu lietus, nuo kurio nera kur pasislepti.
    O tai kokių argumentų reikia? Kad vamzdis be rampų, tik su laiptais ir be liftų nėra geras ir tinkamas tokiai paskirčiai? Nu čia kaip ieškoti argumentų, kad mašinos ratai geriau apvalūs, nei keturkampiai

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Blogas yra pats vamzdžio dizainas. Jis yra elementariai blogas ir netinkamas naudoti paskirčiai, kuriai neva statomas.
    Jusu atsakymas- tikras argumentu lietus, nuo kurio nera kur pasislepti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Nyderlanduose populiaru dviratininkus kišti vamzdin po plentais - nes pigiau, užima mažiau vietos ir dviratininkams lengviau (trumpesnis kelias) išvažiuoti iš vamzdžio, nei pakilti ant estakados.
    Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.
    o jie dviracius laiptais tempia ar visgi ivaziuoja nuovazomis? Ir ar tos nuovazos idiotiski pandusai su 90 kampais? Ne ten normalus nuvaziavimai ir "vamzdziai" yra labiau tiltai, nes platesni. Tai cia nelabai sulyginami dalykai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Nelabai tas Pilaites prospektas panasus i miesto gatve, greciau miesto greitkelis, tai nieko cia tame blogo ir nera.
    Blogas yra pats vamzdžio dizainas. Jis yra elementariai blogas ir netinkamas naudoti paskirčiai, kuriai neva statomas.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Nyderlanduose populiaru dviratininkus kišti vamzdin po plentais - nes pigiau, užima mažiau vietos ir dviratininkams lengviau (trumpesnis kelias) išvažiuoti iš vamzdžio, nei pakilti ant estakados.
    Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.
    Nelabai tas Pilaites prospektas panasus i miesto gatve, greciau miesto greitkelis, tai nieko cia tame blogo ir nera.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Negaliu žiūrėti į šitą statomą nesąmonę. Antiurbanistika klesti. Ekonominės logikos tokiame statinyje nėra, urbanistikos prasme visiškai pravalas, be to, joks pėstysis, tiek dviratininkas nesiveržia naudotis padzemkėm.
    Nyderlanduose populiaru dviratininkus kišti vamzdin po plentais - nes pigiau, užima mažiau vietos ir dviratininkams lengviau (trumpesnis kelias) išvažiuoti iš vamzdžio, nei pakilti ant estakados.
    Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, Šimašius ateis atidaryti ir ar pozuos su savo firmine šypsenėle prie jau už poros valandų po atidarymo neveiksiančių keltuvų?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Keleta vaizdų legendinio ilgiausio Pribaltikoj pesciuju pazeminimo vamzdzio:

    Click image for larger version  Name:	20210314_121600.jpg Views:	0 Size:	1,34 MB ID:	1869264
    Click image for larger version  Name:	20210314_121454.jpg Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1869263

    Pilaites pr. / Pociuno sankryza

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tai tame T. Narbuto g. dviračių tako projekte yra numatyta pervaža per Saltoniškių g. Po to, lyg ir buvo mąstoma leisti ir pėstiesiems praeiti tuo pačiu. Gali būti tik tą susikirtimą ir tetvarkys. Tai čia rudenį darbai prasidės, sankryžą palies, matyt, po metų / pusantrų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    VMS žemėlapyje dėl pėsčiųjų prioriteto pastebėjau, kad legendinė Saltoniškių/Narbuto sankryža pažymėta kaip sankryža, kurioje "planuojami pakeitimai". Ar čia kažkokia klaida, ar VMS atsikvošėjo ir suprato, kad reikia grąžinti normalią pėsčiųjų perėją?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Vakar nespėjau pereiti perėjos ties Pylimo-Trakų-Basanavičiaus per žalią ciklą, kai ten niekada nebuvo šios problemos. Įdomu ką čia sureguliavo, kai konkrečiu atveju padarė blogiau nei būdavo.
    Na tai, kad sutrumpėtų laukimo laikas, reikia cikle trumpinti fazes - tame tarpe ir pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Vakar nespėjau pereiti perėjos ties Pylimo-Trakų-Basanavičiaus per žalią ciklą, kai ten niekada nebuvo šios problemos. Įdomu ką čia sureguliavo, kai konkrečiu atveju padarė blogiau nei būdavo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Puiku. O per perėją ir toliau reikės bėgioti ar jau bus galima suspėti per žalią signalą einant?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Adaras Rodyti pranešimą

    Pokytis sveikintinas. Tačiau, kas man galėtų paaiškinti, kodėl straipsnyje vien žalių rodyklių nuotraukos? Čia gal kažkokie tamsieji žurnalistiniai psichologijos metodai? Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo.
    Čia gi LRT. Jie net neskiria Irano nuo Irako, o tu nori, kad ką nors susigaudytų miesto infrastruktūros reikaluose

    Komentuoti:


  • Adaras
    replied
    Pokytis sveikintinas. Tačiau, kas man galėtų paaiškinti, kodėl straipsnyje vien žalių rodyklių nuotraukos? Čia gal kažkokie tamsieji žurnalistiniai psichologijos metodai? Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Už BMW X5 vairo gali nesunkiai prasėdėti ir tas 125 valandas per parą. Kenčia tik varguoliai su nebenaujais golfais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Atkreipkit dėmesį į LRT antraštę vs. savivaldybės išplatintą:

    LRT: Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau
    VMS: Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko
    LRT, kaip deja ir dauguma kitų žiniasklaidos priemonių, yra infestuota agresyvių mašinistų.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Pakeitė, pirminė LRT antraštės versija skambėjo taip:

    Vilnius pakeitė šviesoforų reguliavimą: vairuotojai prie raudono šviesoforo kasdien praleidžia papildomas 125 valandas

    Čia visiškai rimtai, yra screenshotai, dalinosi žmonės iš savivaldybės
    Įleisk kiaulę į bažnyčią, tai ir ant altoriaus užlips.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Atkreipkit dėmesį į LRT antraštę vs. savivaldybės išplatintą:

    LRT: Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau
    VMS: Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko
    Pakeitė, pirminė LRT antraštės versija skambėjo taip:

    Vilnius pakeitė šviesoforų reguliavimą: vairuotojai prie raudono šviesoforo kasdien praleidžia papildomas 125 valandas

    Čia visiškai rimtai, yra screenshotai, dalinosi žmonės iš savivaldybės

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Atkreipkit dėmesį į LRT antraštę vs. savivaldybės išplatintą:

    LRT: Vilnius pakeitė eismo reguliavimą: prie raudono šviesoforo signalo vairuotojai užgaiš ilgiau
    VMS: Prioritetas pėstiesiems sostinės sankryžose – kasdien sutaupomos 125 valandos laiko

    Komentuoti:

Working...
X