Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tikras architektas
    replied
    Ta perėja yra šiek tiek kairiau, nei Lettered nupaišė. Ji užsibaigia visai greta NDG. Ten dar yra ventiliacijos anga toje vietoje. Bet šiaip visai verta svarstymo įdėja.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Jeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.
    Automobilizmo apologetai tą patį teigia. Tikiuosi jūs suprantat, kad mieste tai nėra realu?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Važinėju dviračiu nemažai ir galiu pritarti, kad stoviniavimas prie kiekvieno šviesoforo yra absurdas. Suprantu dar, kad šviesorų prismaigstymas kur-reikia-kur-nereikia, atseit, lėtina automobilių srautą, skatina persėsti ant dviračių. Bet tada ir vėl, dviračių greitis letėja.
    Jeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau būtų patogiausias būdas dviračiu nuo pakrantės patekti į šnipiškes, nereiktų be reikalo laukti prie šviesoforo Konstitucijos pr., plius nuolydis būtų gerokai mažesnis ir lengviau įveikiamas vyresniems dviratininkams nei dabar yra pvz. stačioje Nasvyčio gatvėje šalia SEB.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1708
Size:	1,97 MB
ID:	1934930
    labai ilgas tunelis gautusi

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.

    Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
    Tai būtent tai, kas kalbėta apie požemines perėjas ir turiu galvoje šitai siūlydamas. Požeminė perėja gerai tada, kai į ją nusileidžiama be laiptų, o iš perėjos vidaus matomas laukas (šioje perėjoje vienoje pusėje taip jau yra). Tuo tarpu kitoje pusėje atstumas nuo Lvovo g. iki Konsituticijos pr yra apie 110 m. Nesu specialistas, bet manau, kad tokio atstumo tikrai pakaktų nuožulniai rampai. Gal kas kitas galėtų pakomentuoti.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.

    Būtent tokį variantą ir turiu galvoje.
    Paskutinis taisė abruo; 2021.12.07, 16:13.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    commented on 's reply
    Diskusija buvo apie senos požeminės perėjos atkasimą, ne apie naujos statybą. Naujos statybos net neverta svarstyti.

  • Kristisz
    replied
    Diskusija buvo apie senos požeminės perėjos atkasimą, ne apie naujos statybą. Naujos statybos net neverta svarstyti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?

    Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
    Manau būtų patogiausias būdas dviračiu nuo pakrantės patekti į šnipiškes, nereiktų be reikalo laukti prie šviesoforo Konstitucijos pr., plius nuolydis būtų gerokai mažesnis ir lengviau įveikiamas vyresniems dviratininkams nei dabar yra pvz. stačioje Nasvyčio gatvėje šalia SEB.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1708
Size:	1,97 MB
ID:	1934930
    Attached Files

  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?

    Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
    Manau būtų patogiausias būdas dviračiu nuo pakrantės patekti į šnipiškes, nereiktų be reikalo laukti prie šviesoforo Konstitucijos pr., plius nuolydis būtų gerokai mažesnis ir lengviau įveikiamas vyresniems dviratininkams nei dabar yra pvz. stačioje Nasvyčio gatvėje šalia SEB.
    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	142 Size:	1,97 MB ID:	1934930Click image for larger version

Name:	image_117998.png
Views:	869
Size:	1,97 MB
ID:	1935012
    Paskutinis taisė Romas; 2021.12.07, 21:18. Priežastis: Kopija iš temos "Šnipiškių infrastryktūros projektai"

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.

    O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?

    Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.

    Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
    O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    O kam turėti vien antžeminę, kai jau yra pastatyta požeminė, tik nenaudojama? Aš už tai, kad būtų abi. Jei tai tamsus metas, žmogus jaučiasi nesaugiai - eina pro antžeminę. O jei jaučiasi saugiai ir nori greitai iš Lvovo g. patekti į Upės g., gali nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti pro požeminę. Win-win.
    Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.

    Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.
    Turi įtakos pėsčiųjų ir dviračių eismui. Jei dar padarytų Lvovo gatvės pusėj normalų nusileidimą be laiptų...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.
    O kam turėti vien antžeminę, kai jau yra pastatyta požeminė, tik nenaudojama? Aš už tai, kad būtų abi. Jei tai tamsus metas, žmogus jaučiasi nesaugiai - eina pro antžeminę. O jei jaučiasi saugiai ir nori greitai iš Lvovo g. patekti į Upės g., gali nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti pro požeminę. Win-win.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    commented on 's reply
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
    O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.

  • Kristisz
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
    O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.

    Komentuoti:


  • abruo
    commented on 's reply
    Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.

  • Creatium
    replied
    Vystyti teritoriją tas namukas lyg ir netrukdo.

    O mintis dėl bendros viešos erdvės labai įdomi, tik įdomu ar turi potencialo įgyvendinti. Gal? Išvažiavimas iš Quadrum parkingo yra arčiau Lvovo g., tad bent dalis gali būti pėstiesiems skirta.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-12-07 101013.jpg
Views:	1278
Size:	160,1 kB
ID:	1934821
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Esu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?

    Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211108_164256.jpg
Views:	633
Size:	998,5 kB
ID:	1926992

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    V.M. Putino ir M. Valančiaus sankirtoje naujoji perėja bus kažkur nuotraukos dešinėje, už pastato. Kokia prasmė atitraukti perėjas nuo sankirtos ir versti žmones vaikščioti zigzagais tokiose mažytėse sankryžose?
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211102_163510.jpg
Views:	519
Size:	1,61 MB
ID:	1925675
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211102_163547.jpg
Views:	496
Size:	1,77 MB
ID:	1925676

    Komentuoti:

Working...
X