Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Ta perėja yra šiek tiek kairiau, nei Lettered nupaišė. Ji užsibaigia visai greta NDG. Ten dar yra ventiliacijos anga toje vietoje. Bet šiaip visai verta svarstymo įdėja.
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.
Komentuoti:
-
Važinėju dviračiu nemažai ir galiu pritarti, kad stoviniavimas prie kiekvieno šviesoforo yra absurdas. Suprantu dar, kad šviesorų prismaigstymas kur-reikia-kur-nereikia, atseit, lėtina automobilių srautą, skatina persėsti ant dviračių. Bet tada ir vėl, dviračių greitis letėja.
Jeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.
Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.
Paskutinis taisė abruo; 2021.12.07, 16:13.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Diskusija buvo apie senos požeminės perėjos atkasimą, ne apie naujos statybą. Naujos statybos net neverta svarstyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?
Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?
Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
Paskutinis taisė Romas; 2021.12.07, 21:18. Priežastis: Kopija iš temos "Šnipiškių infrastryktūros projektai"
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.
Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.
Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kam turėti vien antžeminę, kai jau yra pastatyta požeminė, tik nenaudojama? Aš už tai, kad būtų abi. Jei tai tamsus metas, žmogus jaučiasi nesaugiai - eina pro antžeminę. O jei jaučiasi saugiai ir nori greitai iš Lvovo g. patekti į Upės g., gali nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti pro požeminę. Win-win.
Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMan labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMan labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
Komentuoti:
-
Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
- 5 patinka
-
-
Esu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?
Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
V.M. Putino ir M. Valančiaus sankirtoje naujoji perėja bus kažkur nuotraukos dešinėje, už pastato. Kokia prasmė atitraukti perėjas nuo sankirtos ir versti žmones vaikščioti zigzagais tokiose mažytėse sankryžose?
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: