Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal ir nieko turėti vidinį miesto greitkelį, Vakarinio aplinkkelio dublerį:
    1) gatvei reiktų atsisakyti troleibusų stulpų.
    2) iškeldinti autobusų stoteles. Įrengti spec. aikštelėse, kur telpa.
    3) uždaryti įvažiavimus iš Laisvės pr., o paliktoms įvažoms sudaryti greitėjimo/letėjimo juostas.
    4) šiek tiek praplatint gatvę, panaudojant vidurio žalią veją.
    5) atkirsti šaligatvių prieigas prie važiuojamosios gatvės dalies.

    Viskas būtų gerai, išskyrus, pėsčiuosius ir dviratininkus.

    Užmiesčio autostrados principai tiktų Lazdynams, pėstieji gal ir susitaikytų:
    1) Litexpo požeminė perėja. Geriausia situacija, kas liečia laiptus. Galima palikti.
    2) Erfurto g. požeminė perėja. Perėją užkasti. Stoteles iškeldinti, sutvarkyti Erfurto g. sankryžą, įrengti ten iškeldintas stoteles ir nuvedant šaligatvius. Tektų truputį toliau eiti. Kelią izoliuoti.
    3) Architektų g. požeminė perėja. Perėją užkasti. Suformuoti stoteles pačioje sankryžoje, įrengiant patogią infrastruktūrą autobusams.
    4) Vairovykštės stotelės tiltas. Suformuoti normalius nusileidimus. Stoteles įrengti toliau nuo tilto spec. aikštelėse, su greitėjimo/letėjimo juostomis (150 m ilgio)

    Sorry, toliau jei Karoliniškėms daryt miesto automagistralę, tai jau įsijungia mano galvoje Soviet Union:
    5) Karoliniškės. Stoteles panaikinti, iškeldinti autobusų maršrutus į lygiagrečias gatves. Seną perėją rekonstruot, panaikint laiptus ir padaryt ilgus nusileidimus (jeigu taip galima padaryti). Tą naują požeminę perėją palikti, tačiau nesirūpinti liftais ir neįgaliaisiais, nes lengva rinktis alternatyvius maršrutus, tačiau šaligatvių infrastruktūra turi būti sutvarkyta kaip UK'uose.
    6) Požeminė perėja arčiau Narbuto gatvės. Naikinti laiptus ir įrengti ilgus nusileidimus. Nežinau ar taip galima...
    7) Avtomagistralės pabaiga.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.09, 17:32.

    Comment


      Turiu omeny Pietinio arba Vakarinio aplinkkelio analogą, o ne meždunarodnaja avtomagistrala Berlynas-Maskva.

      Comment


        Kažkokie čia mėtymaisi tarp kraštutinumų arba nesėkmingas sarkazmo bandymas.

        Comment


          Būčiau entuziastingai nusiteikęs, jei Laisvės pr. Lazdynuose ir Karoliniškėse, Ukmergės g. Šeškinėje ir visą Geležinio Vilko g. perdarytų į kažką panašesnio į Tūkstantmečio g.

          Neliktų jokių pusiau-greitkelių pusiau-gatvių, o būtų beveik normalūs miesto greitkeliai. Ir vien dėl to, kad jau turi beveik visą infrastruktūrą tam, tik reikia sutvarkyti smulkias prieigas ir pėsčiųjų susisiekimą.

          Comment


            Jei nebus kazkokios mega-super ekonomines krizes tramvaju anksciau ar veliau paleis. Ir (vel kas gi galėjo pagalvot) paleis ji per Laisves pr viduri, kur sovietmeciu ir planavo, ir kad pasiekti stoteles teks vistiek pereidineti gatve viename lygyje. Taip gatve-greitkelis taps normalia gatve. Bet jauciu reikes dar kokiu 15 metuku palaukt..
            Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.01.10, 06:00.

            Comment


              Tuo tarpu tęsiant pozemines perejos prie Sodros (ar prie Impuls) tema:

              Click image for larger version  Name:	Karoliniškės.png Views:	1 Size:	3,4 kB ID:	1693690

              Idomu butu paziureti statistika, kur partrenke daugiau zmoniu - ar prie Norfos, kai dar reguliavo sviesoforas, ar prie Sodros, kur yra pozemine. Blogiausia, kad musu inovatyvioj saly ivykiu istorijoje neraso GPS koordinaciu, o tik adresa, todel daznai neimanoma nustatyti tikslios ivykio vietos.

              Comment


                Man tai kažkiek keista matyti tokius radikalius siūlymus, kaip požeminių perėjų užpylimas. Ar neužtektų tiesiog padaryti esamas perėjas patogesnes? Įrengti normalias rampas, kad pravažiuotų ir neįgalusis, ir dviratininkas, sutvarkyti estetinį vaizdą. Galbūt trūksta visai nedaug. O lendančių pro tvorą pasitaikys visada, kaip kad pasitaikydavo bėgančių per raudoną šviesoforo signalą prie Lidl (ir tokių visai nemažai būdavo).
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Man tai kažkiek keista matyti tokius radikalius siūlymus, kaip požeminių perėjų užpylimas. Ar neužtektų tiesiog padaryti esamas perėjas patogesnes? Įrengti normalias rampas, kad pravažiuotų ir neįgalusis, ir dviratininkas, sutvarkyti estetinį vaizdą. Galbūt trūksta visai nedaug. O lendančių pro tvorą pasitaikys visada, kaip kad pasitaikydavo bėgančių per raudoną šviesoforo signalą prie Lidl (ir tokių visai nemažai būdavo).
                  Kad daznai ten jau nebera tiek vietos kad irengti tokio ilgio nusileidimus, kad jais galima butu naudotis be laiptu. Del tos pacios priezasties neiseis ir ilgam sutvarkyti vaizda - vistiek apipaisys ir apmyz kampuose, nes tai bus uzdara erdve. Tik ten kur nelygus reljefas pozemine pereja gali tinkamai egzistuot - kai prie jos nebus 3 metro aukscio aklinu sienu.
                  Begti per raudona toje vietoje kur pereja reguliuojama nera tas pats kaip begti pro tvora - net kai vairuotojui dega zalia jis idemiau ziuri i kelio vieta kur yra pereja. Kai zmogus bega ten kur yra tvora ir nera perejos vairuotojai vaziuoja atsipalaidave budami isitikine savo ir kitu saugumu, todel gali nepastebeti net jau ant vaziuojamosios dalies isejusi pesciaji.

                  Comment


                    Bet bėgt kur tvora ir šiaip neskirta yra daug mažiau noro nei "ai spėsiu" per perėją per raudoną.

                    Comment


                      Jeigu yra perėja, o žmogus specialiai lenda po mašina kitoje vietoje, tai čia nesvarbu kokią perėją statysi, jis vistiek iki jos nedaeis.

                      Comment


                        Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                        Aš tai vaikščiojimą priimu kaip sportą bei malonumą ir niekad nėra problema paeiti toliau. labai erzina žmonės, kurie eina ne šaligatviu, o kerta kampą per žolę ir išmyna taką, nes taip sutaupo kelias sekundes laiko, kurį po to iššvaisto sedėdami prie TV. Galiausiai nutiesiamas šaligatvis ir per ta taką, nes tipo žmonės nepatenkinti, kad purvynė, o jau su nauju šaligatviu atsiranda dar keli nauji shortcutai ir t.t.
                        Šitoje vietoje kaltinti galima tik šaligatvio projektuotojus. Esu girdėjes kad skandinavai prieš projektuodami pasižiuri kur pasnigus būna ištrypta, ten ir tiesia šaligatvį, nes ar taip ar taip žmogus eis ten, o ne kitur.


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Jei nebus kazkokios mega-super ekonomines krizes tramvaju anksciau ar veliau paleis. Ir (vel kas gi galėjo pagalvot) paleis ji per Laisves pr viduri, kur sovietmeciu ir planavo, ir kad pasiekti stoteles teks vistiek pereidineti gatve viename lygyje. Taip gatve-greitkelis taps normalia gatve. Bet jauciu reikes dar kokiu 15 metuku palaukt..
                        Man įdomu, iš kur tokie planai tramvajui? Troleibusus baigia numarinti (praeitų metų pirkimas tai nėbent pasityčiojimas), o čia tikisi kad tramvajų statys. Miesto strategija yra labai aiški "viskas bus autobusais".

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Man įdomu, iš kur tokie planai tramvajui? Troleibusus baigia numarinti (praeitų metų pirkimas tai nėbent pasityčiojimas), o čia tikisi kad tramvajų statys. Miesto strategija yra labai aiški "viskas bus autobusais".
                          Planai yra is alternatyviuju transporto rusiu tyrimu. Nors ten ir laimejo BRT, Šimašius amžinai meru nebus. Bet net ir ta pati BRT, fiziskai ji atskiriant, patogiausia tiesti per kelio viduri.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Planai yra is alternatyviuju transporto rusiu tyrimu. Nors ten ir laimejo BRT, Šimašius amžinai meru nebus. Bet net ir ta pati BRT, fiziskai ji atskiriant, patogiausia tiesti per kelio viduri.
                            Na mano manymu tai tie greitieji autobusai nelabai vykusiai buvo padaryti. Pvz 5G realiai važiuoja tuo pačiu buvusiu tada 5 autobuso maršrutu, tik stoja kas antroje stotelėje, nes kitiek žmonėm VT nereikia matyt. O grečiau tai jie nei kiek negreitesni. Kai dar mokiausi VU esu paskaičiavęs. Prieš įvedant 5 autobusu važuodavau 50 miničių, o 5G tik 47. Net 3 minutes sutaupiau! Ir čia ne piko metu kai kamščiai, čia ~8-9 vakaro (tuomet tokiu laiku grįžinėdavau iš mokslų).

                            Dabar dažniau tenka 3G pavažinėti, tai lyginant su 52 autobusu vėlgi nekažką išloši, tik 3G autobusai ilgi, tai žmonių daugiau telpa.

                            Comment


                              Greitieji autobusai ir BRT nelabai turi ka bendro, BRT tai fiziskai atskirtos juostos, ne vien zenklinimu.

                              Comment


                                Žmonių judėjimas yra nuspėjamas ir nereikia čia nieko išradinėti. Miestas tūri būtipritaikytas prioritetiškai pestiesiems ir ne kaip kitaip. Žmonės visada nusukinės kampus, bėgs per kelią, jeigu nėra arti pėsčiųjų perėjų ir kol tam nebus pritaikyta infrastruktūra jokio saugumo negali būti. O tuneliai tūri būti statomi transportui, ne pestiesiems, jeigu nėra pinigų, nereikia iš viso tunelių.

                                Comment


                                  O jei yra pėsčiųjų perėja su šviesoforu - vistiek yra kas bėgs per raudoną. Reiktų apriboti transporto greitį iki pėsčiojo greičio ir įvesti visur pėsčiojo pirmenybę

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    O jei yra pėsčiųjų perėja su šviesoforu - vistiek yra kas bėgs per raudoną. Reiktų apriboti transporto greitį iki pėsčiojo greičio ir įvesti visur pėsčiojo pirmenybę
                                    Na taip, tokios gatvės yra, jokia čia naujiena. O per šviesoforus bėga ten, kur jie neteisingai įrengta, kur blogai sureguliuoti srautai ir ciklai. Juk vienur bėga per raudonas, kitur nieks nebėga.

                                    Comment


                                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                      Na taip, tokios gatvės yra, jokia čia naujiena. O per šviesoforus bėga ten, kur jie neteisingai įrengta, kur blogai sureguliuoti srautai ir ciklai. Juk vienur bėga per raudonas, kitur nieks nebėga.
                                      Eismo kultūros klausimas čia, tokie kaip tas nutrenktas prie Impuls eis kaip tankas visur ir per visokius ciklus (jau vien tas faktas, kad lindo į tokią gatvę net neapsidairęs viską pasako, kiek jie vadovaujasi taisyklėmis ir sveiku protu), kaip ir vairuotojai per geltoną važiuoja ne dėl to, kad ciklai blogai sureguliuoti arba pėsčiųjų nepraleidžia ne dėl to, kad jų nemato.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.14, 08:30.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                        Na taip, tokios gatvės yra, jokia čia naujiena. O per šviesoforus bėga ten, kur jie neteisingai įrengta, kur blogai sureguliuoti srautai ir ciklai. Juk vienur bėga per raudonas, kitur nieks nebėga.
                                        O koks būtų teisingas ciklo sureguliavimas, kad niekas nebėgtų?

                                        Dar yra atskira rūšis, kurie nespaudžia mygtukinio šviesoforo, kad netrukdytų eismo, jei mato, kad spės prabėgt.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          O koks būtų teisingas ciklo sureguliavimas, kad niekas nebėgtų?

                                          Dar yra atskira rūšis, kurie nespaudžia mygtukinio šviesoforo, kad netrukdytų eismo, jei mato, kad spės prabėgt.
                                          Teisingas ciklo sureguliavimas būtų toks, kad nieks ir nebėgtų. Pats atsakėte į savo klausimą. O rimčiau kalbant, tam yra visos knygos, analizės, moksliniai straipsniai.

                                          Kas dėl eismo kultūros, tai aišku yra dar ko pasimokyti. Bet reikėtų pastebėti, kad keliuose, gatvėse kur infrastruktūra padaryta pakankamai neblogai, kažkaip ir ta eismo kultūra pasireiškia daug geriau. Mano manymo bloga eismo kultūra labiau ne simptomas o padarinys.
                                          Paskutinis taisė Resutas; 2019.01.14, 09:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X