Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Čia ne bikešare, o mokiniai atvažiavę į mokyklą. Senovėje pilnos gatvės būdavo dviratininkų, nes automobilių neįpirkdavo niekas.
    Aišku, bet čia labiau 80s ir early 90s dalykas, kai masiškai važinėdavo dviračiais, o mašinų nelabai buvo. Apie 2000s ir 2010s visų šitų dalykų (dviračių ir pan.) buvo smarkiai sumažėję, bet po to vėl smarkiai pradėjo daugėti. Reiks paieškoti kažkokių naujesnių modal share skaičių, nes vizualiai mašinų gatvėse nėra labai daug (gerokai mažiau, nei prieš 10-15 metų), dviračių ir E-mopedų/scooterių naudojimas išaugo belenkaip. Nu įdėsiu daugiau foto kontekstui susidaryti, bet pagal micro mobility (dviračiai+E-mopeds/scooters) Šanchajus turėtų turėti panašius skaičius kaip kai kurie NL miestai t.y. kokie 15-20%. Nu visi6kai akivaizdu, kad micromobility čia užima labai ženklią transporto dalį.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ko šitų? Turi omeny bikeshare schemų, kur po to miestuose voliodavosi krūvos dviračių?
    Čia ne bikešare, o mokiniai atvažiavę į mokyklą. Senovėje pilnos gatvės būdavo dviratininkų, nes automobilių neįpirkdavo niekas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Po to negalėtų nusipirkti bilieto į traukinį arba įsėdęs būtų nuvežtas ne ten kur nori
    Traukinio bilietą, beje, irgi pirkau. Nemažai dalykų pasikeitė nuo paskutinių vizitų prieš Covid su traukinių ir šiaip viso VT bilietais užsieniečiams KInijoj, tai pasidalinsiu visais experience kitoje temoje vėliau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Žiauriai įdomu, ačiū John.
    Nuotraukose nemažai skirtingų Zeekr 001.
    Ar sutapimas ar Zeekr populiarus?
    Zeekrų nėra labai labai daug, bet tikrai yra. Labai daug BYD ir XPengų, nu ir Teslų. Iš ne kinietiškų mašinų modelių (apskritai, ne tik EV) Tesla yra asboliučiai ir visiškai dominuojantis brandas. Įskaitant kinietiškus, tai gal top 5. Čia aišku iš akies žiūrint, ir mano akis dar nelabai patyrusi su kinietiškomis mašinomis. Anyway, kalbant būtent apie Vakarietiškus EV gamintojus, faktas kaip blynas, kad VW EV čia faktiškai neegzistuoja, o Teslų kaip prišikta.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Žiauriai įdomu, ačiū John.
    Nuotraukose nemažai skirtingų Zeekr 001.
    Ar sutapimas ar Zeekr populiarus?


    Papildyta:
    Pratryniau šiek tiek savo žinučių kad John postas iš Šanchajaus būtų labiausiai matomas.
    Nes John postas yra vienas geriausių ką ši tema yra mačiusi per ilgą laiką.
    Geriau kad vienas iš geriausių temos postų geriau matytusi, nei kad būtų daug visko.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.24, 17:05.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    John lauksim šiaip reportažo iš Šanchajaus lietuvio akimis
    Neveltui Jonas bijo bet ką pakomentuoti, kas gali nepatikti didžiajam Xi. Pvz.: uigurų konclagerių egzistavimą.
    Lygiai taip pat atsisakė komentuoti Kinijos ambasadoriaus kalbą Paryžiuje.
    Po to negalėtų nusipirkti bilieto į traukinį arba įsėdęs būtų nuvežtas ne ten kur nori
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.11.24, 16:35.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    John lauksim šiaip reportažo iš Šanchajaus lietuvio akimis

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Truputį OT, o tai šitų nebeliko?
    Ko šitų? Turi omeny bikeshare schemų, kur po to miestuose voliodavosi krūvos dviračių? Jovalo nebeliko, bet bike share dviračiai yra. Plius atsirado baisingai daug elektrinių mopedų, ant kurių važinėja maisto išvežiotojai ir matyt šiaip žmonės į darbą. Šiaip padarysiu vėliau reportažą kažkurioje temoje su foto ir video apie micromobility Shanghajuje, nes ten gana impressive su tuo.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Truputį OT, o tai šitų nebeliko?

    Click image for larger version

Name:	bicycles_Screenshot 2023-11-24 132419.jpg
Views:	439
Size:	106,0 kB
ID:	2092362

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Truputį OT, bet Šanchajaus trinkelizacija primena LT.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    O šitas logotipas ant mašinos ne "Betsafe"? ar tik man čia labai panašu?
    Ar Betsafe jau ir Šanchajuje?
    Panašu, kad taip. Logo tikrai tas pats.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.

    Šiaip pastebėjimai:
    - Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
    - Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
    - Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
    - Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
    - Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose

    Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.

    Čia šiaip keli random shotai iš gatvių


    O šitas logotipas ant mašinos ne "Betsafe"? ar tik man čia labai panašu?
    Ar Betsafe jau ir Šanchajuje?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Žalsvi numeriai = EV, kaip ir Lenkijoje?
    Iš esmės taip. EV, PHEV ir Hydrogen cell (nors tokių turbūt faktiškai nebūna čia).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
    Žalsvi numeriai = EV, kaip ir Lenkijoje?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.

    Šiaip pastebėjimai:
    - Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
    - Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
    - Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
    - Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
    - Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose

    Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.

    Čia šiaip keli random shotai iš gatvių



















    Čia tas vienintelis vargšas ID.3, kurį mačiau





    Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 18:53.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Taj Mahal



    Gandai sako kad per didijį Cybertruck "delivery event" bus tik 10x Cybertruck.
    https://insideevs.com/news/696922/te...deliveries-10/
    Tai aišku, o kam deliverinti daugiau, juk pinigus jau gavo už rezervacijas.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Kiniečiai (Geely) maksimaliai investuoja į EV kūrimą Švedijoje.
    Dabar Geteborgo mieste ruošiasi statyti daugiau nei 80 tūkstančių kvadratinių metrų būstinę vienam iš naujai įkurtų EV brendų.
    Ir tokių investicijų yra daugiau.
    Palyginimui: Flow pastatas Vilniuje turi 14 938 m2 antžeminio ploto (Citify)

    Geely, Volvo deal considered 'one of the most successful mergers in decades'
    Global Times

    Ford labai micromanage'ino ir labai aiškino ką ir kaip Volvo turi daryti.
    Dažnai į pievas ir privedė prie bankroto.

    Geely vadovavimas buvo visai kitoks.
    Suteikė geras sąlygas, negailėjo finansavimo ir davė parodyti ką sugeba.

    Ir Volvo parodė, kad mažai nepasirodė.
    Šiandien jau po truputį matosi kad Volvo-Geely grupė žingsnis po žingsnio darosi vienas iš pačių stipriausių autokoncernų pasaulyje.



    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.18, 11:21.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Polestar 4 pradėtas gaminti. Bus pardavinėjamas ir Europoj, ir Šiaurės Amerikoj.
    Apžvalgos kurias mačiau, labai teigiamos.

    Ta pati struktūra, sukurtas Švedijoje, gaminamas Kinijoje.
    Atkreipkit dėmesį kad nėra galinio stiklo. Kameros pakeičia, trečioj, ketvirtoj ir penktoj nuotraukoj matosi kaip.






    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Zeekr 007
    • Design and engineering in Sweden
    • Manufacturing and assembly in China.
    • From €30k in China
    • 0-100 in 2,84s (Lamborghini Huracán Tecnica 2023 in 3,2s)

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Lotus Emeya
    • Dar vienas Volvo-Geely Grupės EV
    • Brendas iš Anglijos, savininkai iš Kinijos, sukurtas Anglijoje ir Švedijoje (CEVT/ Volvo)

    Nežinau ar atkreipėt dėmesį kad labai daug naujų EV ir atsigavusių autogamintojų turi sąsają su Švedija.
    Jei būsit Londone, atkreipkit dėmesį kad taksi automobiliuose yra Volvo infotainment. Software šiek tiek pakeistas, bet hardware tas pats.



    https://www.lotuscars.com/en-GB/emeya

    Komentuoti:

Working...
X