Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio tiltai ir tuneliai
Collapse
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGaila, kad neturi nuotruakos su garlaiviu, O šiaip .
Tokiu akveduku Nyderladuose dvidešimt, kokius 3-4 pravažiavau. Du laivus tikrai mačiau savo akim. Atrodo įspudingai, kai virš galvos tokie gabaritai praplaukia.
Pastarasis pastatytas 2006 m.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTemoje jau buvo vandens tiltas, todel manau kad ir akvedukai tiktu čia. Pražiavau po jo vasara, tuo metu ant jo praplauke burlaivis.
Akwadukt Langdeel (provincija Fryslân, Nyderlandai):
Atvaizdas
fotke ne mano, paimta iš Google, Street view
Komentuoti:
-
Temoje jau buvo vandens tiltas, todel manau kad ir akvedukai tiktu čia. Pražiavau po jo vasara, tuo metu ant jo praplauke burlaivis.
Akwadukt Langdeel (provincija Fryslân, Nyderlandai):
fotke ne mano, paimta iš Google, Street view
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGražu. O kuriame regione jis yra?
Komentuoti:
-
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Taip, taip, supratau kad Stockholme nera jokiu vartu, aš čia apie Pensilvanija. Ten taip mokamos autostrados įrengtos. Bet esme ta pati - transponder'io darbas.
Komentuoti:
-
/\ Taip, taip, supratau kad Stockholme nera jokiu vartu, aš čia apie Pensilvanija. Ten taip mokamos autostrados įrengtos. Bet esme ta pati - transponder'io darbas.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDekui. Man tokia sistema nenaujiena. Su transponder'iu teko važineti Pensilvanijoje... maždaug prieš 10 metų. Privažiuoji prie mokamo kelio vartu ne didesniu kaip 15mph greičiu transponderis atsako i vartu užklausa ir atidaro slakbauma... nuo viaruotojo saskaitos nurašamas mokestis.
P.S. jokių mygtukų ir aparčiukų vežioti nereikia.Paskutinis taisė Silber418; 2011.02.12, 21:38.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąManau, atsakymas yra žemiau petaiktoje nuorodoje:
...Beje, tai kompanijos 'IBM' darbelis.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaip supratau visi, ar beveik visi magistraliniai mokami. Nesupratau kaip ten mokama.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKiek supratau pagal šį straipsnį, tai tam tikras daviklis gatvėje atpažįsta esantį automobilyje ir iškart nuskaičiuoja pinigus iš įvažiavusiojo sąskaitos?
http://www.elektronika.lt/reviews/theme/350/3778/Taip, būtent. Ačiū už nuorodą į straipsnį lietuvių kalba.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąDaug kelių mieste yra mokami, tik nežinau, ar ir eismas tuneliuose apmokamas.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPavažiavimas mokamas?
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąSödra länken, Riksväg 75, yra greitkelis, jungiantis...
Komentuoti:
-
Södra länken, Riksväg 75, yra greitkelis, jungiantis Essingeleden (E4, E20), Stokholme, su Värmdöleden (kelias 222), Nacka. Visas Södra länken ilgis - 6 km iš kurių 4.7 km ilgio atkarpa yra tunelyje. Dėl šios priežasties tai yra ilgiausias tunelis miesto ribose Europoje po Madrido M30 greitkelio. Plačiausioje tunelio dalyje yra po 4 juostas į dvi puses (viso: 8 juostos).
Södra länken greitkelio įrengimo darbai pradėti 1997 metais, o pabaigti 2004 m. Projekto kaina: 7.9 billijonai SEK (apie 800-900 million JAV dolerių; apie 3 mlrd. litų (2003 - 2004 kursu)).
(c) wikipedia.com
(c) wikipedia.com
Taip pat šiuo metu statomas Södra länken analogas šiaurinėje miesto dalyje, pavadinimu Norra länken, kuriame taip pat įrengiamas tunelis:
(c) trafikverket.se
(c) trafikverket.se
Galiausiai, tuneliai bus sujungti į žiedo formos sistemą, kuri vadinama Stockholms ringled.
Komentuoti:
-
Nors Švedijoje yra gana daug tunelių, labiau išskirti galima būtų kelis įdomensius.Götatunneln (Göta ("Jota" tunelis), esantis po Geteborgo miesto centru ir Göta kanalu bei jungiantis miestą su Hisingen sala. Götatunneln yra 1.6 km. ilgio.
Tunelio konsturkcija pradėta 2000 metais ir pradėta eksploatuoti 2006 metais. Jis yra suskirstytytas į dvi sekcija, kiekvienoje kurių yra po 3 eismo juostas (viso: 6). Projekto kaina: 3 billijonai SEK (apie 2 mlrd. LT). Įdomu tai, kad važiuojant per tunelį atrodo, kad esi akvariume bei tablo nurodomas gylis po žeme ir vandeniu.
Komentuoti:
-
/\ Taip Vanšu tilts (1981) ne toks grakštus kaip Erasmusbrug (1996), bet pastarasis 15 metu jaunesnis!
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDeja oras buvo nekoks, dregna. Turiu šio tilto keleta nutrauku iš skirtingu rakursu. Praejau pirmin-atgal. Įspudingas, gražus, grakštus... tarp kitko Rygoje panašus.
Komentuoti:
Komentuoti: