Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Čiurlionio g. tiesioginio ryšio su minėta estakada net neturi. Norint ten papulti reikia sukti ratus per Raseinių arba Jovaro gatves, tada važiuoti Konarskio iki Pietario ir tik tada į GV. Visiškai ne poniška...
    JU gal turėjo omenyje "ponus" dirbančius Seime ir Verslo trikampyje? Jiems tikrai susisiekimas pagerėjo.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
    Čiurlionio g. tiesioginio ryšio su minėta estakada net neturi. Norint ten papulti reikia sukti ratus per Raseinių arba Jovaro gatves, tada važiuoti Konarskio iki Pietario ir tik tada į GV. Visiškai ne poniška...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
    Taip ciklai sureguliuoti, kad iš visų pusių važiuojantiems užtruktų panašiai laiko sankryžą pervažiuoti. Vakarais iš kitos pusės dar didesnis kamštis būna, jau nuo D&G gatvės ir dar daugiau ciklų reikia laukti norint pravažiuoti sankryžą. Liepkalnio g. irgi tas pats, kamštis iš abiejų pusių.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Kaip pagrindinis kelias susijęs su šia sankryža?
    Tuo, kad per šią sankryžą patenkama į Minsko plentą. Žinote kitą kelią?
    https://www.google.lt/maps/@54.653202,25.3124172,15.5z

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
    Kaip pagrindinis kelias susijęs su šia sankryža?

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Parašė mayro Rodyti pranešimą
    Aš visada, jei man kyla kokių aktualių su miestu susijusių klausimų, pasiūlymų rašau visais adresai iš karto:

    e.vicemeras@vilnius.lt, meras@vilnius.lt, remigijus.simasius@vilnius.lt

    Ir visais atvejais buvo sureaguota/atsiliepta ir atsakyta.


    Sėkmės.
    Teisingai - reikia iškomunikuoti problemos sprendimą miesto valdžiai.

    Taigi reikėtų atskirti srautus Laisvės pr.- Savanorių Žiedas , o Oslo g. - estakada per Savanorių žiedą ir išvažiavimas link Savanorių žiedo, kad jie nesikirstų ir nestabdytų aplinkkelio srauto.
    Žodžiu, srautas iš Laisvės pr. turėtų nepatekti į abi kairiąsias juostas ant tilto, o judėti tik link žiedo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dar siūlau reglamentuoti 250 m ilgio greitėjimo/lėtėjimo juostas A1 kategorijos greito eismo gatvėse (t.y. pačios svarbiausios Vilniaus gatvės: Vakarinis aplinkl., Oslo g., Tūkstantmečio g. ir t.t.), bei leisti ženklą 'Greitkelis' įrengti tokiose gatvėse arba įteisinti naują kelio ženklą 'Greito eismo gatvė', kuris galėtų būti pvz. baltame fone esantis greitkelio ženklas ar pan.
    Paskutinis taisė PoDV; 2016.06.15, 19:05.

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Aš visada, jei man kyla kokių aktualių su miestu susijusių klausimų, pasiūlymų rašau visais adresai iš karto:

    e.vicemeras@vilnius.lt, meras@vilnius.lt, remigijus.simasius@vilnius.lt

    Ir visais atvejais buvo sureaguota/atsiliepta ir atsakyta.


    Sėkmės.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Bandykit Šimašiui šį reikalą siūlyti, gal kokie vaisiai ir bus

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Žodžiu, klausimas manau yra kaip suformuluoti tokio pokyčio pasiūlymą ir kur pateikti ? Nes panašu, kad susikristalizavo

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Didelio ženklo neužtektų, kuris dar Oslo gatve važiuojant iš anksto nurodytų kryptis, kuria juosta važiuoti į žiedą, o kuria į estakadą?
    Užtektų neleisti iš Laisvės prospekto sukti į 3|4 juostas ir tiek. Pastarieji siūlymai yra skirti kovoti su pasekmėmis - panaikinus priežastį problemos neliktų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Didelio ženklo neužtektų, kuris dar Oslo gatve važiuojant iš anksto nurodytų kryptis, kuria juosta važiuoti į žiedą, o kuria į estakadą?

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Užtektų gerokai iš anksto (dar prieš Laisvės pr. įsiliejimą) fiziškai stulpeliais atitverti tą pačią kairiausią juostą, kad ja būtų galima važiuoti tik ant estakados.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O prie ko čia "gudručiai"? Esmė ten labai paprasta: atvažiuojantys Oslo g. rikiuojasi į antrą juostą, kad vardan sklandesnio eismo sudaryti erdvės įvažiuojantiems iš Laisvės pr. Tačiau kadangi tiltas trumpas, o kartais ir įvažiavusiems iš Laisvės pr. pritrūksta geros valios duoti sklandžiai persirikiuoti norintiems išsukti, tai taip ir gaunasi, kad privažiavus išsukimą tenka stabdyti ir bandyti iš kairiosios juostos į jį papulti. Nubrėžus ištisinę, tuomet Oslo g. visi važiuos pirma juosta ir praktiškai nebebus galimybių įsilieti iš Laisvės pr., taigi čia kils problemų.
    Vien dažai (t.y. pigios priemonės) čia esminės problemos neišspręs.
    Tuomet tikrai reiktų atskirti srautus Laisvės pr. - estekada ir Oslo g. - žiedas, kad jie nesikirstų ir nestabdytų eismo ant tilto, keista, kad iki šiol tas dar nepadaryta.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Man tik labai keista, kodėl išoriniai metaliniai atitvarai yra horizontalūs, kurie puikiai priima automobilio išilginį smūgį ir jį absorbuoja, bet tas trumpasis atitvaras esantis tarp juostų jau yra iš vertikalių stulpelių, o ne išilginis, tad tokį tik lengvai užkabinus su bamperiu iškart "pasigautų" visą mašiną ir pasekmės jau visai kitos būtų... https://www.google.lt/maps/@54.67070...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O prie ko čia "gudručiai"? Esmė ten labai paprasta: atvažiuojantys Oslo g. rikiuojasi į antrą juostą, kad vardan sklandesnio eismo sudaryti erdvės įvažiuojantiems iš Laisvės pr. Tačiau kadangi tiltas trumpas, o kartais ir įvažiavusiems iš Laisvės pr. pritrūksta geros valios duoti sklandžiai persirikiuoti norintiems išsukti, tai taip ir gaunasi, kad privažiavus išsukimą tenka stabdyti ir bandyti iš kairiosios juostos į jį papulti. Nubrėžus ištisinę, tuomet Oslo g. visi važiuos pirma juosta ir praktiškai nebebus galimybių įsilieti iš Laisvės pr., taigi čia kils problemų.
    Vien dažai (t.y. pigios priemonės) čia esminės problemos neišspręs.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Tie "gudručiai" ir toliau rikiuosis per ištisinę, nes jiems tiesiog bus pofig ant kitų. Atkris gal tik nedidelė dalis jų.
    Pakabinti filmavimo kamerą ir siuntinėti "laimės laiškus".

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Aš ten nevažinėju, bet kiek suprantu, situacija pagerėtų ir nieko nedarant, tik užbrėžus ištisinę juostą vietoj punktyro nuo tilto vidurio ar pradžios net. Tad iš kiauriausios juostos tie "gudručiai" nebegalės išsukti link žiedo ir nestabdys eismo už nugaros, o privalės daug anksčiau persirikiuoti ir iš anksto važiuoti dešinesne aplinkkelio juosta. Taip sklandžiai su srautu kam reikės išsuks į žiedą, o kiti važiuos tiesiai. Ar ne?
    Tie "gudručiai" ir toliau rikiuosis per ištisinę, nes jiems tiesiog bus pofig ant kitų. Atkris gal tik nedidelė dalis jų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šitą problemą lengvai išspręstų eismo pertvarka pagal k0fis pavyzdį, iš Laisvės pr. patekimo ant estekados pradžioje gal nereitkų uždaryti, bet žalia kryptimi būtinai reiktų nukreipti važiuojančius iš Oslo g. į žiedą, tam beveik jokių investicijų net nereiktų, tik fiziškai uždaryti nuvažiavimą nuo tilto į žiedą.

    Atvaizdas
    Aš ten nevažinėju, bet kiek suprantu, situacija pagerėtų ir nieko nedarant, tik užbrėžus ištisinę juostą vietoj punktyro nuo tilto vidurio ar pradžios net. Tad iš kiauriausios juostos tie "gudručiai" nebegalės išsukti link žiedo ir nestabdys eismo už nugaros, o privalės daug anksčiau persirikiuoti ir iš anksto važiuoti dešinesne aplinkkelio juosta. Taip sklandžiai su srautu kam reikės išsuks į žiedą, o kiti važiuos tiesiai. Ar ne?

    Komentuoti:

Working...
X