Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Sprendžiant pagal nuorodą į blogą, forumietis taccido.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė AudriusV

    Jo dar nepašalino iš forumo? Nors šiaip jo išdėstytoms mintims jau ne vienas dešimtmetis...
    Čia kuris forumietis?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Mūsų forumiečio mintys:

    100minciu. Didmiesčio problema Nr.1 – kamščiai
    https://www.lzinios.lt/Trasa/100minc...amsciai/277346
    Thank you, Captain Obvious!

    Ta prasme, surašyti savaime suprantami dalykai. Toliau seka filosofinis klausimas: "kaip ir ką daryti?"

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Mūsų forumiečio mintys:

    100minciu. Didmiesčio problema Nr.1 – kamščiai
    https://www.lzinios.lt/Trasa/100minc...amsciai/277346
    Didmiesčiai kenčia nuo transporto problemų, pavyzdžiui, spūsčių ar nepakankamo stovėjimo vietų skaičiaus. Kaip išspręsti šį klausimą? Kam suteikti prioritetą – automobiliui ar viešajam transportui?

    Komentuoti:


  • thisisgoodnews
    replied
    jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniaus Vakarinis aplinkkelis uždarytas: eismas nukreipiamas link Gariūnų
    Yra video.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Na, ten lyg ir sočiai vietos įrengti atskiras juostas viešajam transportui.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Didžiausią pavojų kelia ne pats greičio dydis, o greičių skirtumai. Tokiame kelyje neturėtų būti jokių VT sustojimų ar įvažiavimų be adekvačių greitėjimo juostų. Kas nors pamato priekyje pajudantį autobusą ar šiaip kokį lėtą traktorių, vienas metasi kiton juoston, kitas kerta per stabdžius ir prasideda... Kita vertus turbūt bus pasirinkta pigesnė priemonė sumažinti leistiną greitį ir įvykdyti kelias parodomąsias baudimo akcijas...
    Apie tai ir šneka, kad nėra adekvačių saugaus eismo priemonių esamam srautui ir nustatytam greičiui.
    Šiaip tai stabdomas ir VT. Žiūrėjau, kad irgi vėlavo beveik pusvalandžiu.
    O kasrytiniai traktoriai aplinkkelyje iš viso yra topas

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tūkstantmečio-Oslo g. vos ne kasdien avarijos, įtakojančios milžiniškus kamščius pietvakarinėje miesto dalyje..

    Masinė avarija Vilniuje: susidūrė 6 automobiliai

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...40092#_?copied

    Įdomu, kaip tai vertinama eismo saugumo požiūriu?
    Mano manymu, tiesiog masinis greičio viršyjimas lemia susidūrimus mažose distancijose.
    Didžiausią pavojų kelia ne pats greičio dydis, o greičių skirtumai. Tokiame kelyje neturėtų būti jokių VT sustojimų ar įvažiavimų be adekvačių greitėjimo juostų. Kas nors pamato priekyje pajudantį autobusą ar šiaip kokį lėtą traktorių, vienas metasi kiton juoston, kitas kerta per stabdžius ir prasideda... Kita vertus turbūt bus pasirinkta pigesnė priemonė sumažinti leistiną greitį ir įvykdyti kelias parodomąsias baudimo akcijas...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tūkstantmečio-Oslo g. vos ne kasdien avarijos, įtakojančios milžiniškus kamščius pietvakarinėje miesto dalyje..

    Masinė avarija Vilniuje: susidūrė 6 automobiliai

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...40092#_?copied

    Įdomu, kaip tai vertinama eismo saugumo požiūriu?
    Mano manymu, tiesiog masinis greičio viršyjimas lemia susidūrimus mažose distancijose.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min reportažas iš rytinių spūsčių:
    Kiek vairuotojų šiandien pavežė savo kaimyną?

    Gegužės 25-ąją, visa Europa mini Tarptautinę kaimynų dieną. Šia proga Susisiekimo ministerija kviečia visus, jungtis prie iniciatyvos „Nevažiuok vienas – pavežk kaimyną“.
    15min žurnalistai Dina Sergijenko ir Žilvinas Pekarskas rytinių spūsčių metu nutarė paklausti vairuotojų: ar jie šį rytą pavežė kaimyną?

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...yna-221-976784

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Dėl popiet įvykusios avarijos Galvės gatvėje susidarė didelės spūstys važiuojant link Trakų pusės. Dalis srauto važiavo pro Lentvarį, todėl ir Lentvario gatvėje susidarė neįprastai didelės grūstis (nuotraukos darytos prie Amalvos gamyklos, 18 valandą).

    https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=77700155

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojas-59-956194

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą.
    Tikrai ne vienintelis: iš to rajono 3G važiuoja į Ukmergės gatvę, o 4G - į Pilaitę.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą. Jeigu kažkaip išspręstų problemą Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje dėl posūkio į kairę, tai aptariamą apsisukimą galėtų tikrai panaikinti.
    Tai visada galima apsisukt prie Quadrum'o. Tada pakilus nuo upės nereikia kamikadziškai nert per kelias juostas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tuo, kad visi jie neria iš šalutinės gatvės (važiuojant nuo žiedo apsisukinėti nėra prasmės) ir sukelia avarines situacijas. Ypač, jeigu "uodega" ilga ir jau nėra kur lįsti.

    Aš, būdamas snobas, niekada ten neapsisukinėju. Važiuoju per Saltoniškių g.
    Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą. Jeigu kažkaip išspręstų problemą Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje dėl posūkio į kairę, tai aptariamą apsisukimą galėtų tikrai panaikinti.

    Komentuoti:


  • thisisgoodnews
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.
    taip pat, jei nori apsisukti. o Konstitucijos pr. iki žeido būna užkištas, apsisukantys negali to padaryti, taip ir lieka ten stovėti, taip blokuodami pravažiavimą tiems, kurie nori sukti į kairę. prieš rašydamas pakartotinė laišką savivaldybei, pakelsiu droną, ir nuformuoliu 20 min video virš šios sankryžos, pasidarys daug kas aiškiau.



    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.
    Tuo, kad visi jie neria iš šalutinės gatvės (važiuojant nuo žiedo apsisukinėti nėra prasmės) ir sukelia avarines situacijas. Ypač, jeigu "uodega" ilga ir jau nėra kur lįsti.

    Aš, būdamas snobas, niekada ten neapsisukinėju. Važiuoju per Saltoniškių g.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą


    Prieš metusesu rašęs į savivaldybės puslapį, pranešęs apie eismą Konstitucijos pr. ir Linkmenų g. sankryžoje sukant į Linkmenų g. kaip apie miesto problemą. Tuomet gavau tokį atsakymą:
    O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.

    Taip pat, yra problema su eismo organizavimu žiedinėje sankryžoje ir A juosta Konstitucijos pr., nes fiziškai neįmanoma iš A juostos (VT stotelės) norint važiuoti į Narbuto g., to padaryti nepažeidžiant KET ir kelio ženklinimo reikalavimų.

    Komentuoti:


  • thisisgoodnews
    replied


    Prieš metusesu rašęs į savivaldybės puslapį, pranešęs apie eismą Konstitucijos pr. ir Linkmenų g. sankryžoje sukant į Linkmenų g. kaip apie miesto problemą. Tuomet gavau tokį atsakymą:



    Kas iš esmės reiškia, "žinom, jeigu bus skirta eurų, padarysim".

    Klausimas - kur kreiptis pakartotinai? Nes jei pareportinsiu kaip naują problemą, o ne follow up'ą, greičiausiai vėl gausiu identišką atsakymą.

    Paskutinis taisė thisisgoodnews; 2017.12.07, 14:15.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    T.Matulionio paskelbimo palaimintuoju iškilmėse laukiama iki 50 tūkst. žmonių, ribojamas eismas

    Birželio 25 d. nuo 6.00 iki 19.00 val. bus draudžiamas eismas T.Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Žygimantų g., Arsenalo g. ir T.Kosciuškos g., Gedimino pr., Tilto g.

    Birželio 25 d. nuo 8.00 iki 12.00 val. bus draudžiamas eismas Upės g. atkarpoje nuo viešbučio „Radisson Blue Hotel Lietuva“ iki Gedimino Baravyko g.;

    Bus rezervuotos automobilių aikštelės: – autobusams – Tymo kvartalas, Goštauto g.,
    – lengviesiems automobiliams – prie „Siemens“ arenos.





    Komentuoti:

Working...
X