Parašė Carl di Ortus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
-
Visose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
Komentuoti:
-
Sostinės gatvėse – naujos saugaus eismo priemonės
Pirmiausiai Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo ženklinti sankryžas, kuriose vairuotojai dažniausiai pažeidžia Kelių eismo taisykles. Jau paženklinta Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. sankryža. Iki rugsėjo 1 d. planuojama paženklinti dar šešias: Kalvarijų – Kareivių – Ozo gatvių sankryžą, Žirmūnų – Kareivių gatvių sankryžą, Laisvės pr. – Rygos g. sankryžą, Kalvarijų g. – A. Juozapavičiaus g. sankryžą, Švitrigailos – J. Basanavičiaus gatvių sankryžą ir Savanorių pr. – Žemaitės g. sankryžą.
Komentuoti:
-
Savivaldybė išpaišė sankryžas "geltonu koriu" - atseit negalima įvažiuoti į sankryžą, kol nejuda srautas. Idėja nevykus nes:
1. Nesimato papildomos juostos sunkantiems kairėn.
2. Prasti dažai ir Konstitucijos-Kalvarijų jau nusitrynė
Komentuoti:
-
Parašė =GB= Rodyti pranešimąJeigu kamščiu vadinat lėtėjimo juostą/posūkį į kairę, tai taip, ten būna koks 20 mašinų, bet tik į Perkūnkiemį, bet važiuojantiems tiesiai, Panevėžio link, tos mašinos visiškai netrukdo pravažiuoti per vieną ciklą, nes laisvos būna tiek pirma, tiek beveik visa antra juosta. Ilgiausiai prie Mėnulio šviesoforo esu stovėjęs porą minučių.
Komentuoti:
-
Jeigu kamščiu vadinat lėtėjimo juostą/posūkį į kairę, tai taip, ten būna koks 20 mašinų, bet tik į Perkūnkiemį, bet važiuojantiems tiesiai, Panevėžio link, tos mašinos visiškai netrukdo pravažiuoti per vieną ciklą, nes laisvos būna tiek pirma, tiek beveik visa antra juosta. Ilgiausiai prie Mėnulio šviesoforo esu stovėjęs porą minučių.
Komentuoti:
-
Rytais kartais būna. Retai, bet visgi būna rytais kamštis nuo posūkio į Tarandę ir neaišku dėl ko... Gal sutrinka šviesoforų ciklai ties Perkūnkiemiu ir ties BIGu?..
Komentuoti:
-
Važiuoju pro ten kiekvieną rytą ir vakarą darbo dienomis. Rytais niekada jokių kamščių nebūna, paprastas intensyvus eismas. Vakarais tokių rimtesnių, kaip tą dieną, pasitaiko retokai. Dažniausiai šiek tiek pasikemša prieš Perkūnkiemio sankryžą.
Komentuoti:
-
Kažkada vakare dėl avarijos ten yra tekę stovėt vos ne nuo Bukiškio sankryžos iki BIG'o sankryžos.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKažkaip tokio dar nesu matęs - vakar popiet Ukmergės g. kamštis nuo posūkio į Tarandę iki Perkūnkiemio.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Kažkaip tokio dar nesu matęs - vakar popiet Ukmergės g. kamštis nuo posūkio į Tarandę iki Perkūnkiemio.
Komentuoti:
-
/\
Nežinau kaip jus bet aš kuo toliau tuo labiau įsitikinu kad prie kiek vienos muitines iš rytų puses turėtu atsirasti papildomas mini tech. apžiūros centras, tam kad kilus rimtoms abejonėms dėl buklės ji galima butu patikrinti. juolab kad Vokietijoj taip kaip ir įprasta praktika.
Iš patirties galiu pasakyti kad 70% visų autotransporto įmonių parkas į reisą išvykstą palydimas žodžiais "ai gal dar atlaikys".
Komentuoti:
-
Nelinksma tema, bet:
Didžiulė avarija Vilniuje: sudaužyta dešimtys automobilių, tarp sužeistųjų – vaikas
http://www.delfi.lt/news/daily/crime...#ixzz3KOBNVD53
Pilna info matyt bus rytoj. Bet kol kas tai atrodo viena didesnių avarijų Vilniaus transporto istorijoje.
Komentuoti:
-
Neradau tinkamesnės temos, tai rašau čia, visgi tema apie "Vilniaus eismą". Šiandien reikėjo ratu apeiti dar nepaleistą Buivydiškių - Dūkštų - Sudervės kelio sankryžą. Turėjau pereiti šešias važiuojamąsias dalis. Pradedu nuo pėsčiųjų perėjos per Buivydiškių gatvę nuo Sudervės kelio link būsimo Lidl. Einu link salelės. Aš jau važiuojamosios dalies pirmoje eismo juostoje. Antra eismo juosta prašvilpia automobilis. Atvažiuoja dar vienas - šitas jau sustos. Kur tau! Dar skėstelėjo pašaipiai rankom - ko čia nori. Na gerai, gal tik du tokie nachalai pasitaikė. Einu nuo salelės per Buivydiškių gatvę link Lidlo. Aš jau trečioje eismo juostoje. Antrąja pralekia mašina net nesustodama. Dar viena iš paskos. Sustojo? Atspėjot - prašvilpė vos ne pro kojas. Dūkštų gatvę ir pirmąją Buivydiškių gatvės atkarpą link salelės perėjau ramiai. Liko antroji dalis už salelės link Sudervės kelio. Įžengiu į važiuojamąją dalį. Antrąja eismo juosta važiuoja automobilis. Mato mane iš tolo, bet vis tiek pralekia vos ne pro kojas apsimesdamas, kad manęs nemato. Pasibaisėjau vilniečių kultūra. Nežinau, ar daugelis taip važiuoja. Šį postą rašau šviežiai. Patikėkit, dar ir dabar širdis baladojasi ir rankos dreba. Tokia nepagarba pėsčiajam.... Sorry. Apie kokį saugų eismą kalbam, jei per 5 minutes tave tris kartus vos nepatrenkia.
Komentuoti:
-
Vilniui IBM padovanos išmanių patarimų už 1,35 mln. litų
IBM Vilniui nemokamai patars, kaip geriau organizuoti transporto organizavimą mieste.
Komentuoti:
-
Vilniaus m. savivaldybė 2013.11.26
Viršūnių susitikimo metu centrinėje miesto dalyje spūsčių metu kelionė gali prailgėti iki 3 kartų
Pasak eismo specialistų, ketvirtadienį, nuo 17.00 val. iki 24.00 val., uždarius Arsenalo ir Kosciuškos gatves, prognozuojamas transporto padidėjimas Olimpiečių, Žvejų, Upės gatvėse, Olandų, Antakalnio, Konstitucijos, Šeimyniškių, Žirmūnų, Kalvarijų, Gedimino pr., Goštauto., Rinktinės, Tuskulėnų gatvėse.
Vidutiniškai vien Kosciuškos gatve nuo 17 iki 24 val. pravažiuoja apie 5000 automobilių. Todėl gretimų gatvių apkrovimas gali padidėti penktadaliu (apie 20 procentų) ir gali viršyti maksimalų sankryžos automobilių pralaidumo lygį, t.y. užsidegus žaliam šviesoforo signalui, mažiau automobilių galės pravažiuoti.
Kiek rodo eismo srautų praktika, atsiradus spūsčiai vienoje vietoje, prasidės grandininė reakcija šalia esančiose sankryžose (...)
http://www.vilnius.lt/index.php?3938490677
Komentuoti:
-
Draudimo įmonės įvardijo pavojingiausiais sankryžas Vilniuje. Pasirodo pačios pavojingiausiai sankryžos yra: Gerosios vilties ir Olandų gatvių sankryžose, žiede prie buvusio Pedagoginio universiteto, taip pat Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje prie prekybos centro "Akropolis" bei Kalvarijų ir Ozo g. sankryžoje prie buvusios Kuro aparatūros gamyklos.
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...s/69643d353232
Komentuoti:
-
Susitikimo metu laukia truputį pokyčių:
Viršūnių susitikimo metu centrinėje miesto dalyje kai kuriose gatvėse eismas bus ribojamas kelias dienas
http://www.vilnius.lt/index.php?2883494586
Komentuoti:
-
Skaičiau prieš tai, bet labai dėmesio į tai nekreipiau...
Sostinės vairuotojai pasipiktino situacija miesto keliuose: nors nematyti nei ledo, nei sniego, automobilius mėto į šalis, o ratai slysta nuo kelio. Sostinės savivaldybė pateikia situacijos išaiškinimą.
„Kai už lango artėja žiemos sezonas drėgmė kitaip „bendrauja“ su asfaltu, todėl žieminės padangos ne taip sukimba su danga. Atsiranda slydimas. Dygliuotos padangos ypatingai slidžios važiuojant asfaltu, nes jos skirtos ledui ir sniegui. Visgi, dėmesį reikėtų atkreipti ir į vairavimą – ypač tokiu metu reikėtų susilaikyti nuo akceleratoriaus stipraus spaudimo, o tiems, kurie važiuoja su „plikomis“ padangomis jas pasikeisti. Oro temperatūra lauke plius 5, todėl jokio ledo negali būti“, - komentavo savivaldybės įmonės „Grinda“ vadovas Algimantas Vilūnas.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2lPJEqXfXPaskutinis taisė Mindzius-LT; 2013.11.22, 22:40.
Komentuoti:
Komentuoti: