Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPati idėja absurdiška, lyg dabar leidžiama įvažiuoti į sankryžą neįsitikinus, kad neužtversi kelio. Bandymas parodyti, kad kažkas daroma.
O šitas žymėjimas veikia. Pats ne kartą įsitikinau, kad kur anksčiau buvo pastoviai sustojama sankryžose - ten yra sumažėję tokių atvejų.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVisiška nesamonė. Geležiniame vilke žmonės suka trimis juostomis. Metras du į šoną - avarija. Labai svarbu, kad matytųsi papildomos juostos (pagal KET "1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.").
Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.
Komentuoti:
-
Naujas sankryžų ženklinimas Vilniuje pasiteisino
Pasak Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Tomo Kamaičio, artimiausiu metu bus paženklintos dar 7 Vilniaus sankryžos, kuriose siekiama pagerinti eismo pralaidumą: Geležinio Vilko g. ir Ukmergės g. sankryža; Žygimantų g. ir Vilniaus g. sankryža; Justiniškių g. ir Rygos g. sankryža; Rygos g. ir Taikos g. sankryža; Kalvarijų g., Žvejų g. ir Upės g. sankryža; T. Narbuto g. ir Saltoniškių g. sankryža; Kareivių ir Verkių g. sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąVisose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
Komentuoti:
-
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąVisose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
Komentuoti:
-
Visose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
Komentuoti:
-
Sostinės gatvėse – naujos saugaus eismo priemonės
Pirmiausiai Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo ženklinti sankryžas, kuriose vairuotojai dažniausiai pažeidžia Kelių eismo taisykles. Jau paženklinta Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. sankryža. Iki rugsėjo 1 d. planuojama paženklinti dar šešias: Kalvarijų – Kareivių – Ozo gatvių sankryžą, Žirmūnų – Kareivių gatvių sankryžą, Laisvės pr. – Rygos g. sankryžą, Kalvarijų g. – A. Juozapavičiaus g. sankryžą, Švitrigailos – J. Basanavičiaus gatvių sankryžą ir Savanorių pr. – Žemaitės g. sankryžą.
Komentuoti:
-
Savivaldybė išpaišė sankryžas "geltonu koriu" - atseit negalima įvažiuoti į sankryžą, kol nejuda srautas. Idėja nevykus nes:
1. Nesimato papildomos juostos sunkantiems kairėn.
2. Prasti dažai ir Konstitucijos-Kalvarijų jau nusitrynė
Komentuoti:
-
Parašė =GB= Rodyti pranešimąJeigu kamščiu vadinat lėtėjimo juostą/posūkį į kairę, tai taip, ten būna koks 20 mašinų, bet tik į Perkūnkiemį, bet važiuojantiems tiesiai, Panevėžio link, tos mašinos visiškai netrukdo pravažiuoti per vieną ciklą, nes laisvos būna tiek pirma, tiek beveik visa antra juosta. Ilgiausiai prie Mėnulio šviesoforo esu stovėjęs porą minučių.
Komentuoti:
-
Jeigu kamščiu vadinat lėtėjimo juostą/posūkį į kairę, tai taip, ten būna koks 20 mašinų, bet tik į Perkūnkiemį, bet važiuojantiems tiesiai, Panevėžio link, tos mašinos visiškai netrukdo pravažiuoti per vieną ciklą, nes laisvos būna tiek pirma, tiek beveik visa antra juosta. Ilgiausiai prie Mėnulio šviesoforo esu stovėjęs porą minučių.
Komentuoti:
-
Rytais kartais būna. Retai, bet visgi būna rytais kamštis nuo posūkio į Tarandę ir neaišku dėl ko... Gal sutrinka šviesoforų ciklai ties Perkūnkiemiu ir ties BIGu?..
Komentuoti:
-
Važiuoju pro ten kiekvieną rytą ir vakarą darbo dienomis. Rytais niekada jokių kamščių nebūna, paprastas intensyvus eismas. Vakarais tokių rimtesnių, kaip tą dieną, pasitaiko retokai. Dažniausiai šiek tiek pasikemša prieš Perkūnkiemio sankryžą.
Komentuoti:
-
Kažkada vakare dėl avarijos ten yra tekę stovėt vos ne nuo Bukiškio sankryžos iki BIG'o sankryžos.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKažkaip tokio dar nesu matęs - vakar popiet Ukmergės g. kamštis nuo posūkio į Tarandę iki Perkūnkiemio.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Kažkaip tokio dar nesu matęs - vakar popiet Ukmergės g. kamštis nuo posūkio į Tarandę iki Perkūnkiemio.
Komentuoti:
-
/\
Nežinau kaip jus bet aš kuo toliau tuo labiau įsitikinu kad prie kiek vienos muitines iš rytų puses turėtu atsirasti papildomas mini tech. apžiūros centras, tam kad kilus rimtoms abejonėms dėl buklės ji galima butu patikrinti. juolab kad Vokietijoj taip kaip ir įprasta praktika.
Iš patirties galiu pasakyti kad 70% visų autotransporto įmonių parkas į reisą išvykstą palydimas žodžiais "ai gal dar atlaikys".
Komentuoti:
Komentuoti: