Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • studentaz
    replied
    Naujosios g. pradžioj nenumatytas joks žiedas. Rūtų-Jotvingių-Tvirtovės g. sankryža ir Statybininkų-Naujosios g. bu šviesoforinės, o Jazminų-Vilties g. sankryža taps žiedinė. Bėje nuo šio pirmadienio jau pradės kasti gruntą ir formuoti šią sankryžą. Reiks nukasti net iki 4 m grunto, kad neliktų kalno

    Komentuoti:


  • evaldinas
    replied
    Tai gal tokiems pesciuju tiltu projektams lengviau ES pinigus issimusti, negu neasfaltuotiems kiemams, kur daugiau maziau tai yra salies vidaus ir miesto problema. Nezinau situ niuansu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Statyti reikia tai, ko tikrai reikia, o ne tai, ko nereikia ar be ko galima apsieiti. Pavyzdziui, pesciuju tiltas buves nebuves. O desimtys desimtmeciais neasfaltuotu gatviu yra nemaza problema ju gyventojams, kenciantiems nuo dulkiu, duobiu, purvo...

    Komentuoti:


  • evaldinas
    replied
    Tai cia aisku ir taip, kad esant sunkiai ekonominiai padeciai pinigai metami i viesuosius statybos projektus ir per daug neziurint ar tai svarbu, ar nelabai, nes statybos yra visos ekonomikos kaip ir pagrindas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Visur kur vyksta statybos yra gerai, stato tilta gerai ar pesčiūjų ar ne. Žmonės turi darbus, turės geresnį susiekimą, o kas prieš, tas gyvena šia diena
    Antra naujosios gatvės juosta ir tiltas buvo suprojektuoti dar daugiau kaip prieš 20 metų (kada važinėjo keli ziguliukai ir moskviciai).
    Kodėl nereikalingas pėsčiųjų tiltas? Daugiau kaip 90% ES pinigai, kodėl jų neįsisavinti ir nepadrius miestui gero??? Aš pavyzdžiui jei pastatys tikrai juo naudosiuos nes mėgstu aktyvų poilsį ir panašiai... Tegu tik stato, plečia ir naujina, gal mažiau žmonių pabėgs iš alytaus, gal kas sugryš, o su tokiom nuomonėm kam reik, tai tik ir bėkt iš Alytaus
    Pagal tokią logiką, reikia daryti bet ką, kad tik žmones įdarbinti it išspręsti tas laikinas socialines problemas. Nesvarbu ką. Galima ir duobes kasti ir jas vėl užkasti .

    Naujosios gatvės platinimas yra reikalingas. Čia ginčytis neverta.
    Tačiau pėsčiųjų tiltas nėra pirmaeilis ir būtinas miestui projektas. Tai kas, kad pinigai iš ES. Kodėl tie, kas rašo tuos projektus negalvoja, pavyzdžiui, primiausiai apie tūkstančius alytiškių, kurie jau po kelis dešimtmečius gyvena kvartaluose, kurių gatvės neasfaltuotos?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė emas22
    Apie pėsčiųjų aš išviso nešneku, ten absurdas. Šneku apie Tūkstantmečio (ar kokį ten) tiltą, kuris veda į niekur, o kainuoja velniai žino kiek.
    Visur kur vyksta statybos yra gerai, stato tilta gerai ar pesčiūjų ar ne. Žmonės turi darbus, turės geresnį susiekimą, o kas prieš, tas gyvena šia diena
    Antra naujosios gatvės juosta ir tiltas buvo suprojektuoti dar daugiau kaip prieš 20 metų (kada važinėjo keli ziguliukai ir moskviciai).
    Kodėl nereikalingas pėsčiųjų tiltas? Daugiau kaip 90% ES pinigai, kodėl jų neįsisavinti ir nepadrius miestui gero??? Aš pavyzdžiui jei pastatys tikrai juo naudosiuos nes mėgstu aktyvų poilsį ir panašiai... Tegu tik stato, plečia ir naujina, gal mažiau žmonių pabėgs iš alytaus, gal kas sugryš, o su tokiom nuomonėm kam reik, tai tik ir bėkt iš Alytaus

    Komentuoti:


  • evaldinas
    replied
    Viskas cia gerai su tais keliais. Kitur, uzsienyje, tenka ir namus griauti, kad praplatintu kelia ar nutiestu kitaip. Aisku, del alytaus, tai sunku tiketis, kad jis sparciai vystysis ateinanciais desimtmeciais..xa xa

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė emas22
    Apie pėsčiųjų aš išviso nešneku, ten absurdas. Šneku apie Tūkstantmečio (ar kokį ten) tiltą, kuris veda į niekur, o kainuoja velniai žino kiek.
    Dėl pėsčiųjų tilto sutinku, bet dėl antrojo - ne... Galvoji gal kad stato taip sau? Kaip tik reikia statyti aplinkkelius.
    Ir dar siūlyčiau Naująja gatve pasivažinėti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal bus A juosta?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip ir suprasti. Bus po tris juostas į abi puses. Dabartinėje Naujojoje gatvėje pilnai telpa trys juostos. Dar tris padaris, atskirs jas ir dabartinę gatvę žalia juosta.

    Komentuoti:


  • mac
    replied
    prašau paaiškinkit man durnam kaip suprasti tokius žodžius

    " trimis eismo juostomis automobiliai riedės ir pirma Naujosios gatvės eile. "

    ar čia jie nusirašė, ar aš nesuprantu?

    kaip suprantu bus dvi juostos vienos krypties ir dvi kitos krypties. priešingas eismo juostas skirs pievelė. tai kaip suprast tą trimis eismo juostomis riedės ir pirma gatvės eile..?

    Komentuoti:


  • studentaz
    replied
    Naujosios gatvės rekonstrukcijos eiga http://www.jemi.lt/2010/05/1756/#more-1756

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Naujosios gatvės antros eilės tiesimas gerokai sujauks eismą Alytuje

    Vis didesnį pagreitį įgaunantys Naujosios gatvės antros eilės tiesimo darbai, numatoma judrios Vilniaus ir Kauno gatvių sankryžos rekonstrukcija šią vasarą gerokai sujauks transporto priemonių eismą Dzūkijos sostinėje. Eismo dalyviams teks apsišarvuoti kantrybe, keisti įprastus kelionių maršrutus.


    Nepakako lėšų

    Kaip vakar sakė miesto savivaldybės administracijos Statybos skyriaus vedėjas Sigitas Stumbras, nutiesti antrą Naujosios gatvės eilę buvo numatyta dar 1976 metais patvirtintame Alytaus miesto generaliniame plane.

    „Ir tuomet, ir atkūrus nepriklausomybę tiesti antrą Naujosios gatvės eilę nuo Tvirtovės iki Žuvinto gatvių vis trūko lėšų. Be to, iki 1990-ųjų Alytuje buvo keliolika tūkstančių transporto priemonių, taigi gatvių pralaidumo užteko”, - kalbėjo skyriaus vedėjas. Tiesa, ir ankstesniais laikais per Kalėdas, Velykas Naujojoje gatvėje nusidriekdavo ilgos žigulių, moskvičių, zaporožiečių ir volgų eilės, susidarydavo grūstys.

    Pasak VĮ „Regitra” Alytaus filialo viršininko Jurgio Valiūno, šiuo metu Alytuje įregistruota per 42 tūkst., rajone - apie 16 tūkst. įvairių transporto priemonių.

    Naujoji gatvė - viena judriausių Alytuje. „Po prieš kelerius metus atliktų stebėjimų paaiškėjo, kad ja per parą pravažiuoja apie 16 tūkstančių įvairių transporto priemonių. Šiandien jų gali būti dar daugiau, nes mieste automobilių vis gausėja”, - kalbėjo S.Stumbras.

    Bus trys eismo juostos

    Beveik pusantro kilometro ilgio antra Naujosios gatvės eilė bus trijų, o vietomis, kur numatytos nuovažos, ir keturių eismo juostų. Po darbų, kuriuos atlieka konkursą laimėjusi Vievio įmonė „Kelda”, trimis eismo juostomis automobiliai riedės ir pirma Naujosios gatvės eile. Tarp eilių bus veja, pasodinti medeliai.

    Kai kurie alytiškiai iki šiol gailisi iškirstų liepų, tačiau, pasak S.Stumbro, medžiai jau buvo sulaukę solidaus amžiaus ir juos persodinti buvo netikslinga, esą, tiek pat kainuoja pasodinti jaunus. Tiesa, kai kurie krūmai ir kalninės pušys bus persodintos į kitą vietą. Visi antros Naujosios gatvės eilės tiesimo darbai kainuos per 7,1 mln. litų.

    Teks keisti įprastus maršrutus

    Paklaustas, kaip Naujojoje gatvėje bus organizuojamas eismas po rekonstrukcijos skyriaus vedėjas kalbėjo: „Naujosios gatvės sankryžose su Tvirtovės ir Rūtų gatvėmis, bei su Statybininkų gatve eismą reguliuos šviesoforai, o sankryžoje su Jazminų ir Vilties gatvėmis bus įrengta trijų eismo juostų žiedinė sankryža”.

    Žiedo įrengimo darbai prasidės netrukus, teks nukasti nemažai grunto. Vykstant darbams, nuo gegužės 31 dienos iki rugpjūčio 28-osios bus uždraustas transporto priemonių eismas jau senokai nutiestoje antroje Naujosios gatvės eilėje nuo Žuvinto iki Jazminų gatvių. Taip pat numatoma pradėti rekonstruoti judrią Vilniaus ir Kauno gatvių sankryžą, kurioje bus įrengta žiedinė sankryža.

    Šiemet eilės dar laukia Bažnyčios gatvės ir Alyvų tako, kai kurių Vilniaus ir Pulko, S.Dariaus ir S.Girėno bei kitų gatvių ruožų tvarkymo darbai. Tad šią vasarą visiems eismo dalyviams teks apsišarvuoti kantrybe, keisti įprastus kelionių maršrutus arba kurį laiką atsisakyti naudotis automobiliais.

    Kaip sakoma, lazda turi du galus. Jeigu miesto gatvėse vasarą sumažės mašinų, bus mažiau teršiamas oras, miestelėnai sutaupys - mažiau išleis pinigų vis brangstantiems degalams. Beje, tiesiant antrą eilę, į kitą vietą bus iškeltos ir kelios maršrutinių autobusų sustojimo aikštelės. Tikimasi, kad iki rugsėjo 1 dienos rangovams pavyks baigti svarbiausius antros Naujosios gatvės eilės tiesimo darbus.

    Vykstant darbams jau ardoma ir dar bus nemažai išardyta kelio bortelių, šaligatvių plytelių. Juos gyventojai norėtų nusipirkti ir pasikloti mikrorajonuose prie daugiabučių gyvenamųjų namų įrengiamose naujose arba platinamose automobilių stovėjimo aikštelėse. Pasak S.Stumbro, borteliai ir plytelės gyventojams, kaip reikalauja teisės aktai, bus pradėti parduoti aukcionuose birželio pabaigoje ir liepos pradžioje.

    Alytuje driekiasi maždaug 150 kilometrų ilgio gatvių tinklas. Tik pusė jų - asfaltuotos.
    Alytaus naujienos

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Dieve...
    Įsiskaitykit. Mikroautobusai sustos "Jotvingio" kieme.
    Bet dėl to abejoju. Turbūt sustos tiesiog gatvėje.

    Beje, šiandien minėtoje stotelėje jau "dingo" plytelės.

    Komentuoti:


  • marijonazzz
    replied
    Parašė emas22
    Dėl Naujosios g. rekonstrukcijos darbų laikinai uždaroma ,,Jotvingių“stotelė

    Naujosios g. rekonstrukcijos darbai koreguoja maršrutinių mikroautobusų eismą. Nuo gegužės 17 d. iš Putinų gyvenamojo rajono važiuojantys keleiviai turės išlipti kitoje stotelėje.

    Laikinai uždaroma ,,Jotvingių" stotelė prie IKI parduotuvės Naujojoje g. Artimiausios mikroautobusų stotelės - ,,Žuvintas" ir ,,Sodra", prie senosios autobusų stoties.

    Dėl moksleivių, vykstančių į Šv. Benedikto ir Jotvingių gimnazijas, saugumo mikroautobusas sustos Jotvingių universalinės parduotuvės kieme.

    Stabdomas eismas



    Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Giedrius Čereškevičius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 10 straipsnio 8 dalies 3 punktu, išleido įsakymą dėl lietaus, buitinių nuotekų ir vandentiekio tinklų prijungimo prie esamų tinklų Putinų gatvėje darbų nuo 2010 m. gegužės 17 d. iki 2010 m. gegužės 31 d. uždrausti transporto priemonių eismą Putinų gatvės atkarpoje nuo Artojų iki Pramonės gatvių.

    www.alytausgidas.lt
    tai gal bus laikina įrengta toje atkarpoje?

    Komentuoti:


  • mac
    replied
    dėkui už info ;] beje mačiau Naujosios gatvės darbus pradėtus. Toliau Jotvingio nebuvau nukeliavęs, bet prie jo, tarp kelio ir šaligatvio vejos juostą jau nukasinėja.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    [ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

    Alytiškiai būkit budrūs, keičiamas Statybininkų ir Jurgiškių gatvių sankryžos žymėjimas kelio ženklais:

    http://www.alytausgidas.lt/lt/naujie...elio-zenklais/

    teks perprast nuo gegužės 20, nevažinėkite kaip įprate, vadovaukitės kelio ženklais, o ne tai bus daug avarijų

    Komentuoti:


  • Vilis
    replied
    Matot kur yra užstatytos teritorijos sunkiau galima platint nes reikia viską iškelt kas po žeme prieštai suprojektavus , o štai Žuvinto - Likiškėlių g. labai sparčiai vyksta, nes ten neužstatytas laukas. Padarysim foto šiandien iš projektų [/QUOTE]
    Na nezinau visa praaita savaite teko po 10 kartu i diena vaziuot ta gatve ir nemaciau kad ten kas ka darytu.Tik karta vienas zmogus vaiksciojo su metalo detektoriu ir kazka rasinejo.Beje studentaz uzejau i jusu svetaine ir nustebau pamates savo nuotraukas.Nepagalvok man tikrai negaila,bet juk galetut padaryt kokybisku.

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Galėtum truputį pakomentuoti nuotraukas - kas kurioje vyksta, kas žadama statyti ir kas jau pastatyta.

    Komentuoti:


  • mac
    replied
    Keletas nuotraukų iš vakarykščio pasivaikščiojimo pėsčiūjų taku.

    Iškart atsiprašau už tiek daug nuotraukų vienoje vietoje, bet piktogramų nerodo, teko taip sukelt.



































    Paskutinis taisė mac; 2010.05.07, 10:33.

    Komentuoti:

Working...
X