Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • miraged
    replied
    Tunelio ties pietrytiniu aplinkeliu statybos.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Straipsnyje parasyta kad per HES prasides dar siemet - 2019m rudeni.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kauniečiai išsigando būsimo traukinių triukšmo – yra net kelios išeitys
    Petrašiūnų ir Palemono gyventojus išjudino menka milžiniško projekto detalė – tik garsiai paskelbus apie svarbų geležinkelio linijos „Rail Baltica“ tiesimo etapą jie suvokė, kad kentės nuo traukinių keliamo triukšmo...

    ...Pasak jo, metų pradžioje vykusiame projekto pristatyme dalyvavo tik apie 30 kauniečių, o kai prasidėjo darbai ir pasiekė daugiau informacijos, žmonės sunerimo. Tiesa, per vėlai – projektas patvirtintas, o nei seniūnija, nei Kauno savivaldybė ko nors pakeisti neturi jokių galių...
    Atsakymas Rimas_OK :
    ...Šį mazgą sudaro trys atkarpos: Jiesia–Rokai, kurios rangos darbai baigti 2018 metų spalį; Rokai–Palemonas, kurios rangos darbai prasidės 2019 metų pabaigoje, ir Palemonas–Kaunas, kurios darbai vykdomi šiuo metu...
    Paskutinis taisė lukass; 2019.06.13, 11:42.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Klausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?
    taip eis ateityje per HES, dabar RailBaltica jau nutiesta iki Rokelių.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Klausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?
    Jeigu atsiras RB-II, tuomet vėže per Kauno miestą galės naudotis ir keleiviniai, ir krovininiai traukiniai. Dabar neturiu laiko ieškoti šaltinio, bet berods ateityje numatyta ir HESo apylankos 1435 papildoma vėžė.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Klausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kaunas. Dar prieš uždarant tunelį.















    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Rokų gyventojai pikti: tiesdami „Rail Baltica“ vėžę darbininkai paliko netvarką
    "Rail Baltica" europinė vėžė nuo Lenkijos pusės jau yra pasiekusi Kauną, tačiau Rokuose gyventojai pirštu baksnoja į paliktas šiukšles, galbūt užterštą gruntą ir kitas problemas...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/kauna...etvarka-915950

    Kelios nuotraukos iš straipsnio:




    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Nors penki keliai, bet ruožas čia yra jau "Kaunas-Vilnius" arba "Vilnius-Kaunas", kaip bepavadinsi.O "LT/PL siena - Kaunas" baigiasi Kaune, bet iš priešingos pusės.
    Paskutinis taisė Vitas2; 2019.05.03, 16:42.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Čia ne visai į tą temą. Čia yra "Vilnius - Kaunas".
    Po rekonstrukcijos čia bus 3 keliai: 2*1520+1*1435 (t.y. RBI).
    Paskutinis taisė Aleksio; 2019.05.03, 16:49.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Čia ne visai į tą temą. Čia yra "Vilnius - Kaunas".

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Trijų mergelių tiltu į Panemunės šilą žygiuojantys kauniečiai šiuo metu gali stebėti istorinius infrastruktūros darbus. Nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties ruošiamasi tiesti europinę vėžę „Rail Baltica“ bei rekonstruoti dalį senųjų bėgių. Dėl statybų veikiai bus uždarytas ir geležinkelio tunelis, o gyventojams teks kuriam laikui keisti kelionės įpročius. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/04/...daryti-tuneli/

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Keletas foto is vezes klojimo pasiruosimo nuo barsausko 101a namo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=449665

    Pavadinimas
    11530 Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo paslaugų pirkimas

    Pirkimo aprašymas
    Planavimo tikslai yra nustatyti optimalią projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius trasą, numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.

    Trukmė mėnesiais: 30
    Gal reikėtų atskiros temos europinės vėžės atšakai Kaunas - Vilnius.
    Gerai paieškojus galima surasti dar prieš 10-15 metų siūlytus trasų variantus

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    as tai isvis nesuprantu kam to keleivinio traukinio reikia, jei jis greiciu ir kaina pralosia ir autobusui ir lektuvui, ir dar yra naiviai tikinciu, kad kainos bus adekvacios? Autobusai ir tie nelabai suprantu kaip issilaiko kai paleidzia bilietu i berlyna po 5€. 60 ar 80km/h... kam jo reikia? Kad letai veziotu ora? turi buti nebent didelis greitis ir vagonas su restoranu tada matau prannasuma bent kazkoki

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Tegul pradziai kad ir tokiu greiciu paleistu tiesiogini traukini Vilnius-Kaunas-Varsuva-Berlynas (arba Kaunas-Varsuva-Berlynas, kol siauruko tarp Kauno ir Vilniaus dar nera). Vis geriau, nei nieko.
    pagal ideja nuo Kauno iki Varsuvos jau ir turejo buti 240 km/h

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Visos trasos vidurkis 60
    Tegul pradziai kad ir tokiu greiciu paleistu tiesiogini traukini Vilnius-Kaunas-Varsuva-Berlynas (arba Kaunas-Varsuva-Berlynas, kol siauruko tarp Kauno ir Vilniaus dar nera). Vis geriau, nei nieko.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Visos trasos vidurkis 60

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Kad Kaunas - Warsuva tik 60 km/h...
    Gal vietom ir 60 km/h, bet projektiškai/teoriškai dabartine trasa iki 120 km/h galima važiuot. Važiuoja aišku lėčiau, bet tikrai ne 60 km/h- vietomis 80km/h, vietomis 100km/h, Tarp Balstogės ir Varšuvos 120 km/h realiai važiuoja.

    Komentuoti:

Working...
X