Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ne sarkastiškai. Medžiagų ir statybos darbų apimties prasme ten daug visko Lietuvos mastais: tiltai/viadukai, tvoros ir aišku patys bėgiai. Viskas praktiškai dėl nieko. Džiaugtis, kad 350m sukišti į kažkokios MG Baltic įmonės darbus, yra labai menka paguoda.
    Na, bet problema ne ta, kad 350m sudėjo į infrastruktūrą, o kad ji stovi nenaudojama.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Na, bet problema ne ta, kad 350m sudėjo į infrastruktūrą, o kad ji stovi nenaudojama.
      Taip. Tiesiog klaikiai bloga investicija gavosi.

      Comment


        Parašė hhh Rodyti pranešimą

        Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
        Nebūtinai savaitei. Iš tos pačios Balstogės galima kasdien autobusu atvažiuoti į Kauną.

        Comment


          Parašė hhh Rodyti pranešimą

          Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
          Ne už kalnų ir autostrados Marijampolė-Lenkijos siena statyba. Vienas ruožas Marijampolės-Kalvarijos aplinkkelyje turėtų sulaukti darbų dar šiemet (2022Q3). Nu bet matysim, šiaip gyvybinis kelias, delay'ų nelabai pateisinu, net dabartiniam klimate.

          Comment


            Lyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu. Kalorijų skaičius panašus ir pavalgyti panašiai greit juk galima. Be to šiukšliadėžėse esančio maisto galima aptikti dažniau, nei McDonaldą.

            Comment


              Nieks ir nelygina Paziko su traukiniu. Kalbu apie tai kaip lengvai ir greitai pasiekiamas tikslas. Traukinys važiuoja kažkur, autobusas į Varšuvą. Tiesa pasakius į Varšuva su autobusu irgi nevažiuoju. Bet reiktų, abejoju ar rinkčiausi judėt su traukiniu iki Bialystoko, paskui su tuo pačiu Paziku dar gabalą kelio iki Varšuvos. Reilfanis galbūt sutiktų ir atviroj platformoj važiuot, kad ir per Minską. Aš ne reilfanis. Tokių, kaip aš Lietuvoje daug. Norint pritraukt prie bėgių daugiau žmonių, reikia siūlyt kažką normaliau. Man asmeniškai lempa toks traukinys.

              Comment


                Parašė hhh Rodyti pranešimą
                Nieks ir nelygina Paziko su traukiniu. Kalbu apie tai kaip lengvai ir greitai pasiekiamas tikslas. Traukinys važiuoja kažkur, autobusas į Varšuvą. Tiesa pasakius į Varšuva su autobusu irgi nevažiuoju. Bet reiktų, abejoju ar rinkčiausi judėt su traukiniu iki Bialystoko, paskui su tuo pačiu Paziku dar gabalą kelio iki Varšuvos. Reilfanis galbūt sutiktų ir atviroj platformoj važiuot, kad ir per Minską. Aš ne reilfanis. Tokių, kaip aš Lietuvoje daug. Norint pritraukt prie bėgių daugiau žmonių, reikia siūlyt kažką normaliau. Man asmeniškai lempa toks traukinys.
                Kaip ir su lauko tualetais. Daug kas prieštinasi jų naikinimui, nes nugi "gerai ir taip viskas". Visada yra visokių nuo gyvenimo atsilikusių, neišprususių ar tiesiog šiaip kvailų žmonių. Tai nėra argumentas, kad įvedinėti miesto kanalizaciją ir vandentiekį yra nesąmonė ir neapsimoka. Autobusai, kaip pagrindinė susisiekimo priemonė, yra visokių šiknaskylių, kaip Bangladešas ar Indonezija, dalykas. Lietuva turi ir gali išsikelti aukštesnius tikslus.

                Comment


                  Nesuprantu apie ką čia. Niekur nerašiau, kad traukinys kaip TP yra blogis. Traukinys važiuojantis belenkur yra blogis.

                  Comment


                    Šiaip Vilnius-Klaipėda ar bent Vilnius- Kaunas važiuoja tiek autobusai tiek traukiniai, bet nevežioja oro tie autobusai, netgi patys pelningiausi maršrutai autobusam, kaip tuo tarpu LTG neva generuoja vos ne minusą. Tai toks kategoriškas nebūčiau, kad tik traukinys arba nieko.
                    Paskutinis taisė Garbanius; 2022.06.23, 20:32.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Lyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu. Kalorijų skaičius panašus ir pavalgyti panašiai greit juk galima. Be to šiukšliadėžėse esančio maisto galima aptikti dažniau, nei McDonaldą.
                      Ne, tai kaip lygint kebabinę su kibinine. Greitojo traukinio dar nėra, ir naktinio traukinio irgi jau nėra. Čia būtų kokybiškai kiti lygiai. Lėtas traukinys, dar su persėdimu, jei ne dviem, puikiai palyginamas su tarpmiestiniu autobusu. Yra tekę į Varšuvą ir atgal važiuoti su Simple Express, ir yra tekę iš Fredericksburg, VA važiuoti į Providence, RI regioniniu traukiniu. Rašiau apie tai forume Jei busas tai silkė šiukšliadėžėj, tai tas Amtrak tai hotdogas šiukšliadėžėj.

                      Comment


                        Jon Worth video apie realią šios dienos patirtį keliaujant traukiniu iš Lietuvos į Lenkiją RB1

                        (1) Jon Worth on Twitter: "#CrossBorderRail summary Day 10 https://t.co/MRSyaQqfL6" / Twitter

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Lyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu.
                          Keliauti autobusu yra pigiau, greičiau, saugiau nei traukiniu. O nuosavas automobilis yra dar geresnė susisiekimo priemonė nei autobusas.
                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Keliauti autobusu yra pigiau, greičiau, saugiau nei traukiniu. O nuosavas automobilis yra dar geresnė susisiekimo priemonė nei autobusas.
                            O dviratis dar geriau už nuosavą automobilį, o pėsčiomis dar geriau nei dviračiu, o geriausia iš viso niekur neiti.

                            Comment


                              Šiandienos Jon Worth susitikimo Varšuvoje live stream'as, kur visai nemažai kalbėjo ir apie RB. Nuo vietos, kur pradeda apie RB:
                              https://youtu.be/ldxtn4XEWtQ?t=699

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Kaip ir su lauko tualetais. Daug kas prieštinasi jų naikinimui, nes nugi "gerai ir taip viskas". Visada yra visokių nuo gyvenimo atsilikusių, neišprususių ar tiesiog šiaip kvailų žmonių. Tai nėra argumentas, kad įvedinėti miesto kanalizaciją ir vandentiekį yra nesąmonė ir neapsimoka. Autobusai, kaip pagrindinė susisiekimo priemonė, yra visokių šiknaskylių, kaip Bangladešas ar Indonezija, dalykas. Lietuva turi ir gali išsikelti aukštesnius tikslus.
                                Tai, kad traukinys net nera kazkoks stebuklas turtingu saliu, daug "siknaskyliu" (whatever that means, developing salys kai kuriais atvejais sugeba pralenkt ir issivysciusias valstybes) turi isvystyta begini transporta tiek miestu viduje, tiek tarpmiestiniame susisiekime. Teko keliauti Uzbekistane, - tai ne tik puikiais regioniais ar miegamasiais traukiniais galima patogiau keliauti, bet tarp pagrindiniu miestu moderniu stociu kursuoja nuostabus greitasis traukinys. Tuo tarou, ne "siknaskyleje" Lietuvoje, susisiekimo ministras apie traukinius kalba kaip kazkoki stebukla, ir sako, kad gal iki 2050 metu bus greitasis tarp Vilniaus ir Klaipedos

                                Comment


                                  Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                  Tai, kad traukinys net nera kazkoks stebuklas turtingu saliu, daug "siknaskyliu" (whatever that means, developing salys kai kuriais atvejais sugeba pralenkt ir issivysciusias valstybes) turi isvystyta begini transporta tiek miestu viduje, tiek tarpmiestiniame susisiekime. Teko keliauti Uzbekistane, - tai ne tik puikiais regioniais ar miegamasiais traukiniais galima patogiau keliauti, bet tarp pagrindiniu miestu moderniu stociu kursuoja nuostabus greitasis traukinys. Tuo tarou, ne "siknaskyleje" Lietuvoje, susisiekimo ministras apie traukinius kalba kaip kazkoki stebukla, ir sako, kad gal iki 2050 metu bus greitasis tarp Vilniaus ir Klaipedos
                                  Yra visokių išimčių, bet reiktų akcentuoti bendrus trendus. Lietuva žinoma, kad nėra šiknaskylė, bet kažkodėl užsilikome su šiknaskylėms būdingu požiūriu į transportą. Dar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].
                                  Paskutinis taisė John; Šiandien, 02:01.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X