Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠiuo metu ne.
Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠitos linijos vistiek neplanuoja elektrifikuoti.
Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
Pavyzdžiui, Norvegija automobilių su vidaus degimo varikliais planuoja atsisakyti 2025 metais. 2018 metais „švarūs“ automobiliai sudarė beveik pusę visų šioje šalyje parduotų naujų lengvųjų automobilių. Elektromobilių dalis sudarė 31,2 proc., o likusios transporto priemonės buvo hibridinės. Atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2030 metų ketina Danija, Izraelis, Airija, Islandija, Nyderlandai, taip pat Paryžius.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąEuropos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.
Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
Komentuoti:
-
Šitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.
Komentuoti:
-
Utena-Kupiškis ar Turmantas-Zarasai-Obeliai būtų logiškas sužiedinimas.
Radviliškis-Jonava yra savotiška bambagyslė.
Komentuoti:
-
Dabar viskas suvažiuoja į Radviliškį. Ar tikrai į Vaidotų pusę dideli srautai krovinių, kad vertėtų tokią liniją turėti?
Nuardytas taip pat ir pravažiavimas iš Turmanto linijos link Vaidotų. Reikėtų tokiu atveju ir jį atstatyti.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą90 km skirtumas būtų. Pastoviam eismui gal ir aktualu, tačiau kai tokių atvejų per metus būna kelios dienos, nelabai apsimokėtų.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ne, iš UtenAs iki PanevėžE tikrai nereikia geležinkelio
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
-
Retas lokomotyvas ruože, kuriame prekiniai traukiniai apskritai retai apsilanko.
ER20CF-036 & ER20CF-007, Ignalina - Švenčionėliai, 2021-07-22
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O ko bijo? Žodžiu, tema apie nieką. Jokio traukinio LG nepaleis pagal kažkokio tai verslo užgaidas, jei jau net savo darbuotojų LG į darbą traukiniais nebeveža, o samdo autobusus. Nebent pats verslas ir apmokės tą darbuotojų gabenimą. Tada prašom. Tik ar ne pigiau bus pasamdyti autobusą?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
Komentuoti:
-
O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
Komentuoti:
-
Mes gyvename sąjungoje, Europos Sąjungoje. Tai reiškia, kad mes turėtume dirbti kartu. O jeigu kelėtų žmonių iš Latvijos nori dirbti Lietuvoje, kodėl gi ne? Manau, kad visi darboviečiai stiprina regionus, kadangi tai irgi traukia kitų firmų ir tt.
O jeigu mes tikrai norime stiprinti mūsų Europos Sąjungą, reikia irgi geras susiekimas tarp valstybių, tai turėtų būti be kitko regioninių ir tolimųjų traukiniais. Su latviais tai gal dabar truputi sudėtinga, kadangi reikėtų pasidalinti traukinių maršrutus, pavyždžiui: LG važiuoja iš Vilniaus į Daugpilį ir iš Vilniaus į Rygą (ir atgal), o PV važiuoja iš Rygos į Vilnių ir iš Rygos į Mažeikius (ir atgal). Bet kaip žinau latviai gaila visai neturi tinkamų traukinių tarptautiniam susiekimui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Labai gerai, kad naujos darbo vietos Visagine formuoja reiso paklausą! Tik pirmyn!
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: