Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1
    Na o gal ir galvojama ne metus i prieki?
    Jei taip būtų, tai būtų sėdama už stalo ir pasiūlomas trumpiausias maršrutas į Klaipėdą (per Skuodą), kad nereikėtų jiems žvalgytis į Latviją.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      1-as punktas, nesąmonė kažkokia.
      2-as: sudarykite palankias sąlygas į Klaipėdą (maršruto prasme).
      Eimantai, šios geležinkelio linijos ir dabar nuostolingos. O jeigu praras dar daugiau krovinių - tai vienintelė išeitis.

      Comment


        Parašė LT-1
        Del to trumparegiskumo - tai kaip is kurios stovyklos ziuresi - man trumparegiskas tavasis.
        Beje, LG ne stirnele, tad tebunie tai 2 liutu kova
        Iš bendravalstybinės. Ne stirnelė, bet metodai tikrai labai "solidūs".

        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Eimantai, šios geležinkelio linijos ir dabar nuostolingos. O jeigu praras dar daugiau krovinių - tai vienintelė išeitis.
        Kaip tai susiję su keliais buvusiais traukiniais per Rengę?

        Parašė LT-1
        Turbut mazai kas zino, jog kroviniu vezimas Klaipedos kryptimi balansuoja ant savikainos ribos, ir del to, kad palaikyti musu uosta. O daugelio kroviniu veziojimas i/is atokesnes stotis yra grynas nuostolis, bet tai daroma Lietuvos ukio labui.
        Kad ir ant savikainos, ar yra alternatyva?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Jei taip būtų, tai būtų sėdama už stalo ir pasiūlomas trumpiausias maršrutas į Klaipėdą (per Skuodą), kad nereikėtų jiems žvalgytis į Latviją.
          tiesiai - arčiau, aplink - greičiau
          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

          Comment


            Kaip tai susiję su keliais buvusiais traukiniais per Rengę?

            Kadangi PK orlen tai būtų pats trumpiausias maršrutas iki artimiausio uosto (kitoje valstybėje).

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Kaip tai susiję su keliais buvusiais traukiniais per Rengę?

              Kadangi PK orlen tai būtų pats trumpiausias maršrutas iki artimiausio uosto (kitoje valstybėje).
              tai tada isardom ir Joniskio atsaka, o vezam ne per Rokiski, bet per Jonava, Kauna, Vilniu ir butinai dar per Turmanta. Oho kiek uzdirbsim! Juokinga diskusija man.. tuo labiau nusimananciu arba vaizduojanciu geradarius aklas poziuris

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                tai tada isardom ir Joniskio atsaka, o vezam ne per Rokiski, bet per Jonava, Kauna, Vilniu ir butinai dar per Turmanta. Oho kiek uzdirbsim! Juokinga diskusija man.. tuo labiau nusimananciu arba vaizduojanciu geradarius aklas poziuris
                Klausyk, planuoja LG per Maskva vezti - uzdirbs ir rusai, baltarusiai..

                Comment


                  Daug ką galima pagrįsti ekonomine nauda, bet ne geležinkelių ardymą, tai valstybinio masto diversija ir labai gaila, kad tuo užsiima valstybės įmonė.

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Daug ką galima pagrįsti ekonomine nauda, bet ne geležinkelių ardymą, tai valstybinio masto diversija ir labai gaila, kad tuo užsiima valstybės įmonė.
                    butent, pilnai pritariu, Linai. Tokie dalykai jokiu budu negali buti toleruojami o kaltininkai privalo buti ivardinti ir tinkamai nubausti.

                    Comment


                      Idomu kiek kilometru LG pastate? kiek nuarde jau aisku.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Daug panašių užsakytų straipsniukų buvo ir dar jų bus, niekas į tai didelio dėmesio jau nebekreipia.
                        Galiu garantuoti ir užtikrinti, kad emocijų bangą sukėlę straipsniai žiniasklaidoje apie Mažeikių - Rengės liniją buvo tikrai neužsakyti, kaip kad kažkam čia vaidenasi. Jau jei tik ką bent kiek kritiško parašo - tai ir užsakomasis? Greičiau užsakytas bus tas straipsnis, kuriame giriamasi nuopelnais ir pažanga. PVZ., RAILBATICA projektas, kurio eiga man primena pasaką - gulbė į dangų, vėžys - atgal, lydeka - į priekį.

                        Pritarčiau kai kurių forumiečių nuomonei - tada vežkime PKN Orlen produktus per Turmantą (ilgesnio kelio kažkaip nesumasčiau), tikrai valstybei bus nauda, o pagal "Specialisto" išdėstytą logiką, tai visi tada geležinkeliai Lietuvoje turėtų turėti privažiuojamojo kelio statusą, išskyrus linijas Kena - Kybartai, Kaišiadorys - Radviliškis - Klaipėda, Kužiai - Bugeniai.

                        Yra LG ir teigiamų poslinkių, negalima sakyti, kad įmonė viską daro blogai tačiau kai kurie darbo metodai nepateisinami. Juk pažiūrėkite - vienokie ar kitokie skandalai, susiję su LG viešumon iškyla nuolat. Spaudoje dar nepasirodė afera apie Šiaurinį siauruko ruožą. Va tada iš tikrųjų paaiškėtų, kodėl "Gelsita" likviduojama

                        Comment


                          Politikams, samdomiems ir valstybės tarnautojams neleisime savintis valstybės!

                          Parašė Pauliukas
                          Visko neskaiciau, gal kazka praleidau, bet kodel visiems gaila tos isardytos linijos? Konkretus argumentai?
                          1. Paaukojama Mažeikių ir Skuodo rajonų bet kokios plėtros perspektyvos amžiams: niekas tuose rajonuose nestatys jokių gamyklų ir nekurs įmonių , kurių gamyba būtų susijusi su prekių vežimu geležinkeliais, kad ir į (iš) Liepojos, Ventspilio ir Rygos jūrų uostus, ar toliau Rygos kryptimi;
                          2. Nukertama bet kokia perspektyva klaipėdiškiams, skuodiškiams ir mažeikiškiams Rygą pasiekti traukiniu (kaip žinia, ten planuojamas oro uosto hub'as, iš kurio bus netgi tiesioginiai reisai į Japoniją);
                          3. Nukertama bet kokia perspektyva „Mažeikių naftai“ (žinau, kad dabar ji kitaip vadinasi), taip pat ir kitiems galimiems krovinių siuntėjams, gabenti savo produkciją trumpiausiu keliu į Klaipėdos uostą, (mediena, metalas, grūdai ir pan.), kadangi galutinai panaikinus Mažeikių – Rengės geležinkelio liniją, geležinkelio liniją Skuodas – Kretinga kai dulkę nupūs;
                          4. 1 – 3 didina Mažeikių ir Skuodo rajonų ekonominę atskirtį, nors ES regioninė politika diametraliai priešinga;
                          5. Dabar – ne 1995 metai. Chebrai, aklai sprendžiančiai reikalus savo naudai, laikas suvokti, kad pokiliminių susitarimų ir veiksmų era baigiasi ir reikia pradėti mąstyti plačiau. Visuomenė pradeda priešintis. Dar ne dinamitu ir granatsvaidžiais, nors Seimo langai jau dužo.
                          LG infrastruktūra – valstybės nuosavybė, skirta viešiesiems poreikiams tenkinti nepaisant kas per kur nori siųsti krovinius. Veiksmai, kuriuos pasitelkiant buvo likviduota Mažeikių – Rengės geležinkelio linija, bet kokiu atveju prasilenkia su normalios demokratijos raida normalioje valstybėje. Pažiūrėkite: netekome cukraus fabrikų, bus panaikinta modernizuota Ingalinos AE, naikinamos geležinkelio linijos. AR tokios ES norėjome? AR čia tik mūsų tautinis mentalitetas toks:viską, kas sukurta – sugriauti vardan trumpalaikės naudos neaiškiai struktūrai ar grupuotėms vien tik todėl, kad tylime ir nesipriešiname, nors matome, suvokiame ir suprantame, bet yra noras „išlikti“? Galų gale pamąstykite apie savo vaikus: ar jie norės pasilikti tokioje, savomis rankomis, nuniokotoje Lietuvoje ir ar jums patiks, kad jūsų vaikai gyvens kažkur toli nuo jūsų? Ne? Tada – pasistenkite.

                          LG – biedni, neturi pinigų? Nauji „Siemens“ lokomotyvai, naujai nuklotos pervažos, pertvarkomi ryšiai ir signalizacija.

                          AB „Lietuvos geležinkeliai“ 2004 – 2008 metais į Bugenių – Mažeikių – Kužių geležinkelio ruožo infrastruktūrą investavo 75 mln. litų, į Kužių – Klaipėdos – apie 180 mln. litų ir į tos pačios geležinkelio linijos infrastruktūrą 2009 – 2015 metais planuojama investuoti dar 350 mln. litų. Kas tai: „biedno“ gyvenimo pasekmė ar reikalų vartymas savo naudai? Matydamas tokias planuojamas pinigų sumas, nori nenori pradedu galvoti, kad geležinkelio kelias Mažeikiai – Rengė tiesiog neįdomus dėl to, kad kažkam, gal asmeniškai, jis neduos jokios naudos.

                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Idomu kiek kilometru LG pastate? kiek nuarde jau aisku.
                            na kiek nuarde, jei skaiciuosim ne tik uzdarytas linijas, taciau ir antruju begiu nuardyma, sunku bus ir isivaizduot... Taciau anot LG taip matyt "zengiame i prieki". Juk nusipirkom dviaukscius traukinius, galincius pasiekti virs 160km/h ir visai nesvarbu, jog musu eismo salygomis sunkiai "pirsteltum" ir 130km.h. Na bet juk svarbu "pachazuxa" ir kaip galima labiau prisikrauti kisenes, kol visa tai dar imanoma padaryti. Primena kazkaip posaki "pjauna saka, ant kurios sedi" ir jau ne uz kalnu dirbant tokiais metodais tas laikas, kai ta saka, ant kurios sedi LG sekmingai nulus...

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Aš labai apgailestauju, kad dalis šio forumo "railfanų" mutuoja į "PK Orlen" fanus. Daug panašių užsakytų straipsniukų buvo ir dar jų bus, niekas į tai didelio dėmesio jau nebekreipia.
                              Tarkim būtų atstatyta Mažeikių-Jelgavos geležinkelio linija ir PK Orlen pradėtų vežti naftos produktus į Latviją ir jos uostus, žinote kokios pasekmės būtų? Aš Jums galiu suprognozuoti:
                              1. Būtų uždarytos Šiaulių-Joniškio ir Radviliškio-Daugpilio geležinkelio linijos (arba geriausiu atveju įgautų privažiuojamojo kelio statusą), kadangi visi traukiniai Latvijos kryptimi būtų nukreipti per Rengę ir jos taptų nebereikalingos.
                              2. Dalis Klaipėdos uosto krovos kompanijų bankrutuotų, kadangi atsirastų žymiai palankesnės sąlygos Venspiliui.
                              3. Prarastų nedidelią dalį pajamų LG, kuri šiaip ar taip iš to išlaiko ir nuostolingus keleivių maršrutus.

                              Grbiamieji, jeigu Jūs tikrai esate savo valstybės geležinkelių railfanai ir savo šalies patriotai, norėčiau, kad mastytumėte globaliau.
                              OK, tarkim Latvija ir Lenkija įsižeidžia, ir ima dirbti LG metodais. Pirmiausia latviai imasi "remontuoti" ir nuardo Daugpilis-Turmantas ir Daugpilis-Obeliai geležinkelio ruožus, nes jiems jų kaip ir nereikia, ir atia LG traukiniui Vilnius-Sankt Peterburgas, bei krovininams sąstatams. Kad dar nebūtų per mažai, dar ir Joniškis-Jelgava bent kelioms dienoms uždaro. Lenkai užvilkina arba visai sužlugdo RailBaltiką, dėl "remonto" nebevažiuoja traukiniai Suvalkai-Šeštokai, dar "paremontuos" autokelią Augustavas-LT/LV siena. Kas lieka? Fūros ir keltai, dar šiek tiek aviacija. Lietuva jūroje niekada nebuvo stipri, nes turi tik vieną uostą, aviacijoje dabar aiškiai dominuoja latviai, lenkai irgi stipresni. Lieka autobusai ir fūros? MN remdamasi išaugusiais nuostoliais taip pakelia dyzelino kainas, kad visi stengiasi piltis užsienyje, nes ten pigiau (nepaisant net akcizo sumažinimo). Taigi suma sumarum — kas iš to laimi? Ogi tos pačios Latvija ir Lenkija......
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Aš labai apgailestauju, kad dalis šio forumo "railfanų" mutuoja į "PK Orlen" fanus. Daug panašių užsakytų straipsniukų buvo ir dar jų bus, niekas į tai didelio dėmesio jau nebekreipia.
                                Tarkim būtų atstatyta Mažeikių-Jelgavos geležinkelio linija ir PK Orlen pradėtų vežti naftos produktus į Latviją ir jos uostus, žinote kokios pasekmės būtų? Aš Jums galiu suprognozuoti:
                                1. Būtų uždarytos Šiaulių-Joniškio ir Radviliškio-Daugpilio geležinkelio linijos (arba geriausiu atveju įgautų privažiuojamojo kelio statusą), kadangi visi traukiniai Latvijos kryptimi būtų nukreipti per Rengę ir jos taptų nebereikalingos.
                                2. Dalis Klaipėdos uosto krovos kompanijų bankrutuotų, kadangi atsirastų žymiai palankesnės sąlygos Venspiliui.
                                3. Prarastų nedidelią dalį pajamų LG, kuri šiaip ar taip iš to išlaiko ir nuostolingus keleivių maršrutus.

                                Grbiamieji, jeigu Jūs tikrai esate savo valstybės geležinkelių railfanai ir savo šalies patriotai, norėčiau, kad mastytumėte globaliau.
                                Čia jau primena Smetonos laikus ir plečkaitininkų gaują, kurie slėpės Lenkijoj, o tuo laiku Smetonos vyriausybė, jeigu tik kas netaip, visai europai rėkdavo apie perversmininkus Lenkijoj, tai čia dabar specialistas bando "sugroti" tautiniais jausmais dėl priešiškumo lenkams, tik pamiršo, kad dabar - ne tarpukaris ir Vilnius yra mūsų sostinė
                                Paskutinis taisė Kosovo; 2009.08.02, 00:59.
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  papildomi argumentai gražiai legendai

                                  Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                  VIRŠUTINIŲ KELIO KONSTRUKCIJŲ NUARDYMO LEGENDA MAŽEIKIAI – RENGĖ TARPSTOTYJE
                                  Dėl to rikto ar kitokio šio ruožo nusidevėjimo siūlau pažiūrėti latviškoje linijos pusėje - ten jis ne avarinis. Ten dar vis kursuoja keleivinis traukinys, taip pat keletas krovininių. Žinant, kad geležinkelis ištisai (ne ruožais Latvijos TSR ar Lietuvos TSR - kapitalinio remonto metu buvo juk viena Pribaltyskaja železnaja daroga) buvo tiesiamas tuo pačiu metu - 1873, o paskutinis kapitalinis remontas vyko po 100 m., t. y. 1972 m. absurdiškai skamba argumentai dėl lietuviško ruožo nusidevėjimo.

                                  Keletas įrodymų iš latviškos pusės. Parodykite geležinkelio ruožo nuardymo šalininkai kur yra avarinė vieta? Siūlau pakeliaut iki Glūdos stoties.








                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 22:36.

                                  Comment


                                    Vėl tie nuostoliai

                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Eimantai, šios geležinkelio linijos ir dabar nuostolingos. O jeigu praras dar daugiau krovinių - tai vienintelė išeitis.
                                    Parašė LT-1
                                    Turbut mazai kas zino, jog kroviniu vezimas Klaipedos kryptimi balansuoja ant savikainos ribos, ir del to, kad palaikyti musu uosta. O daugelio kroviniu veziojimas i/is atokesnes stotis yra grynas nuostolis, bet tai daroma Lietuvos ukio labui.
                                    Jeigu tos linijos labai nuostolingos priimkim saliamonišką sprendimą - jas nuardykim, metalą, vagonus, lokomotyvus ir komunikacijas parduokim į metalo laužą (neblogai kai kas iš LG uždirbs), paleiskim armijas geležinkeliečių papildyt ir taip gausių bedarbių gretų (jau dabar nėra iš ko mokėt pašalpų).
                                    Palikim vos 2 linijas Kena-Kybartai ir Kaišiadorys-Klaipėda ir nebus jokių problemų dėl nuostolių.
                                    Tik įdomu kaip mes tuomet atrodysim ES kontekste (jau ir dabar nelabai gražiai atrodom). Jau dabar investuotojams atrodom nepatraukliai, tai po tokių nuostolių likvidavimo visos investijos aplenks Lietuvos regionus.
                                    Keista kodėl latviai nesiskundžia nuostolingu krovinių pervežimu? Jie tik giriasi vis augančiais rodikliais net krizės metu. Gal nebemokame dirbt, o gal pelnas nuplaukia ne ten kur reikia?
                                    Ir dar vienas klausimas nuo kada autokelių statymas ir išlaikymas tapo Lietuvoje pelningu reikalu? Kažkodėl dar nemačiau mokėjimo punktų ant kelių kaip kad Prancūzijoje ar Italijoje.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 21:50.

                                    Comment


                                      Pasiskaitykit LG atsakymą:

                                      AB „Lietuvos geležinkeliai“ atmeta nepagrįstus kaltinimus

                                      Comment


                                        Kažkaip man atrodo, kad čia tikrai ne dėl kapitalinio remonto uždaryta. Nors gal ir pakeisiu savo nuomonę jei pamatysiu, kad ten kažkas tikrai remontuojama.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                          Kažkaip man atrodo, kad čia tikrai ne dėl kapitalinio remonto uždaryta. Nors gal ir pakeisiu savo nuomonę jei pamatysiu, kad ten kažkas tikrai remontuojama.
                                          Jau buvo kalbėta, kad remontas ne taip vykdomas. Būtent bėgiai pirmiausiai reikalingi, kad galėtų privažiuoti technika. Manau visiems aišku, kad čia politinis sprendimas, o mūsų įsivaizduojamos šio sprendimo priėmimo priežastys tegali būti tik ledkalnio viršūnė. Kaip sakoma, kuo giliau į mišką, tuo daugiau medžių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X