Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Susisiekimo ministerija tyli dėl nachališkai nuardyto geležinkelio ruožo

    Stebėjau Delfi konferenciją su Susisiekimo ministru E.Masiuliu. Buvo užduota klausimų dėl geležinkelio linijos demontavimo Mažeikiai – Rengė. Taip pat, kodėl LSDP patikėtinis S.Dailydka po šiai dienai neatleistas iš LG gen. direktoriaus pareigų.

    Jokių atsakymų pateikta nebuvo. Susidaro įspūdis, kad „viršūnėlėse“ susitarus, galima savanaudiškai nebaudžiamai sunaikinti bet kokia valstybinę infrastruktūrą, kuri tuo pačiu priklauso ir mums.

    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

    Comment


      Kas tau iš to ruožo?
      Nori, kad latviai dar labiau savo uostus apkrautų, o pas mus mažėtų krova?
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Parašė praetor Rodyti pranešimą
        Kas tau iš to ruožo?
        Nori, kad latviai dar labiau savo uostus apkrautų, o pas mus mažėtų krova?
        Ši tema jau seniai išdiskutuota - susipažinti galima liepos-rugpjūčio mėn. puslapiuose. Tad prie šios diskusijos grįžti nebeverta.
        Kalba ne apie uostus eina, o apie Lietuvos geležinkelių infrastruktūros nykimą/ naikinimą. Linijos Mažeikiai-Rengė demontavimas jokiu būdu nėra pateisinamas.

        Dar kartą primenu gyvename laisvos rinkos ekonomikoje - gamintojas renkasi per kur ir kuom vežti. Beje, "MN" šiemet gavo 14 kartų mažiau pelno nei 2008 m.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.17, 20:45.

        Comment


          Niekur nera tos laisvos rinkos. Visur protekcijos ir pan. Laisva rinka tik fikcija. Laisva rinka nereguliuojama virsta oligopolija, monopolija ar karteliu.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Niekur nera tos laisvos rinkos. Visur protekcijos ir pan. Laisva rinka tik fikcija. Laisva rinka nereguliuojama virsta oligopolija, monopolija ar karteliu.
            Kuo tai susiję su tema "Geležinkelis Mažeikiai — Jelgava (buv.)"?
            Totaliai laisva rinka yra tokia pati utopija kaip ir komunizmas. Dar prieš 20 metų beveik visas pasaulis (išskyrus Šiaurės Korėją ir dar keletą valstybių) tai suprato. Dabar net Vakarų Europos komunistų partijos nedrįsta vykdyti visiškos kairės politikos.
            Visur protekcijos buvo ir sovietmečiu. Pamiršote žodį "blatas"?
            Ir kurioje gi pasaulio vietoje yra tokia valstybė, visiškai nesikišanti į ekonomiką? Vienos kišasi daugiau, kitos mažiau. Jau vien mokesčių politika yra netiesioginis kišimasis į privačią veiklą (verslus).
            Kokią teisę turi valstybė (tegul ir per valstybines įmones) nurodinėti privačiai kompanijai kur ir kaip vežti savo produkciją? Šioje situacijoje LG kaip monopolininkas aiškiai pasinaudojo savo kaip monopolininko padėtimi. Pamenate, prieš nepilnus 10 metų MN buvo nubausta už tai, kad keliems naftos produktų platintojams pritaikė nuolaidą (tik tiems, kurie importuoja kurą į Lietuvą). Visa ši istorija kažkuo primena Rusijos machinacijas su vamzdynu "Družba".
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Ši tema jau seniai išdiskutuota - susipažinti galima liepos-rugpjūčio mėn. puslapiuose. Tad prie šios diskusijos grįžti nebeverta.
              Kalba ne apie uostus eina, o apie Lietuvos geležinkelių infrastruktūros nykimą/ naikinimą.

              Dar kartą primenu gyvename laisvos rinkos ekonomikoje - gamintojas renkasi per kur ir kuom vežti. Beje, "MN" šiemet gavo 14 kartų mažiau pelno nei 2008 m.
              Jeigu kalbėt tokiom abstrakčiom sąvokom kaip infrastruktūros naikinimas, tai nusibostų tiek jum klausinėt, tiek ministrui atsakinėt. Ar kaprizas dėl šito atvejo priskiriamas jau kitai kategorijai?
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                Kas tau iš to ruožo?
                Na, pas mane nėra „limoninio“ mąstymo, todėl klausimas man liko nesuprantamas.

                Mažeikiai – Rengė geležinkelio ruožas turi būti atstatytas dėl šių priežasčių:

                Visuomenės raidos aspektu


                1. Procesas dėl dirbtinai sunaikinto Mažeikiai – Rengė geležinkelio ruožo atstatymo – labai geras būdas demokratijos normoms Lietuvoje sutvirtinti. Išaiškės labai daug negerų procesų ir žmonių, prisidėjusiųjų prie demontavimo tiesiogiai ir netiesiogiai kolaboruojant su LG administracija, tiesioginio savo pareigų nevykdymo ir nachališkai grubaus norminių aktų pažeidimo. Visi jie – Lietuvos priešai.
                2. Bus istorinė pamoka ateičiai, jei dar atsiras tokių kaip buvęs SM ministras A.Butkevičis ir dabartinis LG generalinis direktorius S.Dailydka su tokia reziumė, kad negalima savintis valstybės, vykdyti „pokiliminius“ susitarimus, besikertančiais su visuomenės teisėtais lūkesčiais.
                3. Bus geras pilietinio poelgio vaikams pavyzdys, jog nereikia nusileisti valstybės šliužams, nes jų mąstymas yra „limoninis“ ir žmonės jiems visiškai nerūpi, nes jie – tranai, mintantys žmonių „prakaitu“ ir „krauju“.
                4. Vilniškiai ir Klaipėdos krantinių turėtojai turės suvokti, kad savo gerovę jie turės susikurti ne provincijų sąskaita.

                Regiono raidos aspektu

                5. Bus pagerinta Mažeikių ir Skuodo rajonų plėtros perspektyvos pramoninei, socialinei ir ekonominei industrijai plėtoti.
                6. Bus nauja galimybė pagerinti susisiekimą su Ryga. Klaipėdiškiai, skuodiškiai ir mažeikiškiai į Rygą galės patekti traukiniu ne tik kaip į milijoninį, bet ir kaip tarptautinės reikšmės miestą (kaip žinia, ten planuojamas oro uosto hub'as, iš kurio bus netgi tiesioginiai reisai į Japoniją).
                7. Bus pagerinta verslo aplinka „Mažeikių naftai“ gabenant krovinius į Ventspilio uostą, taip pat Šiaurės –Rytų kryptimi.
                8. Bus neblogas pliusas Mažeikių, kaip pramoniniam miestui, įvaizdžiui.
                9. Atkris net teorinė galimybė LG pratęsti savo „žygius“ – demontuoti geležinkelio liniją „Orlen Lietuva“ – Liepoja ( o Liepoja, kaip žinia, yra perspektyvus uostas) Lietuvos teritorijoje ir Kretinga – Skuodas.
                10. Atitiks ES vykdomai politikai mažinti regionų socialinę ir ekonominę atskirtį.

                Ar tai įmanoma? Viskas priklausys nuo to, ar Prezidentė duos galutinį „sprigtą“ LR gen. prokurorui A.Valantinui dėl pedofilijos skandalu išryškinto prokuratūros chroniškos būsenos tarnaujant žmonėms ir ginant viešąjį interesą. Reikia tą laikotarpį išlaukti.
                Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                Comment


                  Matosi tik tiek, kad labai myli Latviją. O šiaip vien tik demagogija, altruizmas, naivumas bei keli geri pastebėjimai dėl regioninės politikos ir socialinės atskirties mažinimo. Tačiau ir pastarieji tik teoriniame lygmenyje.
                  O dėl Ventspilio naudingumo, Liepojos perspektyvumo, Rygos kaip hub'o, Japonijos, keleivinio maršruto Rygon tai išvis nonsensas.
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    kas ka myli nezinau, bet kad LG, prisidengusi "popieriniu remontu", begius nudraske - tai faktas.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Matosi tik tiek, kad labai myli Latviją. O šiaip vien tik demagogija, altruizmas, naivumas bei keli geri pastebėjimai dėl regioninės politikos ir socialinės atskirties mažinimo. Tačiau ir pastarieji tik teoriniame lygmenyje.
                      O dėl Ventspilio naudingumo, Liepojos perspektyvumo, Rygos kaip hub'o, Japonijos, keleivinio maršruto Rygon tai išvis nonsensas.
                      O ar mylėti Latviją nuodėmė? Esame baltai, ne slavai ar germanai.
                      Esu gimęs ir augęs pasienyje - žinau kokia yra didelė pasienio žmonėms Rygos bei kitų Latvijos/ Kuršo centrų trauka jau nuo senų laikų. Todėl nusistovėjusios infrastruktūros ardymas (kaip ir šio geležinkelio ruožo Mažeikiai-Rengė) yra sunkiai pergyvenamas žmonių gyvenančių abipus sienos. Geras pavyzdys miestelis Žagarė, kuri klestėdavo tik tada kai nebūdavo sienų ir keliais, ryšiais glaudžiai buvo susijusi su pramoniniais Latvijos centrais. O kas darbar liko iš pasienio miestelių - gūdžiausia provincija. Lietuva ne tik Vilniaus apylinkės, kurį beje "labai lietuvišką" padovanojo Stalinas.
                      Siūlau daugiau pakeliauti po Lietuvą, jos pakraščius, išlįsti iš Vilniaus dėžučių ir kamščių.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.18, 13:22.

                      Comment


                        Sorry, bet tas geležinkelis tikrai niekuo pastaruoju metu neprisidėjo prie jokių pragiedrulių tamstos tėviškėje, išskyrus, kad galėjo atimt iš kelių žemaičių duoną.
                        Sienos dabar atviros, eik per kur nori, pėsčias ar važiuotas turėdamas asmens tapatybės dokumentą (pasą ar kortelę), viskas atvira. Galimybės tą padaryt prieš porą metų ryškiai pagerėjo.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                          Sorry, bet tas geležinkelis tikrai niekuo pastaruoju metu neprisidėjo prie jokių pragiedrulių tamstos tėviškėje, išskyrus, kad galėjo atimt iš kelių žemaičių duoną.
                          Sienos dabar atviros, eik per kur nori, pėsčias ar važiuotas turėdamas asmens tapatybės dokumentą (pasą ar kortelę), viskas atvira. Galimybės tą padaryt prieš porą metų ryškiai pagerėjo.
                          Atsiprašau, kolega, bet jei sienu atvirumas pagal Jus yra pretekstas ir pateisinimas tokiems neteisėtiems geležinkelio nurinkinėjimams, tai labai liūdna...

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Sorry, bet tas geležinkelis tikrai niekuo pastaruoju metu neprisidėjo prie jokių pragiedrulių tamstos tėviškėje, išskyrus, kad galėjo atimt iš kelių žemaičių duoną.
                            Sienos dabar atviros, eik per kur nori, pėsčias ar važiuotas turėdamas asmens tapatybės dokumentą (pasą ar kortelę), viskas atvira. Galimybės tą padaryt prieš porą metų ryškiai pagerėjo.
                            taigi, dabar eik, kur nori.... kur akys veda... kai didesne dali provincijos ekonomikos nusmukde, suarde nusistovejusius kulturinius ir ekonominius rysius (ypac pasienyje), pries pora metu vel atidare sienas ir pasake - galit eiti...
                            P.S. tas gelezinkelio nuardymas tera politinis svertas, padedantis kazkokiam valdzios sedinciam (ar ju chebrai) pasukti pinigu srautus i savo kisenes. paprastiem zmonem tai naudos nedave.
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Na nereikia tokiomis kalbomis stebėtis. Nežinia ar žmogus yra išvis Mažeikiuose buvęs. Nusispjaut jiems ant to geležinkelio. Nei jie juo važinėjosi nei jie ka. Lengviau bėgius nuardyt nei suteikt palankesnius tarifus naftos produktų gabenimui per Klaipėdos uostą. O mes ką. Galim į Latviją ir per Šiaulius ar Klaipėdą važinėt. Arba nelegaliais mokesčių nemokančiais vežėjais. Įdomu ką kalbėtų jei kokį Vilnius - Varšuvą geležinkelį nuardytų.
                              .

                              Comment


                                Man tai juokingi tokie ale "geležinkelių patriotai". Čia net nėra apie ką diskutuot kokią žalą darytų tas ruožas, jei MN eksportuotų naftos produktus per Latviją. Kalba eina apie šimtų milijonų pajamų netekimą LG, Klaipėdos uostui ir Lietuvos biudžetui. O argumentai, kad keli šimtai kaimiečių negali geležinkeliu nuvažiuoti į Latviją tai išvis graudūs. Kodėl pas mus turi veikti laisva rinka, jei mums Rusijoj ji neveikia (Družbos naftotiekis)? Kodėl Latviam turim atiduoti pelną iš naftos? Tegu lenkai moka brangiau ir palieka pinigus Lietuvoj per LG ir uostą.

                                Comment


                                  Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                  Man tai juokingi tokie ale "geležinkelių patriotai". Čia net nėra apie ką diskutuot kokią žalą darytų tas ruožas, jei MN eksportuotų naftos produktus per Latviją. Kalba eina apie šimtų milijonų pajamų netekimą LG, Klaipėdos uostui ir Lietuvos biudžetui. O argumentai, kad keli šimtai kaimiečių negali geležinkeliu nuvažiuoti į Latviją tai išvis graudūs. Kodėl pas mus turi veikti laisva rinka, jei mums Rusijoj ji neveikia (Družbos naftotiekis)? Kodėl Latviam turim atiduoti pelną iš naftos? Tegu lenkai moka brangiau ir palieka pinigus Lietuvoj per LG ir uostą.
                                  Jei toks rūpestis pelnu Lietuvai, tai kokio velnio išvis lenkai Mažeikiuose daro?
                                  Ir gal pirma sudaryti galimas palankiausias sąlygas vežimui į Klaipėdą (Skuodo ruožas)...
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                    Man tai juokingi tokie ale "geležinkelių patriotai". Čia net nėra apie ką diskutuot kokią žalą darytų tas ruožas, jei MN eksportuotų naftos produktus per Latviją. Kalba eina apie šimtų milijonų pajamų netekimą LG, Klaipėdos uostui ir Lietuvos biudžetui. O argumentai, kad keli šimtai kaimiečių negali geležinkeliu nuvažiuoti į Latviją tai išvis graudūs. Kodėl pas mus turi veikti laisva rinka, jei mums Rusijoj ji neveikia (Družbos naftotiekis)? Kodėl Latviam turim atiduoti pelną iš naftos? Tegu lenkai moka brangiau ir palieka pinigus Lietuvoj per LG ir uostą.
                                    artexs, jau dabar pasiimk plaktuką ir eik ardyti Šiauliai-Joniškis ruožo. Padarysi gerą darbą Lietuvai — MN/Orlen bus priversti produkciją į Latviją eksportuoti veždami per Panevėžį/Daugpilį; t.y. dar daugiau pinigų nusės LG ir LT biudžetui.
                                    O jeigu jau iškėlei Nobelio premijos vertą klausimą "Kodėl Latviam turim atiduoti pelną iš naftos?", tai pats atsakyk į mano klausimą: "O kodėl MN reikėjo parduoti lenkams; kodėl patys lietuviai naftos biznio nedaro ir atiduoda pelną lenkams?"
                                    artexs, kramtai ką kalbi? Skaitai ką pats rašai?
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Jei toks rūpestis pelnu Lietuvai, tai kokio velnio išvis lenkai Mažeikiuose daro?
                                      Ir gal pirma sudaryti galimas palankiausias sąlygas vežimui į Klaipėdą (Skuodo ruožas)...
                                      Lenkai yra Mažeikiuose, nes sumokėjo N milijardų $ (didžiausia Lenkijos investicija užsienyje). Dabar reikia, kad kuo mažiau pinigų išsivežtų į Lenkiją, o tai pasiekti galima priverčiant juos naudotis Lietuvos infrastruktūra. Ir tikrai mums neturi rūpėti jiems sudaryti palankiausias sąlygas, tegu naudojasi tuo, kas dabar yra ir moka daugiau $. Beto jie planuoja tiesti produktotiekį į Klaipėda ateity, taigi LG nusimato vieno didžiausių klientų netekimas. Kol to nepadarė, reikia juos "melžti" kuo daugiau, mano nuomone. Lietuvai ir mums visiems nuo to tik geriau.

                                      Comment


                                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                        Man tai juokingi tokie ale "geležinkelių patriotai". Čia net nėra apie ką diskutuot kokią žalą darytų tas ruožas, jei MN eksportuotų naftos produktus per Latviją. Kalba eina apie šimtų milijonų pajamų netekimą LG, Klaipėdos uostui ir Lietuvos biudžetui. O argumentai, kad keli šimtai kaimiečių negali geležinkeliu nuvažiuoti į Latviją tai išvis graudūs. Kodėl pas mus turi veikti laisva rinka, jei mums Rusijoj ji neveikia (Družbos naftotiekis)? Kodėl Latviam turim atiduoti pelną iš naftos? Tegu lenkai moka brangiau ir palieka pinigus Lietuvoj per LG ir uostą.

                                        O tu toliau Mažeikių Naftos nieko nematai ? Velniop tas kaimas ir apskritai visa jo infrastruktūra. Tam kaimui jokių vilčių išbrist iš provincijos skurdo nebus jei nebus infrastruktūros. Kas investuos į tokį užkampi be jokios infrastruktūros ir valdžios dėmesio?
                                        .

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          artexs, jau dabar pasiimk plaktuką ir eik ardyti Šiauliai-Joniškis ruožo. Padarysi gerą darbą Lietuvai — MN/Orlen bus priversti produkciją į Latviją eksportuoti veždami per Panevėžį/Daugpilį; t.y. dar daugiau pinigų nusės LG ir LT biudžetui.
                                          O jeigu jau iškėlei Nobelio premijos vertą klausimą "Kodėl Latviam turim atiduoti pelną iš naftos?", tai pats atsakyk į mano klausimą: "O kodėl MN reikėjo parduoti lenkams; kodėl patys lietuviai naftos biznio nedaro ir atiduoda pelną lenkams?"
                                          artexs, kramtai ką kalbi? Skaitai ką pats rašai?
                                          Čia jau pats neskaitai ką rašai. Kalba eina apie galimybės atiduoti pelną kitai šaliai panaikinimą. Tas nuardymas labai teisingas ir toliaregiškas žingsnis atnešantis nepalyginamai daugiau naudos nei žalos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X