Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš LG puslapio:

    "Iki šiol Šeštokuose keleiviai negalėjo būti įlaipinami į traukinį dėl saugumo reikalavimų – nebuvo tam tinkamo perono. Tačiau tokio perono statybos užtruktų, o jų kaina siektų keliasdešimt tūkstančių eurų, todėl nuspręsta ieškoti kitų būdų, kaip saugiai ir patogiai įlaipinti keleivius", - teigia „Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.

    Nuo spalio 6 d. visi traukinio Balstogė-Kaunas-Balstogė reisai stos ir Šeštokuose, o keleiviai į traukinį bus laipinami naudojant specialias traukinių keleivių laipinimo rampas.
    Pasakos. Peronas buvo ir niekur jis nedingo. Tai senasis pirmojo kelio peronas. Negalėjo nutiesti naujų bėgių stotyje, jei esamas peronas nebūtų atitikęs reikalavimų. Arba jį turėjo išardyti, arba bėgius kloti toliau nuo jo. Ko realybėje tikrai nėra. Taigi, esamas peronas tinkamas. Galbūt jo aukštis šiek tiek ir žemesnis, bet Lenkijoje kai kur iš viso peronų nėra, prie bėgių supilta smulkios skaldos, smėlio, šlako ar nuskusto asfalto mišinys ir keleiviai lipa į tokias pačias Pesas nuo tokių "peronų". Taigi, nauja rampa kvepia eiliniu keleivių pervežimo nuostolių didinimu, nes reikėjo įrengti rampą. Įtariu, gal sukalė kokią medinę aikštelę ant esamo perono. Bet kiek kainavo visa tai, tai mes nesužinosime. Ir kiek nuo to kai kam nubyrėjo, bet LG buhalterijoje bus įrašyta prie nuostolių.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 21:24.

    Comment


      PAGALIAU... gal padėjo ir mano keltas triukšmas bei rašyti raštai į LG dėl to, jog darbuotojai įlipdavo Šeštokuose, o keleiviai - negalėdavo...

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        PAGALIAU... gal padėjo ir mano keltas triukšmas bei rašyti raštai į LG dėl to, jog darbuotojai įlipdavo Šeštokuose, o keleiviai - negalėdavo...
        Ar nors vienas atsakymas buvo gautas?

        Comment


          Kelionė iš Kauno į Varšuvą traukiniu jau kitąmet turėtų tapti realybe.
          Planuojama, kad bendras tokios kelionės traukiniu laikas neviršytų 6,5 val.
          https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy

          Comment


            Galima suprasti, kad bus ta pati Pesa iki Bialystoko, tik bus organizuotas suderintas persėdimas į traukinį į Varšuvą. Ir greitesnė kelionė iki Bialystoko pasiekta būtų tikriausiai ne prioriteto sąskaita, o padidinus greitį tarp Kauno ir Šeštokų, sumažinus 20 minučių prasilenkimą Trakiškėse iki 5-7 min.

            Comment


              Kažin:
              Sprendimo iš Lenkijos geležinkelių bendrovės PKP S.A. tikimasi sulaukti iki šių metų pabaigos. Viena svarbiausių šio pasiūlymo sąlygų – prioriteto suteikimas keleiviniams traukiniams prieš prekinius traukinius. Išpildžius šią sąlygą Balstogę iš Kauno būtų galima pasiekti maždaug valanda greičiau nei šiuo metu.

              Comment


                Keleiviniai ir taip turi prioritetą prieš prekinius. O be to tarp Suvalkų ir Sokulkos eismas neintensyvus. Intensyvesnis jis tik tarp Sokulkos ir Bialystoko, kur linija irgi vienkelė. Tiesiog Pesa turėtų važiuti greičiau ir viskas. Jei lygintume Pesą, kuri važinėja iki Kauno, tai Bialystoko - Suvalkų ruože ji stoja 4 tarpinėse stotyse. Lygiai tiek pat tarpinių sustojimų ten pat turi ir traukinys Varšuva - Suvalkai, bet jis šitą ruožą įveikia per 17 min. trumpesnį laikotarpį nei Pesa. Stovėjimas stotyse trunka tiek pat. Taigi, rezervas yra, Pesa tikrai gali greičiau įsibėgėti ir važiuoti ne lėčiau nei šilumvežio tempiamas traukinys. Taigi, 17 min čia, + apie 12-15 min. sutrumpinus stovėjimą Trakiškėse - jau pusvalandis. O dar Lietuvoje padidinus greitį, tikrai būtų galima sutrumpinti kelionę valanda ir vietoj 5.05 ar 4.53 kaip dabar, nuvažiuoti per 4 val 10-15 min. Tada iki Varšuvos traukinys važiuoja apie 2 val. 5-7 min. Suderintiniam persėdimui reikia apie 15 min. Gaunasi apie 6,5 val, gal kiek ilgiau.

                Comment


                  Na bet šiandien visų straipsnių antraštės lempinės - rašo taip, lyg būtų tiesioginis traukinys į Varšuvą, kai iš tiesų tokio nebus nė velnio. Tik bendras kelionės laikas sutrumpės ir tiek. O vilniečiams reikės ir toliau daryti du persėdimus.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    6.5 val nėra blogai. Autobusubilietai rodo, kad Kaunas - Berlynas autobusas iki Varšuvos veža per 6.15, bet ar visada telpama į tą laiką, tebevykstant intensyvioms kelių statyboms? Kai autostrados bus baigtos, tuomet ir geležinkeliams teks labiau pasitempti. O šiandien aš mieliau rinkčiausi traukinį, net jei ir tai būtų pusvalandžiu ilgiau.

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      6.5 val nėra blogai. Autobusubilietai rodo, kad Kaunas - Berlynas autobusas iki Varšuvos veža per 6.15, bet ar visada telpama į tą laiką, tebevykstant intensyvioms kelių statyboms? Kai autostrados bus baigtos, tuomet ir geležinkeliams teks labiau pasitempti. O šiandien aš mieliau rinkčiausi traukinį, net jei ir tai būtų pusvalandžiu ilgiau.
                      Na, kauniečiams tai tikrai patogus bus toks traukinys, nes vienas persėdimas dar nieko tokio. Be to, traukinys išties punktualesnis nei autobusas. Svarbu tik suderinti persėdimą Balstogėje, kad vyktų tame pačiame perone.

                      Vilniečiai tai vargu ar važinės su dviem persėdimais, kai dabar, apart tiesioginių pigių autobusų, yra ir pigūs Wizzair skrydžiai (kas antrą dieną).

                      O šiaip naujiena tikrai gera, tik žurnalistai galėtų normalias antraštes parinkti. Pavyzdžiui: "į Varšuvą važiuosime greičiau", "sutrumpės kelionė traukiniu į Lenkijos sostinę" ir pan. Dabar gi toks vaizdas, lyg atsiras tiesioginis maršrutas. Bet jiems aišku, reikia paspaudimų.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Tai tiksiausiai ir bus sudetinti reisai, nes dabar, atvykus dieniniu reisų iš Kauno reikia laukti virš valandos traukinio į Varšuvą. O vakariniam atvykus lieka nedaug laiko. Ir jei jis vėluotų atvykti, tai į Varšuvą išvažiuoti nebeišeitų. Dar svarbu, kad būtų parduodamas vienas bilietas.

                        Comment


                          Kertinis momentas turėtų būti kad parduotų VIENĄ bilietą Vilnius - Varšuva, ant jo surašyti persėdimai. Pvz Kaunas-Bialystokas dalies konduktorius matytų, kad yra keleivinių atvykstančių iš Vilniaus, kurie turi persėsti ir jei traukinys iš Vilniaus šiek tiek vėluoja, Kaunas - Bialystokas galėtų palaukt porą minučių, nes linija nėra labai užimta ir maža tikimybė kad užlys koks priemiestinis, kurį bus sudėtinga paskui aplenkt.
                          Dar vienas tokių bilietų privalumas, kad net jei labai vėluotų į Bialystoką, ir traukinys į Varšuvą nelauktų, tiesiog būtų galima važiuoti sekančiu į Varšuvą be jokių klausimų. Na panašiai kaip su tradicinėmis oro skrydžių bendrovėmis, vs. fake - Ryanair jungimai.
                          Teko patirt kai traukinys šiek tiek palaukia, konduktorius nukreipia kur bėgti į persėdimą Vokietijoje ir berods Belgijos/Olandijos pasienyje.
                          P.S. Kaip suprantu traukiniobilietas.lt dar nepardavinėja bilietų su persėdimu ir. pvz Mažeikiai-Vilnius ar Rūdiškės-Rokiškis vis dar 2/3/4 atskirus bilietus reik pirkt? Nors https://www.traukiniobilietas.lt/por...040/LG_MAP.svg yra net pažymėtos "rekomenduojamos stotys persėdimui"
                          Paskutinis taisė zanaz; 2017.11.01, 19:57.
                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                          Comment


                            Būtent. Tik kad iš Bialystoko į Varšuvą traukiniai važinėja maždaug kas 2 val., todėl sekančio laukimas užtruktų ilgai. O antrojo reiso iš Kauno atveju į Varšuvą yra paskutinis traukinys. Todėl jei traukiniai būtų suderint, turėtų laukti.
                            Bilietų pardavimas - ne problema. Kaip buvo parduodamas anksčiau vienas bilietas į Lenkiją, kai važinėjo traukiniai su persėdimu Šeštokuose, taip ir dabar parduos. Ir internetu taip pat.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.11.01, 18:50.

                            Comment


                              Kiek teko girdėti, Rygos atveju nespėjus į vieną traukinį, galima su tuo pačiu bilietu sėsti į kitą traukinį.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Tai ten visai kas kita. Rygoje tikriausiai bilietas nepririštas prie traukinio, o galioja kokią valandą nuo pardavimo. Traukiniai kai kuriomis kryptimis važiuoja 2-3 kartus per valandą.

                                Comment


                                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                                  6.5 val nėra blogai. Autobusubilietai rodo, kad Kaunas - Berlynas autobusas iki Varšuvos veža per 6.15, bet ar visada telpama į tą laiką, tebevykstant intensyvioms kelių statyboms? Kai autostrados bus baigtos, tuomet ir geležinkeliams teks labiau pasitempti. O šiandien aš mieliau rinkčiausi traukinį, net jei ir tai būtų pusvalandžiu ilgiau.
                                  Kai lenkai pastatys RB geležinkelį atkarpoje nuo Balstogės iki LT/PL sienos tai ir pasitemps. Atkarpa nuo LT/PL iki Suvalkų itin lėta. Panašu, kad vyks lenktynės.

                                  Comment


                                    Lietuvos ir Lenkijos geležinkeliai sieks pagreitinti kelionę tarp Vilniaus ir Varšuvos

                                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-ir-varsuvos/

                                    Comment


                                      Jau seniai laikas kažką čia nuveikti turint naują liniją.

                                      Comment


                                        Manau, kol kas perspektyva gali būti tik maršrutui Kaunas-Marijampolė-Varšuva. iš Vilniaus vargu ar kas važinės su dviem persėdimais, kai yra autobusai ir pigūs skrydžiai.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Galima ir iš Vilniaus su 1 persėdimu. Šeštokuose. Ale gausis negerai - tiesė "europinė" vėžę iki Kauno, o vis tiek važinėja rusiška... Nors rusiška ir greitis didesnis būtų, ir vienu persėdimu mažiau. Dar vienas variantas, nors vargu ar tikėtinas, tai jei maršrutą imtų aptarnauti PKP IC su keičiamo vėžės pločio vežimėliais. Tada iš viso nereikėtų jokių persėdimų, tik Mockavoje kokius 15 min. vėžės susiaurinimui ir lokomotyvo keitimui. Iš kitos pusės LG tikriausiai nenorės lokomotyvo ir vagonų, o PKP tikriausiai pelningiau vagonus su kintamo vėžės pločio vežimėliais leisti į Ukrainą...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X