Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    O kaip keleivių srautai. Jaučiamas pagausėjimas?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Stotis po tunelio atidarymo

    Permainų Kauno geležinkelio stotyje pastebi joje nebuvę per laikotarpį, kol buivo renovuojamas geležinkelio tunelis. Kai ką dar nustebina atsiradęs išėjimas į požeminę perėją iš pirmojo perono. Kažkiek juokingai atrodo, kada iki antrame ar trečiame kelyje stovinčio traukinio likus kelioms minutėms nešuliais apsikarstęs žioplesnis keleivis bėga aplink.
    Stotyje dar labai neįprastai atrodo dviaukštis elektrinis traukinys. Ypač gražiai jis atrodo stoties pastato fone iš antrojo perono. Dviaukštis elektrinis traukinys visada atvyksta į pirmą kelią (bent kol kas). Kiti elektriniai traukiniai sustoja jei ne pirmame, tai nors antrame ar trečiame keliuose, o tie 11 ir 12 numeriais pažymėti aklikeliai nenaudojami. Nenaudojami netgi naktį - du elektriniai traukiniai "nakvoja" antrame ir trečiame keliuose, iš jų ir išvyksta darbo diemomis 4:57 ir 5:37 h., šeštadienį ir sekmadienį - 5:37 ir 7:32 h. Stotis dirba per naktį (vis tik kas antrą naktį dar sustoja tarptautinis traukinys Charkovas-Kaliningradas).

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    senoliai kalba, kad seniau buvo dvikelis, kol nesusimušo traukiniai


    "1963 m. tunelyje įvyko traukinių avarija, 1964 m. vietoj dviejų paliktas vienas kelias, 1968 m. elektrifikuotas."
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Kauno_g...nkelio_tunelis
    Paskutinis taisė ivas; 2009.10.10, 15:11.

    Komentuoti:


  • Recoiler
    replied
    O seniau kartais ne 2 begiu linijos budavo?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    nu ir vėl napataikot, viskas ten yra, tiesiog filmuota fotiku, plius, apšvietimas ne pats geriausias, tai ir nesimato.
    kontaktinis sumestas jau prieš kokį mėnesį, o filmuota +- aną savaitę

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    ir turi but ir yra. elektrickos pagal tave "ant batareiku" tuneliu vaziuoja?
    Kakžkodėl panaškiai ir galvojau, pasirodo klydau.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    kai klipa filmavo, dar nebuvo pakabintas laidas, bet pakabos jau matomos.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    ir turi but ir yra. elektrickos pagal tave "ant batareiku" tuneliu vaziuoja?

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Gal ir klystu, bet man atrodo, kad jo ten ir neturi but.
    Paskutinis taisė BastA-7; 2009.10.07, 14:05.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė gansas Rodyti pranešimą
    Kauno geležinkelio tunelis ---)
    Nepastebėjau kontaktinio laido..

    Komentuoti:


  • gansas
    replied
    Kauno geležinkelio tunelis ---)
    Paskutinis taisė gansas; 2009.10.27, 19:12.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    kaip pavadinsi, taip nepagadinsi, bile suprantam apie ką šnekam.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    tada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėta
    Kodėl? Ne. Labai gerai, jei vartojamas lietuviškas atitikmuo, jei tik jis yra. Šiuo atveju yra - gretbėgis. Kontr(a)bėgis - įdomus žodis, nes jo priešdėlis tarptautinės kilmės, o kamienas - lietuviškos kilmės. Gretbėgis - visapusiškai tik lietuviškos kilmės ir jau sudurtinis žodis. Elektroniniame žodyne šio žodžio nėra - bet tai nei patvirtina, nei paneigia, kad tokio žodžio nėra, ar jis yra. Mano nuomone, "gretbėgis" - tinkamas vartoti, logiškas ir gražus žodis

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    "Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalboje

    http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"

    Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.
    tada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėta

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    Kodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.

    p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.
    Kiek žinau, tuneliu visada greitis ribojamas. Iki rekonstrukcijos buvo ribojamas iki 20 ar 30 km/h - nežinau. O dabar kaip bus?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    O koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?
    Kodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.

    p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    vis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikę
    "Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalboje

    http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"

    Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.05, 21:48.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    paziurejau ir temaciau kontrabegi.
    nors... gal kalbininkai ji irgi gretbegiu vadina...
    vis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikę
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    viskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LG
    O koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Ar man tik susidarė vaizdas, ar tunelyje tikrai nutiesti trumpabėgiai..? Ir jei taip, tai kodėl ne ilgabėgiai ?
    viskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LG

    Komentuoti:

Working...
X