Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Geriau jau Amalius panaikintu. Ir automobiliu eimsui butu geriau. Kaunas-1 yra gerokai patogesneje vietoje, geras susisiekimas troleibusais. Pervadintu i "Petrasiunus" ir paliktu stotele... Beje, senuose zemelapiuose aptikau stotele Petrasiunai tarp Amaliu ir tunelio.

    Comment


      #82
      LG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.

      Comment


        #83
        Parašė disident Rodyti pranešimą
        LG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.
        Paaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #84
          Kiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.

          Comment


            #85
            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Paaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.
            Alternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.

            Comment


              #86
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.
              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Alternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.
              Neskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #87
                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Neskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?
                Prie Amalių stotelės yra gana daug daugiabučių namų, tačiau, norint, kad būtų populiarus traukinys, reikėtų, kad jis čia stotų gana dažnai, nes dabar daugelis atvažiuoja 39 autobusu arba troleibusais (vienos stotelės atstumu). Aišku, būtina sąlyga, kad traukinys važiuotų iki Kauno centrinės stoties, nes Kaunas-1 tikrai niekas nepersėdinės.

                Comment


                  #88
                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                  Ar man tik susidarė vaizdas, ar tunelyje tikrai nutiesti trumpabėgiai..? Ir jei taip, tai kodėl ne ilgabėgiai ?
                  viskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LG

                  Comment


                    #89
                    Parašė ivas Rodyti pranešimą
                    viskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LG
                    O koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #90
                      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                      paziurejau ir temaciau kontrabegi.
                      nors... gal kalbininkai ji irgi gretbegiu vadina...
                      vis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikę
                      Attached Files

                      Comment


                        #91
                        Parašė ivas Rodyti pranešimą
                        vis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikę
                        "Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalboje

                        http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"

                        Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.
                        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.05, 20:48.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #92
                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          O koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?
                          Kodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.

                          p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.

                          Comment


                            #93
                            Parašė ivas Rodyti pranešimą
                            Kodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.

                            p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.
                            Kiek žinau, tuneliu visada greitis ribojamas. Iki rekonstrukcijos buvo ribojamas iki 20 ar 30 km/h - nežinau. O dabar kaip bus?
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #94
                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              "Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalboje

                              http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"

                              Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.
                              tada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėta

                              Comment


                                #95
                                Parašė ivas Rodyti pranešimą
                                tada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėta
                                Kodėl? Ne. Labai gerai, jei vartojamas lietuviškas atitikmuo, jei tik jis yra. Šiuo atveju yra - gretbėgis. Kontr(a)bėgis - įdomus žodis, nes jo priešdėlis tarptautinės kilmės, o kamienas - lietuviškos kilmės. Gretbėgis - visapusiškai tik lietuviškos kilmės ir jau sudurtinis žodis. Elektroniniame žodyne šio žodžio nėra - bet tai nei patvirtina, nei paneigia, kad tokio žodžio nėra, ar jis yra. Mano nuomone, "gretbėgis" - tinkamas vartoti, logiškas ir gražus žodis
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  #96
                                  kaip pavadinsi, taip nepagadinsi, bile suprantam apie ką šnekam.

                                  Comment


                                    #97
                                    Kauno geležinkelio tunelis ---)
                                    Paskutinis taisė gansas; 2009.10.27, 18:12.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė gansas Rodyti pranešimą
                                      Kauno geležinkelio tunelis ---)
                                      Nepastebėjau kontaktinio laido..

                                      Comment


                                        #99
                                        Gal ir klystu, bet man atrodo, kad jo ten ir neturi but.
                                        Paskutinis taisė BastA-7; 2009.10.07, 13:05.

                                        Comment


                                          ir turi but ir yra. elektrickos pagal tave "ant batareiku" tuneliu vaziuoja?
                                          *censored*

                                          Comment

                                          Working...
                                          X