Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, BG, GR] Geležinkeliai Balkanuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Albanija ir Jugoslavija nebuvo soc.bloko (Varsuvos pakto salys), Albanijoje greiciausiai kinietiskas traukos parkas buvo, buvusioje Jugoslavijoje vietines gamybos ir JAV (General Electric)
    Taip, Albanija soc.blokams nepriklausė, su Kinija draugavo, bet jų lokomotyvai yra pagaminti Praha ČKD gamyklose. Ir tai iš tikrųjų yra musiškio ČME3 brolis. Tik pritaikytas 1435, su kitokiais sukabinimo, ryšio aparatais ir pan.
    Dėl Jugoslavijos: elektriniai traukiniai pas juos - Rygos gamybos.
    O Kinijoje, tarp kitko, buvo daug Rumunijoje pagamintų šilumvėžių.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      #22
      Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
      Slovėnijos geležinkeliai
      Ar ne Slovakijos? Ten paskutinėj nuotraukoj ant stoties parašyta Banska Bistrica.

      Comment


        #23
        Parašė r08n Rodyti pranešimą
        Ar ne Slovakijos? Ten paskutinėj nuotraukoj ant stoties parašyta Banska Bistrica.
        Ne, tai tikrai Slovėnija. Visų pirma ant elektrovėžio yra Slovėnijos geležinkelių logotipas SŽ, o ir pats lokomotyvas, ko gero, Prancūzijos gamybos, tuo tarpų Slovakijoje važinėja vien Škodos. O antra, Slovėnijoje yra stotis Bohinjska Bistrica.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          #24
          Albanijos geležinkeliai (II)









          Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.04, 08:15.

          Comment


            #25
            Albanijos geležinkeliai (III)









            Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.04, 08:15.

            Comment


              #26
              Jooooo... Jeigu kas nors mano, kad pas mus geležinkeliai pasenę, apleisti ir neprižiūrėti, tai pabandykite važiuoti Albanijos traukiniais (kiek žinau, Albanija ir Moldavija yra neturtingiausios valstybės Europoje). Aišku, jiems lengviau negu mums, nes visos kaimynės naudoja tą patį standartą - 1435 mm.
              P.S.: Ačiū trilobitui už nuotraukas. Gal pameni kuriame mieste/šalies dalyje ir kada fotografuota?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #27
                /\
                Nuotraukos 2005-2007m.m.
                Stotys : Durres, Fier, Gjorme, Prenjas, Skhozet ...

                Comment


                  #28
                  Albanijos geležinkelių tinklas





                  ... ir kai kurie duomenys:

                  Length of main line
                  447 km

                  Length of secondary line
                  230 km

                  Border Station
                  BAJZA

                  Terminal Stations
                  Pogradec
                  Vlore

                  Maximum gradient
                  18 ‰

                  Gauge
                  1435 mm
                  Paskutinis taisė trilobitas; 2008.10.31, 22:31.

                  Comment


                    #29
                    Bulgarijos geležinkeliai (I)







                    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.02, 22:39.

                    Comment


                      #30
                      Bulgarijos geležinkeliai (II)







                      Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.02, 22:39.

                      Comment


                        #31
                        Albanijos geležinkeliai (IV)







                        Comment


                          #32
                          Makedonijos geležinkeliai (I)
                          (Makedonski Železnici)







                          Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.05, 09:13.

                          Comment


                            #33
                            Makedonijos geležinkeliai (II)
                            (Makedonski Železnici)







                            Comment


                              #34
                              Tikrai idomios foto, tik tokios mintys kyla, kad toje salyje tik CME3 modifikacija ir yra vienintele ekploatuojama lokomotyvu serija Bet CME su keleiviniu traukiniu tikrai nekas..

                              Comment


                                #35
                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Tikrai idomios foto, tik tokios mintys kyla, kad toje salyje tik CME3 modifikacija ir yra vienintele ekploatuojama lokomotyvu serija Bet CME su keleiviniu traukiniu tikrai nekas..
                                Kuo jis taip blogas tampyt kokius priemiestinius traukinius?
                                Gal geriau nei magistralinis lokomotyvas?

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                  Kuo jis taip blogas tampyt kokius priemiestinius traukinius?
                                  Gal geriau nei magistralinis lokomotyvas?
                                  Nejau jo net nepervaro į kitą sąstato galą?

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                    Kuo jis taip blogas tampyt kokius priemiestinius traukinius?
                                    Gal geriau nei magistralinis lokomotyvas?
                                    na kaip nera nieko geriau nera blogas.. Bet va pvz pas mus, pas kaimynus netampo. Kiekviena technika skirta savo darbui. Kazkada persetroikos laikais, kai dyzeliniai gesdavo, priemiestinius traukinius daznai tampydavo manevriniai. Ir buvo ne vienam (is masinistu paskojimu girdejes) CME- sudeges (ar siaip kazkas rimto atsitiko) generatorius. Ir vis del to, kad si masina neskirta greitai vazineti. Taip paciai kaip ir su TEP'u patampius krovinius sastatus po kurio laiko butu galima ji nurasyti, mat butu "damustas".

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                                      Makedonijos geležinkeliai (II)
                                      (Makedonski Železnici)


                                      Cia amerikietiskas GE, likes nuo Jugoslavijos laiku, siaip buvusioje Jugoslavijoje dyzeliniai visi beveik is USA, elektroveziai vietines gamybos arba rumunu. Ten buvo tiltas tarp socializmo ir kapitalizmo
                                      Paskutinis taisė Romas; 2018.10.10, 16:43. Priežastis: Citavimas

                                      Comment


                                        #39
                                        Kroatijos geležinkeliai

                                        Teko truputį pavažiuoti Kroatijos geležinkeliais. Laimei man kelionė baigėsi sėkmingai - kitiems pasisekė mažiau.


                                        (Delfi - Kroatijoje įvyko traukinio avarija)

                                        Pro avarijos vietą su tokiu pačiu traukiniu kaip nuriedėjo nuo bėgių aš pravažiavau 15 min ankščiau į kitą pusę - avariją patirsiantis traukinys buvo sustojęs toje pačioje stotelėje kur persėdinėjau - mačiau jį išvažiuojantį...

                                        Taigi pats traukinys - dviejų vagonų Intercity važiuojantis tarp Splito ir Zagrebo. Važiuoti juo sąlyginai brangu - 48 km vienos stotelės atkarpa kainavo apie 30 litų. Važiavimo greitis neypatingas - vidutinis gavosi apie 70 km/h.




                                        Vidus






                                        Lubose lizdai pasijungti ausinėms - jų neturėjau, muzikos pasirinkimo nežinau


                                        Pirmos klasės salonas neatrodo labai geresnis - matosi tik papildomas apšvietimas


                                        Antra kelionės atkarpa buvo vietiniu traukiniu (automotrise). Juo kelionė gerokai pigesnė - 22 km kainavo 6 Lt. Greitis dar gerokai mažesnis, stojo labai dažnai.


                                        Persėdimai puikiai suderinti - jam stovint atvyko ir išvyko abu Intercity traukiniai į skirtingas puses. Net durys atidarytos į abu peronus, kad eit toli nereiktų


                                        Vidus nebe toks modernus, bet vis tiek veikė kondicionierius


                                        Ir truputį apipaišytas


                                        Atvykus į Šibeniką


                                        Jau kažką ir paremontuoti reikia
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #40
                                          Splito geležinkelio stotis


                                          Perkovič miestelio geležinkelio stotis


                                          Darbuotojas kažkurioje mažoje stotelėje


                                          Pabaigai keletas šiokių tokių vaizdų pro langus (čia kažkada buvo diskusija, kad gal tokios kokybės nuotraukų reikėtų ir nedėti - duokit žinot, mesiu lauk)




                                          Kelias toks gan vingiuotas


                                          Ir su tuneliais


                                          Bet traukiniui nukristi yra kur - čia per nuotraukos vidurį yra didelis geležinkelio vingis


                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X