Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, BG, GR] Geležinkeliai Balkanuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
    Albanijos geležinkeliai (Hekurudha Shqiptare)

    Atvaizdas
    Labai jau panašus į ČME atrodo.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Slovėnijos geležinkeliai







    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Graikijos geležinkeliai







    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.10.30, 21:43.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Albanijos geležinkeliai (I)
    (Hekurudha Shqiptare)










    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.04, 08:16.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    gal suklydau trumpinimuose tad blogai isverciau

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    Turkiski elektriniai traukiniai
    1)Atvaizdas

    2) Atvaizdas
    Tai kad tai ne Turkijos, o Tuniso traukiniai. Pirmas, ko gero, nufotkintas Suso mieste galinėje vietinių traukinukų stotyje, o ant antro gerai matosi maršrutinis trafaretas su užrašu TUNIS.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    ELEKTRINIAI TRAUKINIAI
    Graiku elektroveziai:
    1)
    2)
    -----------------------------------------
    Turkiski elektriniai traukiniai
    1)
    2)
    -----------------------------------------
    DYZELIAI
    Graiku:
    1)A200


    2)A550

    Turku:
    1)DE11

    2)DH33

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Prieš pora savaičių teko važiuoti į futbolą Serbijoj, Budapeštas - Belgradas - Budapeštas. Bilietas apie 6240 forintų, ~85 Lt (atviras grįžimas, galioja mėnesį), pirkau gal 2 val prieš išvažiuojant geležinkelio stoty. Bėje Budapest-Keleti, vartai į Balkanus, viena iš nedaugelio stočių tuose kraštuose, kur kasininkės neblogai kalba angliškai, greit atspausdina/išrašo bilietus, teisingos kainos ir šiaip viskas be problemų,
    Į priekį naktinis, nepergrūstas, todė 6vietėj kupė kėdės suvažiuoja į vidurį ir tryse labai neblogai nusnaudėm.
    Atgal anksti ryte, IC klasė jau, yra ir kelios fotkės







    Per futbolą rugsėjį Rumunijoj ir teko traukiniais pasivažinėt. Atskridom i Bukareštą o iš ten naktiniu į Cluj, viena įsimintiniausių kelionių gyvenime. Kaina 53 lėjos ~50 litų, vietų traukiny nebuvo, tai kaip ir stovimas pardavė, 8 val + ~1,5 val vėlavo, gale vagono prie tulikų, gerai kad alaus nepritūkom ir vos tik atvažiavę radom prie stoties gerą ir pigų viešbutuką
    Cluj - Budapeštas, IC klasė 120 Lėjų ~115LT, brangokoka kaip už 7 val kelionės.
    Foto. Šito video pradžioj ir pačiam gale yra vaizdų iš kelionės traukiniu Rumunijoj
    Dar tuose kraštuose esu važiavęs Udinese - Liublijana - Zagrebas - Belgradas į Eurobasket 2005

    Šiaip smagu ten su traukiniais, nebrangu palyginus su Vakarų Europa tik kad vėluoja baisiai
    Paskutinis taisė zanaz; 2008.10.30, 01:54.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Truputis Bulgarijos geležinkelių istorijos (ištraukos, visą tekstą rasite http://www.bdz.bg):
    The first railway line on the territory of Bulgaria, connecting Ruse and Varna, was put into operation on 7 November 1866.
    According to the Railway Act, passed by the National Assembly on 31 January 1885, the state entirely undertook the building and the operation of the railway network in Bulgaria. Based on this act, the system of the Bulgarian state railways was established.

    On 1 August 1888, the first railway line connecting Caribrod-Sofia-Vakarel was opened, entirely designed and built by Bulgarian engineers and architects.

    In 1963, the first electrified track Sofia – Plovdiv was put into operation.

    At the beginning of the 21st century, the world witnessed Bulgaria’s efforts focused on the accession of the country into the EU. In this respect, Bulgaria started to implement the relevant EU directives, as well as the practice of many European states, and on 1 January 2002 the new Railway Transport Act entered into force, passed earlier by the National Assembly. In pursuance of this act, the Bulgarian State Railways National Company was split into two separate companies: a railway operator (BDZ EAD) and an infrastructure company (Railway Infrastructure National Company).

    Apytikslis vertimas:
    Pirmoji geležinkelio linija Bulgarijos teritorijoje jungianti Rusė ir Varna Pradėta eksploatuoti 1866 metų lapkričio 7 dieną.
    Pagal Geležinkelio Aktą, kurį išleido Nacionalinė Asamblėja 1885 metų sausio 31 dieną, valstybė išimtinai perėmė Bulgarijos geležinkelių infrastruktūros pastatus ir valdymą. Remiantis šiuo aktu, buvo sukurta Bulgarijos valstybinių geležinkelių sistema.
    1888 metų rugpjūčio 1 dieną buvo atidaryta pirmoji geležinkelio linija jungianti Karibrodą-Sofiją-Vakarelį, suprojektuota ir pastatyta vien tik Bulgarijos inžinierių ir architektų.
    1963 metais pirmasis elektrifikuotas kelias Sofija-Plovdivas pradėtas eksploatuoti.
    21-ojo amžiaus pradžioje, pasaulis mato Bulgarijos pastangas sutelktas į prisijungimą prie ES. Šiuo atžvilgiu, Bulgarija ėmėsi įgyvendinti svarbias ES direktyvas, taip pat kaip ir praktika daugelio Europos valstybių, ir 2002 metų sausio 1 dieną įsigaliojo naujasis Geležinkelių Transporto Aktas, anksčiau išleistas Nacionalinės Asamblėjos. Laikantis šio akto, Bulgarijos Valstybinių Geležinkelių Nacionalinė Kompanija buvo suskaldyta į dvi atskiras kompanijas: geležinkelių operatorius ir infrastruktūros kompanija (Geležinkelių Infrastruktūros Nacionalinė Kompanija).

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    O kokio pločio vėžė balkanuose?
    Visų Europos šalių geležinkelių - 1435 mm., išskyrus buv. TSRS, Suomijos, Airijos, Ispanijos ir Portugalijos.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    Kokios salies cia nuotraukos?
    regis graiku

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Bulgarijos geležinkelių oficialus tinklalapis: http://www.bdz.bg/. Įdomu tai, kad juose skirta vietos ir railfanams. O čia Bulgarijos geležinkelių žemėlapis, tiesa, neoficialus:

    http://www.bueker.net/trainspotting/...a/bulgaria.gif
    Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.29, 16:05.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Kokios salies cia nuotraukos?

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Puiku, seniai reikėjo tokios temos, apie tas šalis nieko nebuvo rašoma vienoje temoje.
    O kokio pločio vėžė balkanuose?
    Paskutinis taisė kaskas; 2008.10.29, 15:54.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    500 mln. EUR Bulgarijos geležinkelių infrastruktūros plėtrai

    Pasak Bulgarijos transporto ministro P. Mutafčijev‘o, naujosios Bulgarijos geležinkelių valdymo ir finansavimo politikos tikslas – suformuoti aiškią geležinkelio transporto plėtros perspektyvą. Ministras pažymėjo,kad Nacionalinė geležinkelių infrastruktūros kompanija (National Railway
    Infrastructure Company (NRIC)šiuo metu yra sudėtingoje finansinėje būklėje. Jaučiamas lėšų trūkumas, neleidžia kokybiškai atlikti aptarnavimo. Subsidijos, kurias skiria vyriausybė, gali padengti tik 80 proc. išlaidų.
    „Mes – ne tik turime modifikuoti geležinkelių infrastruktūrą, bet ir užtikrinti greitesnį traukinių judėjimą“. Ministro teigimu Bulgarijai reikia 500 mln.EUR tam, kad būtų modernizuotas geležinkelių tinklas, kurį eksploatuojama NRIC. Pasaulinis Bankas galėtų skirti 360 mln. EUR, sako ministras. Greičiausiai šį siūlymą patvirtins ir Bulgarijos parlamentas.
    Šaltinis: http://www.kelias.net/8021.html

    Komentuoti:


  • [SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, BG, GR] Geležinkeliai Balkanuose

    Sveiki. Pastebėjau, kad dar nėra temos, skirtos geležinkeliams Graikijoje, Albanijoje, Makedonijoje, Serbijoje (ir Kosove), Juodkalnijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje ir Turkijos europinėje dalyje (Stambulas). Tų, kas ten lankėsi ir gal net naudojosi bėginio transporto paslaugomis, prašau palikti savo komentarus.
    Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.29, 15:16.
Working...
X