Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, BG, GR] Geležinkeliai Balkanuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LT-1
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Kuo jis taip blogas tampyt kokius priemiestinius traukinius?
    Gal geriau nei magistralinis lokomotyvas?
    na kaip nera nieko geriau nera blogas.. Bet va pvz pas mus, pas kaimynus netampo. Kiekviena technika skirta savo darbui. Kazkada persetroikos laikais, kai dyzeliniai gesdavo, priemiestinius traukinius daznai tampydavo manevriniai. Ir buvo ne vienam (is masinistu paskojimu girdejes) CME- sudeges (ar siaip kazkas rimto atsitiko) generatorius. Ir vis del to, kad si masina neskirta greitai vazineti. Taip paciai kaip ir su TEP'u patampius krovinius sastatus po kurio laiko butu galima ji nurasyti, mat butu "damustas".

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Kuo jis taip blogas tampyt kokius priemiestinius traukinius?
    Gal geriau nei magistralinis lokomotyvas?
    Nejau jo net nepervaro į kitą sąstato galą?

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Tikrai idomios foto, tik tokios mintys kyla, kad toje salyje tik CME3 modifikacija ir yra vienintele ekploatuojama lokomotyvu serija Bet CME su keleiviniu traukiniu tikrai nekas..
    Kuo jis taip blogas tampyt kokius priemiestinius traukinius?
    Gal geriau nei magistralinis lokomotyvas?

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Tikrai idomios foto, tik tokios mintys kyla, kad toje salyje tik CME3 modifikacija ir yra vienintele ekploatuojama lokomotyvu serija Bet CME su keleiviniu traukiniu tikrai nekas..

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Makedonijos geležinkeliai (II)
    (Makedonski Železnici)







    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Makedonijos geležinkeliai (I)
    (Makedonski Železnici)







    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.05, 09:13.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Albanijos geležinkeliai (IV)







    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Bulgarijos geležinkeliai (II)







    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.02, 22:39.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Bulgarijos geležinkeliai (I)







    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.02, 22:39.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Albanijos geležinkelių tinklas





    ... ir kai kurie duomenys:

    Length of main line
    447 km

    Length of secondary line
    230 km

    Border Station
    BAJZA

    Terminal Stations
    Pogradec
    Vlore

    Maximum gradient
    18 ‰

    Gauge
    1435 mm
    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.10.31, 22:31.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    /\
    Nuotraukos 2005-2007m.m.
    Stotys : Durres, Fier, Gjorme, Prenjas, Skhozet ...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Jooooo... Jeigu kas nors mano, kad pas mus geležinkeliai pasenę, apleisti ir neprižiūrėti, tai pabandykite važiuoti Albanijos traukiniais (kiek žinau, Albanija ir Moldavija yra neturtingiausios valstybės Europoje). Aišku, jiems lengviau negu mums, nes visos kaimynės naudoja tą patį standartą - 1435 mm.
    P.S.: Ačiū trilobitui už nuotraukas. Gal pameni kuriame mieste/šalies dalyje ir kada fotografuota?

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Albanijos geležinkeliai (III)









    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.04, 08:15.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Albanijos geležinkeliai (II)









    Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.04, 08:15.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Ar ne Slovakijos? Ten paskutinėj nuotraukoj ant stoties parašyta Banska Bistrica.
    Ne, tai tikrai Slovėnija. Visų pirma ant elektrovėžio yra Slovėnijos geležinkelių logotipas SŽ, o ir pats lokomotyvas, ko gero, Prancūzijos gamybos, tuo tarpų Slovakijoje važinėja vien Škodos. O antra, Slovėnijoje yra stotis Bohinjska Bistrica.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
    Slovėnijos geležinkeliai
    Ar ne Slovakijos? Ten paskutinėj nuotraukoj ant stoties parašyta Banska Bistrica.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Albanija ir Jugoslavija nebuvo soc.bloko (Varsuvos pakto salys), Albanijoje greiciausiai kinietiskas traukos parkas buvo, buvusioje Jugoslavijoje vietines gamybos ir JAV (General Electric)
    Taip, Albanija soc.blokams nepriklausė, su Kinija draugavo, bet jų lokomotyvai yra pagaminti Praha ČKD gamyklose. Ir tai iš tikrųjų yra musiškio ČME3 brolis. Tik pritaikytas 1435, su kitokiais sukabinimo, ryšio aparatais ir pan.
    Dėl Jugoslavijos: elektriniai traukiniai pas juos - Rygos gamybos.
    O Kinijoje, tarp kitko, buvo daug Rumunijoje pagamintų šilumvėžių.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Albanija ir Jugoslavija nebuvo soc.bloko (Varsuvos pakto salys), Albanijoje greiciausiai kinietiskas traukos parkas buvo, buvusioje Jugoslavijoje vietines gamybos ir JAV (General Electric)
    Bet jos iejo i ekonomini soc. bloka. Ir Jugoslavija, ir Albanija. Kaip ir Kuba, Angola, Vietnamas ir daug kitu saliu, neiejusiu i Varsuvos sutarties karini bloka.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    Tai cia cmekas ir yra. Cekai (tuo metu dar cekoslovakai) jais aprupindavo socialistines zonos salis.
    Albanija ir Jugoslavija nebuvo soc.bloko (Varsuvos pakto salys), Albanijoje greiciausiai kinietiskas traukos parkas buvo, buvusioje Jugoslavijoje vietines gamybos ir JAV (General Electric)

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Labai jau panašus į ČME atrodo.
    Tai cia cmekas ir yra. Cekai (tuo metu dar cekoslovakai) jais aprupindavo socialistines zonos salis.

    Komentuoti:

Working...
X