Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, BG, GR] Geležinkeliai Balkanuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Podgoricos geležinkelio stotis






    Lokomotyvas stumia krovininius vagonus




    Traukinys netrukus pajuda





    Šoniniuose keliose daug aprūdijusių vagonų ir lokomotyvų






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ruožas Bioče - Podgorica

    Tolumoje matosi statoma autostrada Baras - Boljare - (Belgradas)














    Statoma autostrados Baras - Boljare - (Belgradas) tunelio kasimas




    Podgoricos priemiesčiai


    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Iškart už tunelio - tas garsusis tiltas.
    Foto 2018.09

    Tiltas per Mala Rijeka upę / Most iznad Male rijeke / Мост изнад Мале Ријеке.




    Vaizdas į šoną gražus, bet ne super ypatingas.
    Turbūt visas įdomumas būtų nuo tilto žiūrint žemyn




    Už tilto geležineklis vėl neria į tunelį


    Už posūkio pro apmusijusį langą galima matyti tiltą






    Bioče / Биоче

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ruožas Bratonožići - Bioče / Братоножићи - Биоче.

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Čia yra tiltas per Mala Rijeka upę / Most iznad Male rijeke / Мост изнад Мале Ријеке.

    Upės pavadinimas reiškia mažą upę; yra ir pas mus Mažupė, kuri teka pro Joniškėlį.
    Tiltas pastatytas 1969-1973 m, tiesiant Belgrado-Baro geležinkelį Ilgis 498,8 m, aukštis 200 metrų (kaip 5 Lyduvėnų tiltai). Iki 2001 metų tai buvo aukščiausias pasaulio geležinkelio tiltas
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mala_Rijeka_Viaduct

    Bratonožići / Братоножићи geležinkelis pastebimai važiuoja žemyn.
    Į priešingą pusę lokomotyvas turėtų geropai papūškuoti






    Statoma autostrada Bar - Boljare - (Belgradas)





    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Juodkalnijos geležinkeliai / Željeznice Crne Gore
    Belgrado - Baro geležinkelis / Železnička pruga Beograd - Bar / Пруга Београд—Бар

    Foto 2018.09
    Kalnų geležinkelio ruožas Lutovo - Bratonožići / Лутово - Братоножићи




















    Geležinkelis nutiestas 500 metrų virš Moračos slėnio.
    Apačioje kelias M-2 Podgorica-Kolašin




    Stotis Bratonožići / Братоножићи




    Paskutinis taisė Romas; 2018.10.11, 08:57. Priežastis: Bratonožiči

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelionė ruože Kolašin-Podgorica yra puiki visomis prasmėmis

    Paskutinis vagonas turi tą privalumą, kad galima fotografuoti pro galinį langą

    Tuneliai ir trumpi estakadų šmėkštelėjimai keičia vienas kitą












    Lutovo stotis






    Vėl tunelis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Išbandysime Belgrado - Baro geležinkelį
    Kelionė geležinkeliu iš Kolašino kalnuotoje Juodkalnijos pusėje į Sutomorę prie Adrijos jūros.

    Schema iš Vikipedijos

    https://upload.wikimedia.org/wikiped...stellen%29.png

    Kolašin.
    Kasos neveikia, bet iš pat ankstaus ryto bando atsidaryti kavinė
    Jau žinome, kad bilietus nusipirksime traukinyj.e




    Traukinyje Belgradas-Baras (Beograd-Bar) yra tik trys vagonai.
    Vagonas serbiškas, jo palydovai - serbai; lokomotyvas priklauso Juodkalnijos geležinkeliams ŽCG.


    Kai pasižiūri į tuos dvimetrinius Juodkalnijos stočių budėtojus, nekyla klausimų, kodėl buvusi Jugoslavija iki šiol tebegarsėja krepšininkais


    Traukinys pustuštis. Jis daugiau važiuoja tuneliais nei atvira vieta.
    Trebešicos tunelis 5122 m ilgio. Geležinkelis persiverčia iš Taros-Drinos-Savos-Dunojaus baseino į Moračos baseino slėnius. .


    Didžiulis malonumas važiuoti kalnų geležinkeliais


    Ruožas Trebešica-Lutovo.
    Prasideda pakaitomis tuneliai ir estakados.




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Planuodami kelionės į kalnus logistiką rišomės prie geležinkelio
    Belgrado - Baro geležinkelis - vienas įspūdingiausių kelionės po Juodkalniją epizodų

    Tą geležinkelį pirmą kartą pamatėme iš apačios, važiuodami keliu M-2, kuris eina Moračos upės slėniu
    Aukščių skirtumas - virš 500 metrų

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Vaizdas iš apačios


    Lutovo stotis




    Tunelis po tunelio


    Moračos slėnis nuo geležinklio


    Geležinkelio Belgradas - Baras (Beograd - Bar) profilis

    https://de.wikipedia.org/wiki/Bahnst...ad%E2%80%93Bar

    Aukščiausia esanti Kolašino stotis - apie 1000 m virš jūros lygio ir 100 m virš Kolašino miesto


    Tiltas ruože Kolašin - Mojkovac, Biogradska Gora nacionaliniame parke


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ŽCG. Juodkalnijos geležinkeliai / Željeznica Crne Gore / Жељезница Црне Горе

    Sunku patikėti, kad iki 1975 metų Juodklanijoje beveik nebuvo geležinkelių.
    Tais metais baigtas statyti geležinkelis nuo Jugoslavijos sostinės Belgrado iki Juodkalnijos uosto Baro.
    Jame yra daug tunelių (ilgiausias siekia virš 6 km), o iš tiltų žymiausias yra tiltas per Mala Rijeką. Jis pastatytas 1969-1973 m. Ilgis 498,8 metrai, o aukštis - 200 metrų. Jis buvo aukščiausias pasaulyje 1973-2001 metais.

    Bendra informacija iš Vikipedijos
    Rail transport in Montenegro https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_t..._in_Montenegro
    Željeznička pruga Beograd – Bar https://hr.wikipedia.org/wiki/%C5%BD..._%E2%80%93_Bar
    Most iznad Male rijeke https://hr.wikipedia.org/wiki/Most_iznad_Male_rijeke
    Mala Riejka Viaduct: https://en.wikipedia.org/wiki/Mala_Rijeka_Viaduct

    Juodkalnijos geležinkelių schema labai paprasta:
    - Iš šiaurės į pietus einantis Belgrado - Baro geležinkelis.
    - Nuo sostinės Podgoricos atsišakoja buvusi apleista atšaka į antrą pagal dydį miestą Nikšičių (Nikšić), kuri nesenai elektrifikuota ir vėl pritaikyta keleivių vežimui
    - Krovininė linija į Albanijos Škoderio (Shkodra) miestą.

    https://www.skyscrapercity.com/showt...hp?p=120028580

    Visas Juodkalnijos geležinkelių tvarkaraštis telpa ant vieno lapo:
    3 poros tarptautinių traukinių iš Serbijos iki Baro - 2 iš Belgrado, o buvęs Budapešto reisas sutrumpintas iki Suboticos
    3 poros Serbijos pasienyje esančios Bijela Pole iki Baro (elektrovežis + vagonai)

    Kitur važinėja vietiniai elektriniai traukiniai
    7 poros traukinių tarp Podgoricos ir Baro (su važiuojančiais iš Bijelo Pole bus 10 porų traukinių)
    5 poros traukinių nuo Podgoricos iki antro pagal dydį miesto Nikšičiaus (Nikšić)

    Tvarkaraštis kuris kabo visose Juodkalnijos stotyse
    (paspaudus - didesnis vaizdas)



    Traukinių kainos juokingos:
    Podgorica - Kolašin (70 km) 3,20 EUR / 1 kl. 4,80 EUR
    Podgorica - Bar (40 km) 2,40 EUR / 1 kl. 3,60 EUR
    Kolašin-Bar (110 km) 5,40 EUR / 1 kl. 8,20 EUR
    Sutomore- Virpazar 1,00 EUR
    Virpazar - Podgorica 1,00 EUR

    Kelionės planavimui - Juodkalnijos geležinkelių tvarkaraščiai:
    Željeznički prevoz Crne Gore AD http://www.zcg-prevoz.me/opste-informacije.html
    Paskutinis taisė Romas; 2018.10.16, 20:27. Priežastis: Patikslintos kainos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš papildant temą nuotraukomis - išsamus Pietryčių Europos geležinkelių žemėlapis: buv. Jugoslavijos, Albanijos, Graikijos, Bulgarijos, Turkijos Europinės dalies, taip pat Vengrijos, Rumunijos, Moldovos ir dalies Ukrainos (Besarabijos).
    Paspaudus - didesnis vaizdas


    https://upload.wikimedia.org/wikiped...ast_Europe.png
    Железничке мапе | Železničke mape | Railway maps https://www.skyscrapercity.com/showt...hp?p=120028580

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkur dingo vienas nario zanaz pranešimas. Radau per Google.
    Jei atsiras kitoje temoje, atkursime

    zanaz 2017.09.26, 18:21
    Rijeka - Liublijana
    Rugsėjo 4 pakeliui į rinktinės mačą

    Rijekos stotis pobaisė









    Kasoj pasakė kad geležinkelis remontuojamas ir autobusas iki Iliska Bistrica kuri jau Slovėnijoj (atvažiavus ~10h autobusu iš Splito jau taip norėjosi traukinio erdvės, bet dar ne, dar valandėlę pakentėt reiks)



    9 eurai, eurais ir priėmė kasoj



    Ilirska Bistriča Slovėnijoj





    eksponatas prie stoties



    Galų gale galima išsitiest




    Dar šiek tiek apie Liublijanos stotį, ten tai labirintai, kokios 5 kavinės barai, McDonaldas, tualetai tik kavinės lankytojams, viešų neradau. Pačios kasos nedidelė patalpa, laukiamojo kaip tokio ir nepastebėjau.
    Priešais esanti autobusų stotis išvis, kaip priešais Vilnaius geležinkelio stotį esančios viešojo transporto stotelės, tik iš vis be pastogių jokių. "Stoties pastatas" - toks ilgas kioskas. Vėliau teko laukt naktinio autobuso į Italiją, tai ne nebūtų kur nuo lietaus pasislėpt. Gerai kad visai padorus baras kitoj gatvės pusėj, visą parą dirbantis.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Albanija (Tirana, Durres, Vlore)








































































































































    Paskutinis taisė digital; 2018.09.17, 23:08. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na, prie Dunojaus Serbijoje daug miestų nėra, o Belgrade tikrai negalėtų būti tokia maža stotis.
    P.S. Žiūriu, Serbijoje geležinkeliai labai blogai prižiūrimi.

    mįslės įdėjimą perleidžiu kitam
    Na būklė nekažink kokia. Kiek mačiau per langą - daug kur pabėgiai mediniai, tačiau eismas vyksta gan intensyviai.

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Belgrado centrinė stotis


    RVR traukinys Beograd-Novi Sad




    Jugoslaviški Zagrebo Končarai.




    Ir traukinys atgal į Novi Sad-Beograd


    Ir pabaigai linksmesne gaida...

    Galvoju, nejaugi Serbijoje yra tokių "protingų individų", jog reikia tokių perspėjančių ženklų ir nesupranta, kad ropštis ant vagono stogo viršaus, judant traukiniui ir pasiremiant aukštos įtampos laidais, yra pavojinga?

    Juokas juokais, bet po 5 minučių - išvydau tokį vaizdą. Kai nekantriausi (kai kurie net su "terbom") bėgo per bėgius į kitą pusę, kad tik įlipti pirmiems į traukinį ir užsiimti vietas, kai pamatė, jog traukinys yra ~500-600m. nuo perono. O kai apsaugininkas sušuko, jog šį kartą durys atsidarys tik iš perono pusės, kaip ir priklauso; visi vėl bėgo atgal į peroną per bėgius. Galvojau, jog jau kažką partrenks - bet nieko. Na pasirodo tas ženklas gali būti nebe reikalo pakabintas; Balkanuose viskas įmanoma - tereikia tikėti
    Paskutinis taisė tivoli; 2010.08.21, 14:29.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Elektrovežis tai SSRS serijos ČS2 analogas.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Nenorėjau kurti atskiros temos, todėl nutariau pasireikšti čia

    Teko lankytis Bulgarijoje ir vykti traukiniu iš Sofijos į Varną. Traukinys vyksta per visą Bulgariją. Kelionės trukmė - daugiau kaip 7 valandos. Šiaip traukinys važiuoja (tiksliau lekia, nes jo greitis vietomis tikrai neįsivaizduojamas) labai gražiomis apylinkėmis - vien ko verta kelionė per Stara Planina kalnus...
    Visą septynių valandų kelionę vagonus traukia ŠKODA elektrovežis. Teko vykti 1 klase ir jei kas nors sugalvosite Bulgarijoje vykti 2 klase, tai nepatariu (nes ten žmonės susigrūdę bile kaip, be to, antra klase važiuoj daug gipsių ). Kaina pirmyn atgal 1 klase - 44 levai (kažkur apie 75 Lt)
    Jūsų dėmėsiui keletas nuotraukų. Į priekį važiavo 5 vagonai, atgal - 6. Sąstate viso labo dvi konduktorės. Apie jokias papildomas paslaugas traukiniuose tiek į Varną, tiek į Burgasą, tiek į Thessaloniki nėra nė kalbos. Bulgarijoje visai normalu, kad traukinys važiuoja kokiu 120-140 km/h greičiu su atidarytomis durimis (kaip kad buvo su mano vagonu). Riedmenys iš tikrųjų baisūs (kaip matysit, turi jie šį tą ir naujesnio), nors vidus - visai padorus. Teko matyti vietinio susisiekimo elektrinius traukinius, tai nežinau, ar išdrįsčiau jais važiuoti
    Bulgarijos stotys - klaikios (nors beveik visose pastebėjau veikia užkandinės, kavinės ar kokie nors kioskai), nors infrastruktūra pakankamai tvarkinga. Vis dėlto maždaug pusėje ruožo tarp Sofijos ir Varnos vis dar yra trumpabėgiai, bet jie netrukdo traukiniui lėkti 120 km/h. Visame ruože iki pat Varnos - automatinė blokiruotė.
    Didžioji dalis Bulgarijos geležinkelių - elektrifikuoti. Nežinau, bet gal tai galiam sieti su tuo, kad Bulgarija turi Kozlodujaus atominę, todėl problemų dėl apsirūpinimo elektra - nėra. Tiesa, kaip žinot, stojant į ES keturi blokai buvo uždaryti, bet vis tiek liko veikti dar du.
    Jei kas nors dar domina - klauskit .

















    Deja, važiuoajt per kalnus išsikrovė fotoaparatas, todėl labai gaila, kad nepavyko padayti nuotraukų važiuojant jais.
    Paskutinis taisė 2Pack; 2010.07.18, 20:32.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Splito gelezinkelio stotys, 2008-08-18





    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Splito geležinkelio stotis


    Perkovič miestelio geležinkelio stotis


    Darbuotojas kažkurioje mažoje stotelėje


    Pabaigai keletas šiokių tokių vaizdų pro langus (čia kažkada buvo diskusija, kad gal tokios kokybės nuotraukų reikėtų ir nedėti - duokit žinot, mesiu lauk)




    Kelias toks gan vingiuotas


    Ir su tuneliais


    Bet traukiniui nukristi yra kur - čia per nuotraukos vidurį yra didelis geležinkelio vingis


    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Kroatijos geležinkeliai

    Teko truputį pavažiuoti Kroatijos geležinkeliais. Laimei man kelionė baigėsi sėkmingai - kitiems pasisekė mažiau.


    (Delfi - Kroatijoje įvyko traukinio avarija)

    Pro avarijos vietą su tokiu pačiu traukiniu kaip nuriedėjo nuo bėgių aš pravažiavau 15 min ankščiau į kitą pusę - avariją patirsiantis traukinys buvo sustojęs toje pačioje stotelėje kur persėdinėjau - mačiau jį išvažiuojantį...

    Taigi pats traukinys - dviejų vagonų Intercity važiuojantis tarp Splito ir Zagrebo. Važiuoti juo sąlyginai brangu - 48 km vienos stotelės atkarpa kainavo apie 30 litų. Važiavimo greitis neypatingas - vidutinis gavosi apie 70 km/h.




    Vidus






    Lubose lizdai pasijungti ausinėms - jų neturėjau, muzikos pasirinkimo nežinau


    Pirmos klasės salonas neatrodo labai geresnis - matosi tik papildomas apšvietimas


    Antra kelionės atkarpa buvo vietiniu traukiniu (automotrise). Juo kelionė gerokai pigesnė - 22 km kainavo 6 Lt. Greitis dar gerokai mažesnis, stojo labai dažnai.


    Persėdimai puikiai suderinti - jam stovint atvyko ir išvyko abu Intercity traukiniai į skirtingas puses. Net durys atidarytos į abu peronus, kad eit toli nereiktų


    Vidus nebe toks modernus, bet vis tiek veikė kondicionierius


    Ir truputį apipaišytas


    Atvykus į Šibeniką


    Jau kažką ir paremontuoti reikia

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
    Makedonijos geležinkeliai (II)
    (Makedonski Železnici)


    Cia amerikietiskas GE, likes nuo Jugoslavijos laiku, siaip buvusioje Jugoslavijoje dyzeliniai visi beveik is USA, elektroveziai vietines gamybos arba rumunu. Ten buvo tiltas tarp socializmo ir kapitalizmo
    Paskutinis taisė Romas; 2018.10.10, 17:43. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:

Working...
X