Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Gal gali gen štabo žemelapio nr užsirašyti ?
    N34-48 Б-В
    N34-48 Б-Г - cia yra Julijanava, dalis Garliavos, Rokeliai

    Komentuoti:


  • rimsenas
    replied

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Gal gali gen štabo žemelapio nr užsirašyti ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Radau kartografini patvirtinima Vito minetos Ezerelio linijos atsakos iki mesos kombinato Julijanavoje.
    Deja, as zemelapio neturiu, tik galiu pasakyti, kad jis pavaizduotas 195x-6x metu 1:25000 Genstabo topografiniuose zemelapiuose. Taip pat ten matyti keistas gelezinkelis (turbut siaurasis???) Rokuose (turbut plytu gamyklos).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasirodo, Klaipedos kraste buta ir daugiau siauruju gelezinkeliu. Iki pirmojo pasaulinio isleistame topografiniame Vokietijos zemelapyje Klaipedoje yra pavaizduoti du gamykliniai gelezinkeliukai, keliu simtu metru ilgio. Nesusisiekiantys nei su placiuoju, nei su siauruoju gelezinkeliu, nors i netoli jo esantys.
    Taip pat Armalenu plytines gelezinkelis. Tame zemelapyje nera pavaizduota, kad jis susisiekia su Silutes - Kulesu gelezinkeliu.
    Klaipedos siaurasis. Ne viskas apie ji zinoma. Viename 192x zemelapyje pavaizduota, kad Plikiu saka eina iki Vytauciu. Auksciau minetame topografiniame zemelapyje gelezinkelio linija baigiasi Plikiuose. Bet toliau kaip gelezinkelio tesinys yra pavaizduotas pesciuju takas salia kelio i Vytaucius. Nutiestas kaip ir gelezinkelio sankasa. Keliu simtu metru ilgio. Ar tik nebuvo planuojama pratesti linijos? Vis delto turbut ji nebuvo pratesta del prasidejusio karo. O gal ir buvo???
    Dar viena atsaka tarp Doviliu ir Pezaiciu link Lietuvos (Rusijos imperijos), iki pat sienos. Gaila, kad zemelapyje nevaizduojami objektai uz Vokietijos sienos...
    Pagegiu - Smalininku siaurasis. Kalveliuose gamyklines linijos (viena iki Nemuno ilankos). Linijos susijungia su magistraline siauruko linija.
    Viesvileje atsaka iki pat Nemuno.

    Zemelapiai bus uz keliu dienu.
    Paskutinis taisė Al1; 2009.03.16, 18:04.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Iš seno laikraščio apie Žemaičių Naumiestį:

    Vakarai. 1938, rugsėjo 26 dienos

    BUVĘS SUNAIKINTAS IR SPARČIA AUGĄS MIESTELIS
    Pats miestelio pavadinimas „Naumiestis" rodo, kad jis yra naujai arba nesenai įsikūręs. Tačiau jo įsikūrimo ir praeities istorija yra labai sena. Miestelis, būdamas arti senojo vokiečių rubežiaus arba prie dabartinio Klaipėdos kr., pirmas Žemaitijoje patyrė Didįjį karą ir buvo visiškai sunaikintas. Visame miestelyje buvo likęs tik parapijos namas ir tas pats gerokai šovinių apskaldytas. Vokiečių okupacijos laikais miestelyje pradėta statyti laikinus namus, pro Naumiestį
    okupantai buvo sumanę ir vedė geležinkelį: SilUtė — Naumiestis — Mažeikiai. Bet jie būsimam geležinkeliui pastatė keletą tiltų ir sukasė kelis kilometrus kelio. Tik mažasis traukinėlis buvo pravestas iki Kvėdarnos miestelio, kad jie lengviau galėtų išgriebti turtinguosius Žemaitijos miškus.

    Mano pastabos - čia greičiausiai turėta omenyje ne Šilutė , o Kugeliai (Kugeleit) . Dėl siauruko iš Žemaičių Naumiesčio - girdėjau, kad toks ėjo iki Tenenių... Bet daugiau nieko.. laukiu Jūsų pagalbos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Čia reikia didelių specialistų arba liūdininkų. Jokiuose žemėlapiuose trečio tilto Tilžėje nepavyko surasti. Vokiečiai atsitraukdami 1944m., rašo, susprogdino du tiltus: pirma - Karalienės Luizos, antra - geležinkelio. 1941 buvo pastatyti pontoniniai tiltai papildomam kariuomenės pralaidumui, bet geležinkelio tarp jų berods nebuvo. Spėju, kad galėjo būti nebent atsarginis variantas paruoštas pagrindinio tilto sunaikinimo atvejui. Ypatingos prasmės turėti du didelius geležinklelio tiltus greta vienas kito nematau.
    Dabartiniame topografiniame zemelapyje yra pavaizduotas sis pylimas. Bet tose vietose ir daugiau panasiu pylimu yra. Vis delto tai gali buti ir apsauginiai pylimai nuo potvyniu vandens, nes vietos ten zemos. Tik gal atsitiktinai taip panasu i gelezinkelio pylima...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Keliuose senuose vokieciu zemelapiuose, isleistuose apie 1920-1930 metus aptikau idomu dalyka: pavaizduota gelezinkelio linija nuo Aleksoto iki Mauruciu. Zemelapiai sudaryti naudojantis Pirmojo pasaulinio karo laiku duomenimis.

    Idedu vieno is tu zemelapiu dali. Kiti zemelapiai vaizduoja ta pati.
    Geltonai pazymejau ta gel. linija.

    Atvaizdas
    Radau Tau atsakymą:

    Lietuvos žinios. 1925, sausio 29 dienos

    Susisiekimo ministerijai leista išardyti geležinkelio linija Mauručiai Kauno angaras. Vieton jos, angarui su magistrale sujungti, bus pratęsta į Freidą geležinkelio šaka nuo Kauno elevatoriaus

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Čia reikia didelių specialistų arba liūdininkų. Jokiuose žemėlapiuose trečio tilto Tilžėje nepavyko surasti. Vokiečiai atsitraukdami 1944m., rašo, susprogdino du tiltus: pirma - Karalienės Luizos, antra - geležinkelio. 1941 buvo pastatyti pontoniniai tiltai papildomam kariuomenės pralaidumui, bet geležinkelio tarp jų berods nebuvo. Spėju, kad galėjo būti nebent atsarginis variantas paruoštas pagrindinio tilto sunaikinimo atvejui. Ypatingos prasmės turėti du didelius geležinklelio tiltus greta vienas kito nematau.

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Tai niekas neatsakys>>?

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied

    turėjau omeny tai, iš palydovo, gan lanbai primena buvusius bėgius. Atsiprašau, kad šiek tiek per didelė foto.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    na pats google paziurejau, su per nemuna einanciu tiltu yra viso trys,
    o is palydovo gan gerai pritraukta nuo pagegiu iki sovietsko, ir sovietsko stotis puikiai matyt.
    tik link KLP ir taurages neberodo nieko ydomaus

    na kiek talinija vaziavau tai nemaciau kad butu tiltai siaurukui

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Kas jį ten žino, gal jis turėjo omenyje šiek tiek dešniau einantį siauruką Tilžė - Pagėgiai - Smalininkai...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Taip, čia sėkmingai veikiantis geležinkelis į Tilžę.. Bet ten kur nurodo Depeche'as yra kažkokia pylimo atšaka, tiesa, nesimato jokių tilto pėdsakų. Nors II pasaulinio karo metais galėjo būti kažkokių atsarginių variantų pastatyta.
    Paskutinis taisė Sula; 2009.03.08, 19:50.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Depeche Rodyti pranešimą
    Taigi stebėdamas panemunę per Google earth prie pagėgių rodos atradau buvusią geležinkėlio bėgių trasa, (Tarp Pagėgių ir Tilžės) stebint trąsą matosi,kad ten turėjo būti du nemažo ilgumo tiltai, vienas per Nemuną, kitas per kažkokius pelkynus. Gal galit apšviest?
    :

    Google Earth nuoroda:

    55° 6'39.86"N 21°51'41.66"E
    na jei ta pagal Udriaus pirma nuoroda,
    tai yra linija iki Sovietsko ir ji veikianti

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Koordinatės tai ne tos... Bet gal turėjai omenyje šita?

    http://narrow.parovoz.com/maps/tilzit.jpg
    http://narrow.parovoz.com/maps/Pagegiai-map.jpg

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Taigi stebėdamas panemunę per Google earth prie pagėgių rodos atradau buvusią geležinkėlio bėgių trasa, (Tarp Pagėgių ir Tilžės) stebint trąsą matosi,kad ten turėjo būti du nemažo ilgumo tiltai, vienas per Nemuną, kitas per kažkokius pelkynus. Gal galit apšviest?
    :

    Google Earth nuoroda:

    55° 6'39.86"N 21°51'41.66"E

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Gal kas turite informacijos apie traukinį Klaipėda-Ryga. Atsimenų jį matydavau Aucėje, juo akmeniškiai važiuodavo iš Klaipėdos, o Aucėje persėsdavo į autobusą Aucė-Naujoji Akmenė.
    Taip pat informacijos - apie šį geležinkelio ruožą. Kiek žinau Mažeikiai-Klaipėda apaugę krūmais, o ruože Mažeikiai-Rengė-Ryga kursuoja keleivinis traukinys Rengė-Ryga. Žmonės labai kovojo - vos ne mitingais stotyje, kad neuždarytų šios linijos (teta netoli gyvena tai skaitydavau laikraščius).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal reikėtų atskirų temų panaikintiems geležinkelių ruožams:
    Pabradė - Lentupis - Adutiškis - Didžiasalis
    Varėna - Alytus
    Darbėnai - Skuodas (Eimantas sukūrė temą Geležinkelio linija Kretinga - Skuodas - Mažeikiai )
    Marcinkonys - Pariečė - Druskininkai

    Panaikintoms esamų ruožų stotims gal reikėtų atskiros temos pagal ruožus (atskirose temose būtų ir esamos, ir panaikintos stotys). Ruožų priskaičiavau tik 2 magistralinius ir 10 kitų. Ruožus gal reikėtų suskirstyti taip (gal yra ir geležinkelininkų kelių numeracija, galima būtų prisitaikyti):
    Magistraliniai ruožai
    Kena-Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
    Kaišiadorys-Radviliškis-Klaipėda + atšaka Palemonas-Gaižiūnai

    Kiti ruožai (juos galima išskirti vėliau)
    Klaipėda-Šilutė-Pagėgiai
    Radviliškis-Tauragė-Pagėgiai
    Radviliškis-Panevėžys-Šapeliai
    Vilnius-Stasylos
    Vilnius-Švenčionėliai-Turmantas
    Lentvaris-Varėna-Marcinkonys
    Šiauliai-Joniškis
    Kužiai-Mažeikiai
    Kazlų Rūda-Šeštokai-Alytus (atšaka Šeštokai-Trakiszki/Trakiškiai)
    Švenčionėliai-Utena

    Nors, matant kaip sėkmingai panaikintų geležinkelių ruožų temoje diskutuojama apie manevrinius lokomotyvus, veikiančio Alytaus-Šeštokų kelio remontą ar apie Berlyno šturmą, tai turbūt sunkiai įgyvendinama.
    Paskutinis taisė Romas; 2008.12.13, 07:52. Priežastis: Pridėta nuoroda

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Va ką radau beveik netyčia (Vilniaus kraštas tarpukariu):
    Apšvieskite mane kas žinote: ar tas ruožas per Lietuvą Trakiszki - Orany buvo nutiestas dar cariniais metais ir kokio pločio originali vėžė buvo?
    Originali veze buvo 1524 mm. Kaip ir visas gelezinkelis Peterburgas - Varsuva.
    Tik Pirmojo pasaulinio metu vokieciai ji pertiese 1430 mm vezei.

    Komentuoti:

Working...
X