Senas straipsnis apie keliones traukiniais po Europą, Rusiją ir Aziją...
http://www.lrytas.lt/-11782950431176...a-ir-azija.htm
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė traukiniu
Collapse
X
-
Kelionė su persėdimu
Kai kurie geležinkelį ir traukinius kaltinti mėgstantys rašytojai negailestingai “pliekia“ viską ką gali. Pavyzdžiui, informaciją apie keleivinius traukinius internete http://www.litrail.lt . Kai prisikabinti neturima prie ko, „kimbama“, kad nerandama informacijos apie kelionę su persėdimu. Ar tikrai jos nėra?
Iki 2008m. gruodžio 23 d. iš Kauno 10:42h išvykstantis elektrinis traukinys, kuris stodavo Vievyje (žinoma, ne tik). Jį pakeitė 9:55h išvykstantis dviaukštis greitasis. Norint važiuoti iš Kauno į Vievį, Kaunas1 stotyje tarp traukinių susidarė intervalas nuo 8:06 iki 12:16 h. Pabandykime į Vievį važiuoti 9:55h. dviaukščiu.
Interneto svetainę http://www.litrail.lt paruošiame iki „kondicijos“ apie Tvarkaraščių paiešką. Surenkame maršrutą „Kaunas1- Vievis“. Parodo tą mano nurodytą intervalą. Bet pastebėkime kitus laukelius. Taigi, surenkame bet kokią datą, laukelyje „išvykimo laikas“ renkame „nuo 09:00 iki 11:00“, minimali persėdimo trukmė nurodome gal „00:15“, maksimalią kelionės trukmę apribojame iki 2:00 h.
Rezultatas: „iš Kauno 9:55 išvyksta EJV814, į Kaišiadorys atvyksta 10:14h, iš Kaišiadorių 10:35h išvyksta traukinys Nr.18, į Vievį jis atvyksta 10:54h.
Truputėlį keista, kad Vievyje stoja traukinys Klaipėda-Vilnius. Stoja vienintelis. Iš priešinga kryptimi (Vilnius-Klaipėda) važiuojančių trijų traukinių Vievyje stoja tik Nr.19 (iš Vilniaus išv. 8:40).Taip susidaro šansas važiuojant iš Vilniaus į Jonavą, Kėdainius, Šiaulius, Klaipėdą pakeliui išmėginti dviaukštį elektrinį traukinį, iš Vilniaus išvykstantį 8:20h), juo pavažiuoti iki Kaišiadorių (persėdant palaukti tektų 36 minutes).
Panaši kita situacija. Vilniuje nespėjus į 8:20 išvykstantį dviaukštį į Kauną nebūtina „kratytis“ 8:50 išvykstančiu ir 16-oje stotelių sustojančiu elektriniu: galima iki Kaišiadorių komfortabiliau pavažiuoti 8:40h „klaipėdiniu“ (persėdant per 22 minutes tikriausiai dar paspoksosime į kelis pravažiuojančius prekinius, juos pafotografuosime, pafilmuosime...). Nuo Kaišiadorių iki Kauno elektrinis Nr.E873 stos tik 5 kartus.
Komentuoti:
-
Jei jusu pasiulymas butu pelningas, senai jau si tai butu igyvendinta.. Tuo uzsiimancios firmos pacios pasisiulo pastyti pardavimo automatus.. Taip kad..
Komentuoti:
-
Patys Geležinkeliai jokių aparatų neįrenginės tikrai. Tokius dalykus pasirašius sutartį su atitinkama įmone, įgyvendina (pastato, aptarnauja...) būtent jos. Kitas dalykas yra tai, ar joms naudinga už tai mokėt pinigus Geležinkeliam.
Komentuoti:
-
Tuos aparatus peronuose įrengti būtų geriausia didžiausiose stotyse ir kur peronai yra stebimi vaizdo kameromis. Manau tinkamiausia būtų statyti šiose stočių peronuose: Vilnius, Kaišiadorys, Kaunas1 ir Kaunas.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimą... LG pati tikrai neužsiims pardavimo aparatų įrengimu ir jų aptarnavimu. Tai ne jos sritis. Galimas ir kitas kelias - pasirašyti sutartį su privačia įmone, kuri įrengs ir aptarnaus aparatą. Klausimas: ar LG finansiškai apsimokės užsiimt tokiu "verslu"?
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąApie tai prisiminiau panašų seną anekdotą, tik apie apie LAL. Stiuardesė klausia keleivio:
- Ar pietus valgysite?
- O koks pasirinkimas?
- Taip arba ne...
Taigi jau geriau pardavimno automatas vagone ar nors perone nei totaliai nieko. Galva reikia mąstyti, gerbiamieji, galva, tada pinigų visada bus.
Iš kitos pusės pažiūrėjus, esu įsitikinęs, kad LG pati tikrai neužsiims pardavimo aparatų įrengimu ir jų aptarnavimu. Tai ne jos sritis. Galimas ir kitas kelias - pasirašyti sutartį su privačia įmone, kuri įrengs ir aptarnaus aparatą. Klausimas: ar LG finansiškai apsimokės užsiimt tokiu "verslu"?
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTaigi jau geriau pardavimno automatas vagone ar nors perone nei totaliai nieko. Galva reikia mąstyti, gerbiamieji, galva, tada pinigų visada bus.
o žinoma, kiekvienoj stotelėj po automatą, aišku, būtų perfekt. ir po sargą su automatu prie jo. nes jei stotelėj vidury miškų traukinys dukart per dieną sustoja, gali tą automatą kokia laputė išpurtyt
ok, savo požiūrį išsakiau, viskas, tyliu.
Komentuoti:
-
Jei ką nors pardavinėtų aš būtinai nusipirkčiau ko nors, bent jau laikraštį.
Komentuoti:
-
Parašė anaiptol Rodyti pranešimą...geriau pardavimo automatas perone.
- Ar pietus valgysite?
- O koks pasirinkimas?
- Taip arba ne...
Taigi jau geriau pardavimno automatas vagone ar nors perone nei totaliai nieko. Galva reikia mąstyti, gerbiamieji, galva, tada pinigų visada bus.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąAbejoju, ar iš vieno (geriausiu atveju - trijų) automatų būtų galima neblogai uždirbti.nes be atsargų paprastai niekur nevažiuoju!
o jau kelionėj Vilnius-Kaunas tai juokinga, valandą nepavalgę negalėsit išbūti?:] jei reik tabletę užgerti neplanuotai, tai jau kaip nors ir tuliko vanduo sueis, kad ir nelabai turbūt skanus.
kitas reikalas ilgesni reisai...
žodžiu, jei jau apie tai, imho, geriau pardavimo automatas perone.
Komentuoti:
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąNa jei nepastato niekas tai turbūt neateina į protą vadovybei, kad iš to galima neblogai uždirbti. Manau jei autobusuose pardavinėja, tai galima ir traukinyje, bent jau šiame greitajame traukinyje. Jei pasisektų šiame, galėtų bandyti ir kituose reisuose pardavinėti arba automatus statyti.
Abejoju, ar iš vieno (geriausiu atveju - trijų) automatų būtų galima neblogai uždirbti.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Idėją, kad verta traukinyje prekiauti spauda, gėrimais ir užkandžiais siūliau dar vasarą, bet atsirado daug "geriau žinančių", kurie negailestingai mane iškritikavo. Kita vertus, net ir Lietuvoje, toliau važiuojant, autobusuose palydovės siūlo kavos, arbatos, saldainių. Negi taip sunku traukinyje vienam vagone pastatyti savitarnos automatą?
Komentuoti:
-
Parašė anaiptol Rodyti pranešimąkai tvarkingi uniformuoti darbuotojai, gal ir nieko, bet kaip Rusijoj, kai metro ar priemiestiniuose amžinai kas nors ką nors siūlo, tai kas tame gero... o laikraščių ir dabar užneša moteriškutės visokios.
Užtat šokoladai buvo pigūs ir skanūs.
Komentuoti:
-
/\ Idėją, kad verta traukinyje prekiauti spauda, gėrimais ir užkandžiais siūliau dar vasarą, bet atsirado daug "geriau žinančių", kurie negailestingai mane iškritikavo. Kita vertus, net ir Lietuvoje, toliau važiuojant, autobusuose palydovės siūlo kavos, arbatos, saldainių. Negi taip sunku traukinyje vienam vagone pastatyti savitarnos automatą?
Komentuoti:
-
Parašė anaiptol Rodyti pranešimąkai tvarkingi uniformuoti darbuotojai, gal ir nieko, bet kaip Rusijoj, kai metro ar priemiestiniuose amžinai kas nors ką nors siūlo, tai kas tame gero... o laikraščių ir dabar užneša moteriškutės visokios.
Komentuoti:
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąTiktų ir aparatai.
Būtų puiku, jog LG imtųsi pardavinėti ką nors. Aš važiuodamas nusipirkčiau pvz traškučių ir Nesty.
Komentuoti:
-
Tiktų ir aparatai.
Būtų puiku, jog LG imtųsi pardavinėti ką nors. Aš važiuodamas nusipirkčiau pvz traškučių ir Nesty.
Komentuoti:
Komentuoti: