Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alm
    replied
    Geriau aš į temą parašysiu. Tiksliau užklausiu.

    Gal kam teko susidurt su vietinės reikšmės traukiniais Prancūzijos provincijoj, konkrečiau apie Grenoblį. Ten požiūris į tvarkaraščius ir jų laikymąsi itališkas (kai net iš stoties traukinys dažnai 10 minučių be jokios priežasties vėluoja išvažiuot, tiesiog neskuba) ar labiau vokiškas/šveicariškas?
    Labiausiai tinkantis kelionės variantas yra su tik 10 minučių persėdimu į kitą (ir jau paskutinį) traukinį, galvoju gal net negalvot rizikuot.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Ir kaip įsivaizduoji ministeriją nurodinėjant Kautrai ar kitam privačiam vežėjui kada ir kur jie turi nebevažiuoti?
    Bandymą atlikau prieš kelis metus.
    Iš anksto vasaros sezonui buvo pranašaujami važinėjimai iš Kauno į Trakus. Savu transportu Trakuose jau buvau įsitikinęs, kiek bėdų su jo stovėjimu mieste, tai dar žiemą rinkausi patogiausius kelionės variantus autobusais ir traukiniais. Pamačiau, kad tiesioginis autobusas iš Kauno į Trakus (per Prienus) važiuoja tik vakare, iš Trakų į Kauną - tik vidudienį, tai grafikas pasirodė aiškiai netinkamas. Per Vievį tiesioginio maršruto nėra. Ir parašiau laišką "Kautrai" su pasiūlymu atnaujinti kažkada buvusį rytinį reisą Kaunas-Prienai-Trakai-Vilnius ir vakarinį Vilnius-Trakai-Prienai-Kaunas.
    Gana greitai gavau vieno iš "Kautros" vadovų atskymą, kad tokius reisus atidarytų, bet tai ne jo kompetencija, ir pasiūlė kreiptis į Susisiekimo ministerijos "prieglogstyje" egzistuojančią Valstybinę Kelių transporto instekciją (VKTĮ). Ilgai nelaukdamas parašiau ten. Atsakymo ilgai negavęs laišką pakartojau. Tada atsakymas atėjo neigiamas. Atseit, iš Kauno į Trakus patogu važiuoti persėdant Prienuose arba Vievyje.
    Tolesnių "karo veiksmų" nevykdžiau, o kelionę su persėdimu pasirinkau traukiniais Lentvaryje. Kitą vasarą į Trakus važiuoti neteko...
    Taigi, VKTĮ tarpmiestinių autobusų eismą reguliuoja ...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Ir kaip įsivaizduoji ministeriją nurodinėjant Kautrai ar kitam privačiam vežėjui kada ir kur jie turi nebevažiuoti?
    UAB - patys sprendžia ar jiems apsimoka ar ne. Turiu omeny valstybinius autobusų parkus. Kodėl iš mūsų mokesčių mokėtojų pinigų turi būti dengiami autobusų parkų nuostoliai. Vakar mačiau kaip Kaunas-Žagarė vežė 2 keleivius - jei Kautrai apsimoka - tai jos reikalas.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Kas čia žino? Reikės praretinti ir autobusų sąrašas - pro kontoros langą Šiauliuose, Vilniaus g., matau kaip paprastomis dienomis Kauno, Panevėžio kryptimi veža po 2-4, rečiau 6 keleivius. Retinimą turi daryti Susisiekimo ministerija - tikrindama kokių autobusų ir traukinių maršrutų reikia atsisakyti. Pvz., Latvijoje pernai Minisiterija sumažino 305 (15 proc.) tarmiestinių autobusų maršrutus - motyvas šiose linijose kursuoja traukiniai (http://www.delfi.lv/news/national/po...p?id=21957007; http://www.diena.lv/lat/business/biz...etu-autobusiem). Atnaujino traukinio liniją Venstpilis-Ryga.
    Reikia geros tik vadybos ir aiškių prioritetų.
    Ir kaip įsivaizduoji ministeriją nurodinėjant Kautrai ar kitam privačiam vežėjui kada ir kur jie turi nebevažiuoti?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Jeigu ir toliau įsigalės finansinė-ekonominė krizė, visų pirma nukentės visais laikais buvęs ir esantis nuostolingas keleivinis eismas.
    Iš Vilniaus į Kauną kursuos gal kokie du traukinukai. Tvarkaraščių ieškoti internete nereiks ir taip atsiminsite.
    Kas čia žino? Reikės praretinti ir autobusų sąrašas - pro kontoros langą Šiauliuose, Vilniaus g., matau kaip paprastomis dienomis Kauno, Panevėžio kryptimi veža po 2-4, rečiau 6 keleivius. Retinimą turi daryti Susisiekimo ministerija - tikrindama kokių autobusų ir traukinių maršrutų reikia atsisakyti. Pvz., Latvijoje pernai Minisiterija sumažino 305 (15 proc.) tarmiestinių autobusų maršrutus - motyvas šiose linijose kursuoja traukiniai (http://www.delfi.lv/news/national/po...p?id=21957007; http://www.diena.lv/lat/business/biz...etu-autobusiem). Atnaujino traukinio liniją Venstpilis-Ryga.
    Reikia geros tik vadybos ir aiškių prioritetų.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.15, 11:07.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Jeigu ir toliau įsigalės finansinė-ekonominė krizė, visų pirma nukentės visais laikais buvęs ir esantis nuostolingas keleivinis eismas.
    Iš Vilniaus į Kauną kursuos gal kokie du traukinukai. Tvarkaraščių ieškoti internete nereiks ir taip atsiminsite.
    Jaučiasi, kad ta finansinė-ekonominė krizė daugiau vaidenasi kai kurių paklaikėlių valdininkėlių smegeninėse negu yra iš tikrųjų. Pavyzdžių rasti galima.
    Arba kažkas jos propagandą panaudoja siekdami asmeninės naudos.
    Jei keleivinių traukinių eismą iš tiesų reikės retinti, tai nuimti galimų traukinių yra.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.15, 10:37.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Jeigu ir toliau įsigalės finansinė-ekonominė krizė, visų pirma nukentės visais laikais buvęs ir esantis nuostolingas keleivinis eismas.
    Iš Vilniaus į Kauną kursuos gal kokie du traukinukai. Tvarkaraščių ieškoti internete nereiks ir taip atsiminsite.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Taip rodo visokias nesąmones - gerai, kad žinai kur teisinga, o kur ne. O ką daryti jei nežinai. Tai galėtų viena kontora Briuselyje suderint tas datas ir laikus. Sovietų Sąjungoj tokių dalykų tikriausiai nebuvo. Be to dabar tai leidžia padaryti ir techonologinės galimybės.
    Truputėlis atidumo, santūrumo įvedant duomenis - ir viskas bus OK...
    Datos įvedimas (kai važiuoti norima su persėdimais) visiškai suprantamas.
    Ją reikalaujama įvesti ir Latvijos Geležinkelių (LDZ) interaktyviame tvarkaraštyje.
    Ten jei datą neįvesime sau reikalingą, tai tvarkaraštis “supras“ mūsų ketinimus važiuoti dar šiandien, ir jei jau vakaras, tai gali būti, kad nustebins traukinio nebuvimu.
    Tikriausiai taip gavosi ieškant traukinių važiuoti iš Šiaulių į Varšuvą (ieškota tikriausiai vėliau nei 8:36h, kai greitasis Nr18 Klaipėda-Vilnius jau buvo išvažiavęs).
    Kitas dalykas - atskiri traukiniai važinėja ne kasdien. Pagal mėnesio dienas didelė važiavimų įvairovė būna žiemos sezone per Lietuvą einančiuose Kaliningrado maršrutuose. LG pavyzdys – dyzelinis traukinys Vilnius-Šiauliai-Vilnius važiuoja tik atskiromis savaitės dienomis - penktadieniais ir sekmadieniais. Ir jei iš traukinio Sankt.Peterburgas-Vitebskas-Polockas-Molodečnas-Gudagojis-Kena-Vilnius-Kaliningradas (per Lietuvą važinėjančio neporinėmis mėnesio dienomis) Vilniuje norėtume persėsti į Šiaulių „dyzeliuką“, tai vienom dienom toks derinys galima, kitom negalimas. Tam ir data įvedama.
    Interneto svetaine http://www.litrail.lt prieš savo "pasivažinėjimus" naudojuosi daug. Lyg ir pavyksta. Žinoma, neįrodinėju, kad viskas gerai, bet spragų randu ir kaimyninių šalių geležinkelių - Latvijos, Baltarusijos, Lenkijos - interneto svetainių tvarkaraščiuose, o Rusijos (Kaliningrado) dar neįsisavinau (neprireikė), nors vienoje radau dar išlikusį seniai jau panaikintą UAB "Kautra" autobuso maršrutą Kaunas-Marijampolė-Kybartai-Černiachovskas-Kaliningradas, kurio grafikas vienos dienos išvykai į Karaliaučiaus kraštą būtų tiesiog idealus.
    Sovietų Sąjungoje didžiausia nesąmonė gaudavosi, kai dyzelinį traukinį okupuodavo iš karinių dalinių į mokymų poligonus vykdavę arba iš ten grįždavę okupacinės armijos kareivių būriai ir kuopos su automatais ir kita ekipiruote (kurios vienetai kartais prapuldavo, ir vagone prasidėdavo aiškinimaisi, ieškojimai...).
    Dar viena sovietinė nesąmone (kurios pridarytus nuostolius "glaistyti" mėginta prieš kelis metus sparčiai retinant keleivinių traukinių eismą) buvo tuščių dyzelinių ir elektrinių traukinių važinėjimai tokiu laiku, kai niekam nereikia (antai iš Vilniaus į Benekainis anksčiausias išvažiuodavo ~2-3h naktį, į Vilnių grįždavo ~6:00-6:30ryto), kitas iš Vilniaus ~00:30h išvykdavęs iki 6h ryto atlikdavo reisą iki Varėnos ir atgal, dar vienas iš Daugpilio išvažiuodavęs ~3-4h. ryto tuščias bildėdavo iki Rokiškio ar dar toliau...
    Sovietmečiu Vilniaus ir Kauno mazgų priemiestinių traukinių tvarkaraščius išleisdavo tuometinė Pabaltijo geležinkelio Vilniaus apygarda. Kartą knygų kioske Vilniaus geležinkelio stotyje nusipirkau knygą "TSRS keleivinių traukinių tvarkaraštis". Kai kurie Lietuvos priemiestinių traukinių maršrutai įtraukti buvo, užtai nė vieno elektrinio iš Vilniaus į Kauną.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.15, 08:18.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kad rodo ir kitą variantą.
    Surinkus maršrutą Šiauliai-Varšuva, nurodžius datą, pageidaujamą išvykimo laiką nuo 8:00 iki 9:00 val., atsakymas gaunasi iš Šiaulių išvažiuoti 8:36h traukiniu Nr 18, į Kaišiadoris jis atvyks 10:33h, iš Kaišiadorių 13:34h išvažiuoja traukinys 193/91002, į Warszawa Centralna stotį atvykstama 20:30h (suprantama, jau vietiniu laiku).
    Taip rodo visokias nesąmones - gerai, kad žinai kur teisinga, o kur ne. O ką daryti jei nežinai. Tai galėtų viena kontora Briuselyje suderint tas datas ir laikus. Sovietų Sąjungoj tokių dalykų tikriausiai nebuvo. Be to dabar tai leidžia padaryti ir techonologinės galimybės.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    ... Kita vertus taip ir neparodo kaip nuvykti iš Šiaulių į Varšuvą - reikia pradžioje įvesti į Kaišiadorys, iš ten į Kauną, o iš ten į Varšuvos autobusą. .
    Kad rodo ir kitą variantą.
    Surinkus maršrutą Šiauliai-Varšuva, nurodžius datą, pageidaujamą išvykimo laiką nuo 8:00 iki 9:00 val., atsakymas gaunasi iš Šiaulių išvažiuoti 8:36h traukiniu Nr 18, į Kaišiadoris jis atvyks 10:33h, iš Kaišiadorių 12:34h išvažiuoja traukinys 193/91002, į Warszawa Centralna stotį atvykstama 20:30h (suprantama, jau vietiniu laiku).
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.14, 22:09. Priežastis: Buvau suklydęs rašant traukinio išvykimo laiką iš Kaišiadorių.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Nu jie gi ten ne patys tvarkaraščius Lietuvoje sugalvojo. Kokius gauna iš Lietuvos geelžinkelių, tokie ir yra. O gal ir bendra informacinė sistema yra, į kurią tik gerai įvesti reikia ir paskui atnaujint.

    Minėtos svetainės yra ne kokia marsrutai.lt, o oficialios tų šalių geležinkelių svetainės. Ir bilietus į Lietuvą tiek vokiečiai, tiek lenkai pagal tuos pačius savo rodomus tvarkaraščius parduoda.
    Kaip bebūtų, tačiau parodo kaip yra įmanoma nuvykti į tikslą - net parodo kaip iš Varšuvos įmanoma pasiekti Rygą per Vilnių, Daugpilį. O mūsų www.litrail.lt kol susigaudžiau kaip galima nuvykti su persėdimais pvz. iš Rokiškio į Klaipėdą nemažai laiko praėjo - pasirodo reikia įrašyti datą. Kita vertus taip ir neparodo kaip nuvykti iš Šiaulių į Varšuvą - reikia pradžioje įvesti į Kaišiadorys, iš ten į Kauną, o iš ten į Varšuvos autobusą. Stebina - tokiame technikos ir technologijų amžiuje.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Tai nesupratau, kas turi rupintis tu tvarkarasciu talpinimu minetose svetainese: ar LG, ar tu svetainiu kurejai/administratoriai?
    Nu jie gi ten ne patys tvarkaraščius Lietuvoje sugalvojo. Kokius gauna iš Lietuvos geelžinkelių, tokie ir yra. O gal ir bendra informacinė sistema yra, į kurią tik gerai įvesti reikia ir paskui atnaujint.

    Minėtos svetainės yra ne kokia marsrutai.lt, o oficialios tų šalių geležinkelių svetainės. Ir bilietus į Lietuvą tiek vokiečiai, tiek lenkai pagal tuos pačius savo rodomus tvarkaraščius parduoda.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Tai nesupratau, kas turi rupintis tu tvarkarasciu talpinimu minetose svetainese: ar LG, ar tu svetainiu kurejai/administratoriai?
    Manau, ir vieni, ir kiti...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tikra tiesa
    Geriau nerodyti visai, negu skelbti netiesą
    Tai nesupratau, kas turi rupintis tu tvarkarasciu talpinimu minetose svetainese: ar LG, ar tu svetainiu kurejai/administratoriai?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    ...
    Traukiniai iš tikrųjų turi šitą privalumą - jų tvarkaraščius užsienyje paprastai daug lengviau rasti. Net nerandant ar nesuprantant vietinių geležinkelio puslapio, visada galima žiūrėti tvarkaraščius tokiuose puslapiuose kaip www.bahn.de ar www.rozklad.pkp.pl. (tiesa, kažkam iš Lietuvos geležinkelių reikia smarkiai užvožti už tai, kad ten rodomi netikslūs Lietuvos traukinių tvarkaraščiai).
    Tikra tiesa
    Geriau nerodyti visai, negu skelbti netiesą

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Panašiai rašo užsieniečiai apie susisiekimą tarp Estijos ir Rygos:
    "I have checked Eurolines timetable, and, like a previous post notes, have found only one bus from Riga to Tartu. I checked the train from Riga but did
    not find a station listed for Tartu.

    I would be very grateful for definite advice about how I can travel between Riga and Tartu." http://forum.virtualtourist.com/foru...u-1-forum.html
    Kad kažkas neranda, nereiškia kad nėra (yra bent 2 tiesioginiai autobusų reisai, taip pat galima važiuoti persėdant Parnu).

    Traukiniai iš tikrųjų turi šitą privalumą - jų tvarkaraščius užsienyje paprastai daug lengviau rasti. Net nerandant ar nesuprantant vietinių geležinkelio puslapio, visada galima žiūrėti tvarkaraščius tokiuose puslapiuose kaip www.bahn.de ar www.rozklad.pkp.pl. (tiesa, kažkam iš Lietuvos geležinkelių reikia smarkiai užvožti už tai, kad ten rodomi netikslūs Lietuvos traukinių tvarkaraščiai).

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=827
    Nuotraukų autoriaus komentaras prie nuotraukos su Klaipėdos geležinkelio stoties tvarkaraščiu:

    22.08.2007 - Klaipėda - Rozkład jazdy na stacji w Kłajpedzie jest krótki, jak na tak duże miasto. Odjeżdżają stąd cztery pociągi w ciągu dnia, a cztery tu przyjeżdżają. Wynika to przede wszystkim ze słabo rozwiniętej sieci kolejowej na Litwie. Jednak tego dnia z pociągów, które kursują z Kłajpedy i do niej, korzystało dużo ludzi.

    Dar mažiau keleivinių traukinių tas pats geležinkelių fotografuotojas rado Liepojos stotyje Latvijoje.
    Nuo 2008 m. gegužės 25 d. keleivinių traukinių iš Klaipėdos padaugėjo. Į Vilnių išvyksta jau ne du, o trys keleiviniai traukiniai, du iki Radviliškio, dar du važiuoja kita kryptimi, į Šilutę. Vienok, pagrįstai pasigesime traukinių į Rygą, Mažeikius, Skuodą, Pagėgius, Rokiškį.
    Panašiai rašo užsieniečiai apie susisiekimą tarp Estijos ir Rygos:
    "I have checked Eurolines timetable, and, like a previous post notes, have found only one bus from Riga to Tartu. I checked the train from Riga but did
    not find a station listed for Tartu.

    I would be very grateful for definite advice about how I can travel between Riga and Tartu." http://forum.virtualtourist.com/foru...u-1-forum.html

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Pykit nepykit chebra, bet skaitant paryškintą žodį man plaukai piestu stojasi. Negi neįmanoma be jo išsiversti.
    http://www.vlkk.lt/lit/klaidos/zodyno3.html 1.3.12 punktas.
    Kažkaip pastaruoju metu man susidaro vaizdas, kad tas žodis ateina į madą kaip ir "tipo".
    http://www.miestai.net/forumas/searc...archid=1326200

    Sorry, už pamokslavimus, bet jau nesusilaikiau.
    Norint prikibti, visada atsiras prie ko. Kad ir prie stulpo
    Juk šio nepatinkančio termino atitikmuo rusų k. "однако" yra paplitęs.
    Vienas kitas netinkamas terminas - niekis prieš nuolat girdimus keiksmažoius ir kitus necenzūrinius žodžius, kurių sočiai prisiklausai tiek stotyse, tiek traukiniuose (ypač "lėtuosiuose" Vilnius-Kaunas), kai neapasitengi atitolti nuo nekultūringų bendrakeleivių...
    Nuo kai kurių žodžių, atrodo, ims ir pasidarys nesveika.
    Gerai, jei yra galimybė pereiti į kitą vagoną
    Nors geležinkelyje galiojančios taisyklės draudžia trikdyti kitų keleivių rimtį.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.08, 05:02.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nuo 2008 m. gegužės 25 d. keleivinių traukinių iš Klaipėdos padaugėjo. Į Vilnių išvyksta jau ne du, o trys keleiviniai traukiniai, du iki Radviliškio, dar du važiuoja kita kryptimi, į Šilutę. Vienok, pagrįstai pasigesime traukinių į Rygą, Mažeikius, Skuodą, Pagėgius, Rokiškį.
    Pykit nepykit chebra, bet skaitant paryškintą žodį man plaukai piestu stojasi. Negi neįmanoma be jo išsiversti.
    http://www.vlkk.lt/lit/klaidos/zodyno3.html 1.3.12 punktas.
    Kažkaip pastaruoju metu man susidaro vaizdas, kad tas žodis ateina į madą kaip ir "tipo".
    http://www.miestai.net/forumas/searc...archid=1326200

    Sorry, už pamokslavimus, bet jau nesusilaikiau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Klaipėdos geležinkelio stoties tvarkaraščio nuotrauka 2007

    http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=827
    Nuotraukų autoriaus komentaras prie nuotraukos su Klaipėdos geležinkelio stoties tvarkaraščiu:

    22.08.2007 - Klaipėda - Rozkład jazdy na stacji w Kłajpedzie jest krótki, jak na tak duże miasto. Odjeżdżają stąd cztery pociągi w ciągu dnia, a cztery tu przyjeżdżają. Wynika to przede wszystkim ze słabo rozwiniętej sieci kolejowej na Litwie. Jednak tego dnia z pociągów, które kursują z Kłajpedy i do niej, korzystało dużo ludzi.

    Dar mažiau keleivinių traukinių tas pats geležinkelių fotografuotojas rado Liepojos stotyje Latvijoje.
    Nuo 2008 m. gegužės 25 d. keleivinių traukinių iš Klaipėdos padaugėjo. Į Vilnių išvyksta jau ne du, o trys keleiviniai traukiniai, du iki Radviliškio, dar du važiuoja kita kryptimi, į Šilutę. Vienok, pagrįstai pasigesime traukinių į Rygą, Mažeikius, Skuodą, Pagėgius, Rokiškį.

    Komentuoti:

Working...
X