Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos geležinkelių muziejus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    MAN automotrisės Klaipėdoje. Labai įdomu.
    Ir turbūt 1435mm vėžė...

    Labai geros kokybės nuotrauka. Įdomu kelinti metai...

    Comment


      1994 metais, kai pirma karta apsilankiau Klaipedoje, sis pastatas labiau primine karo griuvesius...
      kada jis buvo taip apleistas?
      ir del motrisu - jei jos 1435mm vezes, tai kuriuose ruozuose jos buvo eksploatuojamos?
      P.S. paravozo komentaruose radau atsakymus i klausima apie motrise, liko pastatas...
      gal kas galetu trumpai perpasakoti jo istorija? (butent sio - senojo pastato).
      Paskutinis taisė dariuks; 2008.12.24, 13:00.
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
        Komentarai...

        1937 - 1938 metais nupirkti 8 vagonai.
        Buvo 3 maršrutai:
        Kaunas - Klaipėda (nuo 1940 iki Kretingos), Kaunas - Šiauliai, Radviliškis - Obeliai.
        Nuo 1939 lapkričio - Kaunas - Vilnius.
        В 1937-1938гг "LG" преобрела 8 4-х осн. вагонов автомотрис: моторные вагоны получили обозначение "А21-А24", а прицепные "А201-А204". Макс.скор.-120 км/ч. Автомотрисы работали на трёх маршрутах: Каунас-Клайпеда (с лета 1940г до Кретинги), Каунас-Шауляй и Радвилишкис-Обеляй и с 11,1939г - Каунас-Вильнюс.

        Comment


          120 km/h tais laikais buvo labai didelis greitis. Tik įdomu kokiu greičiu jos važinėdavo magistraliniais keliais...

          Comment


            /\
            MAN motrisės važinėdavo ne mažesniu negu 100km/h greičiu. Tikrai žinau, nes senelis tarpukario laikais buvo Vievio stoties viršininkas ir privalėjo praleisti motrisę per stotį ne mažesniu, negu 80 km/h grečiu. Tuo metu rakindavo, saugumui užtikrinti, iešmų mechanizmus, sudarant "tiesų koridorių" per stotį.
            Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

            Comment


              Vilniaus garvežiai 1913 - 1938.
              (Iš Zbigniewo Żebrowskio kolekcijos)
              http://starejuchy.pl/kolej/historia.html



              Garvežys T62 1913m.



              Garvežys Ok1 ?m.



              Vagonų dirbtuvės 1927m.



              1927m.



              1927m.



              Prekių stotis 1934m.



              1935m.



              1938m.



              Garvežys Tp4-187 1938m.



              Garvežys Tp4-11? 1938m.

              Comment






                Geležinkelių muziejus.
                Mindaugo g. 15, Vilnius.
                http://www.muziejai.lt/Vilnius/Gelez...u_muziejus.htm

                Comment


                  Ar Tu jame buvai? Kaip manai ar jios iš tiesų geležinkelio muziejus?

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Ar Tu jame buvai? Kaip manai ar jios iš tiesų geležinkelio muziejus?
                    Aš buvau. Taip, tai muziejus. Beje, trečiadieniais jame lankymasis nemokamas.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Aš maždaug prieš metus buvau. Šiandien tik pro šali ėjau

                      Comment


                        Parašė railman Rodyti pranešimą
                        Šarvuotas Stalino vagonas jo gimtinėje - Gori, Gruzija.
                        Atvaizdas

                        ...
                        Čia iš temos apie buvusios TSRS geležinkelius.

                        Panašios išvaizdos senovinį keleivinį vagoną vakar mačiau Palemono stoties rytiniame („lyginiame“) gale netoli geležinkelio viaduko su Vilniaus-Kauno greitkeliu. Aišku, transportinės paskirties jis neatlieka, ten jis naudojamas kaip koks namelis. Bet jo vieta būtų geležinkelio muziejuje.

                        Comment


                          visai teisingai vagonas palemone buvo naudojamas kaip buitines patalpos
                          dabar suradome jam vezimelius tik gaila ne tokius kokie buvo anksciau
                          po tunelio remonto parsitrauksime ji i kauna ir bandysime atremontuoti

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            120 km/h tais laikais buvo labai didelis greitis. Tik įdomu kokiu greičiu jos važinėdavo magistraliniais keliais...
                            Idomiausia tai, kad iki dabar LG neperzenge sios ribos. Ir dar negreit perzengs. Visos viltys perzengti sia riba siejamos su naujais dviauksciais elektriniais traukiniais.

                            Comment


                              Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
                              visai teisingai vagonas palemone buvo naudojamas kaip buitines patalpos
                              dabar suradome jam vezimelius tik gaila ne tokius kokie buvo anksciau
                              po tunelio remonto parsitrauksime ji i kauna ir bandysime atremontuoti
                              Fotografuota per dviaukscio traukinio langa.
                              Vezimeliai nuo izoterminio vagono?


                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Fotografuota per dviaukscio traukinio langa.
                                Vezimeliai nuo izoterminio vagono?

                                Atvaizdas

                                Atvaizdas
                                Arba nuo keleivinio.

                                Comment


                                  taip tai tas pats vagonas , na biskuti sulinkes, bet senas

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Arba nuo keleivinio.
                                    Ne, ne keleivinio.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ne, ne keleivinio.
                                      ko toks garantuotas? juk anksciau ir keleiviniai vagonai turejo vezimelius su lingemis. 1996m budamas praktikoj, prie radviliskio vagonu depo maciau keleivinio vagono likucius, jo vezimeliai dar turejo slydimo guolius... ir buvo nepanasus i situos... ir jie nebuvo MT-50... nezinau kokio ten modelio buvo...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Zinau Lietuvoje maksimalus leistinas prekiniu traukiniu greitis 90 km/h. Taciau tokiu greiciu vaziuojama nedaznai (nebent lengva sastata isjudina iki tokio greicio). Jei krovininis traukinys sudarytas vien tik is refrizeratoriniu sekciju (sie vagonai turi keleiviniu traukiniu vezimelius), jiems leistinas greitis yra 100 km/h.
                                        Sakiau ne šiaip sau iš galvos, kad keleivinių...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X