Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Atsakysiu biški grubiai - NIFIGA....

    ...

    Dabar žiūrim - anksčiausiai traukinys iš Kaunas-1 važiuoja 5.00. Kelionės trukmė - 1:46!!!!!!!. Traukinys atvyksta 06.33. Tuo tarpu motrisė į oro uostą išvažiuoja tik 07:16. Tai yra už 43!!!! min. Ar LG pasilieka tokį rezervą vėlavimams?

    Dauguma rytinių lėktuvų išskrenda 6-7-8 ryto. Todėl oro uoste reikia būti 5-6-7 ryto minimum...

    Vakare paskutinė motrisė iš TVOU išvažiuoja 19:32. Tuo tarpu vakariniai reisai suskrenda ~22 val.

    Tai kur čia patogumas, ir kur čia keleivių požiūris į LG?
    Nejaugi keleivių srautai lėktuvais didesni nei traukiniais? Ir dar krizės sąlygomis, kai netgi nuo kelionių po Lietuvą susilaikai, netgi suspenduoji pasivažinėjimus miesto transportu...
    Atsitiktiniams skraidūnams ir Kauno į tolimus užsienius rytui dar neišaušus iš Kauno į Vilnių galima išvažiuoti 1:30h pravažiuojančiu autobusu Kaliningradas-Baranovičiai, 3:30h TOKS autobusu Palanga-Minskas...
    Iš Vilniaus į Kauną šių maršrutų autobusai važiuoja vėlai vakare - po 23 h.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Siandien skaiciau "Kauno dienoje", kad rugsejo 16..

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Kad jau dabar tenka pro ji pravaziuoti ir matyti,kaip veza begiu sastatus tuneliui,juos ten kloja,dabar tunelio ivaziavima lygina,virsuje esancia zeme,iki spalio ten butu jau veloka.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Keista, dar prieš kelias savaites pranešė, kad atidarys spalį... Po to jokių oficialių pranešimų internete nemačiau.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Kokio dar rugsėjo, spalio mėn., o ne rugsėjo. Jūsų žinios smarkiai pasenusios.
    2009m. rugpjūčio 27d. vakare, berods per "Lietuvos Ryto" televiziją buvo rodoma žinių laida, joje kalbėjo LG generalinis S. Dailydka. Interviu metu jis pasakė, kad suremontuotas tunelis bus atidarytas ir parodytas visuomenei rugsėjo mėnesį, tik nepasakė, kurią dieną. Dar minėjo, kad atidarymo dieną tuo tuneliu pirmą kartą istorijoje pravažiuos dviaukštis traukinys.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
    Siame forume buvo rasyta,kad rugsejo 15d,bent jau taip sake stotyje,kai skambino.Kiek teko pravaziuoti pro tunelio teritorija,jau klojami begiai,tvarkoma aplinka,vyksta paskutiniai darbai,tai panasu,kad apie ta laika ir bus atidaryta.
    Spalio mėn., o ne rugsėjo. Jūsų žinios smarkiai pasenusios. Štai, skaitykite.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.08.29, 01:01.

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Siame forume buvo rasyta,kad rugsejo 15d,bent jau taip sake stotyje,kai skambino.Kiek teko pravaziuoti pro tunelio teritorija,jau klojami begiai,tvarkoma aplinka,vyksta paskutiniai darbai,tai panasu,kad apie ta laika ir bus atidaryta.

    Komentuoti:


  • Monteq
    replied
    Grįžtant prie temos

    Gal žinote, kada bent numatomi tunelio remonto pabaigimo darbai ir atidarymas?

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Šiaip motrisės svarba sumenko ne tik sulig Flylal bankrotu, bet ir pietinio aplinkkelio atidarymu bent jau vilniečiams. Nes šis kelias leidžia kur kas greičiau pasiekti oro uostą asmeniu automobiliu visą parą (pamirškim dabartinius remontus, aišku). Pats nuo Lazdynų iki oro uosto per septynias gal minutes nuvažiavau. Tai...
    Bet šiaip tai akivaizdu, kad LG trūksta normalios rinkodaros. Patyręs darbuotojas plius pora jo padėjėjų kainuotų per mėnesį su viskuo apie 15 tūkst. LTL.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Nepamirškim, kad iki geležinkelio stoties reikia irgi autobusu važiuoti, tai irgi kainuoja. Pripliusuok dar 2-2,5 Lt.
    O jei ką - pats važiavau motrise ir galiu pasakyti, kad jos tvarkaraštis ir dabar yra priderinats prie skrydžių tvarkaraščio.
    Kol VNO nėra bent jau 30 skrydžių motrisė yra nereikalinga.
    Truputį keista, kad dauguma taip suabsoliutina važiavimą iki stoties. Juk iki oro uosto taip pat reikia važiuoti, dažniausiai net dar toliau nei iki autobusų ar traukinių stoties (ar stotelės). Kauno m. Petrašiūnų ar Kaišiadorių miesto gyventojams norint patekti į geležinkelio stotį (kad nuvažiuotų į Vilnių) nėra reikalo važiuoti, nebent per sunku kaulus iki 1km pajudinti.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Rašau iš savo asmeninės patirties. Prieš dvejus metus reikėjo skristi iš Vilniaus į Miuncheną. Skrydis buvo sekmadienį, apie 12h, tad oro uoste reikėjo būti dar prieš 10h. Tada laikinai gyvenau Salininkuose. Atėjau su didžiausia rankine į stotelę apie 9.15h. Nors buvo balandžio vidurys, temperatūra buvo +7, pūtė labai stiprus vėjas. Oi kaip aš keikiausi, kai per 20min. nevažiavo joks autobusas, o dar ir tiesioginio reiso į oro uosto nebuvo ir dabar nėra. Galiausiai mano išsigelbėjimui atvažiavo mikroautobusas. Išlipau ties Eišiškių-D ir G gatvių sankryža ir... o varge, autobusas į oro uostą tik ką nuvažiavo, kitas bus tik kažkur už pusvalandžio. Kągi, tik 3 (ar 4) stotelės, tai su ta 16kg sveriančia rankine nuėjau į oro uostą pėsčias. Buvau jau po 10h, bet į chek-in spėjau. Vat kai pakliūni į tokią ar panašią situaciją, tada ir norisi paklausti, kodėl negalima nuvažiuoti tiesiai, kai yra tokia galimybė? Nuo tos stotelės iki bėgių man paeiti būtų buvę apie 5min, dar 5-6 min užtruktų traukinuko važiavimas iki oro uosto. jeigu jis savaitgaliais važinėtų pakankamai retai, tai iš vakaro susižinojęs tvarkaraštį galėtum ramiai planuotis rytdienos išvyką ir nešvaistyti pinigų taxi. Dabar kelionė autobusu (su persėdimu) į vieną pusę kainuoja 4Lt, o traukinuku — 2,5 Lt; + traukinuku/motrise greičiau.



    Pritariu, kad nuostolingiausiais maršrutais arba nuostolingiausiu laiku verta leisti ne traukinius, o motrises. Jeigu keleivių 0, tai ko miega vadyba? Jeigu jau vis tiek ji važiuoja tuščia ar beveik tuščia, tai važiavimą ja galima panaudoti kaip premiją kitiems traukinių keleiviams. Pvz.: nusipirkai Kaune, Šiauliuose, Klaipėdoje ar kitame mieste (nutolusiame bent 100km nuo Vilniaus GS) bilietą į Vilnių, ir čia pat gauni nemokamai bilietą tą pačią dieną važiuoti motrise į oro uostą. Efektas būtų iš kelių pusių, ypač kauniečiams: a) padidėtų traukinių, ypač greitųjų Kaunas1-Vilnius populiarumas/užimtumas; b) motrisė nevežiotų oro ir tai būtų pati geriausia reklama šiam maršrutui; c) padaugėtų traukinių keleivių net keliuose maršrutuose iš karto; d) padaugėjus keleivių motrisėje, oro uoste veikiančioms kompanijoms atsirastų papildomas stimulas reklamuotis motrisės viduje, o tai neštų papildomas pajamas pačiai LG; e) keleivių pervežimas traukiniais būtų mažiau nuostolingas.
    P.S.: Kad nesužlugdyti tokių idėjų dar pradinėje stadijoje, motrisių reisus derėtų priderinti prie populiariausių skrydžių, o greituosius traukinius (kiek tai įmanoma) — prie motrisių.
    Nepamirškim, kad iki geležinkelio stoties reikia irgi autobusu važiuoti, tai irgi kainuoja. Pripliusuok dar 2-2,5 Lt.
    O jei ką - pats važiavau motrise ir galiu pasakyti, kad jos tvarkaraštis ir dabar yra priderinats prie skrydžių tvarkaraščio.
    Kol VNO nėra bent jau 30 skrydžių motrisė yra nereikalinga.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Koks tikslas pratęsti motrisę iki Juodšilių? Nuostoliai būtų dar didesni, o keleivių manau būtų ne kažin kiek (tą įrodo ten stojantys tik 2 Vilniaus - Stasylų-Vilniaus traukiniai). Į Salininkus motrisei pratęsti reikėtų įrengti naujus sustojimus, parengti esančią ten praeinančio ruožo infrastruktūą. Viskas kainuoja.
    Rašau iš savo asmeninės patirties. Prieš dvejus metus reikėjo skristi iš Vilniaus į Miuncheną. Skrydis buvo sekmadienį, apie 12h, tad oro uoste reikėjo būti dar prieš 10h. Tada laikinai gyvenau Salininkuose. Atėjau su didžiausia rankine į stotelę apie 9.15h. Nors buvo balandžio vidurys, temperatūra buvo +7, pūtė labai stiprus vėjas. Oi kaip aš keikiausi, kai per 20min. nevažiavo joks autobusas, o dar ir tiesioginio reiso į oro uosto nebuvo ir dabar nėra. Galiausiai mano išsigelbėjimui atvažiavo mikroautobusas. Išlipau ties Eišiškių-D ir G gatvių sankryža ir... o varge, autobusas į oro uostą tik ką nuvažiavo, kitas bus tik kažkur už pusvalandžio. Kągi, tik 3 (ar 4) stotelės, tai su ta 16kg sveriančia rankine nuėjau į oro uostą pėsčias. Buvau jau po 10h, bet į chek-in spėjau. Vat kai pakliūni į tokią ar panašią situaciją, tada ir norisi paklausti, kodėl negalima nuvažiuoti tiesiai, kai yra tokia galimybė? Nuo tos stotelės iki bėgių man paeiti būtų buvę apie 5min, dar 5-6 min užtruktų traukinuko važiavimas iki oro uosto. jeigu jis savaitgaliais važinėtų pakankamai retai, tai iš vakaro susižinojęs tvarkaraštį galėtum ramiai planuotis rytdienos išvyką ir nešvaistyti pinigų taxi. Dabar kelionė autobusu (su persėdimu) į vieną pusę kainuoja 4Lt, o traukinuku — 2,5 Lt; + traukinuku/motrise greičiau.

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Apskritai dar kartą pasikartosiu, kad motrisė į Oro uostą yra tuščias reikalas. Nuolat ją tenka matyti vežiojančią vien orą iš ir į Oro uostą. Keleivių 0. Tikrai būtų daug tikslingiau ją leisti nuostolingiausiais maršrutais (pvz. reisais po 18 val.).
    Pritariu, kad nuostolingiausiais maršrutais arba nuostolingiausiu laiku verta leisti ne traukinius, o motrises. Jeigu keleivių 0, tai ko miega vadyba? Jeigu jau vis tiek ji važiuoja tuščia ar beveik tuščia, tai važiavimą ja galima panaudoti kaip premiją kitiems traukinių keleiviams. Pvz.: nusipirkai Kaune, Šiauliuose, Klaipėdoje ar kitame mieste (nutolusiame bent 100km nuo Vilniaus GS) bilietą į Vilnių, ir čia pat gauni nemokamai bilietą tą pačią dieną važiuoti motrise į oro uostą. Efektas būtų iš kelių pusių, ypač kauniečiams: a) padidėtų traukinių, ypač greitųjų Kaunas1-Vilnius populiarumas/užimtumas; b) motrisė nevežiotų oro ir tai būtų pati geriausia reklama šiam maršrutui; c) padaugėtų traukinių keleivių net keliuose maršrutuose iš karto; d) padaugėjus keleivių motrisėje, oro uoste veikiančioms kompanijoms atsirastų papildomas stimulas reklamuotis motrisės viduje, o tai neštų papildomas pajamas pačiai LG; e) keleivių pervežimas traukiniais būtų mažiau nuostolingas.
    P.S.: Kad nesužlugdyti tokių idėjų dar pradinėje stadijoje, motrisių reisus derėtų priderinti prie populiariausių skrydžių, o greituosius traukinius (kiek tai įmanoma) — prie motrisių.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Taip, ir nuo 7 iki 19h taip ir yra. Kita vertus, esu įsitikinęs, kad jeigu Star1 atidarys dar nors kelis naujus maršrutus arba užsienio aviakompanijos padidins skrydžių skaičių į Vilnių (o tai bus realu, kai ekonomika vėl grįš į 2008m. pavasario lygį arba pakils dar aukščiau), motrisė važiuos dar dažniau ir gal net visą parą (gal net pagaliau bus pratęsta iki maršruto Naujoji Vilnia — Juodšiliai), elektriniai traukiniai važiuos dar dažniau, padaugės greitųjų traukinių. Nebent įvyks kažkas netikėto: LG nutrauks keleivių pervežimus arba bus uždarytas TVOU.
    Koks tikslas pratęsti motrisę iki Juodšilių? Nuostoliai būtų dar didesni, o keleivių manau būtų ne kažin kiek (tą įrodo ten stojantys tik 2 Vilniaus - Stasylų-Vilniaus traukiniai). Į Salininkus motrisei pratęsti reikėtų įrengti naujus sustojimus, parengti esančią ten praeinančio ruožo infrastruktūą. Viskas kainuoja.
    Apskritai dar kartą pasikartosiu, kad motrisė į Oro uostą yra tuščias reikalas. Nuolat ją tenka matyti vežiojančią vien orą iš ir į Oro uostą. Keleivių 0. Tikrai būtų daug tikslingiau ją leisti nuostolingiausiais maršrutais (pvz. reisais po 18 val.).

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    ..........o tai bus realu, kai ekonomika vėl grįš į 2008m. pavasario lygį arba pakils dar aukščiau.........

    Mano nuomone tai ne metų, dviejų, ir net ne trijų reikalas.... O iki tol reiks vistiek važinėt i Vilnių....

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Bet gi mes šnekėjom apie greičiausią ir patogiausią būdą kelionei TVOU-Kaunas...
    Taip, ir nuo 7 iki 19h taip ir yra. Kita vertus, esu įsitikinęs, kad jeigu Star1 atidarys dar nors kelis naujus maršrutus arba užsienio aviakompanijos padidins skrydžių skaičių į Vilnių (o tai bus realu, kai ekonomika vėl grįš į 2008m. pavasario lygį arba pakils dar aukščiau), motrisė važiuos dar dažniau ir gal net visą parą (gal net pagaliau bus pratęsta iki maršruto Naujoji Vilnia — Juodšiliai), elektriniai traukiniai važiuos dar dažniau, padaugės greitųjų traukinių. Nebent įvyks kažkas netikėto: LG nutrauks keleivių pervežimus arba bus uždarytas TVOU.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Hmmm... Nesutampa skaičiai.
    O čia jau Lietuvos Geležinkeliai taip skaičiuoja... Gal pas juos laikrodžiai kitokie?



    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Taip, Tamsta teisus, bet šie nepatogumai atsiranda tik skrendantiems anksti ryte arba labai vėlai vakare. Kažkada motrisė važiavo nuo ~5h iki 1h, vėliau, bankrutavus FlyLAL, buvo nuimti ankstyviausi ir vėlyviausi reisai, šiek tiek praretintas tvarkaraštis.
    Pripažinkite, kad iš kitų miestų atvažiuoti savo automobiliu, palikti jį savaitei ar dar ilgiau saugojamoje/mokamoje aikštelėje nėra labai patogu, juolab nepigu. Tas vienodai galioja ir Vilniui, ir Kaunui, ir Palangai.
    Bet gi mes šnekėjom apie greičiausią ir patogiausią būdą kelionei TVOU-Kaunas...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    anksčiausiai traukinys iš Kaunas-1 važiuoja 5.00. Kelionės trukmė - 1:46!!!!!!!. Traukinys atvyksta 06.33
    Hmmm... Nesutampa skaičiai.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Atsakysiu biški grubiai - NIFIGA....

    Dėl Naujininkų ir minučių iki jo nesakysiu nieko - net neįsivaizduoju kur jie yra...

    Apie keliavimą geležinkeliu į/iš TVOU jau esu rašęs temoje apie maršrutą iš Vilniaus GS į TVOU...

    Bent jau kiek man tenka keliauti lėktuvais - man reikia išskristi anksti ryte (labai anksti) ir grįžti vėlai vakare....

    Dabar žiūrim - anksčiausiai traukinys iš Kaunas-1 važiuoja 5.00. Kelionės trukmė - 1:46!!!!!!!. Traukinys atvyksta 06.33. Tuo tarpu motrisė į oro uostą išvažiuoja tik 07:16. Tai yra už 43!!!! min. Ar LG pasilieka tokį rezervą vėlavimams?

    Dauguma rytinių lėktuvų išskrenda 6-7-8 ryto. Todėl oro uoste reikia būti 5-6-7 ryto minimum...

    Vakare paskutinė motrisė iš TVOU išvažiuoja 19:32. Tuo tarpu vakariniai reisai suskrenda ~22 val.

    Tai kur čia patogumas, ir kur čia keleivių požiūris į LG?
    Taip, Tamsta teisus, bet šie nepatogumai atsiranda tik skrendantiems anksti ryte arba labai vėlai vakare. Kažkada motrisė važiavo nuo ~5h iki 1h, vėliau, bankrutavus FlyLAL, buvo nuimti ankstyviausi ir vėlyviausi reisai, šiek tiek praretintas tvarkaraštis.
    Pripažinkite, kad iš kitų miestų atvažiuoti savo automobiliu, palikti jį savaitei ar dar ilgiau saugojamoje/mokamoje aikštelėje nėra labai patogu, juolab nepigu. Tas vienodai galioja ir Vilniui, ir Kaunui, ir Palangai.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Žinau apie ką tu, bet leiskite trumpam apsimesti naivučiu...
    Iš Vilniaus GD iki Naujininkų ar Senamiesčio — nuo 2 iki 10 min. kelio pėsčiomis. O iš Kauno į TVOU pats greičiausias ir tikriausiai pigiausias būdas nuvažiuoti yra geležinkelis (Kaunas1-Vilnius + Vilnius-Oro uostas (motrisė)); patikėkite, tai išbandyta praktiškai. Iš Kauno GS iki Aukštųjų Šančių, Vytauto pr. ar LA — nuo 2 iki 8 min. kelio pėsčiomis. Taigi VT patrauklumas nemaža dalimi priklauso nuo keleivių požiūrio į VT.
    Atsakysiu biški grubiai - NIFIGA....

    Dėl Naujininkų ir minučių iki jo nesakysiu nieko - net neįsivaizduoju kur jie yra...

    Apie keliavimą geležinkeliu į/iš TVOU jau esu rašęs temoje apie maršrutą iš Vilniaus GS į TVOU...

    Bent jau kiek man tenka keliauti lėktuvais - man reikia išskristi anksti ryte (labai anksti) ir grįžti vėlai vakare....

    Dabar žiūrim - anksčiausiai traukinys iš Kaunas-1 važiuoja 5.00. Kelionės trukmė - 1:46!!!!!!!. Traukinys atvyksta 06.33. Tuo tarpu motrisė į oro uostą išvažiuoja tik 07:16. Tai yra už 43!!!! min. Ar LG pasilieka tokį rezervą vėlavimams?

    Dauguma rytinių lėktuvų išskrenda 6-7-8 ryto. Todėl oro uoste reikia būti 5-6-7 ryto minimum...

    Vakare paskutinė motrisė iš TVOU išvažiuoja 19:32. Tuo tarpu vakariniai reisai suskrenda ~22 val.

    Tai kur čia patogumas, ir kur čia keleivių požiūris į LG?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Teoriškai. Gal traukinys ir važiuoja teorines 59 min, bet žmonės gi ne geležinkelio stotyse gyvena. Tai yra traukinys yra tik vienas iš min. 3 transporto priemonių tokiai kelionei.*

    *:
    Ir tik kelionė juo užtrunka 59 min;
    Ir tik naujuoju dviaukščiu traukiniu (kuris važiuoja 2x per dieną anksti ryte);

    O priskaičiavus keliones į/iš geležinkelios stotis, kelionės laikas gausis 2x daugiau nei automobiliu...

    Deja, bet Lietuvoje viešasis transportas dar nedirba žmonėms. Dirba todėl, kad reikia dirbti...
    Žinau apie ką tu, bet leiskite trumpam apsimesti naivučiu...
    Iš Vilniaus GD iki Naujininkų ar Senamiesčio — nuo 2 iki 10 min. kelio pėsčiomis. O iš Kauno į TVOU pats greičiausias ir tikriausiai pigiausias būdas nuvažiuoti yra geležinkelis (Kaunas1-Vilnius + Vilnius-Oro uostas (motrisė)); patikėkite, tai išbandyta praktiškai. Iš Kauno GS iki Aukštųjų Šančių, Vytauto pr. ar LA — nuo 2 iki 8 min. kelio pėsčiomis. Taigi VT patrauklumas nemaža dalimi priklauso nuo keleivių požiūrio į VT.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Jau dabar galima wilno pasieki per 1val. iš Kauno geležinkeliu.
    Teoriškai. Gal traukinys ir važiuoja teorines 59 min, bet žmonės gi ne geležinkelio stotyse gyvena. Tai yra traukinys yra tik vienas iš min. 3 transporto priemonių tokiai kelionei.*

    *:
    Ir tik kelionė juo užtrunka 59 min;
    Ir tik naujuoju dviaukščiu traukiniu (kuris važiuoja 2x per dieną anksti ryte);

    O priskaičiavus keliones į/iš geležinkelios stotis, kelionės laikas gausis 2x daugiau nei automobiliu...

    Deja, bet Lietuvoje viešasis transportas dar nedirba žmonėms. Dirba todėl, kad reikia dirbti...

    Komentuoti:

Working...
X