Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
    Šitaip galima teigiamai pateikti, bet jei tiesmukai - tai yra nekokybiška technika, kurią pigiai pirkęs brangiai mokėsi už priežiūrą (nes jos reikės neproporcingai daug) ir plius patirsi nuostolių, kai ji tiesiog neveiks.
    Tavo nuomonėje yra tiesos, tačiau geležinkelyje galioja kitos nerašytos taisyklės.
    Esmė tame, kad pirkadamas riedmenį (nesvarbu, kur jis pagamintas) iš karto visiems laikams prisiriši prie gamintojo ar jo dilerių. Ir už viską (atsargines dalis) mokėsi tiek kiek jie paprašys.
    Šiaip labai sunku įvertinti kas geriau: pigi primytivi rusiška technika, ar ekonomiškesnė, tačiau dvigubai brangesnė vakarietiška.

    Comment


      Rusijoje pagaminti automobiliai vos ne trigubai pigesni už vakarietiškus, bet kažkodėl niekas pas mus jų neperka. Matyt, žmones gerai skaičiuoja savo pinigus, arba kitaip sakant, geriau nei LG.

      Comment


        Parašė Bensons Rodyti pranešimą
        Rusijoje pagaminti automobiliai vos ne trigubai pigesni už vakarietiškus, bet kažkodėl niekas pas mus jų neperka. Matyt, žmones gerai skaičiuoja savo pinigus, arba kitaip sakant, geriau nei LG.
        LG gavo palikimą rusišką vėžę ir išgyvena tik iš rusiškų, baltarusiškų ir ktų prosovietinių valstybių krovinių tranzito. Ir šios veiklos sąskaita dengia visais laikias nuostolingą, keleivių vežimą.

        Čia kartais net pasirinkimo nėra. Tarkim prekinių vagonų neįsigysi kitur, kaip tik Rusijoje ar Ukrainoje.

        Comment


          Parašė Bensons Rodyti pranešimą
          Rusijoje pagaminti automobiliai vos ne trigubai pigesni už vakarietiškus, bet kažkodėl niekas pas mus jų neperka. Matyt, žmones gerai skaičiuoja savo pinigus, arba kitaip sakant, geriau nei LG.

          Nespresk viska pagal automobilius, pvz Sveicarija geriau gyvena uz Vokietija ir Japonija nors automobiliu isvis negamina

          Pvz Indija pirko ne F-18C naikintuvus o Su-30MR, nors kainos apyliges

          Comment


            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
            LG gavo palikimą rusišką vėžę ir išgyvena tik iš rusiškų, baltarusiškų ir ktų prosovietinių valstybių krovinių tranzito. Ir šios veiklos sąskaita dengia visais laikias nuostolingą, keleivių vežimą.

            Čia kartais net pasirinkimo nėra. Tarkim prekinių vagonų neįsigysi kitur, kaip tik Rusijoje ar Ukrainoje.
            Manau bet kuris Europos lokomotyvų gamintojas pagamins bet kurio savo lokomotyvo versiją pritaikytą rusiškai vėžei (jei tai ne vienetinis užsakymas), ką sėkmingai padarė Siemens pagal LG užsakymą.

            Turbūt ir prekinius vagonus pagamintų Europos fabrikai - tik klausimas ar verta ... Ne raketų mokslas tsakant ...
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tano Rodyti pranešimą
              Er-9M ir D1 - buvo tuo laiku nauji ir moderni traukiniai ir tikrai neturejo rimtų techninių problemų - tai patvirtins bet kuris tais laikais jas aptarnaujantis specialistas. Bet kai dabar,praejus 30 metų, jas apkrauna maksimaliai,tai lygi tas pats,kaip pensininką priversti lentkiniauti su jaunuolių.Aš tiesiog žinau žymiai daugiau apie traukinius - toks mano darbas,o vokiškoms technologijoms neprilygs niekas,nebent tik japonai... Atkreipkit demesi iš nuotraikų - jie netgi rusišką autosankabą sugebejo pritaikyti taip ,kad jį uždaro automatiškai specialus gaubtas. O čekiškame traukinyje kiek reikia tureti galvos skausmo,kad prijūngti ją su adaptoriu,odar po to,kaip porą kartų negali sujungti su šilumvežių,tai kodel butent taip viską jų inžinieriai sukonstravo.
              Pirma, ER9M tai ER serijos elektrinis traukiniai, kurie Lietuvoje pradeti eksploatuoti astuntojo desimtmecio pabaigoje. Iki tol nueitas daugiau nei 20 metu evoliucijos kelias nuo ER1. Kebulo, vezimeliu, traukos varikliu ir elektros irangos gamyboje.
              Antra. D1 - taip pat ne tuscioje vietoje atsirado. Iki tol Ganz-MAVAG turejo sukaupusi beveik 30 metu patirties gaminant dyzeliniu traukinius. Kazin ar LG dar dirba tie specialistai, kurie pradejo eksploatuoti pirmuosius D1? Jie jau seniai pensininkai.

              Kas del autosankabos - tai cia jau LG kalta, kad specifikacijose nenurode normalios SA-3.
              Paskutinis taisė Al1; 2009.03.25, 18:31.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Pirma, ER9M tai ER serijos elektrinis traukiniai, kurie Lietuvoje pradeti eksploatuoti astuntojo desimtmecio pabaigoje. Iki tol nueitas daugiau nei 20 metu evoliucijos kelias nuo ER1. Kebulo, vezimeliu, traukos varikliu ir elektros irangos gamyboje.
                Antra. D1 - taip pat ne tuscioje vietoje atsirado. Iki tol Ganz-MAVAG turejo sukaupusi beveik 30 metu patirties gaminant dyzeliniu traukinius. Kazin ar LG dar dirba tie specialistai, kurie pradejo eksploatuoti pirmuosius D1? Jie jau seniai pensininkai.

                Kas del autosankabos - tai cia jau LG kalta, kad specifikacijose nenurode normalios SA-3.
                Kai kurie jau pensininkai,o kiti dar dirba,koks skirtumas - svarbu yra tai,kad jie gerai prisimena,kad technika buvo paruošta normaliam naudojimui,o ne eksperimentams,kaip daroma dabar su čekiška,o tiems,kam reikes ją ekspluatuoti,yra nesvarbu,del kieno kaltes jie turęs galvos skausmą.Bet pagrindinė visų problemų priežastis yra musų klimato oro sąlygos.
                O kas liečia autosankabos,nemanau,kad LG specialistai kažką pražiopsojo. EJ-575 turi savo tipo autosankabą,leidzianti susijungti su kitu tokio tipo traukiniu ir kontrolioti per kompiuterį bendrą sastatą be jokių papildomų mašinisto veiksmų. Tai,aišku,patogu pav. - Čekijoje. O su SA-3 jie greiciausiai nepatraukė to realizuoti.
                Laikas parodys - gal užteks vieno smugio,pavyzdziui,pervažiuoje su automobiliu,aišku - ne duok Dieve,ir traukinuką teks traukti atgal iš galo.Nors iš kitos puses,jeigu labai stipriai,tai ir SA-3 gali neatlaikyti.
                Paskutinis taisė Tano; 2009.03.26, 10:18.

                Comment


                  Parašė Tano Rodyti pranešimą
                  Kai kurie jau pensininkai,o kiti dar dirba,koks skirtumas - svarbu yra tai,kad jie gerai prisimena,kad technika buvo paruošta normaliam naudojimui,o ne eksperimentams,kaip daroma dabar su čekiška,o tiems,kam reikes ją ekspluatuoti,yra nesvarbu,del kieno kaltes jie turęs galvos skausmą.Bet pagrindinė visų problemų priežastis yra musų klimato oro sąlygos.
                  O kas liečia autosankabos,nemanau,kad LG specialistai kažką pražiopsojo. EJ-575 turi savo tipo autosankabą,leidzianti susijungti su kitu tokio tipo traukiniu ir kontrolioti per kompiuterį bendrą sastatą be jokių papildomų mašinisto veiksmų. Tai,aišku,patogu pav. - Čekijoje. O su SA-3 jie greiciausiai nepatraukė to realizuoti.
                  Laikas parodys - gal užteks vieno smugio,pavyzdziui,pervažiuoje su automobiliu,aišku - ne duok Dieve,ir traukinuką teks traukti atgal iš galo.Nors iš kitos puses,jeigu labai stipriai,tai ir SA-3 gali neatlaikyti.
                  Del sankabos nesutinku. Galejo sumontuoti SA-3, o valdymo kabeliams padaryti atskira lizda, i kuri isikisa kabelis. Kaip, beje, yra realizuota ir D1, ir DR1A, ir ER serijos elektriniuose traukiniuose... Vis tiek vagonu sukabinetojui reiketu dirbti, jei butu sujungiami du traukiniai.

                  Comment


                    Atsakymas Tano apie EJ575 netinkamumą

                    ŠKODA VAGONKA producing 10 commuter trains for Slovak customer for CZK 2.5 billion
                    PLZEŇ, OSTRAVA, January 15, 2008 – ŠKODA VAGONKA, a. s., intends to produce and supply 10 commuter trains for a customer in Slovakia.

                    PLZEŇ, OSTRAVA, January 15, 2008 – ŠKODA VAGONKA, a. s., intends to produce and supply 10 commuter trains for a customer in Slovakia, and the new double-decker electric train cars will improve mass rail transportation for passengers in the city regions of Trenčín, Žilina and Košice, under a contract worth a total of EUR 96.2 million, which is about CZK 2.5 billion.
                    “Modern commuter trains manufactured by the company ŠKODA VAGONKA have greatly improved the quality of transportation for passengers commuting on their way to and from work in the vicinity of large Czech cities, and so we hope they will also be welcomed in Slovakia,” said Tomáš Krsek, Chairman of the Board of Directors of ŠKODA VAGONKA, a.s., and General Manager of the company ŠKODA TRANSPORTATION, s. r. o. “This arrangement involves exporting a technically high demanding product worth CZK 2.5 billion and recognizing the value of the excellent and quality work of Czech development workers. I don't think there are many such large contracts for such sophisticated products with the high added value of work during a typical year in the Czech Republic,” he added.
                    The customer is Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. Bratislava. The new trains will boost passenger rail transport first in the Žilina area, where the transportation situation has been very demanding since the start of manufacturing in the KIA Motors Slovakia automobile plant and where highway traffic is very congested.
                    The developed commuter trains for this Slovak customer will be in the form of CityElefant rail cars (electric units of series 471 as operated by Czech Railways and series 575 as supplied to Lithuania), but they will also be trains with two systems that are capable of traveling under AC 25 kV 50 or under DC 3 kV.


                    Commuter train for Žilina

                    The new electric unit for commuter and regional transport in Slovakia has an output of 2 MW and can carry passengers at a speed of up to 160 km/h. It has a modern camera system that monitors the situation inside and outside of the train, a new guidance system with a high degree of automation and other new features.
                    This electric unit consists of three vehicles, specifically an electric vehicle, an attached vehicle and a vehicle for driving the train. The front parts of the electric and driving vehicle have areas for the train engineer. Each of the vehicles has two doors on each side and two floors, and the trains are equipped with vacuum system toilet facilities. The unit is 79.2 m long and is intended to seat 307 passengers.
                    The train manufacturer is ŠKODA VAGONKA, a. s. (Ostrava), and its sub-suppliers are ŠKODA TRANSPORTATION, s. r. o. and ŠKODA ELECTRIC, a. s. The contract was signed on December 30, 2008, and the deadline for delivery of the first train unit is 18 months after the contract signing. The last vehicle will be supplied within 47 months after the signing of the contract with the Slovak customer.
                    Šaltinis: http://www.skoda.cz/en/skoda-holding/news/

                    Trumpai lietuviškai: Slovakų geležinkeliai užsako 10vnt. dviaukščių traukinių, pagal parametrus analogų mūsų EJ575 traukiniams.

                    Jeigu šie traukinai tokie netinkami ir neišbaigti, tai kodėl kiti juos užsako?

                    O kodėl ne SA-3? Gal todėl, kad numatyta ateityje juos jungti po du vienam reisui?
                    Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                    Comment


                      Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
                      Atsakymas Tano apie EJ575 netinkamumą



                      Šaltinis: http://www.skoda.cz/en/skoda-holding/news/

                      Trumpai lietuviškai: Slovakų geležinkeliai užsako 10vnt. dviaukščių traukinių, pagal parametrus analogų mūsų EJ575 traukiniams.

                      Jeigu šie traukinai tokie netinkami ir neišbaigti, tai kodėl kiti juos užsako?

                      O kodėl ne SA-3? Gal todėl, kad numatyta ateityje juos jungti po du vienam reisui?
                      Pataisysiu - EJ575 modelis kol kas yra tik Lietuvoje, pas čekus važinėja EJ471, tokie patys bus ir pas slovakus. Pagal kai kuriuos parametrus - analogai, tačiau labai daug yra ir skirtumų.

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Turbūt ir prekinius vagonus pagamintų Europos fabrikai - tik klausimas ar verta ... Ne raketų mokslas tsakant ...
                        Turbūt ne taip viskas paprasta, jei esant dideliam plačios vėžės vagonų trūkumui, vistiek niekas neužsakinėjo Europoje. 2008 pradžioje buvo pasirodę žinučių, kad vežėjai srautus ketina iš Klaipėdos perkelti kitur dėl vagonų trūkumio. Dabar krizės metu gal pasivys vagonų skaičius paklausą.

                        Įtariu, kad su vagonais didžiausia problema yra sertifikavimas. Jei užpirksi Europinius vagonus, galėsi vežioti jais tik savo teritorijoje, nosies neiškišdamas į Baltarusiją ar Rusiją, kur pagrindiniai krovinių srautai. Sertifikuoti palyginti brangu, ir rusai gali kaišioti pagalius ir vilkinti sertifikavimą, kad neprarastų monopolio. Girdėjau, vidurinėje azijoje berods kažkurie geležinkeliai nusipirko kiniškų vagonų, tai RŽD nesertifikavo ir neįsileido jų.

                        Comment


                          Parašė foggy Rodyti pranešimą
                          Turbūt ne taip viskas paprasta, jei esant dideliam plačios vėžės vagonų trūkumui, vistiek niekas neužsakinėjo Europoje. 2008 pradžioje buvo pasirodę žinučių, kad vežėjai srautus ketina iš Klaipėdos perkelti kitur dėl vagonų trūkumio. Dabar krizės metu gal pasivys vagonų skaičius paklausą.

                          Įtariu, kad su vagonais didžiausia problema yra sertifikavimas. Jei užpirksi Europinius vagonus, galėsi vežioti jais tik savo teritorijoje, nosies neiškišdamas į Baltarusiją ar Rusiją, kur pagrindiniai krovinių srautai. Sertifikuoti palyginti brangu, ir rusai gali kaišioti pagalius ir vilkinti sertifikavimą, kad neprarastų monopolio. Girdėjau, vidurinėje azijoje berods kažkurie geležinkeliai nusipirko kiniškų vagonų, tai RŽD nesertifikavo ir neįsileido jų.
                          Kazachstane tai įvyko.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Manau bet kuris Europos lokomotyvų gamintojas pagamins bet kurio savo lokomotyvo versiją pritaikytą rusiškai vėžei (jei tai ne vienetinis užsakymas), ką sėkmingai padarė Siemens pagal LG užsakymą.

                            Turbūt ir prekinius vagonus pagamintų Europos fabrikai - tik klausimas ar verta ... Ne raketų mokslas tsakant ...
                            Tik klausimas, ar kitos valstybes (ypac Rusija) isileistu tuos Europoje pagamintus vagonus.. O esme tame, kad yra tokia holdingo kompanija, kontroliuojanti beveik visas postsovietines vagonu gamyklas, ir esant (tiksliau dar pries pusmeti - metus buvusiai) labai didelei paklausai, nustatydavo kosmines vagonu kainas. To holdingo vadovai (ar savininkai), siekdami islaikyti monopoli, aisku nesunkiai butu susitare su gelezinkeliu atsotvais Maskvoje, kad del kazkokiu priezasciu negalima isileisti vakaru europoje pagamintu vagonu..
                            Rusiskas verslas yra jau toks specifinis labai..

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Del sankabos nesutinku. Galejo sumontuoti SA-3, o valdymo kabeliams padaryti atskira lizda, i kuri isikisa kabelis. Kaip, beje, yra realizuota ir D1, ir DR1A, ir ER serijos elektriniuose traukiniuose... Vis tiek vagonu sukabinetojui reiketu dirbti, jei butu sujungiami du traukiniai.
                              Pirmiausia,ER-9M nera numatyta jokių sujungimo kabelių tarp atskirų traukinių,todel sujungiami tik oro žarnos... O antra tai,kad du EJ-575 traukiniai į vieną sastatą sujungiami automatiškai be jokių papildomų mašinisto veiksmų ir tai atrodo puikiai.Tiesiog idealiai patys susijungia visi traukiniu sujungimai,ne tik elektriniai,bet ir oriniai. Tokiu budu galima suformuoti sastatą iš trijų EJ-575 traukinių ir visą šio sastato irangos darbą ir valdymą,kaip ir viso sastato vaizdo stebejimo kameros galima kontrolioti iš pirmos valdymo kabinos.

                              Comment


                                Parašė Tano Rodyti pranešimą
                                Pirmiausia,ER-9M nera numatyta jokių sujungimo kabelių tarp atskirų traukinių,todel sujungiami tik oro žarnos... O antra tai,kad du EJ-575 traukiniai į vieną sastatą sujungiami automatiškai be jokių papildomų mašinisto veiksmų ir tai atrodo puikiai.Tiesiog idealiai patys susijungia visi traukiniu sujungimai,ne tik elektriniai,bet ir oriniai. Tokiu budu galima suformuoti sastatą iš trijų EJ-575 traukinių ir visą šio sastato irangos darbą ir valdymą,kaip ir viso sastato vaizdo stebejimo kameros galima kontrolioti iš pirmos valdymo kabinos.
                                Bukim pragmatiski - du (ar juo labiau tris) EJ575 Lietuvoje jungti reikes labai retai. Taciau jau yra atveju, kai del gedimo EJ turejo tempti silumvezis, ir tu adapteriu uzdejimas uztruko netrumpai (vienas is pvz - Vilniaus stotyje neperseniausiai del EJ gedimo reikejo ji i stoties kelia itempti silumveziu, taciau tai uztruko apie 40 min, nors esant SA-3 butu pilnai uzteke kokiu 5-15..

                                Comment


                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  Bukim pragmatiski - du (ar juo labiau tris) EJ575 Lietuvoje jungti reikes labai retai. Taciau jau yra atveju, kai del gedimo EJ turejo tempti silumvezis, ir tu adapteriu uzdejimas uztruko netrumpai (vienas is pvz - Vilniaus stotyje neperseniausiai del EJ gedimo reikejo ji i stoties kelia itempti silumveziu, taciau tai uztruko apie 40 min, nors esant SA-3 butu pilnai uzteke kokiu 5-15..
                                  Jeigu būtų traukinyje vežioję tą adapterį, tai gal net nebūtų buvę traukinių eismo tvarkaraščio pažeidimo.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Jeigu būtų traukinyje vežioję tą adapterį, tai gal net nebūtų buvę traukinių eismo tvarkaraščio pažeidimo.
                                    Yra toks yra posakis: jeigu bobute butu su ratais...

                                    Comment


                                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                      Yra toks yra posakis: jeigu bobute butu su ratais...
                                      Posakis tai kažkoks neužbaigtas. įdomu kokia jo pabaiga

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Posakis tai kažkoks neužbaigtas. įdomu kokia jo pabaiga
                                        isivesk i google ir suzinosi

                                        Comment


                                          LT-1 manęs nemėgsta. Laikas su juo susidraugauti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X