Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"ex.BALTI EXPRESS": keleivinis traukinys Talinas-Šeštokai-(Varšuva).

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Del naktinio traukinio sutinku. Taciau ir atitinkami vagonai turi buti. Ne sedimi, o kupe su miegamoiomis vietomis.
    Jame tik tokie ir buvo - bent jau man perkant davė rinktis tik tarp triviečio ir šešiaviečio kupė, o ir pačiam traukinyje kitokių variantų nepastebėjau.
    kaip?

    Comment


      #22
      Taciau tiek vokiski vagonai jau seniai nurasyti. Nuo tada ir vazineja naktinis autobusas.

      Nuotraukos is parovoz.com su traukiniu i Varsuva su keiciamos vezes vagonais.

      http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=80572&LNG=RU

      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

      Comment


        #23
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Taciau tiek vokiski vagonai jau seniai nurasyti. Nuo tada ir vazineja naktinis autobusas.

        Nuotraukos is parovoz.com su traukiniu i Varsuva su keiciamos vezes vagonais.

        http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=80572&LNG=RU

        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
        Čia tikrai ne tas su keičiamos vėžės vagonais. Čia tas iš Vilniaus į Varšuvą važinėjęs per Varėną, Gardiną, Kuznicą. Kaip rašoma, nuotraukos darytos 1996-1997 metais, o to keičiamos vėžės traukinio ir vėžės keitimo įrenginio Mockavoje dar nebuvo (atsirado tik 2000 metais).
        Tiek tuos į Varšuvą važinėjusius per Gardiną, tiek per Šeštokus esu matęs daug kartų. Tame per Šeštokus važinėjusiame su kintamos vėžės ratais visi vagonai (iš pradžių 4, paskui liko 3) buvo tokio kaip nuotraukoje matyti pirmas. Anksčiau važinėjusiame per Gardiną sąstatas buvo maišytas. Kiek vagonų (rusiškų) būdavo atkabinama Gardine (arba Kuznicoje), kiek pakeitus ratus toliau kelionę tęsdavo į Varšuvą (lyg ir į Berlyną vagonas buvo?), nežinau.

        Comment


          #24
          As turejau omeny butent vagonus su keiciamos vezes ratais. Juos lygtai padovanojo Vokietija. Lyg ir 5 vnt. Tai esu girdejes per radija tais laikais. Idomiausia, kad kai vietoj traukinio i Varsuva paleido autobusa, tai skelbe, kad taip daroma del vagonu remonto. Kokio remonto? Juos paprasciausiai supjauste. O ir remontuoti turbut nelabai buvo ka. Seni jie buvo.

          Comment


            #25
            šiaip kiek aš pamenu, tai iš Varšuvos į Vilnių važinėjo lenkų formavimo traukiniai, o LG net ir neturėjo keleivinių vagonų su keičiamos vėžės aširačiais.

            beje ir dabar tą autobuso maršrutą valdo PKP
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Del naktinio traukinio sutinku. Taciau ir atitinkami vagonai turi buti. Ne sedimi, o kupe su miegamosiomis vietomis.
              Keleiviniai vagonai su kintamos vėžės ratais tame Varšuva-Vilnius traukinyje tik miegami (kupe) ir buvo. Drįsčiau teigti, kad per tokios klasės vagonus ir atitinkamą bilieto kainą jais tas traukinys subankrutavo(ne vienas autorius rašo, kad keleivių būdavo mažai).
              Kaip tik tas traukinys Varšuva-Šeštokai-Vilnius atsirado, iškart atkreipė dėmesį į Vilnių ir atgal važiuoti patogiu tvarkaraščiu. Patogus jis buvo praktiškai iš visų savo maršruto stočių Lietuvoje (bent jau iš Šeštokų ir Marijampolės). Viliojančiai jis atrodė į Vilnių važiuoti ir iš Kauno, nes greitųjų elektrinių tada daug nebuvo, o visose stotelėse stoviniuojančiu važiuoti oi kaip nesinorėjo. Kartą panorau juo važiuoti iš Marijampolės į Vilnių. Bet greitai „atšokau“. „Atšokti“ privertė arti 50 Lt bilieto kaina (Šeštokų traukiniu dar dabar po visos eilės brangimų ji tik 18+ litų. Ne kartą tada Vilniaus, Kauno, Šeštokų, Marijampolės stotyse pabuvau kasininkių „kvotėju“ dėl šio traukinio bilietų kainos. Pasirodo, vien vietos tokiame vagone kaina buvo solidi, antroji kainos dalis – panaši į traukinio Vilnius-Šeštokai (tada ji buvo greituoju tarifu). Ne kartą LG direkcijai siūliau nuo Vilniaus iki Mockavos (iki kur vežė LG šilumvežis M62) į sąstatą kabinti paprastą sėdimąjį vagoną, bet tieks valdininkams tokie pageidavimai pro vieną ausį įeidavo, pro kitą išeidavo. Taip kad tas traukinys nusibaidė dalį klijentų, kurie galėjo juo pasinaudoti važiuodami iš Marijampolės į Kauną ir Vilnių, iš Kauno į Vilnių. Rytą iš Šeštokų į Kauną važiuoja dyzelinis traukinys, vakare Vilniuje ar Kaune ilgiau pabuvus namo į Suvalkiją 22-23h tuo traukiniu grįžti atrodė viliojančiai, bet dėl „pasakiškos“ kainos tokias viliones teko vyti kuo toliau.
              Ar papildomų sėdimųjų vagonų į tą sąstatą prikabindavo Suvalkuose, nežinau (žinau, kad Suvalkuose ir Sokulkoje stovėdavo po 12-13 minučių). Bet netikiu, kad už tokią kainą miegamaisiais vagonais žmonės į Varšuvą važinėjo iš Bialystoko, Sokulkos, Suvalkų. Žinoma, iš Vilniaus į Varšuvą geriau važiuoti komfortabilesniu. Bet iš Marijampolės į Suvalkus už mažesnę kainą nuvežtų bet koks samdytas auto-vežėjas (o toliau – kad ir Bialystoko ar Vroclavo traukiniu).
              Drįstu teigti, kad bilietus susibranginęs lygiai taip nustojo egzistuoti pagrindinis šios temos "herojus" - greitasis Estijos traukinys "Balti ekspress" Talinas-Šeštokai.

              Comment


                #27

                Galiu tik pridėt, kad tuo traukiniu pigiausias variantas šešiaviečiame kupė Kaunas-Varšuva-Kaunas kainavo 180 Lt (palyginimui - iš tos pačios kelionės - lėktuvas Varšuva-Londonas-Varšuva 150 Lt)
                kaip?

                Comment


                  #28
                  Parašė alm Rodyti pranešimą

                  Galiu tik pridėt, kad tuo traukiniu pigiausias variantas šešiaviečiame kupė Kaunas-Varšuva-Kaunas kainavo 180 Lt (palyginimui - iš tos pačios kelionės - lėktuvas Varšuva-Londonas-Varšuva 150 Lt)
                  O kiek tuo metu kainavo lektuvo bilietas is Vilniaus i Varsuva? Gelezinkeliai bande konkuruoti su lektuvais ir todel kainos tokios buvo. Nors jiems reikejo konkuruoti su autobusais. Tegul ir siek tiek brangiau, bet su didesniu komfortu. Tais laikais (apie 2000) i Varsuva ne visi autobusai buvo komfortabilus. Dar vazinejo ir Ikarusai. Atsimenu, kaip gimines is Australijos pirma karta po daugelio metu 1999 m. atvyko i Vilniu. Iki Varsuvos su persedimu Milane lektuvu, o is Varsuvos i Vilniu - Ikarusu. Oi kaip stebejosi...

                  Comment


                    #29
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kiek tuo metu kainavo lektuvo bilietas is Vilniaus i Varsuva? Gelezinkeliai bande konkuruoti su lektuvais ir todel kainos tokios buvo. Nors jiems reikejo konkuruoti su autobusais. Tegul ir siek tiek brangiau, bet su didesniu komfortu. Tais laikais (apie 2000) i Varsuva ne visi autobusai buvo komfortabilus. Dar vazinejo ir Ikarusai. Atsimenu, kaip gimines is Australijos pirma karta po daugelio metu 1999 m. atvyko i Vilniu. Iki Varsuvos su persedimu Milane lektuvu, o is Varsuvos i Vilniu - Ikarusu. Oi kaip stebejosi...
                    Čia jau 2005. Autobusai tuo metu jau buvo geri ir kainavo nedaug pigiau. O lėktuvu dažniausiai daug brangiau. O traukiniai man rodos su niekuo nebandė konkuruoti. Dar blogiau, kad ir dabar nebando. Be to galima ne tik konkuruoti, bet ir bandyt pritraukti naujų keleivių, kuriems neperdaug reikia važiuot.
                    Į ką aš ir norėjau atkreipt dėmesį - traukinys tuščias, bet net nebandoma laisvų vietų užpildyti parduodant pigesnių bilietų.
                    Daugumoje Europos šalių padėtis pasikeitė - yra įvarios akcijinių bilietų pardavimo schemos, kad užpildyti traukinius.
                    Gi Lietuvos geležinkeliai į Europą važiuot siūlo tik mokant pilnas kainas. Turi kažkokias archaiškas sutartis su kitų šalių geležinkeliais, pagal kurias parduoda standartinius bilietus, kur važiuot galima kuriuo nori traukiniu, nutraukt kelionę ir tęst vėl (aišku perkant papildomas rezervacijas kur reikia). Kas nors labiau žinantis galėtų papasakot plačiau. Gal kam tai ir vertinga, bet daugeliui keleivių būtų daug įdomiau galimybė iš anksto nusipirkt bilietus pigiau, ar net rinktis važiuot tą dieną kurią mažiau keleivių, bet už mažesnę kainą. Geriausia gerokai maženę.
                    Be šito jokie nauji taptautiniai traukiniai nebus labai populiarūs.
                    kaip?

                    Comment


                      #30
                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Gi Lietuvos geležinkeliai į Europą važiuot siūlo tik mokant pilnas kainas. Turi kažkokias archaiškas sutartis su kitų šalių geležinkeliais, pagal kurias parduoda standartinius bilietus, kur važiuot galima kuriuo nori traukiniu, nutraukt kelionę ir tęst vėl (aišku perkant papildomas rezervacijas kur reikia). Kas nors labiau žinantis galėtų papasakot plačiau. Gal kam tai ir vertinga, bet daugeliui keleivių būtų daug įdomiau galimybė iš anksto nusipirkt bilietus pigiau, ar net rinktis važiuot tą dieną kurią mažiau keleivių, bet už mažesnę kainą. Geriausia gerokai maženę.
                      Be šito jokie nauji taptautiniai traukiniai nebus labai populiarūs.
                      O tai galima Vilniuj nusipirk bilietą i kokią Vieną, Berlyną, Budapeštą (aisku su persedimu Varšuvoj)?
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        #31
                        Man vis kirba mintis - kodėl gi nerekonstravus geležinkelio atkarpos nuo Vilniaus iki Gardino, padarant dvigubo standarto kelią (vienas kelias - keturi bėgiai, kaip kad jau yra nuo Gardino iki PL sienos). Tokiu keliu galėtų važiuoti tiek rusiško, tiek europietiško standarto traukiniai, Vilnius ir vėl turėtų tiesiausią ir trumpiausią geležinkelio jungtį su Vakarų pasauliu, panašu, kad keliaivių, o ypač krovinių netruktų. Su Lukašenka, tikėkimės, pavyktų susitarti, nes šiai dienai LG traukiniai sėkmingai važiuoja per Baltarusiją.
                        PS Pagalvojau, kad galėtų atsirasti atskira tema: Geležinkelis St.Peterburgas - Varšuva. Kaip ne kaip, tai pirmasis geležinkelis nutiestas per Lietuvą.

                        Comment


                          #32
                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                          O tai galima Vilniuj nusipirk bilietą i kokią Vieną, Berlyną, Budapeštą (aisku su persedimu Varšuvoj)?
                          Galima. Tik tikrai nepigu. Bet apie tai kalbėt šiame forume man rodos yra tinkamesnių temų.
                          kaip?

                          Comment


                            #33
                            Parašė nagi Rodyti pranešimą
                            Man vis kirba mintis - kodėl gi nerekonstravus geležinkelio atkarpos nuo Vilniaus iki Gardino, padarant dvigubo standarto kelią (vienas kelias - keturi bėgiai, kaip kad jau yra nuo Gardino iki PL sienos). Tokiu keliu galėtų važiuoti tiek rusiško, tiek europietiško standarto traukiniai, Vilnius ir vėl turėtų tiesiausią ir trumpiausią geležinkelio jungtį su Vakarų pasauliu, panašu, kad keliaivių, o ypač krovinių netruktų. Su Lukašenka, tikėkimės, pavyktų susitarti, nes šiai dienai LG traukiniai sėkmingai važiuoja per Baltarusiją.
                            PS Pagalvojau, kad galėtų atsirasti atskira tema: Geležinkelis St.Peterburgas - Varšuva. Kaip ne kaip, tai pirmasis geležinkelis nutiestas per Lietuvą.
                            "Alternatyva" RailBaltikai, bet tik iki Vilniaus.

                            Comment


                              #34
                              Parašė nagi Rodyti pranešimą
                              Man vis kirba mintis - kodėl gi nerekonstravus geležinkelio atkarpos nuo Vilniaus iki Gardino, padarant dvigubo standarto kelią (vienas kelias - keturi bėgiai, kaip kad jau yra nuo Gardino iki PL sienos). Tokiu keliu galėtų važiuoti tiek rusiško, tiek europietiško standarto traukiniai, Vilnius ir vėl turėtų tiesiausią ir trumpiausią geležinkelio jungtį su Vakarų pasauliu, panašu, kad keliaivių, o ypač krovinių netruktų. Su Lukašenka, tikėkimės, pavyktų susitarti, nes šiai dienai LG traukiniai sėkmingai važiuoja per Baltarusiją.
                              PS Pagalvojau, kad galėtų atsirasti atskira tema: Geležinkelis St.Peterburgas - Varšuva. Kaip ne kaip, tai pirmasis geležinkelis nutiestas per Lietuvą.
                              Gilus ir idomus pamastymai... Tik su realybe prasilenkiantys..
                              Kad ir sis pvz. - manote, kad kazkas is Lenkijos vaziuodamas nores pirkti Baltarusijos tranzitine viza? Ji kainuoja tikrai nepigiai. Jau tikrai geriau parvyks aplenkdamas Baltarusija - ir pigiau, ir nereiks gaisti laiko pasieniuose..

                              Comment


                                #35
                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Gilus ir idomus pamastymai... Tik su realybe prasilenkiantys..
                                Kad ir sis pvz. - manote, kad kazkas is Lenkijos vaziuodamas nores pirkti Baltarusijos tranzitine viza? Ji kainuoja tikrai nepigiai. Jau tikrai geriau parvyks aplenkdamas Baltarusija - ir pigiau, ir nereiks gaisti laiko pasieniuose..
                                Prieš 20 metų su realybe prasilenkė pamastymai apie važiavimą traukiniu į Lenkiją per Šeštokus. Bet važiuojame (nors ir sunkiai). Ir kas gi galėjo pagalvoti, kad bus galima bet kur pereiti buvusią "geležinę uždangą"? Bet į Lenkiją per sieną einame bet kuriuo keliuku...
                                Ką gali žinoti, kaip santykiai su Baltarusija susiformuos po dešimtmečio-kito...

                                Comment


                                  #36
                                  2008-11-24
                                  Lietuvos - Baltarusijos pasienio gyventojams bus atverta galimybė keliauti be vizų

                                  Lietuvos ir Baltarusijos pasienio gyventojams turėtų būti atverta galimybė iš vienos valstybės į kitą vykti be vizų. Tikimasi, kad atitinkamas dvišalis susitarimas bus pasirašytas dar šiais metais.

                                  Lietuvai įsiliejus į Šengeno erdvę, vizos kaina į Lietuvą baltarusiams išaugo iki 60 eurų. Nepasitenkinimą tokiu ES sprendimu yra išreiškę tiek Lietuvos, tiek Baltarusijos atstovai.

                                  Ruošiamas dokumentas leistų laisvai judėti pasienio gyventojams su specialiais ilgalaikiais leidimais teritorijose, kurios nutolusios iki 50 kilometrų nuo valstybės sienos.

                                  Anot Užsienio reikalų ministerijos atstovų, derybos su Baltarusija dėl vietinio eismo per valstybės sieną dar vyksta, tačiau jau artėja prie pabaigos.

                                  "Lietuvos užsienio reikalų ministerija tikisi, kad šis susitarimas su Baltarusija bus pasirašytas dar šiais metais ir kad paskutinės susitarimo derinimo procedūros Baltarusijoje ir su Europos Komisija ilgai neužtruks", - Eltai pirmadienį sakė URM Informacijos ir viešųjų ryšių departamento direktorė Violeta Gaižauskaitė.

                                  Lietuva prie Šengeno erdvės prisijungė 2007 m. gruodžio 21 d. Visos 24 Šengeno erdvei priklausančios šalys laikosi bendrų vizų išdavimo taisyklių.
                                  http://www.zebra.lt/lt/aktualijos/li...008-11-24.html

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Gilus ir idomus pamastymai... Tik su realybe prasilenkiantys..
                                    Kad ir sis pvz. - manote, kad kazkas is Lenkijos vaziuodamas nores pirkti Baltarusijos tranzitine viza? Ji kainuoja tikrai nepigiai. Jau tikrai geriau parvyks aplenkdamas Baltarusija - ir pigiau, ir nereiks gaisti laiko pasieniuose..
                                    Tranzitinė viza per Baltarusiją (pirmyn ir atgal)- 50 Lt. Artimiausiu metu turėtų atpigti. Tiek pat turi mokėti ir Lietuvos piliečiai važiuojantys į Maskvą per Baltarusiją.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      Tranzitinė viza per Baltarusiją (pirmyn ir atgal)- 50 Lt. Artimiausiu metu turėtų atpigti. Tiek pat turi mokėti ir Lietuvos piliečiai važiuojantys į Maskvą per Baltarusiją.
                                      Įdomu kaip keleiviams važiuojantiems iš Kaliningrado Maskvon... Negi jiems vizos nereikia per Lietuvą važiuot...

                                      Jei ne, kodėl tada negalima per kampą Baltarusijos mums Lenkijon važiuot... Remiantis tuo, kad tranzitu vykstama iš ES šalies į kitą ES narę.

                                      Comment


                                        #39
                                        Manau, su Baltarusija būtų galima sutarti dėl supaprastinto nedidelio Baltarusijos gabalo pervažiavimo, pvz. nestabdant traukinio, o realiau, neatidarant keleivinių vagonų durų. Realu, kad iš Vilniaus iki Varšuvos galima būtų per 4-5 val. nuvažiuoti (kur kas greičiau, nei per Šeštokus - žemėlapyje geležinkelis tiesus kaip styga). Apie krovinius nekalbu - jiems vizų nereikia...

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Įdomu kaip keleiviams važiuojantiems iš Kaliningrado Maskvon... Negi jiems vizos nereikia per Lietuvą važiuot...

                                          Jei ne, kodėl tada negalima per kampą Baltarusijos mums Lenkijon važiuot... Remiantis tuo, kad tranzitu vykstama iš ES šalies į kitą ES narę.
                                          Kaliningrado tranzitas yra unikalus atvejis išsiderėtas Lietuvai stojant į ES. Rusijos piliečiai vykdami į Kaliningradą gauna supaprastintas vizas. Spaudoje tai buvo pakankamai plačiai komentuojama - pasiieškokit.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X