Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2019/2020 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Vat būtent, kad tai ne jungtinis bilietas, o du atskiri. Vėlavimo atveju nespėjus į sekantį traukinį - tavo problemos, ne LG.

    Comment


      #42
      Lenkijoje irgi neparduoda, pernai tai tikrai. Važiavom iš Krokuvos į Balstogę, tai ieškant maršruto kaip ir rodė variantus, bet bilietai buvo atskiri

      Comment


        #43
        Lietuvoje galioja tik konkrečiam reisui.

        Comment


          #44
          Italija irgi konkrečiam teismui, Lenkija irgi. Nebent priemiesčiui kitaip

          Comment


            #45
            Seniai laikas įvesti jungtinius bilietus. Žinoma, su tuo atsiranda atsakomybė pagal ES įstatymus nugabenti iki galutinio taško, taip pat mokėti kompensacijas už reikšminga vėlavima. Bet nėra kito kelio, jei norim paskatinti daugiau žmoniu keliauti traukiniais.
            Paskutinis taisė 1G2G; 2019.11.30, 00:07.

            Comment


              #46
              Už vėlavimą mokėti kompensaciją reikia net ir nesant jungtinių bilietų. Tačiau jų nesant nereikia garantuoti tolimesnio keleivio gabenimo, jei dėl vėlavimo jis nespėjo į sekantį traukinį.

              Comment


                #47
                KELEIVINIŲ TRAUKINIŲ TVARKARAŠTIS nuo 2019 12 08

                https://naujitvarkarasciai.traukinio...k2tC7UondHvzlA

                kad linksmiau būtų žiūrėti:

                https://www.youtube.com/watch?v=h5qPmEA7NCI
                Paskutinis taisė Dariukas; 2019.11.30, 21:00.

                Comment


                  #48
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Už vėlavimą mokėti kompensaciją reikia net ir nesant jungtinių bilietų. Tačiau jų nesant nereikia garantuoti tolimesnio keleivio gabenimo, jei dėl vėlavimo jis nespėjo į sekantį traukinį.
                  Tiesa - matyt, iš dalies dėl to ir vengiama įvesti jungtinius bilietus. Bet jie būtini.

                  Comment


                    #49
                    Autobusų bilietų irgi nėra, nors reikalavimai dėl kompensacijų vėluojant lygtai yra ir autobusams.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Autobusų bilietų irgi nėra, nors reikalavimai dėl kompensacijų vėluojant lygtai yra ir autobusams.
                      Taip, ilgesniuose nei 250 km maršrutuose (net ir važiuojant jais trumpiau) - atšaukus reisą arba vėluojant išvykti daugiau kaip 2 val., jei nepasiūloma jokia alternatyva, galima atgauti 1,5 x bilieto kainos.

                      Tai aktualiau tarptautiniams maršrutams (kur jungiamieji bilietai dažnai siūlomi, beje).

                      Lietuvoj, manau, būtų tikslinga įvesti ir autobusų jungiamuosius bilietus - bent jau tų pačių ar susijusių bendrovių maršrutams (pvz. Kautra). Bet tai daug mažiau aktualu nei traukiniams, nes autobusų važiuoja gerokai daugiau ir į daugiau miestų, iki daugelio kurių yra tiesioginiai reisai iš didmiesčių. O vienas traukinio bilietas tokiems maršrutams kaip Vilnius-Mažeikiai, Vilnius-Kazlų Rūda-Marijampolė/Kybartai, taip pat Vilnius/Kaunas-Varšuva galėtų reikšmingai padidinti keleivių srautą.

                      Comment


                        #51
                        Su Lenkija būtų sunku susitarti, nes ir pačioje Lenkijoje jungtinių bilietų nėra tarp skirtingų vežėjų, o Kauno - Varšuvos atveju Polregio ir PKP IC. Jei dar nuo Vilniaus, tai ir LG prisideda. Niekas nenorės dėl ir taip nuostolingo tik piaro tikslais palaikomo traukinio dar ir kompensacijas mokėti.

                        Comment


                          #52
                          LG jau paskelbė ir Kaunas - Vilnius ruožo tvarkaraščius nuo naujojo grafiko įvedimo. 20 porų, kaip ir buvo iki atšaukimo. Kol kas tik traukiniobilietas.lt paieškoje. PDF'ų nėra. Taip pat atnaujinamas ir traukinys Kaunas - Šiauliai.

                          Comment


                            #53
                            Akivaizdu, kad išliks nuo gruodžio 8 d. lieka vienkelis ruožas Palemonas-Vilnius su dideliu greičio ribojimu, ko pasekoje tvarkaraščiai gavosi smarkiai išderinti ir švelniai tariant ne itin draugiški keleiviams.
                            • Tik vienas dievas žino, kokio velnio reikia paleisti 3:40 ryte traukinį iš Vilniaus. O po to dar ir 04:25, su visomis stotelėmis.
                            • Tarpai: po pusantros valandos tarp 14:15 ir 15:45, tarp 17:45 ir 19:25, kai keleivių srautas pats didžiausias.
                            • Lėtieji traukiniai, stojantys visose stotelėse, išvyks 20 minučių skirtumu - 19:25 ir 19:45 val.
                            • Tarpe tarp 16:32 ir 19:25 - jokio susisiekimo mažųjų stočių (tame tarpe ir Vievio, Žaslių, Pravieniškių) ir stotelių keleiviams iš Vilniaus. Iš darbo grįžk kaip nori.
                            • Na, ir žinoma - Šiauliai-Kaunas atvyks 23:25 val. nakties.
                            Jei pernai ypatingas dėmesys buvo skiriamas mažoms stotelėms ir kone kiekvienas traukinys jose stodavo, dabar patys populiariausi laikai, kuriais žmonės važiuodavo iš darbų ir kur keleivių tikrai būdavo - išnaikinti. Palikti sustojimai tada, kai niekas ir taip nevažiuodavo.

                            Comment


                              #54
                              Tarpai dieną tai aišku kam - naktį niekas geležinkelio netvarkys. Tačiau visgi prisitaikymas į darbą iš darbo vykstantiems turėtų būti. O naktį gainioti traukinį - lėšų švaistymas. Arba nakvynė Kaune, arba iš viso vieną porą likviduoti, kol bus baigtas RB tiesimas.

                              Comment


                                #55
                                Žmonės, klausykit, davai nesiskundžiam. Važiuoja iki Palemono negerai, paleido iki Kauno - vėl negerai. Bet kokiu atveju tai yra tikrai geriau nei trankytis iki Palemono ir tada laipioti kaip į Everestą tais laiptais žemyn aukštyn.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė vaizduoklis Rodyti pranešimą
                                  [*]Na, ir žinoma - Šiauliai-Kaunas atvyks 23:25 val. nakties.
                                  Ne toks jau ir blogas variantas. Greičiausiai nuo stoties teks grįžti taksi, tačiau išvykimo laikas iš Šiaulių visai pakenčiamas, žinant, kad paskutinis autobusas 18:35

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                                    KELEIVINIŲ TRAUKINIŲ TVARKARAŠTIS nuo 2019 12 08

                                    https://naujitvarkarasciai.traukinio...k2tC7UondHvzlA

                                    kad linksmiau būtų žiūrėti:

                                    https://www.youtube.com/watch?v=h5qPmEA7NCI
                                    pridėti kiti, nauji tvarkaraščiai

                                    Comment


                                      #58
                                      Nuo 2019m. gruodžio 8 dienos (sekmadienio) nebeliko keleivinio traukinio, kuris iš Vilniaus 14:15h išvažiuodavo į Šiaulius...
                                      Ar vakar (gruodžio 8 d.) Vilniaus geležinkelio stotyje buvo keleivių "žioplių", norėjusių važiuoti šiuo traukiniu irnežinojusių, kad tokiu laiku išvykstančio traukinio jau nėra? Ar kas nors už tai išbarė sekmadienį dirbusias kasininkes ir kitus stoties darbuotojus? Ar tokių bus šiandien, rytoj? Vėliau tokie palaipsniui išnyks...

                                      Comment


                                        #59
                                        O kodėl reikia barti kasininkes? Tvarkaraščiai buvo pakeisti. Sunku nueiti pasižiūrėti stoties tvarkaraštį? Gal per mažai informacijos buvo?

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Nuo 2019m. gruodžio 8 dienos (sekmadienio) nebeliko keleivinio traukinio, kuris iš Vilniaus 14:15h išvažiuodavo į Šiaulius...
                                          Ar vakar (gruodžio 8 d.) Vilniaus geležinkelio stotyje buvo keleivių "žioplių", norėjusių važiuoti šiuo traukiniu irnežinojusių, kad tokiu laiku išvykstančio traukinio jau nėra? Ar kas nors už tai išbarė sekmadienį dirbusias kasininkes ir kitus stoties darbuotojus? Ar tokių bus šiandien, rytoj? Vėliau tokie palaipsniui išnyks...
                                          O kuo čia dėtos kasininkės..?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X