Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2019/2020 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Kaip oras vežiojimas, tai tegu gal technikà saugo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    10-15 minučių nieko nereiškia. Traukinys galėtų būti ir dar greitesnis, jei LG su Pesomis normaliai dirbtų. O tai kaip apsišikę važinėja,įsibėgėjimas tragiškas. Nemanau, kad tokie šūdini Pesų parametrai. Į Kauną važinėjantys dvivagoniai vienaip valdomi LG mašinistų ir visai kitaip lenkų. Lenkijoje mašinistai spaudžia gazą ir greitai įsibėja, staigiau stabdo, LG gi "taupo" techniką, lėtai pasiekia nustatytą greitį, daug rieda laisva eiga ir tada tik stabdo.Rezultate turime ką turime - gerokai ilgesnį kelionės laiką nei galėtų būti. Aišku, technika "tauposi". Bet koks LG tikslas vežant keleivius - "taupyti" techniką, ar vežioti orą?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    .Jei kas vaziuotu tai is Siauliu anksti ryte, kad atvykti vizitui i Klinikas, ir popiet i Siaulius. Tada i Kauna traukinys turetu atvykti apie 8:30, o is Kauno isvykti apie 15 valanda. Darbo dienomis..
    Kautrai sekasi neblogai su Siauliais, marsruto uzimtumas apie 40 proc.
    Bet traukinys laimi laiku 2:29 prieš daugumą reisų, kurie yra 2:50. Yra tik vienas Busturo ekspresas 2:20, stoja tik Radviliškyje.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Toliau vežios orą. Šiaip įdomu, ar paleidus kasdien ryte ir vakare, ar būtų keleivių daugiau? Kaip sekasi autobusams Kaunas Šiauliai?
    .Jei kas vaziuotu tai is Siauliu anksti ryte, kad atvykti vizitui i Klinikas, ir popiet i Siaulius. Tada i Kauna traukinys turetu atvykti apie 8:30, o is Kauno isvykti apie 15 valanda. Darbo dienomis..
    Kautrai sekasi neblogai su Siauliais, marsruto uzimtumas apie 40 proc.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Toliau vežios orą. Šiaip įdomu, ar paleidus kasdien ryte ir vakare, ar būtų keleivių daugiau? Kaip sekasi autobusams Kaunas Šiauliai?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nuo 2020m. kovo 29 d. traukinys Kaunas-Šiauliai-Kaunas važinės tik penktadieniais ir sekmadieniais (nuo gruodžio 8 iki kovo 22 d. dar važiuoja šeštadieniais).

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Naujosios Vilnios bendruomenės parengta infografika su nauju tvarkaraščiu kovo mėnesiui.


    Click image for larger version  Name:	traukiniai_200302 schema.png Views:	2 Size:	206,2 kB ID:	1786492

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Apie traukinio Nr 690 Marijampolė-Kaunas tvarkaraščio pakeitimą būčiau nieko nesužinojęs, jei ne skelbimai stotyse, o internete saituose jokių papildomų informacijų nebuvo. Skelbimų Kauno stotyje kurį laiką nestebėjęs apie vieno Kaunas-Vilnius traukinio pakeitimą taip ir likau nesužinojęs.
    Anksčiau berods Litrail.Lt dar būdavo informacija apie numatomus galimus traukinių vėlavimus dėl kelio darbų. Planiniai darbai tebevyksta, traukiniai dėl jų pavėluoja, o išankstinės informacijos apie tai - jokios. O pvz. iš Marijampolės išvažiuojant 8:45 val. norėtųsi iš anksto žinoti, kada Kaune nesitikėti spėti į Vilniaus traukinį, išvykstantį 10:00 val.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG jau įprato keisti tvarkaraštį (smulkūs pakeitimai) apie tai neinformuojant (bent jau interneto pagrindiniame bilietų ir tvarkaraščių puslapiuose). Neseniai pasikeitė Kaunas - Vilnius vieno traukinio tvarkaraštis. Nuo vasario 17 d. keičiasi ir traukinių Marijampolė - Kaunas tvarkaraštis. Informacijos nulis, išskyrus puslapyje, kur yra pateikti tvarkaraščių PDF'ai. Pakeitimas minimalus - vėlinamas 15 minučių popietinis traukinys iš Marijampolės. Išvažiuoja iš Marijampolės 14.30, nuo 17 d. išvažiuos 14.45.

    Taip pat kovo pradžioje keisis traukinių į Minską (LG) tvarkaraštis. Bet apie tai informaciją kol kas yra ne Lietuvos, o Rusijos tvarkaraščių puslapiuose...
    Paskutinis taisė Al1; 2020.02.15, 10:30.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Po gruodžio 8 d. teko išgirsti nemažai iš Kazlų Rūdos į Marijampolę važinėjančių keleiviių nepatenkintų balsų, kad dėl traukinio Nr.690 paankstinimo (anksčiau išvykdavo 14:40h., dabar išvyksta 14:30h, tai gal daugelis į jį nespėja...).
    Radau informaciją stotyje ir "Traukinio biliete", kad šis traukinys nuo vasario 17 d. iš Marijampolės išvyks 14:45h, į Kauną atvyks 15:48h...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prieš tai dar buvo panaikinti beveik visi dieniniai reisai į N. Vilnią, sutrumpinus maršrutus iki Vilniaus. Šiaip tai Lietuva kai kuriose srityse kaip visada atsilieka daugybe dešimtmečių. Pasaulyje geležinkeliai dideliuose miestuose jau daugiau nei šimtmetį naudojami keleivių vežimui mieste ir artimame priemiestyje. Tarybiniais metais elektrifikavus geležinkelį, buvo bandoma kažką panašaus sukurti ir Vilniuje. Žinoma, nepakankamai, bet iš kitos pusės kalti ir urbanizacijos ypatumai - geležinkelis Vilniuje, deja, eina pakankamai menkai apgyvenditom teritorijom. O po 90-ųjų iš viso visas VT tapo lochų transportas, dabar irgi mažai kas pasikeitė valdžios supratime ir daugumos gyventojų taip pat. Automobiliu nors ir į tualetą!
    Paskutinis taisė Al1; 2020.01.11, 07:29.

    Komentuoti:


  • vaizduoklis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kol kas nebeliko, bet ji ten būtų reikalinga. Keleivių būdavo. Deja, su tokia strategija - naikinti stoteles ir dar mieste - LG tik praranda keleivius. Lygiai taip pat ir keleivių vežimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Juk vis tiek traukiniai tuščiai iš elektrodepo į Vilnių gainiojami. Bent jau ryte ir vakare važiuoajntys į depą ar iš jo galėtų ir keleivius vežti...
    Naujoji Vilnia buvo panaikinta sistemingai. Šiaip pagalvojus tai bet kokį maršrutą turint noro galima taip uždaryti. Aiškinu:
    1. Kasa N.Vilnioje darbą pradeda 6.30 ryte. Dauguma rytinių elektrinių traukinių išvažiuodavo 5-6 val. ryte, tad kasoje bilietų įsigyti nebuvo galima.
    2. Traukiniais iš Naujosios Vilnios konduktoriai maždaug dvejus metus nebevažiuodavo, tad ir traukinyje bilieto įsigyti nebuvo galimybės. Keleivių, kurie turėdavo terminuotus (mėnesinius) bilietus ir važiuodavo traukiniu, taip pat niekas neapskaitydavo statistikoje, nes bilietai tiesiog nebūdavo pažymimi aparate.
    3. Vienintelis kelias, iš kurio atsirado statiska "traukiniai veždavo vidutiniškai po 1 keleivį" - tai atsitiktiniai keleiviai, bilietą nusipirkę internetu.
    Realiai jokios teisingos statistikos niekas nebeskaičiavo.

    Tačiau prieš eismo atšaukimą, tarkime, maršrutu Naujoji Vilnia-Trakai, kuris atvykdavo 5.40 į Vilnių, VISADA būdavo 8-10 keleivių, dalis jų tęsdavo kelionę iki Panerių ar Lentvario, nes keliaudavo į darbus, tad taip pat pasipildydavo ir keleiviais "skurdokas" rytinis traukinys į Trakus.

    Bet yra ir kita pusė - be keleivių važiuodamas traukinys yra atleidžiamas nuo tam tikrų infrastruktūros mokesčių, tad tai galėjo būti dar viena priežastis ruožo uždarymui.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    būtų logiška ne tik Amalius, palikt, bet ir atgaivint per aną remontą buvusią "Kaunas-1" - taip galima būtų paleist ir priemiestinį Kaunas - Jonava, kuris stotų visose tuose sustojimuose ir dalinai net aptarnautų miestą, kaip S-Bahn

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kol kas nebeliko, bet ji ten būtų reikalinga. Keleivių būdavo. Deja, su tokia strategija - naikinti stoteles ir dar mieste - LG tik praranda keleivius. Lygiai taip pat ir keleivių vežimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Juk vis tiek traukiniai tuščiai iš elektrodepo į Vilnių gainiojami. Bent jau ryte ir vakare važiuoajntys į depą ar iš jo galėtų ir keleivius vežti...
    Tikrai keista strategija, aplink keli ar keliasdešimt tūkstančių gyventojų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Amaliai 2019 spalis.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...60#post1752760

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kol kas nebeliko, bet ji ten būtų reikalinga. Keleivių būdavo. Deja, su tokia strategija - naikinti stoteles ir dar mieste - LG tik praranda keleivius. Lygiai taip pat ir keleivių vežimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Juk vis tiek traukiniai tuščiai iš elektrodepo į Vilnių gainiojami. Bent jau ryte ir vakare važiuoajntys į depą ar iš jo galėtų ir keleivius vežti...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nebeliko.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...itvarkarasciai


    Nuo gruodžio 8 d. – atnaujinti traukinių tvarkaraščiai

    Sudarydami metinius tvarkaraščius kruopščiai analizuojame keliautojų įpročius, atsižvelgiame į jų nuomonę. Siekiame, kad traukinys, ekologiška bei saugi transporto priemonė, taptų pirmuoju pasirinkimu keliaujantiems. Naujieji tvarkaraščiai kruopščiai pritaikyti tiek prie dirbančiųjų poreikių, tiek prie traukinį pasirinkusių savaitgalio išvykai su šeima.
    Vienas daugiausia susidomėjimo sulaukiantis traukinio maršrutas Vilnius–Klaipėda nuo gruodžio 8 d. kursuos net dvylika kartų per dieną – po 6 reisus į abi puses. Net pusė jų – ekspresai, tad šiais traukiniais kelionė užtruks trumpiausiai.
    Ženklus pokytis taip pat laukia keliaujančių į Vilniaus oro uostą, kur kelionė traukiniu iš Vilniaus geležinkelio stoties trunka tik 7 minutes. Patikimą ir greitą susisiekimą užtikrins reisai penkiasdešimt kartų per dieną, po 25 reisus į abi puses.
    Geros naujienos pasieks ir praeitais metais pristatyto bei lūkesčius pateisinusio maršruto Vilnius–Jašiūnai keleivius. Susisiekimas su sostine papildytas dar dviem reisais.
    Dar pernai atnaujintame maršrute Klaipėda–Šilutė – du papildomi sustojimai. Patogiu susisiekimu nuo šiol galės naudotis Gružeikių bei Dituvos gyventojai. Traukiniai šiame maršrute pirmyn-atgal kursuos 8 kartus per dieną.
    Rokiškio ir Kupiškio gyventojams susisiekimas su didžiaisiais regiono miestais Panevėžiu bei Šiauliais nuo gruodžio bus užtikrinamas kasdien. Varėnos, Ignalinos, Kazlų Rūdos ir kitų Lietuvos regionų gyventojai bei svečiai taip pat džiaugsis patogiais, prie keleivių poreikių pritaikytais, traukinių tvarkaraščiais.
    Visi naujieji tvarkaraščiai, išskyrus Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Šiauliai yra skelbiami svetainėje www.traukiniobilietas.lt. Maršrutų Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Šiauliai metinius tvarkaraščius įtakoja dėl „Rail Baltica“ projekto darbų besitęsianti Palemono eismo pertrauka, tad šių geležinkelio ruožų tvarkaraščius planuojame atnaujinti kitą savaitę, t.y. iškart, kai iš statybų rangovo bus gauta informacija apie vykstančių darbų eigą.
    Amalių stotelės nebeliko Kaunas - Vilnius maršrute?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar studentams sesija. Taip, ne visiems reikia važiuoti, konkrečiai sekmadienį, kiti ruošis egzaminams namie ir vyks į Kauną kitą dieną, todėl sesijos metu tikrai ne metas matuoti srautus. Nors dėl geresnio išvykimo laiko galėtų būti ir daugiau keleivių.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Parašė vaizduoklis Rodyti pranešimą
    Kaunas-Šiauliai.
    jeigu iš Kauno 17:30 maršrutas sukrapšto dar 15-20 keleivių, tai "itin patogiu" laiku sekmadienį 23:25 val., kai keliauja studentai ir anksčiau traukinys būdavo pilnas, sekmadienį atvyko... 5 keleiviai.
    O tai dabar studentams netyčiom ne atostogos?

    Komentuoti:

Working...
X