Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
    O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?
    Pailgėja dydžiu lygiu kelio ilgiui padalintui iš vidutinio greičio. Dalis traukinių gal nebus priverstinai stabdomi oro uoste.
    Paskutinis taisė Sula; 2022.01.20, 13:55.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...
    Na jei atgaivinimu vadinti visiškai naujo tunelio, greta senojo, statybą, tada taip.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus. Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Štai turiu Pesa 630 DMU prariedančio prie Lentvario video. Kol traukinys toliau už ~50 m, jo garsą užgožia šalia kleksintis dyzelis. https://youtu.be/0Yv3-UUnxLw

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
    Taip. Elektriniai keleiviniai ant suvirintų bėgių tylūs. Belaruskali dešimčių tonų vagonai ir per gerus bėgius ūžia garsiai.

    Kolega nusipirko tarpukariu statytą vokišką namą per 50 m nuo Wrocław-Leśnica stoties, geležinkelio kaimynystė gyvent netrukdo nei kiek, bet namas už tuos pačius pinigus išėjo daug prabangesnis. Esu pas jį nakvojęs, važiuojančių pro šalį traukinių nesigirdėjo visai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
    Na tai čia tada tokia pat kompensacija kaip tiem kuriem vėjo malūnai negražu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".
    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Štai aktualus puslapis iš "05_Koncepcija_ Grafine dalis_ S5 alternatyva.pdf":
    Attached Files

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    Tai kad 1520 vėže keleiviai turbūt nebevažinės.
    Be to, čia tik 3km,tai to sutaupymo kiek, 20 ar 30 sekundžių?
    Ne taip greitai! Pajūrio ekspresas greičiausiai dar kelis dešimtmečius riedės rusiška vėže. Bet čia kalba apie darnią infrastruktūrą, kuri netrukdo gyvent šalia. Dabar Kariotiškėse yra vieno lygio pervaža kelyje RK4729 Lentvaris–Raudonė, o S5 variante numatyti viadukai virš geležinkelio tiek RK4729, tiek RK4731 Grigiškės–Rykantai. Jei tokia infrastruktūra jau statoma, kodėl nepanaikinus senos kilpos su pervaža?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Komensacinių priemonių įrengimo kaina gali nemaloniai nustebinti. Be to, patiesinus 1520 trasą, galima išlošti greitį.
    Tai kad 1520 vėže keleiviai turbūt nebevažinės.
    Be to, čia tik 3km,tai to sutaupymo kiek, 20 ar 30 sekundžių?
    Suskaičiavau apie 200 privačių namų tarp abiejų vėžių. Tai su 40mln, kiekvienas galėtų gauti po 200k eurų. Ir čia ne nugriovimas, ne žemės nusavinimas, bet vizualinė ir garso "tarša" keli šimtai metrų nuo namų. Jei visi pinigai iš šalies biudžeto, tai kosmosas. Jei iš ES, tai bala nematė. Už šią sumą išeitų kokia 20km greitkelio.
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.24, 23:54.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Perkels 3km trasos ir šitam malonumui sumokės 40mln? Skamba labai daug. Ne pigiau padalinti po 50k patiriantiems žalą?
    Komensacinių priemonių įrengimo kaina gali nemaloniai nustebinti. Be to, patiesinus 1520 trasą, galima išlošti greitį.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Perkels 3km trasos ir šitam malonumui sumokės 40mln? Skamba labai daug. Ne pigiau padalinti po 50k patiriantiems žalą?

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Kalba eina apie Kariotiškių,Selioviškių apylinkės

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Kadangi rašo Trakų meras, tai suprantu eina šneka apie Kariotiškes. Pagal išviešintus pasiūlymus Kariotiškės buvo atsidūrusios tarp dviejų geležinkelio linijų. Visur kitur mero valdose 1435 keliai ir taip eitų šalia 1520

    Komentuoti:

Working...
X